Powiązane (1)

  • Reklamy Google

  • niunia514 +6  

    http://www.wykop.pl/link/200836/olejnik-vs-migalski
    http://www.wykop.pl/link/200724/m-olejnik-q%$%

    pokaż komentarz
    niunia514
  • Zaiks +5  

    Dobrze dobrany tytuł i lecimy na główną.

    q%%$ - nie ma szans bycia na głównej, chyba, że jest po masowej imprezie. przykład http://www.wykop.pl/search?phrase=q%%$
    manipulacja - ktoś chce dla nas źle, to musi wejść na główną bo mniej osób zginie, przykłady http://www.wykop.pl/search/?phrase=manipulacja&typ[video]=on&typ[tekst]=on&typ[obrazek]=on&adv=0&advShow=0&zakres=1&order=1&data[odchk]=&data[od]=&data[dochk]=&data[do]=&order=2

    pokaż komentarz
    Zaiks
  • pepsztyl +3  

    duplikaty i nick autora w jednej parze chodzą

    pokaż komentarz
    pepsztyl
  • karuzel22 +1  

    Mogli by poprawić w końcu tę wykopową wyszukiwarkę, bo ta obecna to tragedia. Nic w tym kierunku się nie robi.

    pokaż komentarz
    karuzel22
  • Kami-chan +1  

    zalezy tez od dodajacych, jak otaguja, zatytuuja itp

    pokaż komentarz
    Kami-chan
  • uranus +5  

    No cóż, takie dziennikarstwo. Jak się w czyta w Michnika to to samo wychodzi.

    pokaż komentarz
    uranus
  • yone +5  

    przestalem ja ogladac lata temu , dziwne ze teraz dopiero sie wszyscy zorientowali....
    szkoda bo inteligetna kobieta , nistety prowadzi rozmowy tak aby przedstawic swoje racje nie dajc szans na rowna rozmowe,,,

    pokaż komentarz
    yone
  • rekips +3  

    gwiazda... ? haha do dobre

    pokaż komentarz
    rekips
  • rekips +3  

    Gdyby nie stan wojenny i tatuś - oficer MO, to Stokrotka pracowałaby w swoim wyuczonym zawodzie (zootechnik).

    pokaż komentarz
    rekips
  • placownik +38  

    Polskie dziennikarstwo, starając się nadążyć za polską polityką, dołuje w zastraszającym tempie.

    pokaż komentarz
    placownik
  • longinustorwaldzki +16  

    Za PO stoją całe prywatne media. Nie trzeba być specjalnie jak biorę Gazetę do ręki to ogarnia mnie zgroza, to już nie jest dziennik a gazetka wyborcza PO. Dlatego Donald nie musi się zbytna wysilać. Ale fajnie by było jakby ludzie przejżeli przez tą zasłonę kłamstwa politycznego do wyborów prezydenckich....

    pokaż komentarz
    longinustorwaldzki
  • neur0 +4  

    Oj nie całe, nie całe... Weź sobie takie przykłady jak Radio Maryja, TV Trwam, Nasz Dziennik, Wprost, czasem nawet odnoszę wrażenie, że Super Express też. Nie wspomnę o lokalnych, parafialnych itp mediach.

    pokaż komentarz
    neur0
  • Soren +2  

    I to mam nas pocieszyć? :)

    pokaż komentarz
    Soren
  • ArquesMartin +11  

    Gwiazda. Dziwne, że dla ludzi akurat z takim wykształceniem, taką aparycją i takim 'wygadaniem' praca jest, a dla Ferdka nie było ;(

    pokaż komentarz
    ArquesMartin
  • Supercoolljuk +5  

    Wydaje mi się że Ci którzy zakopują jako "informację nieprawdziwą" chyba źle zrozumieli mechanizmy wykopu :]

    pokaż komentarz
    Supercoolljuk
  • grzehosz +3  

    Mi to raczej wygląda na przysypywanie liśćmi, żeby nikt się nie dowiedział... :)
    Pozdrawiam

    pokaż komentarz
    grzehosz
  • QuaD +5  

    Przykre to polskie polityczno-dziennikarskie bagno momentami...

    pokaż komentarz
    QuaD
  • accuri82 +8  

    Monisia Olejnik (MO) zachowuje się nie jak dziennikarz, lecz jak poseł PO.
    Nie tylko ona jedna, w ślad za nią idą inni dziennikarze głownie z TVN, GW, Radia Zet - to Oni kształtują (wypaczają?) świadomość ludzi w tym kraju (zwłaszcza młodego pokolenia)
    Ludzie myślcie samodzielnie nie dajcie sobą manipulować

    pokaż komentarz
    accuri82
  • emski +1  

    Świetny komentarz.

    pokaż komentarz
    emski
  • czikken88 -4  

    ... to co powinniśmy zrobić, ojcze dyrektorze ?

    pokaż komentarz
    czikken88
  • witoldinho -5  

    Modlić się i składać dobrowolne składki. Radyja słuchać, Rydyjo Cię nie oszuka!

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • czikken88 +1  

    @witold
    Nieźle Cię zaprogramowało, hehe

    pokaż komentarz
    czikken88
  • emski +11  

    „Jerzy Urban” w spódnicy.

    Dla obiektywnie myślących wystarczy to, że karierę zawodowej propagandzistki rozpoczęła w pierwszym miesiącu stanu wojennego – na polecenie komisarza wojskowego, z rekomendacji swojego ojca w stopniu pułkownika, jednego z ważnych szefów MSW.

