:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

  •  

    pokaż komentarz

    Mam prośbę wykopcie to na pierwszą stronę
    Wykop to nie jest Twoja prywatna armia.

  •  

    pokaż komentarz

    Na co szczególnie mam zwrócić uwagę? Bo dla mnei to zwykła korespondencja i nie dopatrzyłem się niczego co można nazwać okłamywaniem.

    •  

      pokaż komentarz

      Może to Ci podpowie: "Podczas rozmowy z konsultantem zostałem poinformowany ze kaucja zostanie mi zwrocona po 3 miesiacach."

    •  

      pokaż komentarz

      Z tego co się doczytałem, wynika że wodzili cie biedaku za nos, wyciągając już wcześniej potwierdzone dane, np. dowód wpłaty, po co bez nie transakcji czy może umowy by nie było, po co im twoje pesele itp. jeśli miałeś z nimi umowę czy coś w tym stylu to twoje dane to pierwsza rzecz jakiej chcą,a zagrywki " nie możemy oddać bo mamy na koncie bez oprocentowania" nie rozumiem w ogóle... proponuje rzecznika praw Konsumenckich...

    •  

      pokaż komentarz

      to się nazywa play cwaniactwo bo PLAY z swoją polityką jest na skraju nędzy

    •  

      pokaż komentarz

      seba-zzdw,
      widac boli Cię to, że Play od samego początku niszczy powoli W3 i że jednak mozna tanio rozmawiać nie płacąc 60gr za minutę

    •  

      pokaż komentarz

      widac boli Cię to, że Play od samego początku niszczy powoli W3 i że jednak mozna tanio rozmawiać nie płacąc 60gr za minutę

      Nie można nie mając niesprawiedliwego handicapu i regulowanego rynku. Wpisz w google "stawki MTR" a później mędrkuj.

    •  

      pokaż komentarz

      i co z tego przepraszam bardzo? Stawki MTR? Skoro ktoś może je sobie ustalać to co za problem? Mam play fresh, płacę 9 gr za sms do wszystkich sieci, 29 gr za minutę do wszystkich sieci i za doładowanie 5 zł dostaje 500 sms do wszystkich sieci. (porównajmy: w orange abonament 35 zł mogę wykonać 58 minut połączeń i tyle. W play fresh za 35 zł mam 120 minut i do tego 3500 sms... Jakoś nikt mnie jeszcze nie wydymał a w innych sieciach np. w orange po 8 latach życia w związku z tą siecią oferują mi 20 gr za sms (do orange) poza orange jest już drożej. No sory bardzo, nie obchodzi mnie co ta firma robi i jak walczy z innymi firmami póki robi to legalnie i póki to wszystko działa. Jak dla mnie to jest po prostu agresywna walka z konkurencją.

      i jest dodatkowa rzecz. Nie można wierzyć w to co mówi konsultant dopóki Ci tego nie podpisze na piśmie i tyle. To tak jak podpisać umowę ja Ci dam 350 zł za te zapałki. A poza umową dopowiedzieć sobie "ale oddasz mi potem tą kase stary?".

    •  

      pokaż komentarz

      Nie ktoś, tylko UKE. Za parę lat stawki MTR się wyrównają i wtedy play już będzie mieć ciężej utrzymać równie konkurencyjne ceny.

    •  

      pokaż komentarz

      Wtedy już nie będzie innych sieci ;)

    •  

      pokaż komentarz

      Wystarczy poskarżyć się UOKiK, to jeden z nielicznych urzędów które działają dla zwykłych ludzi i to bardzo skutecznie. Polecam poczytać rejestr klauzul zakazanych, jeżeli traficie u kogoś na podobne klauzule to od razu na to się można powołać - skuteczność 95%, 5% to idioci po których UOKiK przejedzie się w sądzie.

    •  

      pokaż komentarz

      Ja jeszcze polecam mbank mobile - są chyba najtańsi (27 gr/min), zero reklam i spamu, zasięg jak w plusie, automatyczne doładowania z mbanku. Jak ktoś ma konto w mbanku to jest naprawdę niezły operator.

    •  

      pokaż komentarz

      Chyba że komuś zależy na sms no to już jednak Play zostaje niepobity

    •  

      pokaż komentarz

      i co z tego przepraszam bardzo? Stawki MTR? Skoro ktoś może je sobie ustalać to co za problem?

      Dla użytkownika nic, po prostu pisanie o tym, jaki to Play jest fajny a reszta niefajna jest nie na miejscu, bo Play na każdej minucie swojego tańszego połączenia i tak zarabia więcej niż W3 na każdej minucie połączenia droższego.
      Urząd reguluje rynek - za każdą minutę z Playa do innej sieci Play płaci tej sieci ponad dwukrotnie mniej niż dostaje od dowolnego innego operatora za minutę połączenia przychodzącego.

      Jak już wspomniałem wcześniej - dla użytkownika nie ma to żadnego znaczenia i dlatego oferta Play jest bardzo ciekawa. Tyle tylko, że nie ma w tym ani zasługi P4 ani wini W3...

    •  

      pokaż komentarz

      senfen - z tego co się orientuję cena minuty w Orange, poza Orange (oprócz Play) i na stacjonarne też wynosi 29gr. Do tego jakieś bonusy na połączenia w Orange i SMS (chyba 20% doładowania). Ostatnio jest nawet dobra oferta. W każdym razie nie na tyle zła by zmieniać sieć.

