Usuwanie korozji z błotnika i malowanie.
Typ pokazuje jak usunąć korozję oraz wypełnić ubytek i pomalować małym kosztem, by trzymało się to wszystko kupy. Na dodatek zaciąga chyba po mazuuursku.
BySpeedy z- #
- #
- #
- #
- 100
Typ pokazuje jak usunąć korozję oraz wypełnić ubytek i pomalować małym kosztem, by trzymało się to wszystko kupy. Na dodatek zaciąga chyba po mazuuursku.
BySpeedy z
Komentarze (100)
najlepsze
z tego co kojaze to jak łączysz ze soba różne blachy za pomocą spawów lub lutowia a blacha niema za wiele w sobie chromu a niedajboze ma sporo węgla czyli nie jest antykorozyjna ani nie jest to miedz itp to w wyniku różnic potencjałów elektrodowych zaczyna korodować, dlatego mówił że lepiej nie robić wstawek spawanych
inna bajka to nagrzewanie przy spawaniu czy lutowaniu na gorąco, mikrostruktura stali zostaje wygrzana i
to nic nie da, a nawet gorzej, cyna ulega samo pasywacji bo ma wysoki potencjał elektrodowy jednaj jak dasz ja na blachę z niskim potencjałem to się one wyrównają i cyna będzie korodować wiec nic to nie da, chrom również ma wysoki potencjał i jak zrobisz dziurkę w powierzchni to pod lśniącym chromem rudy wpieprza stal, dlatego częściej się cynkuje bo cynk ma niski potencjał i cynk sie utlenia zamiast
Komentarz usunięty przez moderatora
Rozowy pasek ktory grzebie przy swoim aucie ???
Edit: Oglądając dalej szpachli nie powinno nanosić się na gołą blachę, ponieważ szybko wda się korozja pod nią ale i też gorzej się będzie trzymała.
Wymieniłem kiedyś próg w Passacie B3. Kupiłem zamiennik. Prawie pasował. Dobrze zrobiony wytrzymał 4 lata. Z drugiej strony auta wciąż był oryginalny, dwudziestojednoletni, bez śladu rdzy.
@komandor: Jestem z Białegostoku i niestety muszę was zmartwić, bo nawet mnie jego gadka kłuje w uszy. Może i jest z Podlasia ale z jakiejś wioski spod Moniek.
Ale to fajny akcent, lubie słuchać takich ludzi. Są prości (nie mylić z prostakami) i zazwyczaj bardzo pozytywni.