Dziś rano zadzwonił do mnie przedstawiciel GoClever żeby wyjaśnić sytuację z felerną reklamacją, którą opisałem na wykopie w dniu wczorajszym (w powiązanych). Muszę przyznać, że moje zdziwienie było nie małe, zwłaszcza, że przedstawiciel, cytuje: 'przeprasza w imieniu firmy za rażące naruszenie procedury przez pracownika i zapewnia, że zostaną wobec niego wyciągnięte konsekwencje bo takie przypadki nie mogą się powtórzyć'. Zapewnił równocześnie, że rozwijają obecnie nowe procedury serwisowe i proszę o wyrozumiałość bo firma dopiero rozwija się na naszym rynku ...
Na szczęście- na tym nie koniec.
Sprawa reklamacji- reklamacji została załatwiona ekspresowo, zaproponowano mi inny model tabletu ze względu na to, że modeli Genius7 aktualnie brak w magazynie. Wymiana na model nowszy technologicznie i z lepszymi parametrami.
Można ? Można !
Taka postawa firmy i szybka reakcja świadczy o tym, że jednak GoClever dba o klienta co brzmi obiecująco i może nieco uspokoić innych nabywców sprzętu tej marki, przynajmniej od strony serwisowej. Plus również za odpowiedź/ reakcję, co jak dobrze wiemy, nie zawsze ma miejsce, nawet przy wywołaniu sporego szumu. Problemy, wpadki i błędy zdarzą się każdemu, ważne jednak jak się je rekompensuje i chociażby wykazuje zamiar ich poprawy w przyszłości.
Wszystkim, którzy przyczynili się do dyskusji i wypłynięcia tematu, serdecznie dziękuję.
Mam nadzieję, że dzięki takim akcjom zmieni się podejście i do klienta i do reklamacji.
P.S nie omieszkam poinformować, gdy reklamacja zakończy się finalnie otrzymaniem nowego sprzętu
Komentarze (146)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja GoClever jako firmę wspominam dobrze. Kupiłem kupę lat temu ich nawigację i po zaledwie kilku dniach uwaliłem "dzyndzel" od plecków do uchwytu na szybę. Zadzwoniłem do nich żeby mi taki sprzedali, w końcu moja wina, że się złamał. Przysłali cały uchwyt za free.
Więcej z nimi
Firma dbająca o klientów, czy też serwis dbający o klientów nie ma potrzeby wykonywania takich akcji.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1331672/GC/slide_1.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1331672/GC/slide_4.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1331672/GC/mock-up-6.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1331672/GC/gps_goclever_user_interface_design.jpg
Ile byś wziął za takie logo ?
po tym jak Cię potraktowali na początku. Zwykła zagrywka PR-owa, innych klientów będą dymać dalej. Zakop.
Pierwszy wykop dostarczył nam informacji o firmie #goclever dzięki której ja nie kupię ich produktu (bo nie lubię brzydkich zachowań dot. gwarancji), oraz pomógł Tobie w wymianie sprzętu. Bardzo fajnie,
Co to