    •  

      pokaż komentarz

      bulzaj
      Nie można nie mając niesprawiedliwego handicapu i regulowanego rynku. Wpisz w google "stawki MTR" a później mędrkuj.
      teraz ty nie mędrkuj, popatrz na ceny polączeń między sieciami przed wejsciem pleja na rynek, a jeszcze pozniej po wprowadzeniu oferty play fresh

    •  

      pokaż komentarz

      teraz ty nie mędrkuj, popatrz na ceny polączeń między sieciami przed wejsciem pleja na rynek, a jeszcze pozniej po wprowadzeniu oferty play fresh

      Ależ ja nie mędrkuję, ja fakty stwierdzam. To nie operatorzy ustalają ceny połączeń między sobą, miej to na uwadze.

    •  

      pokaż komentarz

      Play jaki jest każdy widzi, musi grac troche nieczysto bo na tym rynku jest duża bariera wejscia dla tradycyjnych operatorów. Ale gdyby nie play fresh nie byłoby obniżek takich jakie miały miejsce ostatnio. Wiec niezależnie z której sieci korzystasz Play pozwolił ci zaoszczędzić

    •  

      pokaż komentarz

      @bulzaj: jakos nie zauwazylem, aby W3 obnizyla ceny do Playa po 1 lipca 2009 roku /bo od tego dnia zmiejszyla sie oplata z tyt. MTR do PLAY - do poziomu 40 gr za min/ - jakby to W3 bylo takie swiete, to obnizyla by od tego dnia ceny polaczen, a w tej chwili caly czas stara sie wydoic z WLASNYCH klientow jak najwiecej.
      Po drugie zauwaz, ze to z Play czesciej dzwoni sie do innych sieci, niz z innych sieci do Play, i MTR nie ma sluzyc do zarabiania, a do bilansowania oplat miedzy duzymi graczami /W3/ a malymi /PLAY, Cyfrowy Polsat/
      Po trzecie, w momencie wejscia na rynek, Play zaoferowal stawke 35gr/min polaczenia do wszystkich sieci przy abo/prepaidzie za 50 PLN - a dodatkowo mozna bylo dostac za grosze zaj!$iste sluchawki /za 1 PLN w tym abo za telefon 3G, za ktory Era w porownywalnym abo chciala 900 PLN - czyli niewiele mniej, niz oferowal ja sam producent na polskim rynku - i takich telefonow bylo naprawde sporo /
      PS stawka MTR jaka byla do lipca byla zwiazana z jednym - taka sama byla dla W3 i playa w poczatkach jego dzialalnosci! /pozniej UKE obnizal stawki dla W3, poniewaz oni byli ZNACZACYM rynkiem, dla P4 zostawilo taka, jak na poczatku, bo ich stawka NIE ZMIENIALA pozycji klienta/.

    •  

      pokaż komentarz

      matips: tak, tylko w popie po doładowaniu 50 zł i jakoś mnie to nie kusi
      a o promocji doładowania to trochę jak z krasnoludkami, każdy mówi że jest - mi w życiu nie dali

  •  

    pokaż komentarz

    Jako internetowy bohater w takich sytuacjach sugeruję:

    - Wysłanie wezwania do zapłaty w ciągu 7 dni, w przeciwnym przypadku zostaną naliczone odsetki ustawowe (13% to lepiej niż na lokacie bankowej)

    - Jeżeli to nie poskutkuje, przedsądowe wezwanie do zapłaty

    OSTATECZNE PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY

    Wzywam PLAY do zapłaty kwoty ............... zł wynikającej z wpłaty kaucji ............... z dnia .................. r. wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia ..................... r. do dnia
    zapłaty. Wskazuję równocześnie, że zgodnie z umową termin zwrotu kaucji minął w dniu .............. r. Pomimo licznych wezwań do zapłaty, w tym między innymi wezwania z dnia........ r., nie otrzymałem pokrycia przedmiotowego długu. Wobec powyższego oświadczam, że brak zapłaty ww. kwoty w terminie 3 dni od otrzymania przedmiotowego wezwania będzie skutkował zaniechaniem przeze mnie pozasądowych prób odzyskania przedmiotowej należności i niezwłocznym wystąpieniem na drogę sądową. Wskazuję, że to Play będzie obciążony kosztami procesu, których poniesienia Play uniknie stosując się do żądania zawartego w przedmiotowym piśmie.
    - A jak to nie poskutkuje:
    Pozew o zapłatę

    W imieniu własnym wnoszę o:
    1. zasądzenie od pozwanego .................. na rzecz powoda ...................... kwoty ........... zł wraz z ustawowymi odsetkami od dnia ................. do dnia zapłaty,
    2. zasądzenie od pozwanego na rzecz powoda kosztów postępowania według norm przepisanych,
    3. nadanie wyrokowi rygoru natychmiastowej wykonalności.

    Ponadto wnoszę o:
    4. przeprowadzenie rozprawy także pod nieobecność powoda,
    5. dopuszczenie dowodu z dokumentu w postaci wezwania do zapłaty z dnia......................
    6. dopuszczenie dowodu z zeznań świadków: ......................

    UZASADNIENIE

    W dniu............... strony zawarły ustną umowę o .............. Na podstawie tej umowy, powód był zobowiązany do ..........................., pozwany zaś do zwrotu kaucji .......................
    (dowód: ..............................)

    ........................................................................................................................
    ........................................................................................................................
    ..........................................................................................................................
    ..........................................................................................................................