    PRL ŻYJE I MA SIĘ DOBRZE.

    pokaż komentarz
    emski
  • Zryty +34  

    Nie znosze tej baby...

    pokaż komentarz
    Zryty
  • hawker 0  

    to sobie zobacz, kim/czym jest twór zwany Leną Kolarską-Bobińską.

    pokaż komentarz
    hawker
  • typek +13  

    Ten filmik to też manipulacja.

    pokaż komentarz
    typek
  • Zaiks +8  

    Co najgorsze, w tagach też jest manipulacja. Nie otwieram lodówki.

    pokaż komentarz
    Zaiks
  • arti040 +85  

    Tacy jak ona przekonali was, byscie glowali na PO. Nie ma co sie burzyc z tego powodu ;)

    pokaż komentarz
    arti040
  • voldenet +24  

    Przekonali większość, nie mnie. ;/

    pokaż komentarz
    voldenet
  • darco3 +9  

    http://gazetaprawdy.salon24.pl/100716,stokrotka-rosla-polna

    pokaż komentarz
    darco3
  • witoldinho +92  

    Do głosowania na PO przekonali mnie Leszek i Jarek z resztą swojej bandy.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • darco3 -9  

    a jak cię rozczarują złodzieje to zagłosujesz na morderców, aby zachować trend?

    pokaż komentarz
    darco3
  • witoldinho +53  

    Nie, nie pójdę do wyborów i będę pisał na wykopie jaki ze mnie zaj%#isty anarchista i bojownik o lepsze jutro. A wybiorą za mnie słuchacze radia M.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • darco3 +13  

    jesteś pewny, że wybierają gorzej od ciebie?

    pokaż komentarz
    darco3
  • witoldinho +3  

    A jak sądzisz, jestem czy nie?

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • darco3 -5  

    myślę, że jeszcze tak

    pokaż komentarz
    darco3
  • witoldinho 0  

    A ja myślę, że Donald nigdy nie zdoła przekonać mnie do zagłosowania na Jarka i Leszka.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • drstorm +19  

    @arti - nie. Jarosław, Lech, Andrzej i Roman byli w tym najbardziej skuteczni. I widzę że się nie pomyliłem.

    pokaż komentarz
    drstorm
  • Dziedziel -4  

    No arti040 wg. mnie ma rację ;)

    pokaż komentarz
    Dziedziel
  • Zaiks +5  

    No wy wszyscy na PO? Ja za pierwszym razem na PIS... Wybaczcie mi, ostatnim razem głosowałem na UPR, też im do końca nie wierzę jak zresztą nikomu ale na kogo glosować :/

    A co do tej z tego wykopu to nigdy jej nie lubiłem. Nie wiem dlaczego ale NIGDY nie oglądałem nawet prowadzonych przez nią programów bo jej nie trawię.

    A ja myślę, że Donald nigdy nie zdoła przekonać mnie do zagłosowania na Jarka i Leszka.

    No przecież któryś z tej dwójki braci sam kiedyś namawiał do głosowania na PO.

    pokaż komentarz
    Zaiks
  • hawker +7  

    @witoldinho

    Oni wszyscy cię przekonali że nie ma innej alternatywy niż banda czworga...
    A trzeba powiedzieć głośno i wyraźnie oraz pogrubionym tekstem
    W POLSKIEJ POLITYCE SĄ ALTERNATYWY
    W wyborach do PE nie startowały 2 czy 4 partie, ale 10
    To co widzimy tutaj to nie jest polityka, to jest piepszone odwracanie uwagi od tego co jest tak na prawde ważne.
    Guzio mnie obchodzi co pan poseł XXXX powiedział do pani poseł YYYYY, która jak sama powiedziała
    "Chce żeby ludzie wiedzieli co sami myślą" bo naprzykład ty nie wiesz co myslisz, dopiero jarek doniu i lechu ci powiedzieli że myślisz że doniu jest jedyną słuszną alternatywą.

    Głosuj Waść na zielonych, libertas, prawice, upr, samoobrone, wszystko byle nie banda czworga.
    i nie mów Waść że cie przekonali tylko do tego żeby nie głosować na PiS, to dlatego głosujesz na PO.

    To tak jakby mówić: "Kupie sobie peugota, bo fiat mi się zepsuł i w ogóle mi się nie podoba"
    Ale masz do wyboru jeszcze mercedesa, BMW, honde itd. itp.

    pokaż komentarz
    hawker
  • witoldinho -1  

    Jeżeli libertas i samoobrona to Mercedes i BMW wśród partii, to zmieniam auto.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • witoldinho -2  

    ...na Isuzu. Tak chciałem napisać.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • juzwa +19  

    pani Olejnikowa to bladź salonowa - tyle mam do powiedzenia na temat tego osobnika

    wracając do sprawy - czy namawianie kogoś do zmiany wyznania jest złe? Jeśli Olejnikową to oburza to trzeba zamknąć misje, Kalisz uważał to za oburzające, Żelichowskiemu ręce opadły - nawoływanie do nawrócenia to zbrodnia? Oni się chyba z kimś na łby pozamieniali - jak można byc takim poj%!em - napiszę raz jeszcze OLEJNIK, KALISZ, ŻELICHOWSKI TO DLA MNIE BUCE, SZUJE I SZMATY, PODLI, PARSZYWI LUDZIE.
    Ale wracając do tematu, skoro namawianie do zmiany wyznania jest złe i godne potępienia to czy namawianie do zmiany poglądów politycznych tez jest złe, czy godni potępienia są Sikorski, Mężydło i im podobni - przecież oni się nawrócili z PiS do PO - no chyba, że w ta stronę można.

