Awaria hostingu nazwa.pl klienci bezradni
Już 3 dzień klienci nie mają dostępu do swoich stron i baz danych, firma twierdzi, że awaria dotyczy tylko części serwerów i wysłali już 3 maile że awaria została usunięta. Klienci nie moga nawet przenieść swoich danych na serwery innych firm.
elmos z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 8
Komentarze (8)
najlepsze
Właśnie dlatego dałem nowy wykop bo link wskazywał na stronę która była na niedziałającym serwerze :)
Nie lubię siania hejtu. KONSTRUKTYWNIE się takie wpisy robi.
W takim razie mam wyjątkowego pecha i około 40 moich znajomych z różnych części kraju, którzy mają u nich hosting. I nie chodzi tu o 5-15 minutowe przerwy jak piszesz.
Na chwilę obecną mają wyższe ceny od konkurencji, a jakość usług poniżej krytyki,. Jeżeli firma 3 dobę nie może się uporać z awarią, a codziennie wysyła w odpowiedziach, że już ok to wprowadza klientów w błąd, tak jak "komunikaty" o
Przewidujemy.