    Pozwany do dnia dzisiejszego nie uregulował należności mimo pisemnego wezwania do zapłaty.
    ( dowód: wezwanie do zapłaty z dnia................ i z dnia.................).

    Dlatego też żądanie pozwu jest w pełni uzasadnione i konieczne. Żądanie zapłaty odsetek w wysokości ustawowej powód opiera na dyspozycji przepisu art. 481 § 1 k.c.

  •  

    pokaż komentarz

    Tak to jest jak się regulaminu nie czyta :)

    "Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulamiem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Operator dokona rozliczenia Kaucji najpóźniej w dniu ostatecznego rozliczenia z Abonentem w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem Umowy, po potrąceniu wymagalnych wierzytelności wynikających z Umowy. Kaucja nie ma charakteru zaliczki ani przedpłaty z tytułu jakichkolwiek należności Operatora i jest zdeponowana na odrębnym, nieoprocentowanym rachunku bankowym "

    •  

      pokaż komentarz

      Czyli nie operator, tylko konsultant go okłamał - za coś takiego pewien co najmniej stracić pracę.

    •  

      pokaż komentarz

      niestety to JEST problem i to nie tylko w Play.

      Konsultanci albo nie wiedzą albo celowo dezinformują klientów. Ja wciąż nie mogę się przyzwyczaić że nie można ufać przedstawicielowi firmy i ciągle się na tym nacinam: konsultant swoje, regulamin swoje.

      Ostatnio:
      Konsultant Orange: tak, tak, nie będzie miał pan problemu z przeniesieniem nowej aktywacji prepaid do abonamentu.
      Ja: to nie muszę odczekać 3 miesięcy?
      Konsultant: nie, oczywiście że nie musi Pan.

      (Plac Konsytucji, Warszawa, główny salon firmowy Orange)

    •  

      pokaż komentarz

      Zacytowany fragment jest cytatem z korespondencji a nie regulaminu. Czy ktoś może znaleźć źródło w regulaminie Play? Znalazłem taki regulamin i jakoś nie mogę tam znaleźć nic o kaucji. Regulamin, który cytuje user @ciekawylogin jest zatytuowany:"Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów", ten który daję poniżej to "Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników". Jak rozumiem przypadek z wykopu nie dotyczy dostępu do internetu?
      http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiadczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_uzytkownikow.pdf
      [edit]
      Znalazłem co najmniej kilka różnych regulaminów, we wzorach umów na stronie PLAY podane są nazwy regulaminów, zgodnie z którymi są zawarte umowy, które jakoś średnio zgadzają się z nazwami regulaminów na stronie. Pytanie więc pewnie do autora wykopu: jaki regulamin masz na umowie i czy jest w nim opisana sprawa kaucji?

    •  

      pokaż komentarz

      @yacool : alez prosze bardzo:
      http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiadczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_abonentow.pdf
      na poczatek nalezy zapoznac sie z: par 2 pkt 7 i 12
      a pozniej caly 'dzial' dotyczacy kaucji: paragraf 7 :)

      kwestia wyjasnienia: slowa 'najpozniej w dniu zakonczenia umowy' oznacza, ze jezeli klient solidnie oplacal faktury przez jakis okres czasu, to OP moze mu ja wczesniej zwrocic... - wiec i to co powiedzial konsultant i to co napisano w odpowiedzi na reklamacje - to obie wersje sa prawdziwe: KLIENT MA PRAWO poprosic o wczesniejsza wyplate kaucji, ale operator mu ja zwroci, jezeli nie bedzie mial ZADNYCH watpliwosci (lub umowa sie zakonczyla), ze klient nadal bedzie oplacac faktury - np na podstawie historii platnosci.

  •  

    pokaż komentarz

    "Po kilku tygodniach okazalo sie ze w moim abonamencie mozna wydzwonic za kwote okolo 200 miesiecznie i aby to zwiekszyc musze wplacic kaucje."

    Czy tylko ja mam problem z rozszyfrowaniem tego co jest tutaj napisane?

    •  

      pokaż komentarz

      Chodzi o to, ze na samym poczatku jest taka forma zabezpieczenia (nie tylko play),
      nie mozesz "wygadac" wiecej niz jakas tam kwota.
      Czesto sa to 3 pierwsze miesiace umowy.

      Jest to napisane w regulaminie, jezeli podpisal umowe to znaczy, ze zgadza sie na takie warunki.

      Swoja droga tytul godny FAKTU...
      Najpierw ludzie nie czytaja regulaminu i zgadzaja sie na wszystko, a pozniej licza,
      ze wykop.pl stanie sie strona w sporze i bedzie po stronie tego ucisnionego...

    •  

      pokaż komentarz

      Proste- ja się o tym przekonałem będąc w Egipcie. Rachunki popłacone, wszystko ok, ale jak przekroczyłem 200zł- zablokowali mi telefon. Tłumaczą to "bezpieczeństwem klienta"- dopiero wpłacenie 350zł na rachunek odblokowało mi telefon, ale mi ta kwota poszła w poczet przyszłych rachunków (zasługa miłej pani w salonie Play)...

    •  

      pokaż komentarz

      Innymi słowy, traktują klienta jak złodzieja/nieudacznika, który wyżej kwoty nie zapłaci, tudzież nie będzie go stać... Paranoja.

