@szeryfe: Hm chyba nie kojarzysz o czym tutaj mowia. Unity nie ma javascript, tylko unityscript, i znajomosc tego jezyka nie pomoze Ci w zaden sposob z html5, phonegapem i innymi. Zostal rozreklamowany jako javascript dla marketingu, a teraz sie TL pytaja "ale ja znam troche js to moze cos tam pomoge" >.<
Btw unity ma przestac wspierac unityscript, robiac tylko w c# - nareszcie
@Kalan: @sztacheta28: bo widzisz czasem, zwłaszcza w mobilkach trzeba wyjsc poza unity i dorobic cos w systemie, wtedy c# wystarczy, javascript na nic sie nie przyda. Zreszta zawsze ucz sie czegos wartościowszego, js jest ok, ale c# to zupelnie nowe możliwości.
@KRISTAL: chodziło chyba o to aby Ubisoft stworzył swój silnik który też potrafiłby wyeksportować grę 2-3 kliknięciami na inne platformy. No ale gdyby to było takie proste to by byłoby to dość powszechną praktyką:)
Fajne wprowadzenie! Chcialbym skomentowac kilka punktow:
Gry stworzone w Unity jak w innych silnikach są wolniejsze niż te napisane np. w Visual Studio
Nie jest to do konca prawda. Prawda jest ze piszac gre w bez uzycia silnika do gier, mozna ja lepiej zoptymaliowac i w teorii "wycisnac" zniej wiecej fpsow. Jest wiele czynnikow ktore bardzo czesto sa pomijane. Od kosztow skonczenia gry, po wymyslanie kola od nowa (pisanie wlasnego silnika). Wbrew
Komentarze (47)
najlepsze
Btw unity ma przestac wspierac unityscript, robiac tylko w c# - nareszcie
może w końcu ich porty były by lepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie jest to do konca prawda. Prawda jest ze piszac gre w bez uzycia silnika do gier, mozna ja lepiej zoptymaliowac i w teorii "wycisnac" zniej wiecej fpsow. Jest wiele czynnikow ktore bardzo czesto sa pomijane. Od kosztow skonczenia gry, po wymyslanie kola od nowa (pisanie wlasnego silnika). Wbrew