Najdroższy latający pechowiec
Myśliwiec F-35 uchodzi za cud techniki. Tyle że konstrukcja wciąż nie może osiągnąć pełnej gotowości.
marhew-111- z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 9
Myśliwiec F-35 uchodzi za cud techniki. Tyle że konstrukcja wciąż nie może osiągnąć pełnej gotowości.
marhew-111- z
Komentarze (9)
najlepsze
- dla F35 to 726 kg/m2,
- dla F18 to 615,7kg/m2,
- dla F16 to 609,9kg/m2,
- dla SU37 to 564,5kg/m2,
- dla F15 to 546,4kg/m2,
- dla MIG29 to 486kg/m2,
- dla A10 to 482,5kg/m2
- dla F22 to 464,9kg/m2,
liczby mówią za siebie - im mniejsza, tym lepsza manewrowość, zwrotność, zdolność do utrzymania się w powietrzu przy niższych prędkościach; zaś im większa, tym "grubsze
???
To chyba raczej obciążenie powierzchni nośnej?
Piszesz, jakby to było proste, jasne i oczywiste, a w rzeczywistości wcale takie nie jest! To trochę bardziej skomplikowane. Sama wyciągasz nienajlepsze wnioski, maupo!
Wysoka prędkość minimalna -- tak. Ale gorsze osiągi naddźwiękowe? Niższa Vmax? To już
Pierwszy lot - 2006. Za chwilę minie dekada od tego momentu i nadal mniej niż 50% problemów z nim jest rozwiązanych. (Jakie obecnie ma ograniczenia można przeczytać tutaj -> http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=14049) Przy taki tempie w pełni sprawny za następną dekadę. Konstrukcyjnie będzie miał już wtedy ponad 20 lat, co przy obecnym tempie rozwoju techniki (wojskowej) będzie oznaczało, że zanim będzie w pełni gotowy minie połowa jego żywotności. Brawo Amerykanie, mistrzostwo
Proponujesz klasyczną metodykę tworzenia projektów, zwaną waterfall.
Generalnie, tam gdzie się da, warto z niej NIE korzystać. Obecnie wszędzie tam, gdzie wymagania się zmieniają, preferuje się metodyki bliższe tym iteracyjnym, tzw. zwinnym (Agile).
Samolotów akurat tak się generalnie nie robi, ale z F-35 zrobiono pewien eksperyment. Rozpoczęto OGRANICZONĄ produkcję maszyn zanim jeszcze zakończono wszystkie testy (te najważniejsze oczywiście zostały zakończone pomyślnie). Tak, ryzykujesz wezwanie wszystkich maszyn z powrotem do hangarów