    •  

      pokaż komentarz

      swoja droga wplacac 350zl tylko po to zeby wydzwonic "wiecej niz 200 miesiecznie" ... troche dziwne

    •  

      pokaż komentarz

      Dziwne, bo ja w najnizszym abo, moge wydzwonic do 1000 zeta.../tez Play/
      Ale do tego systemy operatora podchodza tak /KAZDEGO!/:
      minimum 3 miesiace w sieci, REGULARNIE OPLACANE faktury, najlepiej Polecenie Zaplaty...

      Kaucja, to kaucje, wystarczy, ze klient nie oplaca faktur w terminach, i nie beda chcieli jej rozliczyc przed zakonczeniem umowy /bo wtedy maja takowy obowiazek/.

  •  

    pokaż komentarz

    Od tego są rzecznicy praw konsumenta a nie wykop.

  •  

    pokaż komentarz

    Osobiście zamiast wrzucania na wykop po raz kolejny, że znowu jakiś operator kogoś OSZUKAŁ, lepiej zgłosić to do rzecznika praw konsumenta. Na pewno sprawa zostanie załatwiona szybciej niż przez wykopowe komentarze.
    A nie daj bóg znajdą się dowcipnisie, które zaspamują/zaddosują stronę play.

  •  

    pokaż komentarz

    nie pokazałeś dowodu wpłaty, zakopuje

  •  

    pokaż komentarz

    Jak każdy pisze co ma, to ja też się pochwalę. Ja mam krótkofalówkę i nie mam takich problemów :/

  •  

    pokaż komentarz

    Jakieś dowody ? Screeny tych rozmów ? Takie teksty może pisać każdy pseudo poeta który nie lubi Playa :)

  •  

    pokaż komentarz

    No kolego, z takimi oskarżeniami, że "PLAY NIE SZANUJE I OKŁAMUJE LUDZI" radziłbym uważać, bo jedyne czym się możesz poprzeć to kilka słów zwykłego konsultanta: "Podczas rozmowy z konsultantem zostałem poinformowany ze kaucja zostanie mi zwrocona po 3 miesiacach.", których prawdopodobnie nawet nie możesz udowodnić. Tym bardziej, że wiążący jest Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych (a nie słowa jakiegoś konsultanta), a tam jest wyraźnie napisane kiedy kaucja zostanie najpóźniej rozliczona. Umowy np. o kredyt albo ubezpieczenie też podpisujesz bez czytania? Jak tak to gratulucje, ale później nie miej do nikogo pretensji o kłamstwa i brak szacunku.

  •  

    pokaż komentarz

    Mam kilku znajomych pracujących w play'u na infolinii, zapytam się jak wyglądały zwroty innych ludzi i jak to można rozwiązać.

  •  

    pokaż komentarz

    Z tego, co widzę, to autor tego artykułu zamiast słuchać wyraźnych poleceń, cwaniakuje i próbuje "po swojemu", to niech się nie dziwi, że długo czeka. W dwóch mailach pod rząd było napisane, że musi wysłać w mailu hasło, a ten go nie wysyła, bo uważa, że to niepotrzebne i w następnym mailu Play znów się musi o to upominać.

    Inna sprawa, że oni też mają u siebie porządny burdel, obsługa klienta nawala, ale tak jest mniej więcej wszędzie. Moim zdaniem klient ma w tym powyższym tekście mniej więcej tyle samo problemu z Play, co Play z tym klientem, przy czym tekst jest oczywiście stronniczy, co przemawia na korzyść Playa.

    •  

      pokaż komentarz

      ja też bym nie wysłał hasła abonenckiego, dzięki temu hasłu dzwoniąc nawet z innego numeru możesz zrobić wszystko co tylko pragniesz na koncie do którego masz hasło. Tak samo jak nigdy ale to nigdy nie podaję im hasła jak do mnie dzwonią.

      PS. Mi się abo kończy za 3-4 miesiące i wiem, że nie będzie dalej PLAYa u mnie na telefonie. Jak jest jakikolwiek błąd sieci, zawsze to nie jest ich wina - tylko innych sieci. Nie mogę otrzymać połączenia z sieci z Holandii - wina tamtego operatora, nie dostaję SMSów - wina tamtego operatora... mam dosyć, wolę płacić 20-40zł więcej i mieć spokój z tym.

    •  

      pokaż komentarz

      a mojej znajomej zablokowali telefon bo podobno nie opłaciła faktury, mimo, że ma dowody wpłat które wielokrotnie im wysyłała - a tamci dalej swoje, zablokowali telefon, wysyłaja kolejne faktury (za co, skoro nie działa?!), mają w ręku dowód wpłaty a mówią, że niezapłacone. Obawiam się ze to standard tej sieci..

    •  

      pokaż komentarz

      @grzemach: najgorsze w tym wszystkim jest to, ze to naprawde jest wina tego Holenderskiego operatora :)

      @M4ks: to ze Twoja mama ma potwierdzenie wplaty, to oznacza tylko, ze KTOS ma te pieniadze, niekoniecznie operator /np jezeli wplacila na niewlasciwy nr konta lub posrednik finansowy okazal sie nieuczciwy/. Dla opa liczy sie to, czy faktycznie dotarly do niego pieniadze, czy nie; a nie to czy ktos wplacal, czy nie..