    Albo ci w tym studiu to nieumiejący kojarzyć idioci, albo zakłamane parszywe sk%%#ysyny - skoro ich to oburzyło trzeba pozamykać wszystkie ośrodki misyjne, chrześcijańskie, buddyjskie, islamskie i co gorsza żydowskie (w postaci niedawno co reaktywowanej loży B'nai B'right) - zakazać kampanii wyborczej (bo a nuż się ktoś nawróci) no i zakazać reklam - jak ktoś uzywa już Colgate to na co mu Blendamed - skoro namawianie do zmiany poglądów jest złe i nawet jest to zbrodniomyśl to bądźmy konsekwentni - obojętnie czy jest to pogląd na Boga, politykę, czy markę pasty do zębów

    Czy oni mieli świadomość, co mówią i robią - ja sam nie jestem sympatykiem PiS, ale po takich wybrykach mam ochotę ich wspierać całą swoją mocą - ok rozumiem, że można nie lubić PiS, ale należy zachować jakiś takt, umiar, rozsądek i przede wszystkim zasady - ale co te szmaty wiedzą o zasadach

    sprawa druga - o co chodzi z tym Buzkiem bo nie za bardzo kojarzę

    co z tego że będzie szefem PE? zaleje nas mleko i miód? Czy może będę musiał mu się dokładać na dodatek funkcyjny?
    ponoć każdy przyzwoity człowiek gardzi kryterium plemiennym, bo liczą się kompetencje, rozum oraz takie tam inne - a jak przyjdzie co do czego to nic innego nie słychać jak to, że jest on nasz (ciekawe od kiedy Buzek na wózek jest nasz) a Włochy mają dostać za Mauro rekompensatę - od nas mają dostać wszyscy Włosi? Ile mnie będzie ta rekompensata kosztować?
    Ja rozumiem, że jak Małysz był mistrzem skoków to niektórzy mogli zarobić na
    koszulkach czapkach szalikach kiełbasie piwie itp - to była korzyść, ale przecież koszulek z Buzkiem sprzedawać nie będą - a cały czas mówią, że jak będzie preziem od PE to będzie sukces - ale kurde ja się pytam jaki sukces - a jak będzie ten Mauro to będzie klęska Polski?

    Przede wszystkim jak można popierać Buzka z powodu, że jest Polakiem, de facto oznacza to, że nie popieramy Mauro bo nie jest Polakiem - gdyby to dotyczyło judaistycznych i z powodów rasowo-plemiennych nie poparlibyśmy Żyda - to byłby rasizm, antysemityzm i ksenofobia - albo walczy się z rasizmem czynem, albo nie

    poza tym - straciłem szacunek dla pana Buzka, kiedyś ci sami go wyśmiewali, lżyli go, pluli na niego, a dziś on się do nich łasi i cieszy się, że go chwalą - to jest dla mnie niepojete

    ale pewnie to tym bucom z Olejnikową na czele przez myśl nie przejdzie

    pokaż komentarz
    juzwa
  • pepsztyl -2  

    "poza tym - straciłem szacunek dla pana Buzka, kiedyś ci sami go wyśmiewali, lżyli go, pluli na niego, a dziś on się do nich łasi i cieszy się, że go chwalą - to jest dla mnie niepojete"
    Stanę trochę w obronie pana Buzka. Był rzeczywiście taki czas, że Buzek był uznawany za najgorszego premiera i krytykowali go w zasadzie wszyscy. Jednak sytuacja polityczna wtedy powodowała, że ciężko było działać i ugrać coś dobrego dla Polski. Tak naprawdę to rządził wtedy z tylnego krzesła Piękny Maryjan (sytuacja podobna do Kaczyńskiego i Marcinkiewicza) a większość w sejmie a właściwie jej poziom - lepiej przemilczeć. druga rzecz - człowiek z czasem dojrzewa, dojrzewa do swojej roli. ja też kiedyś byłem mniej rozsądny, bardziej spontaniczny, nierzadko w różnych sytuacjach głupi jak but, ale przyszedł czas kiedy zacząłem więcej rozumieć i patrzeć z innej perspektywny - krótko mówiąc dojrzałem. człowiek nie jest w końcu całe życie taki sam. i Buzek też się zmienił - to widać i słychać.

    pokaż komentarz
    pepsztyl
  • McRoman +11  

    plusy mi się skończyły... ale jeszcze tu wrocę

    pokaż komentarz
    McRoman
  • quest-88 +9  

    "co z tego że będzie szefem PE?"

    Będzie sukces medialny, a PO będzie mogło się chwalić jak kreuję "politykę europejską". Tyle, że dla społeczeństwa polskiego nie będzie to miało żadnego znaczenia.

    Btw. Czy to wideo nie jest (nieświadomą) manipulacją?

    Rozumiem, że Migalski wypowiedział te słowa jako żart, a Olenik miała je przerobić na wypowiedź poważną, wycinając końcówkę mówiącą czym ona była naprawdę.

    Sęk w tym, że ona to oznajmiła. Trwało to cholernie krótko, bo tylko 4 sekundy, i było de facto do niewyłapania przez człowieka - ja to wykryłem dopiero za trzecim razem oglądając nagranie, a co miał zrobić widz oglądający to w TV? - ale niewyraźnie powiedziała, czym samym stworzyła sobie dupochron.

    1:28 - 1:32 To pierwszy raz usłyszałam taki żart z usta pana Migalskiego,
    1:34 - 1:48 Nie, powiedział wie pani, to 2 razy, i to nie było .... raz można by było przymknąć oko, ale zrobił to dwa razy.

    Z drugiej części trudno cokolwiek wyłapać bo gruba świnia Kalisz wydziera ryj, tak jak reszta upośledzonych intelektualnie i zagłuszają wszystkie wyjaśnienia.

    Ps. http://quest-88.jogger.pl/files/manipulacje_mediow.html

    pokaż komentarz
    quest-88
  • Mariusz1985 +2  

    juzwa: mądrze napisałeś! Sam lepiej bym tego nie ujął.

    pokaż komentarz
    Mariusz1985
  • juzwa +2  

    @Farquart
    błądzisz i to bardzo błądzisz
    nawróć się póki nie jest za późno

    pokaż komentarz
    juzwa
  • witoldinho -3  

    Popis retoryki spod budki z piwem. W Twoim wykładzie można wyczuć nawet charakterystyczny żal za przepitym zasiłkiem pojawiący się pod koniec miesiąca.

    czy namawianie do zmiany poglądów politycznych tez jest złe, czy godni potępienia są Sikorski, Mężydło i im podobni - przecież oni się nawrócili z PiS do PO - no chyba, że w ta stronę można

    A może nie im zmieniły się poglądy polityczne (inna sprawa, że zasadniczo tylko krowa ich nie zmienia), tylko dziwne posunięcia partii przestały im odpowiadać? Ale nie, bardziej prawdopodobne, że wpłynęły na nich łapówy od komunistów czy innych syjonistów i teraz świadomie niszczą ukochaną przez Maryję zawsze dziewicę ojczyznę.

