@skud: Akcja od 00:50 ... dawajcie takie informacje, bo ludzie nie mają czasu się gapić jak nic się nie dzieje. Wydaje się, że to tylko 50 sekund, ale jeden taki filmik tu, jeden tam, jeszcze jeden kolejny ... i czas leci ...
Na początku wydawało mi się że pękło 1 z 4 ramion, ale stawiam na wyjechanie/pęknięcie podłożonej podkładki. Gościu robił przy wydechu i pewnie popodkładał klocki, aby mu podnośnik nie przeszkadzał.
@granatowawolowina: możliwe też, że podłożył łapy podnośnika pod miejsca do tego nie przeznaczone, gdzieś pod podłogę na przykład i łapa weszła w budę, RAM stracił równowagę i spadł. Jak spadał pod koniec, można odnieść wrażenie, że jedna łapa ciągle go trzyma, jakby zawisł na niej.
Dziwię się, że w ogóle ktoś taki podnośnik wymyślił i co gorsza wyprodukował, zero praktyczności, głównie ze względu na dostęp do podwozia utrudniony przez ramiona i tragiczna stabilność samochodu podniesionego na tym czymś. Nie ma to jak zwykły dwukolumnowy podnośnik, który większość mirków ma w stodołach
@1boszcz: Podnośniki tego typu głównie stosowane są na myjniach, w serwisach średnio spełniają swoją funkcję jak zauważyłeś. Praktycznie nie mamy dostępu do układu wydechowego,paliwowego. Druga sprawa to cena 8-9k EUR za niemca w porównaniu do klasycznej dwukolumnówki dobrego producenta -2,7-3,2k EUR.Co do stabilności nie jest źle jakby się mogło wydawać, natomiast łapy pracują w podobnych zakresach jak w zwykłej dwukolumnówce więc w obu typach jak nie wcelujemy w miejsca przeznaczone do
Komentarze (71)
najlepsze
Komentarz usunięty przez autora