    •  

      pokaż komentarz

      a jeśli numer konta jest dobry i pieniądze posiada Play? :)

    •  

      pokaż komentarz

      @M4ks: napisze tak: mialem do czynienia z klientami, i z pomylka w ksiegowosci w przypadku operatorow sie nie spotkalem, za to wyjatkowo czesto bylo wplacanie pieniedzy na cudzy rachunek bankowy, albo przypadki upadlosci/nieuczciwosci posrednikow finansowych. Jezeli pieniadze trafiaja na rachunek bankowy to z automatycznie sa ksiegowane do najstarszej lub konkretnej faktury /w zaleznosci czy klient tylko przelal pieniadze, czy takze przeklepal tytul wplaty/

  •  

    pokaż komentarz

    A co tu dziwnego?
    Autorze:
    1. Dokładnie czytaj umowę, nim ją podpiszesz.
    2. Wysyłając e-maila, zaznaczaj, by był wysyłany również do ciebie.
    3. Wysyłając e-maila, zaznaczaj opcję, by dostarczyć ci potwierdzenie jego przeczytania.
    4. Jak się stawiają, to prześlij im całą zapisaną korespondencję, załączniki, potwierdzenia, wraz ze wszystkimi potrzebnymi danymi i postrasz UOKIK-iem.

    A tak w ogóle, nie kupuje się telefonu na abonament. Zwłaszcza w szemranych sieciach.

    •  

      pokaż komentarz

      "A tak w ogóle, nie kupuje się telefonu na abonament. Zwłaszcza w szemranych sieciach."
      Siec jak każda inna.
      Czytać regulamin a nie żalić się na wykop.pl

    •  

      pokaż komentarz

      Piusucki@
      Dlaczego niby nie kupuje się telefonu na abonamen? Ja od 4 lat mam telefony na abonament (najpierw Orange przez 2 lata, Era 2 lata i teraz Play) I nigdy nie miałem żadnych problemów. A czemu niby Play to jest szemrana sieć? Bo jakoś nie rozumiem.

  •  

    pokaż komentarz

    wrzuć sprawę na blogplay.eu

  •  

    pokaż komentarz

    dlatego lepiej kupić sobie play na kartę, kupiłem starter za 5 zł, kartę za 10 zł i tak kiedy chce i nie muszę o nic płakać ;)
    Pozdro

  •  

    pokaż komentarz

    Kolejny który przyszedł wyżalić się na wykop , takich spraw jak ta jest w całej Polsce , w wszystkich sieciach mnóstwo. Jeśli myślisz że wykop pomoże ci to załatwić to jesteś w błędzie. Z tego co jest tam napisane ta "kaucja" zostanie zwrócona pod koniec umowy.

  •  

    pokaż komentarz

    ja mam telefon w Play od roku i jak dotąd żadnych problemów nie mialem

  •  

    pokaż komentarz

    A ja mam dosyć użalania się na wykopie. Coraz więcej płaczów tu jest. A to pielgrzymki, a to Plus, a znów jakaś firma komuś coś zrobiła, więc publicznie wylewa żale. Za pierdoły tego typu wystawiam soczysty zakop. Żalcie się gdzieś indziej.

  •  

    pokaż komentarz

    Ludzie, włączcie mózgi zamiast bluzgać operatora/konsultanta:

    1. Zanim zj%!iesz kogoś po drugiej stronie przeczytaj umowę, którą podpisałeś i regulamin, który zaakceptowałeś. Gwarantuję Ci, że 90% pytań znajdzie tam odpowiedź.

    2. Kontaktując się z konsultantem sieci, obojetnie jakim kanałem bądź świadom faktu, że konsultant musi Cię zidentyfikować aby dokonać jakichkolwiek zmian na Twoim koncie czy chociażby udzielić o nim informacji. I w to wlicza się prośba o podanie hasła czy innych danych znanych jedynie Tobie i operatorowi. Boisz się podać hasło abonenckie w emailu? To po co w ogóle jest to hasło jak go nie chcesz używać? A przez telefon się nie boisz? Nie, operator nie może Cię zidentyfikować tylko po nazwisku i adresie czy numerze telefonu, bo te dane zna każdy Twój znajomy.

    3. Opłaciłeś rachunek/wpłaciłeś kaucję dawno temu, a operator twierdzi, że kasy nie dostał? A sprawdziłeś czy wpłaciłeś kase na poprawny numer konta? A sprawdziłeś co wpisałeś w tytuł przelewu? Gwarantuję Wam, że 99% przypadków ludzi, którzy twierdzą, że kasę wpłacili poprawnie zrobili to niepoprawnie. Tak się składa, że pracowałem swego czasu w firmie podwykonawcy dla Play i codziennie stykałem się z tysiącami dokumentów Play i min. czytałem zgłoszenia klientów. Pracowałem tam prawie dwa lata i chyba nie widziałem żadnego przypadku gdzie klient wpłacił kasę poprawnie, a operator tego nie zaksięgował. Wszystkie przypadki gdzie ktoś się burzył o niepoprawne księgowanie wynikały z faktu, że klienci, choć na każdej fakturze mają podany poprawny numer konta, wpłacają kasę na numery z dupy wzięte do tego wpisując jakieś fantastyczne dane w tytule przelewu. Ile to razy widziałem przypadek, że wpłacającym była osoba A, numer konta bankowego wskazywał na osobę B, a w tytule przelewu znajdowały się dane wskazuję na jeszcze dwie inne różne osoby. I zgadnij teraz na kogo to zaksięgować. Jak myślicie, po co operator podaje na każdej fakturze info o poprawnym numerze konta bankowego oraz prośbę o wpisywanie w tytule przelewu numeru konta abonenckiego i numeru faktury?