    Poza tym czym innym jest agitowanie z ekranu TV, które to TV sobie wyłączasz albo przełączasz na inny kanał, a czym innym misja religijna, to tak moim skromnym zdaniem.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • cnemo -1  

    Buzek, przecie to był TW Docent oraz TW Karol.
    http://www.videofact.com/polska/buzek2.html

    pokaż komentarz
    cnemo
  • Farquart -1  

    @juzwa
    Nie, nie czuję się jakbym błądził. Od czasu uzyskania praw wyborczych, czyli z dekada już będzie, chodzę na każde wybory. Głosuję zgodnie ze swoimi przekonaniami, po analizie programów partii i zachowań ich przedstawicieli. Naturalnie w polskich realiach to zawsze będzie wybór "mniejszego zła", ale to inna historia.

    Tyle o mnie. Natomiast co do Ciebie... Zadałem sobie trud żeby przeczytać cały Twój kipiący emocjami wall of text, dokonałem też szybkiej egzegezy. Popatrzmy:
    - Olejnik - czarownica, Kalisz - sk#$#ysyn, Żelichowski - zły, PO - antychryst
    - Buzek - szmata bez charakteru, a w ogóle co z tego że będzie przewodniczącym parlamentu?
    - Mężydło i Sikorski - zdrajcy, którzy przeszli z PiS do PO - symptomatyczne zdanie.


    Nie trzeba być geniuszem, żeby na podstawie powyższych i paru innych stwierdzeń określić Twoje poglądy. A Ty piszesz "nie jestem sympatykiem PiSu". Stary, żenada trochę. Miej sobie poglądy, jakie Ci się żywnie podoba, ale nie zaprzeczaj "oczywistym oczywistościom", żeby zacytować klasyka.

    pokaż komentarz
    Farquart
  • quest-88 0  

    Farquart

    Głosujesz zgodnie ze swoimi przekonaniami, i wybierasz zło? Widać jesteś złym człowiekiem. ;)

    Własnie, co z tego, że będzie przewodniczącym? Cytujące innego klasyka: "who cares?"

    pokaż komentarz
    quest-88
  • Farquart -2  

    Głosujesz zgodnie ze swoimi przekonaniami, i wybierasz zło? Widać jesteś złym człowiekiem. ;)

    Ohoho, nie mam innego wyjścia jak tylko skapitulować w obliczu tego jakże przewrotnego i dowcipnego komentarza.

    Zresztą, co ja tutaj robię, próbując prowadzić rzeczowy dialog z pieskami PiSu? Oczywiście nie uwłaczając, jak to powiedział inny bliski waszemu sercu klasyk.

    Chyba muszę sobie znaleźć jakieś konstruktywne zajęcie... bai

    PS: Wisi mi dokładnie to, czy Buzek (swoją drogą, fajny, przyzwoity i uczciwy człowiek) będzie przewodniczącym. Nie jestem fanatycznym wyznawcą żadnej partii, w przeciwieństwie do Was, drodzy talibowie

    pokaż komentarz
    Farquart
  • cnemo +1  

    Buzek uczciwy???.... uczciwy konfident i donosiciel. Poczytaj sobie jakie chłop ma dobre "kwalifikacje":

    _Jak pisze w swoim wniosku lustracyjnym Pan Tomasz Karwowski: "Jerzy
    Buzek został zwerbowany przez Wywiad Wojskowy PRL w roku 1971 przed
    wyjazdem na stypendium naukowe do Wielkiej Brytanii (1971-72r).
    Pierwszym zadaniem agenta było zdobycie dla Układu Warszawskiego
    najnowszych technologii utylizacji gazów bojowych. Po powrocie do kraju,
    w końcu 1972 roku, Jerzy Buzek złożył stosowny raport. Wobec podejrzenia
    o przewerbowanie agenta przez MI 5 (siostrzane do CIA służby brytyjskie)
    Wywiad PRL zrezygnował z użycia agenta "na kierunku państw
    kapitalistycznych". W związku z tym przekazano agenta do dyspozycji
    Służby Bezpieczeństwa Po strajkach sierpniowych 1980 roku Jerzego Buzka
    skierowano do Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego "Solidarność".

    Najpoważniejszym sukcesem agenta TW "Karol" stały się działania
    manipulacyjne podczas I-szego Krajowego Zjazdu Delegatów NSZZ
    "Solidarność" w Gdańsku, gdzie jako współprowadzący obrady m.in.
    doprowadził do uchwalenia słynnej Odezwy do Narodów Europy
    Środkowo-Wschodniej. Celem autorów z komunistycznego Ministerstwa Spraw
    Wewnętrznych PRL była prowokacja i uzyskanie bezpośredniej pomocy (z
    interwencją zbrojną włącznie) od ZSRR, zaniepokojonego rozszerzaniem się
    wolnościowej "zarazy" na inne kraje socjalistyczne. Agent otrzymał za to
    zadanie wysoką nagrodę finansową. [zał. nr 4]

    W 1985 podpisał kolejny ważny dokument złożony w teczce operacyjnej TW
    "Karol". [zał. nr 5] .
    Charakterystyczną rolę Jerzy Buzek odgrywa w aresztowaniu przywódców
    Śląskiego podziemia solidarnościowego. Poznaje wyjątkowo lokal, w którym
    ukrywa się Tadeusz Jedynak. Wkrótce zostaje w nim aresztowany tenże
    lider władz władz regionalnych i krajowych.. Następnie Jerzy Buzek
    poznaje mieszkanie, w którym ukrywa się następny szef regionalnych
    struktur "Solidarności"- Jan Andrzej Górny. Po kilku godzinach lokal
    okrąża ogromna liczba samochodów SB oraz cywilnych i mundurowych
    funkcjonariuszy służb bezpieczeństwa PRL. Poszukiwanego przez 7 lat
    listem gończym Prokuratury Wojskowej czołowego działacza podziemnych
    struktur, w tym Komisji Krajowej NSZZ "Solidarność" aresztowano... bez
    rewizji lokalu ! Jerzy Buzek niezauważony, z torbą pełną związkowych
    pieniędzy, bez kłopotu opuszcza po kwadransie "kocioł".

