Ponad 194 tys. zł kary dla Vision Express za nieprawdziwe informacje w reklamę
Nieprawdziwe były reklamy telewizyjne oferty 3 w 1. UOKiK przypomina, że każdy konsument ma prawo do rzetelnej, pełnej i jasnej informacji o reklamowanej ofercie, bez konieczności weryfikacji jej warunków w siedzibie przedsiębiorcy, na stronie internetowej czy w regulaminie.
MoneyPL z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 66
Komentarze (66)
najlepsze
następnym razem się zastanowią
chociaż te 194 tys. to i tak niewiele, jak na taką firmę
Weźmy przykładowo cennik TVP:
http://brtvp.pl/inne/ofertaicennik/
Dzisiaj (poniedziałek) w najlepszym czasie antenowym, czyli między wiadomościami a sportem, reklama do 30 sekund kosztowałaby 63500 złotych.
@bachus
Soczewka jeszcze nigdy mi nie wypadła na ulicy - nie noszę ze sobą zapasowych chyba że wyjeżdżam na jakiś dłuższy okres to na zapas biorę okulary do torby.
Nawet na basen wchodzę w soczewkach i jest ok, jedynie jak "wypadam" ze zjeżdżalni do wody to zamykam oczy na wszelki wypadek.
U mnie mają hiper minusa.