  •  

    pokaż komentarz

    a ja się pytam gdzie byli Twoi rodzice jak podpisywałeś umowę

  •  

    pokaż komentarz

    Napiszę bo obiecałem w BOK że się zemszczę:
    Pominę szczegóły ale chciałem kupić w sieci PLAY telefon HTC HERO
    Byłem nawet jako 2gi na liście oczekujących (tak, tak komuno wróć)
    W końcu telefon się pojawił i zaproszono mnie do salonu celem sfinalizowania umowy.
    Niestety JESTEM klientem PLAY w ofercie FRESZ i system nie przewidział możliwości abym zmienił ofertę na biznes!!!
    Przyprowadziłem tzw. słupa który chciał przedłużyć umowę i mi za gotówkę sprzedać telefon- on też tego nie mógł kupić ponieważ system odgórnie przydzielił mu promocję w salonie- mógł ten telefon zamówić w e-shopie tylko że kurier nie może doręczyć telefonu...bo go nie ma...
    Spędziłem ok 2h na telefonie BOK i w końcu znalazło się wyjście...Zaproponowano mi opcję abym kupił starter u innego operatora, zarejestrował na firmę i przeniósł do PLAY - tak się ponoć da...
    Ponieważ zależało mi na pozostawieniu numeru przeniosłem swój numer do ERY, aby po zarejestrowaniu przenieść z powrotem do PLAY... tyle że mój dotychczasowy operator nie wyraził zgody na przeniesienie numeru...twierdząc że w ERZE mam "błąd podanych danych osobowych"
    Kolejna godzina na telefonie tym razem BOK ERY i drugi wniosek...
    Pyskówka w PLAY i tym razem operator wyraził zgodę tyle że wniosek nie chce przejść im przez komputery....bo (blebleble) Znów "pchanie" i wniosek przeszedł teraz "tylko" nie mogą mi aktywować numeru w ERZE bo coś PLAY nie zwalnia....czekam
    Gdy numer się zwolni to Era mi go przepisze od ręki na firmę i będę mógł z powrotem przenieść do PLAY... tak kupię wymarzony telefon, dostanę bonus!!! za przeniesienie numeru z innej sieci(sic!) i będę happy...

    Tak oni wiedzą że cała sytuacja to absurd ale ten CH&&^%^ który jest menagerem w PLAY to kompletny ciul wie że powinien ulice zamiatać dlatego traktuje klientów jak śmieci, inaczej widocznie nie potrafi.

    p.s kupując usługę w najtańszej sieci w kraju spodziewałem się niedogodności, ale to chyba przechodzi ludzkie pojęcie...
    p.s2 nie muszę chyba dodawać że lojalnym klientem to ja nie będę...

    •  

      pokaż komentarz

      Skontaktowałem się z nimi wczoraj, poinformowali mnie żebym sie skontaktował z UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej). Wysłałem do UKE maila i właśnie dostałem odpowiedź że przekazują tą sprawę do oddziału w moim mieście. Ciekawy jestem jak się to skończy. Sądze że gdyby w takich sytuacjach ludzie się "nie stawiali" i czekali pokornie to duże korporacje jeszcze bardziej by nam wchodziły na głowę.

    •  

      pokaż komentarz

      Skończy się tak, że UKE odeśle Cię do rzecznika praw konsumenta, a ten wyśle list do Play o treści mniej więcej takiej "dnia tego a tego, pan X Y zgłosił do nas droga listowną problem następującej treści ... prosimy o ponowne przeanalizowanie sprawy." A Play odpowie, że "dziękujemy za zgłoszenie, zgodnie z prośbą ponownie przeanalizowaliśmy sprawę, bla bla bla trochę szczegółów sprawy, niestety nie widzimy podstaw do zmiany naszego stanowiska, bla bla bla."

      Z tego co ja widziałem podczas mojej pracy dla operatora to pisanie do UKE/UOKIK/rzecznicy wszelakiej maści, kończy się tego typu wymianą listów pomiędzy instytucjami i tak naprawdę dla klienta nic się nie zmienia. Tylko nieco pogarszacie statystyki reklamacji operatorowi - na czym oczywiście mu nie zależy.

      Dodam, że nie masz po co burzyć ze swoim problemem, bo operator w Twoim przypadku ma rację co Ci już tu wytknięto wielokrotnie - nie przeczytałeś regulaminu i umowy i stwarzasz nieistniejący problem.

    •  

      pokaż komentarz

      napisalem juz wczesniej komus tutaj że zwrot "najpóźniej w dniu ostatecznego rozliczenia" nie neguje zapewnień że zwrócą je "w trzy miesiące"

  •  

    pokaż komentarz

    A mnie dziwi, że jeszcze nie masz Play Fresh.

  •  

    pokaż komentarz

    1. Czytaj co podpisujesz i nie pluj sie, że play to oszuści, bo Orange to najwieksi oszuci i przy nich play to pikuś
    2. Nie pomoge Ci jestem koniem
    3. zakop (daj minusa :D )

  •  

    pokaż komentarz

    Wpłaciłes kaucie jako zabezpieczeie płatności bo jesteś niewiarygodny finansowo. Poczytaj regulaminy a potem SAP. Ewentualnie zmien tytuł wykopu na ZŁY KOSULTANT Z PLAY MNIE OKŁAMAŁ - NIE MAM CO JEŚĆ BO NIE ODDADZĄ MI KAUCJI

  •  

    pokaż komentarz

    Mam u nich fona od samego początku, napisałam maila do Biura Obsługi Klienta i odpisali mi równo po 9 miesiącach :)

  •  

    pokaż komentarz

    ZAKOPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!