    Nie znany jest w dziejach podziemia przypadek (a tym bardziej na
    "czerwonym" Śląsku), by przy tak ważnym aresztowaniu Służba
    Bezpieczeństwa nie dokonywała gruntownej rewizji i "zabezpieczenia"
    lokalu.
    Jedynym, który skorzystał na powyższych aresztowaniach był Jerzy Buzek,
    który jako >doradca< zaczął "nieformalnie" reprezentować Górny Śląsk w
    pracach krajowego kierownictwa (TKK) "Solidarności". Było to możliwe,
    gdyż SB nie dopuściła do wyłonienia kolejnego przywódcy regionalnej NSZZ
    "Solidarność".

    Dotychczasowa odmowa przesłuchania w procesie lustracyjnym Tadeusza
    Jedynaka, przywódcy podziemnej "S" przez powołanie się na opinię
    J.A.Górnego jest kompletnie absurdalne (str. 7 Postanowienia Rzecznika).
    W tej sprawie nie oceniamy więzi przyjacielskich czy też jawnych
    współpracowników Moskwy (Miller, Oleksy itp.) ale utajnionych przed nami
    (działaczami demokratycznej opozycji) tajnych współpracownikach służb
    specjalnych. Perfidia systemu totalitarnego polegała na tym, że wśród
    naszych znajomych i współpracowników umieszczano "przyjaznych" nam
    agentów służb specjalnych.
    Akta rozpracowania i aresztowania J.A. Górnego zachowały się i
    potwierdzają rolę jaką odegrał TW "Karol". Niezbędne jest ich dogłębne
    zweryfikowanie przez Sąd Lustracyjny na opisaną okoliczność [ świadek z
    MSW III RP odn. Nr 6].

    Za powyższe zasługi oraz przekazanie dokumentów władz podziemnej
    "Solidarności" agent TW "Karol" otrzymał od Służby Bezpieczeństwa 7000
    USD (Równowartość ówczesnych ok. 350 pensji !)
    Co najciekawsze, Jerzy Buzek nigdy nie został aresztowany czy nawet
    internowany, choć już od roku 1981 z racji jawnej działalności w
    legalnej NSZZ "Solidarność", był doskonale znany Służbie Bezpieczeństwa.
    Mało tego, wielokrotnie (10 razy) wyjeżdżał do krajów kapitalistycznych.
    Jest to również wypadek wśród działaczy opozycji bez precedensu. Tym
    bardziej, że na Śląsku szalał największy komunistyczny terror.
    "Ekstremie" paszport czasami wręczano, owszem, ale z pieczątką: bez
    prawa powrotu do PRL._

    pokaż komentarz
    cnemo
  • cnemo +1  

    ..cd

    _TW "Karol" był najwyżej ulokowanym tajnym współpracownikiem służb
    specjalnych komunistycznego aparatu represji we władzach ruchu
    "Solidarność". Konfederacja Polski Niepodległej o istnieniu takiej
    agentury była informowana. Ocena infiltracji struktury tzw. gliwickiej
    części RKW NSZZ"S", została przekazana kierownictwu podziemnej
    "Solidarności" przez osobę informowaną przez Wydział Operacyjny
    "Kontrwywiadowczy" KPN [świadek ujawniony Sądowi zgodnie ze
    zobowiązaniem posła Michała Janiszewskiego odn 8]. Kierownictwo
    podziemia świadome było penetracji przez służby specjalne. Stąd w wolnej
    Polsce już po zwycięstwie Przewodniczącego NSZZ "S" Lecha Wałęsy w
    wyborach prezydenckich doszło, w 1991 roku, na terenie Kancelarii głowy
    państwa do poufnego spotkania z udziałem członków władz
    "Solidarności".[świadkowie odn. nr 9]

    Przeglądano materiały operacyjne byłej Służby Bezpieczeństwa PRL. W tym
    również teczkę TW "Karol", "Docent" i "Oris". Zakres podejrzeń
    ograniczył się do 2 osób. Już wtedy był wśród nich Jerzy Buzek, i z tego
    najprawdopodobniej powodu nie został on Wojewodą Katowickim. Sprawa
    wybuchła ponownie podczas Regionalnego Zjazdu "Solidarności"
    Śląsko-Dąbrowskiej, gdzie Wiceprzewodniczący Zarządu Regionu Zbigniew
    Martynowicz zarzucił publicznie J. Buzkowi współpracę z SB. Jerzy Buzek
    następnie "znikł" na wiele lat z życia politycznego._

    pokaż komentarz
    cnemo
  • vokus +3  

    szczęść Boże???? co za pajac....Monika Olejnik wcale nie nadaje się na dziennikarkę, Tak samo Kamil Durczok ( wyraźnie denerwuje swoim zachowaniem w faktach po faktach). zamiast rzeczowo zadawać pytania zachowuje się jak strona dyskusji, przerywa w pół zdania, nie daje dokończyć myśli...bo to przecież ona ma błyszczeć a nie jacyś tam goście...robi z siebie wielką dziennikarkę, a wcale nią nie jest. Nie wiem kto oglada ją i ten jej dziadowski program czy tą beznadziejną audycję...mnie osobiście ona bardzo denerwuje i wręcz nie moge spokojnie jej słuchać

    pokaż komentarz
    vokus
  • espe1 +5  

    Posłowie PiS witają się "Szczęść Boże"?
    O Bosze!
    Co do Olejnik nie oglądam, nie słucham. Dlaczego?
    Bo nie jest tego warta.

    pokaż komentarz
    espe1
  • Farquart +8  

    Olejnik to SZATAN!

