a wy myśleliście, że w maszynach nie ma ludzi? Że taki np. bankomat, to sam rozpoznaje pieniądze i je wypłaca? Przecież to byłoby czyste sci-fi! ( ͡°͜ʖ͡°)
Lenovo ma podobny system w laptopach. Jak coś nie działa, wciskasz klawisz pomocy, przychodzi gość z ich firmy i naprawia. Zabawne, bo mało osób o tym wie. Sam też nie wiedziałem, dopóki któregoś dnia nie przyszedłem do domu, gdy dziewczyna zawezwała takiego magika. Skąd ona o tym wiedziała, nie wiem. Spryciara. (。◕‿‿◕。)
Dlaczego nie zrobili czegoś takiego, żeby na dużym panelu dotykowym wyświetlały się linie z przystankami, pukamy palcem w odpowiednią stację i wylatuje bilet. Na peronach stoją biletomaty, ale daleko im do ergonomii obsługi. Skąd ja mam wiedzieć ile jedzie pociąg do danej stacji i za ile kupić bilet. Najpierw trzeba studiować jakieś strefy.
Na tych mapkach nad automatami masz rozrysowane linie, zaznaczoną stacje na której się znajdujesz i przy każdej kolejnej zaznaczone ceny biletu. Prosta sprawa...
Która staje się jeszcze prostsza kiedy kupujesz IC jak Pasmo albo Suica (a jest tego w cholerę) i przykładasz na bramkach. Samo pobiera odpowiednią kwotę, a jak braknie to w okienku dopłacasz.
To chyba to najbardziej efektywny sposób na pomoc dla klienta, razem można wcisnąć przycisk czy pokazać co jest na ekranie nie wychodząc na zewnątrz. Problem polega na tym, że czasem jest dość daleko do automatów oraz na tym, że wciągają one kartę czy bilet i najszybciej jest go podać otwierając po prostu automat od tyłu i podać klientowi przez okienko.
Komentarze (48)
najlepsze
Nick zobowiązuje;)
Na tych mapkach nad automatami masz rozrysowane linie, zaznaczoną stacje na której się znajdujesz i przy każdej kolejnej zaznaczone ceny biletu. Prosta sprawa...
Która staje się jeszcze prostsza kiedy kupujesz IC jak Pasmo albo Suica (a jest tego w cholerę) i przykładasz na bramkach. Samo pobiera odpowiednią kwotę, a jak braknie to w okienku dopłacasz.
Komentarz usunięty przez moderatora