    Z A K O P

    KONKKURENCI SIĘ Wk%!$ILI ZE PLAY MA NAJLEPSZE STAWKI I NAWET NA WYKOPIE GO GNOJĄ>>>>>>>

    Nie mam playa bo nie mam zasięgu ale to najlepsza siec w polsce, ja mam zj#$aną heyah która schodzi na psy........

  •  

    pokaż komentarz

    taa :) a która sieć nie gnoi i nie doi swoich? pokaż mi to przejdę do niej choćby i dziś. jestem w orange i też ostro dostałem od nich po dupie. szkoda gadać. o mniejsze kwoty poszło, ale swoje wywalczyłem jakoś...

  •  

    pokaż komentarz

    Mnie denerwuje jak ktos narzeka ze juz taaaak dluuuugo jest z dana siecia a oni mu fajerwerkow nie proponuja. Porownam to do sytuacji, w ktorej podjezdza gosc mercedesem do salonu tej marki w celu kupna samochodu lub jego serwisu, i żąda niższej oplaty za uslugi lub nowy samochod argumentujac to ze juz 8lat jezdzi mercedesem :)

    Na nizsze oplaty moga liczyc klienci ktorzy generuja wysokie rachunki albo maja duzo kart sim na koncie. I jak cos to 5sim to nie jest duzo... ;]

  •  

    pokaż komentarz

    No i gdzie cię tu okłamali ? Nie sądzę, żeby konsultantka czytała Ci regulamin telefonicznie. Zapewnie dostałbyś zwrot kaucji, ale na chwilę obecną (3 miesiące w w przód) nie spełniasz, jakiś konkretnych punktów regulaminu.

    Zapewne jest tak jak napisał BoliMnieLeb w swoim ostatnim komentarzu.

    BTW. IMO to jest już przegięcie. Wykop-power powinien się włączać w jakiś wyższych sprawach, a twoja wydaje się być tupaniem wkurzonego dziecka, który nie przeczytał regulaminu...

  •  

    pokaż komentarz

    mi zle naliczyli za rozmowe(Play Fresh)
    rozmawialem 26min wiec wychodzi ok 7.50pln(0.29/min) natomiast naliczyli jakies 16zl
    babka odpisala ze musze sie gdziestam zerejestrowac(dala liste punktow gdzie mozna to zrobic) wziac kod puk, haslo abonenckie a potem jeszcze do nich napisac i mi zwroca...(OMG, jakbym nie mial co robic w wolnym czasie)
    jakby sie nie dalo zrobic tego od reki, przeciez maja wszystkie moje dane i polaczenia?
    nie jestem do konca pewien czy zle naliczyli bo dzwonilem na 0 801 802 803
    tak czy inaczej dla kilku zlotych nigdzie nie bede latal

    inna sprawa, mam teraz netie(w umowie 4mbity download/0.5mbita upload) ale w praktyce chodzi duzo wolniej, na speedtest.net wychodzi mi 1.5mbita/0.37mbita
    Pisalem do nich przez formularz i wmawiaja mi ze to moze byc wina wirusow, firewali itp
    najsmieszniejsze jest to ze przez pierwszy tydzien bylo pelne 4mbity
    co powinienem zrobic? Moze kwote abonamentu powinienem przemnozyc przez wspolczynnik 1.5/4 ?

    •  

      pokaż komentarz

      @b4rt3k : infolinie sa inaczej taryfikowane /nie wedlug standardowego cennika, gdzies na stronce playmobile.pl powinien byc regulamin dot. infolinii/

      PS fakt odrzucania reklamacji od niezarejestrowanych userow, to wina prawa telekomunikacyjnego. Zlozyc reklamacje moze kazdy ZAREJESTROWANY user :P /i to wynika z przepisow polskiego prawa, nie 'widzimisie' operatora/

  •  

    pokaż komentarz

    Ciekawe czy to tylko jeden przypadek? A tak swoją drogą firma, która "startuje" i oferuje lepsze ceny niż długoletni gracze na rynku, gdzieś musi oszczędzać, chociażby na obsłudze, a i jakość połączeń pozostawia wiele do życzenia (czekanie 15 sekund na połączenie, ja Cię słyszę Ty mnie nie, ...)

    •  

      pokaż komentarz

      To 15-sekundowe czekanie na połączenie jest akurat winą roamingu w Plusie. Na szczęście P4 ma coraz więcej własnych nadajników i w wielu miejscach (wszędzie gdzie masz zasięg Play Online) tego problemu nie ma. Albo występuje bardzo rzadko gdy Twój telefon podepnie się pod stację Plusa. Lub nie obsługuje 3G.

      Aha - żeby nie było - nie winię za to Plusa. W każdym roamingu tak jest (w najlepszym wypadku). Jest po prostu więcej podmiotów które wymieniają między sobą informację i wszystko trwa dłużej.

    •  

      pokaż komentarz

      Widzę, że użytkownicy PLAY się oburzyli, że powiedziałem coś złego na ich firmę.

      @msierant Ja to rozumiem, roaming, ale to wpływa na jakość połączeń.