    Ten wspaniały i niezmanipulowany materiał otworzył mi oczy...

    Dzięki!

    pokaż komentarz
    Farquart
  • exino00 +6  

    Fimiki pokazujące w większości wyjęte z kontekstu urywki rozmów nadają się na śmietnik... Nie mówię tutaj, że ona nie manipulowała czy coś, jednak osądzać będzie można po usłyszeniu całości a nie urywków.

    pokaż komentarz
    exino00
  • Ch_K +1  

    Powiem w skrócie, że za taką k...a niekompetencję w byle jakiej pracy dostaniesz natychmiastowe wypowiedzenie. No, ale to jest Monika Olejnik :) Aż chyba, za przeproszeniem, ale k...a kupie jej kwiaty. A niech ma :)

    pokaż komentarz
    Ch_K
  • szejas +2  

    Jak przystało na dobrą funkcjonariuszkę WSI24 sprawnie generuje fakty.
    Będzie trzynastka z budżetu MSW.

    pokaż komentarz
    szejas
  • czikken88 -1  

    Monika Olejnik to luzara,

    Kiedyś myślałem, że ona taka wojująca w prawdzie. Teraz już wiem, że ona po prostu ma wszystko gdzieś i tyle.

    pokaż komentarz
    czikken88
  • cnemo 0  

    Luzara? ciekawy neologizm. Skoro jej tak wszystko wisi to niech zaszyje się w domu i pali jointy popijając tequilą a nie szerzy kłamstwa w mediach.

    pokaż komentarz
    cnemo
  • czikken88 -2  

    @cnemo
    A po co ma się zaszywać w domu? Ty byś tak zrobił?

    Jest dobra w tym co robi, kosi szmalec i nauczyła się traktować ten zawód z dużym dystansem bo wie, że polityka to jedno wielkie KAKA. Nie można rozmawiać poważnie i traktować poważnie tak dwulicowych świń jakimi są politycy - każdy dziennikarz polityczny, który traktuje politykę zbyt poważnie a jeszcze nie daj boże doszukuje się w tym wszystkim jakiegoś głębszego sensu, pada na polu dziennikarskiej chwały bardzo szybko. Nie wytrzymuje ciśnienia. Ona jak widać trwa już bardzo długo.

    pokaż komentarz
    czikken88
  • cnemo +1  

    czikken88
    Ja będąc dziennikarzem po pierwsze bym nie kłamał i manipulował.

    Jest dobra w tym co robi, kosi szmalec i nauczyła się traktować ten zawód z dużym dystansem bo wie, że polityka to jedno wielkie KAKA.
    Polityka to KAKA bo pozwalamy by politycy nami sterowali. Trzeba ograniczyć ich rolę do minimum. Pytanko: a czy nie może być dobra i mówić prawdy?

    Nie można rozmawiać poważnie i traktować poważnie tak dwulicowych świń jakimi są politycy - każdy dziennikarz polityczny, który traktuje politykę zbyt poważnie a jeszcze nie daj boże doszukuje się w tym wszystkim jakiegoś głębszego sensu, pada na polu dziennikarskiej chwały bardzo szybko. Nie wytrzymuje ciśnienia. Ona jak widać trwa już bardzo długo.
    Ona najwidoczniej dobrze na tym zarabia więc dalej się trzyma. Jest wielu dziennikarzy, którzy podchodzą do polityki poważnie i to bardzo dobrze, bo nie robią kichy takiej jak Olejnik tylko wykonują swoją działalność dobrze np Ziemkiewicz

    pokaż komentarz
    cnemo
  • czikken88 0  

    @cnemo

    Tyle się opisałeś a i tak to wszystko o dupę rozbić.

    M.O

    pokaż komentarz
    czikken88
  • golas1989 +1  

    Ta baba jest jakąś idiotką... zawsze to mówiłem i chyba przy tym zostanę.

    pokaż komentarz
    golas1989
  • CreativePL -3  

    Jak dorobicie sie takiego statusu jak ona bedziecie mogli mowic co chcecie, a narazie piszecie komenty na wykopie :]

    /edit
    tak wiem prawda boli :]

    pokaż komentarz
    CreativePL
  • ArquesMartin -1  

    buziaczki :*

    pokaż komentarz
    ArquesMartin
  • Zaiks +10  

    Lepiej spamować na wykopie niż kłamać ludziom prosto w oczy za pieniądze.

    pokaż komentarz
    Zaiks
  • MateuszKL 0  

    Ale wyrafinowana szmira. Jedyne co mi przychodzi do głowy. :)

    pokaż komentarz
    MateuszKL
  • pepsztyl +5  

    wprost ulwielbiam takie komentarze działające na zasadzie: opluję, obrażę a na końcu dam uśmieszek. skoro więc wykop jest o manipulacji to zainteresowanym polecam poszukać e-booków o technikach manipulacji i sposobach perswazji. takie zestawianie przeciwstawnych informacji (szmira i uśmiech) to typowa manipulacja działająca na zasadzie kontrastu, która ma za zadanie wzmocnić odbiór przesłania nie nastawiając jednocześnie czytelników komentarza negatywnie do autora. może nie znasz mateuszK1 tych technik, ale manipulujesz przesłaniem już całkowicie świadomie. to tak a propo wykopu o manipulacji.

    pokaż komentarz
    pepsztyl
  • ericdraven +8  

    Tak tak niszczą ci twój KRAJ a TY czytaj książki o technikach manipulacji
    Walcząc z manipulacją trzeba też jej używać
    Olejnik jawnie i celowo przeinacza fakty. Koniec kropka

    pokaż komentarz
    ericdraven
  • witoldinho -5  

    Powiedz jeszcze, komu służy. Niemcom, Żydom czy komunistom?

