@thampel5: ja mam jeszcze lepszą radę - jeśli wydaje wam się, że statek tonie, wyjdźcie na pokład - bo spod pokładu do szalupy ratunkowej nie wsiądziecie.
@Pantokrator: na statku istnieją jeszcze inne zagrożenia niż zatonięcie, ten kto pracował na statku ten wie. Podczas pożaru znanie drogi ewakuacyjnej jest niezbędne.
Dziwni ci ludzie, tyle tratw a żadna nie była zwodowana. Na każdym szkoleniu wałkuje sie i pokazuje to i tamto a oni tylko kamizelki założyli. W nocy to chyba by nikogo nie uratowali a co dopiero przy fali :/
@Pantokrator: Kapitan najpierw ratował siebie, dodatkowo nie spieszył się z nadaniem Mayday. Generalnie #kapitancwel Jak oglądałem zdjęcia z tej katastrofy to uderzyło mnie to, że te samopompujące się tratwy nie zostały użyte. Najgorsze jest to, że nie ma żadnych szans na znalezienie tych 200 osób, które zaginęły.
Komentarze (30)
najlepsze
http://youtu.be/Ka14Ee9vobc?t=2m30s
W 1987 zaraz po wypłynięciu z belgijskiego portu w ciągu 90 sekund przewrócił się prom. Na płytkiej wodzie- nie zatonął, a położył się burtą na dnie.
Zginęły 193 osoby.
http://pl.wikipedia.org/wiki/MF_Herald_of_Free_Enterprise
zapomnieli dopisać że gopro
Ograniczali sobie tylko widoczność i krępowali ruchy w ten sposób..
Można założyc jak bedzie potrzebny i tyle..
Ogólnie robi wrażenie