    •  

      pokaż komentarz

      Zgadza się, wpływa to negatywnie na jakość połączeń, ale:
      1. To nie wynika w żadnym wypadku z oszczędności. Przypomnij sobie, ile zajęło pozostałym operatorom zbudowanie własnej infrastruktury na terenie (prawie) całego kraju.
      2. P4 dąży do tego, aby tego problemu nie było (pośrednio, bo w pierwszej kolejności zależy im na uniezależnieniu się od innego operatora)

  •  

    pokaż komentarz

    fiszu a pokaż mi opa któremu nie zdarzy się na małe kwoty naciągnąć. Zwróć uwagę że nawet jak zdarzy się np. orange bo tego opa masz coś zabrać to nadrabiają to różnymi promocjami dając klientom bonusy, jak chociażby aktualne doładowanie podwójne.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja tam płacę abonament 50zł w PLAY i mam limit 1200zł i o co kaman

  •  

    pokaż komentarz

    Umowa nie negowała tego co powiedzial konsultant wiec uznalem ze moge mu wierzyc. I jezeli nie powinnismy ufac pracownikom odpowiedzialnym za kontakt z klientem to komu powinnismy? Pozatym wszystkie rozmowy sa rejestrowane wiec da sie to sprawdzic co uslyszalem od konsultanta. Zlozylem reklamacje na ta wlasnie rozmowe z pracownikiem. Niestety obawiam sie ze nic sobie z tego nie zrobia. A jeżeli w kilku mailach dostaje informacje że zwrócą mi pieniądze jak tylko spełnię ich wymagania a na samym końcu po spełnieniu żądań okazuje się że nic z tego to: Tak sądzę że okłamują i nie szanują ludzi.

  •  

    pokaż komentarz

    Capslock boli, mimo wszystko.

  •  

    pokaż komentarz

    Ja mam w play fresh zasieg play nie plusa czyli 3G smsy za free bo i tak nie wykorzystam tego co mi daja poprostu za duzo, to ze ktos ma do mnie drogo to mnie nie intersuje niech zmieni na play, to nie orange, era ani plus placa play za to ze ich klienci do nich dzwonia tylko zwykly user.
    A tak na marginesie to mbank tez ma tanio i do play tez 27gr a nie jak w orange 75gr za minute

  •  

    pokaż komentarz

    Jako liberał NIE DZWONIE do Play - mozna powiedziec, ze to glupie, ze jestem zazdrosny czy cos w tym stylu, ze ta siec ma niby lepsze oferty. Jestem od 10 lat jak nie dluzej w Erze (to nie ma byc reklama). Jestem z nich bardzo zadowolony. Jako staly klient dostaje dodatkowe swietne oferty. Nie dzwonie jesli nie musze z prostej przyczyny: to jest NIESPRAWIEDLIWE, ze dzwoniac do nich moja siec musi im za to doplacac. To mniej wiecej tak samo chore jak parytet dla kobiet w parlamencie. Zalezy mi zeby moja siec istniala jak najdluzej, wiec nie bede im robil problemu i odpuszcze sobie ta siec. Ktos tu napisal W3 -> w Polsce nie ma W3 - mamy DWIE WIELKIE SIECI (Era i Plus) i jedna DUZA Orange. Nigdy nie mialem wiekszych problemow z tymi operatorami. Ceny poza internetem nie sa zle. Za paredziesiat zlotych mam 200 minut do wszystkich + 2000 do mojej sieci - jako, ze uzywam telefonu indywidualnie to mi to w zupelnosci wystarcza.

    notabene ile znacie powaznych osob, czy chociazby biznesmenow bedacych w Play?. Swoimi zagrywkami i bezczelnym wykorzystywaniem wszystkiego co sie da raczej ludzi lubiacych pewne zasady nie sklaniaja do siebie. Balbym sie, ze po przystapieniu do nich - czy nawet jakby zabili inne sieci to potem by olali klientow. Podniesli ceny. To jest mniej wiecej tak samo jako miedzy Rosja i USA. Pewnego rodzaju balance of power - dla swietego spokoju lepiej sie nie wychylać - lepiej prowadzic wspolna polityke.

    Play ma juz nie za ciekawe korzenie -> pochodzenie od Netii to raczej nic przyjemnego. Mozna narzekac na TPSA - ale przynajmniej maja biura, gdzie jak cos mi nie dziala to ide i krzycze. W Netii w moim lokalnym oddziale w Pile raz otworzyl mi wozny i powiedzial "tutaj chyba juz tego nie ma" i tyle widzialem Netie.

    Jak dla mnie jesli jakas firma chce wejsc na rynek musi miec infrastrukture i pelne przygotowanie. Wchodzac na juz zajety rynek trzeba miec tyle kapitalu zeby samemu byc gotowym przetrwac dumping zasiedzialej konkurencji, a nie żerować na przepisach typu stawki MTR. To jest tak samo jak z liniami TPSA. Ja rozumiem, ze byly kladzone niesprawiedliwie i niekonkurencyjnie za czasow, gdy TPSA bylo panstwowe, ALE skoro tyle lat o nie dbali, modernizowali i w koncu kupili to dlaczego dzisiaj ktos ma wejsc i powiedziec "ja chce korzystac musicie mi dac". Dla mnie siec komorkowa, ktora nie ma SWOJEGO zasiegu na caly kraj sie nie liczy - dlaczego? Bo wg normalnych (czytaj liberalnych) zasad powinno byc tak: to sa moje linie jak chce to Cie wylaczam - ew. place kare jaka jest w umowie.

  •  

    pokaż komentarz

    Wiedzialem ze to sa zlodzieje (nie w obliczu prawa) ale teraz mam namacalny dowod ze tak jest.