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • MateuszKL +2  

    Dobra, sam się przyznam - Żydom. Trzeba przyznać, że pepsztyl świetnie mnie rozpracował. :) (o i znowu uśmieszek dla "kontrastu")

    pokaż komentarz
    MateuszKL
  • witoldinho -1  

    Ok, a Twoim zdaniem, ericdraven? Z tonu wypowiedzi wnoszę, że Niemcom. Mógłbyś potwierdzić?

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • DCgirl -6  

    A ja na to powiem: "yyyyyyyy.."

    pokaż komentarz
    DCgirl
  • vague +39  

    A ja "eeeee...."

    Bo niby stokrotka, a taka brzydka. I do tego zakłamana, jak sam sk%%!ysyn.

    pokaż komentarz
    vague
  • b_bambi +37  

    Od lat uważm że Monika Olejnik jest niekompetentna, zadaje tendencyjne pytania, na które i tak ma zawsze swoją odpowiedź, którą próbuje wcisnąć na siłe w usta rozmówcy, z jakiejkolwiek partii by nie był. To samo z Sekielskim i Morozowskim. To są showmeni, a nie porządni dziennikarze. Śmieją sie z Faktu a w swoich rozmowach stosują standarty tejże gazety.

    pokaż komentarz
    b_bambi
  • ak0nia +14  

    no monika olejnik uprawia para-dziennikarstwo i to raczej znany fakt nie od dzisiaj. Moim zdaniem takie podawanie nieprawdy w mediach publicznych powinno być ściśle sankcjonowane i tyle(dzisiaj jest to oczywiście fikcja). Gdyby dostała teraz do zapłacenia 50 tysięcy złotych grzywny dajmy na to za podawanie fałszywych informacji i nierzetelną pracę, to być może po paru jej wystąpieniach by ją zdjęli. Za iq albo nieprofesjonalizm, różnicy nie widzę.

    media są nazywane IV władzą w polsce, z czym nie sposób się nie zgodzić, więc dlaczego miałyby być bezkarne? Bo teraz praktycznie są poza odpowiedzialnością, zasłaniają się cały czas "wolnością słowa", co jest oczywiście pomyłką.

    pokaż komentarz
    ak0nia
  • bastek66 +9  

    media są nazywane IV władzą w polsce
    Mnie się zdaję, że oni są pierwszą władzą.

    pokaż komentarz
    bastek66
  • p4welo +6  

    Śmieją sie z Faktu a w swoich rozmowach stosują standarty tejże gazety.
    Zawsze denerwowało mnie to, że ludzie nie potrafią napisać/wypowiedzieć słowa standard

    pokaż komentarz
    p4welo
  • mustafas00 -1  

    Gdyby nie PRL to by pasła kozy za stodołą

    pokaż komentarz
    mustafas00
  • rebel -2  

    gwiazda ^^ ot nastepna zwykla blondynka ;p

    pokaż komentarz
    rebel
  • kretu -7  

    Olejniczak nie znoszę, ale żart pana Migalskiego też był dla mnie poniżej krytyki. Więc ja bym się raczej czepiał za inne jej przewinienia. Choć trzeba jej przyznać że chyba jako jedyna potrafi czasami przerwać politykowi jak ten próbuje mijać się z odpowiedzią.

    pokaż komentarz
    kretu
  • debesciak +12  

    Olejniczak to taki jeden z SLD, Olejnik to ta z Zetki ;-)

    pokaż komentarz
    debesciak
  • gimenez -2  

    gaZetki ;) Na jedno wychodzi ;P

    pokaż komentarz
    gimenez
  • kretu +7  

    Mój błąd nie bijcie :P

    pokaż komentarz
    kretu
  • qbaceha -5  

    taka mysl przychodzi mi do glowy, ze ludzie ktorzy wybieraja sie na wybory nie maja kompletnie zadneego prawa komentowac to co sie dzieje w polityce. dlaczego ? odpowiedz jest prosta jak drut - idac na wybory akceptuja to, co sie aktualnie dzieje w 'wyższych sferach' :/

    pokaż komentarz
    qbaceha
  • witoldinho +5  

    No no, aleś umyślił. Odważna koncepcja.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • limak87 -2  

    Jak mi w wyborach dadzą opcję "wstrzymuję się od głosu" to wtedy będę chodził na wybory, a tak to nie mam zamiaru nikomu pomagać w dotarciu do koryta i tyle.

    pokaż komentarz
    limak87
  • witoldinho 0  

    Nie głosując de facto pomagasz komuś w dotarciu do koryta.

    Zawsze możesz oddać nieważny głos. To chyba lepsze niż zostanie w domu.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • cnemo 0  

    Czy istnieje jakiś dowód na to, że Olejnik to TW Stokrotka?

    pokaż komentarz
    cnemo
  • karmazynowa 0  

    ta baba nie wiem jakim cudem w ogóle robi w mediach...nie umie się zachowa taki babochołp...i w z dykcją coś ma ,jak była gościem w pewnym programie to nie mogłam zrozumieć o czym gada

    pokaż komentarz
    karmazynowa
  • gosiaedinburgh 0  

    To się w głowie nie mieści jak można tak manipulować!!! Wstyd.

    pokaż komentarz
    gosiaedinburgh
  • ksieciu 0  

    Wyglada i gada jak by coś ćpała heh.

    pokaż komentarz
    ksieciu
  • Alacham -7  

    Ci którzy nie wiedzą dlaczego Olejnik jest szanowaną dziennikarką - Dlatego że sobie na to zapracowała, potrafiła zawsze bez wachania uderzać w czułe punkty polityków, nie raz ujawniła to co siedzi politykowi w głowie, z korzyścią dla NAS, dzięki temu mogliśmy się czegoś nowego dowiedzieć - dla zainteresowanych.
    Inną sprawą jest że Ona na tle dziennikarek z TVP.SA jest królem, sorry ale tamci "dziennikarze", "dziennikarki" i codziennie zapraszani księża nie dorastają jej do pięt.
    To co odwaliła tutaj- błąd przy pracy, powinna przeprosić, albo się określić czy jest zawistna czy nie. Ale dajcie spokój żeby odrazu ją od szmir wyzywać?

    Ja rozumiem że tutaj elektorat PiSu się bardzo udziela, bo za czasów wspaniałej IV RP Pani O. dała Wam ostro w dupę, ale wybaczcie, sami się k%#$a o to prosiliście, a nawet podkładaliście. (mój ulubiony moment w IV RP to ten kiedy Dorn przez tydzień zajmował krzesło marszałka sejmu, i nie chciał go oddać, w okresie niedoszłego głosowania nad wotum nieufności...to nic że taki numer był co drugi dzień, po co pamiętać)

    Obserwując to w jaki sposób dyskutujecie tutaj...podam przykład.
    "Olejniczak i Tusk to k%#$y, ale nieważne, co ja miałem?..a uważam że blablabla...."
    Wiecie o czym to świadczy? Jesteście niedojrzali to polityki. Przeważają u Was emocje i chęć rozłoszczenia przeciwnika (na szczęście tylko rozłoszczenia), tym się kierujecie w dziedzinie życia która ma właśnie grać na takich uczuciach, co jest j#%anym mutantem Naszych czasów.

    Ile razy oszukała Was jakaś partia? Podam za przykład PiS bo nie wybaczę jej 2 zmarnowanego, najlepszego okresu dla Polski.
    Gdyby każdy zawód miał by potęgować nienawiść psychofana PiSu do PiSu to Ta osoba już dawno popełniła by samobójstwo, a w odniesieniu do Olejnik za wpadkę wyzywacie ją od k$%%%, fakt nie była to jedna wpadka, ale nie było ich też dużo.

    Tak się k%#$a zachowują ludzie którzy oczekują że inni będą dostrzegać dobro w PiSie, w chwili gdy rzeczywiście jest jego przejaw.

    Jesteśmy chyba zbyt zidiociałym, przemądrzałym i emocjonującym się narodem by oglądać Politykę, czego się nie tkniesz wszędzie hipokryzja.

    ps. Idę o zakład że połowa z Was nawet się nie zastanowiła dlaczego ktoś inny popiera inną opcję polityczną.

    pokaż komentarz
    Alacham
  • Alacham 0  

    Jeszcze mi się zachciało k#$%a pisać w chwili gdy ten wykop zniknie z głównej...jestem kretynem

    pokaż komentarz
    Alacham
  • Farquart -1  

    Jeżeli już, to jesteś kretynem, bo próbujesz przekonać bezmózgowców z PiSu.

    Ale nie przejmuj się, ja jestem drugim kretynem, też się dałem sprowokować. Na przyszłość proponuję tego typu wątki po prostu olać, niech się bawią w swojej piaskownicy, ludząc że najlepszy premier IV RP Kaczyński powróci do steru i da im podsekretarza stanu. Każdy ma prawo marzyć.

    Myślę że poparcie rzędu 4% za dwa lata będzie dla nich wystarczającą karą, po co mamy bić leżącego.

    pokaż komentarz
    Farquart
  • Terex-Demag -7  

    A ja apeluje do pani Moniki ---- niech pani łaskawie zrobi coś z tymi koszmarnymi zębami po patrzeć się na panią nie można --- na pewno dobrze zarabia pani pracując w radiu zet i tvn, więc stać panią na wizytę u stomatologa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zęby ma pani koszmarne FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUj !!!!!!

    pokaż komentarz
    Terex-Demag
  • witoldinho +67  

    ...jeżeli masz 50 lat.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • learc +10  

    Dorota Gardias lepsza. Ta od pogody.

    pokaż komentarz
    learc
  • gimenez -1  

    Myślę że w tej kategorii Pieńkowska miażdży wszystkie wyżej i jakiekolwiek niżej wymienione ;>

    pokaż komentarz
    gimenez
  • witoldinho -4  

    Mylisz się:
    http://www.filmpolski.pl/z1/81o/22781_1.jpg

    Brb; fap fap fap.

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • Zaiks +5  

    Ha! Udało się.

    haha żartowniś! Nie wiem czy było grzybobranie ale zebrałeś nie te grzybki, odstaw je lepiej póki jeszcze żyjesz chłopie :)

    pokaż komentarz
    Zaiks
  • Pan_Kierownik +2  

    Dużo minusów więc wyjaśnię.
    Pierwszy post był niewybrednym szyderczym żartem (co sugerowała buźka). Chciałem w ten sposób nawiązać do żartu Migalskiego, z nadzieją że ktoś średnio bystry (niczym Monika Olejnik), odpiszę coś a'la "kopnij się w głowę".
    Tak się stało, więc po czasie możliwości edycji posta napisałem drugi komentarz żeby wam unaocznić ironię całej sytuacji, licząc na wasze poczucie humoru i masę plusów.
    Jednak los spłatał mi figla, gdyż zachowanie które ganimy w wykopie udzieliło się odpowiadającemu mi użytkownikowi i kolejno minusującym.
    Pozdro

    PS No chyba że Was nie śmieszy moje skrajnie absurdalne poczucie humoru, ale ten scenariusz wydaje mi się mało prawdopodobny.

    pokaż komentarz
    Pan_Kierownik
  • witoldinho +1  

    Masz tu tego zasranego plusa i cichaj już. Poza tym nieprawdę powiedziałem?

    Korzystając z okazji pozdrawiam czwórkę pedałów, którym nie podoba się Anita Werner (fap fap).

    pokaż komentarz
    witoldinho
  • kasiek_pwr 0  

    mirror??

    pokaż komentarz
    kasiek_pwr
  • SasQ 0  

    YouTube ocenzurowało. Ma ktoś mirrora?

    pokaż komentarz
    SasQ
  • kataryniarz1978 0  

    dziwne, że ktokolwiek ma wątpliwości, że to obrzydliwa manipulatorka. Podobnie Lis.

    pokaż komentarz
    kataryniarz1978
pokaż 

Wykopali i zakopali (341 / 31)