Podoba mi się jak pod koniec koleś podchodzi do filmującego i przeprasza za swoje wcześniejsze zachowanie. Prosty gest, a przez większość (i mówię tu o całym świecie, żeby nikt mi zaraz nie wyjechał, że tylko Polacy tacy są) niewykonalny.
@nieczytelny: Tak się zastanawiam, czy oni w amerykańskich wozach nie mają przycisku świateł awaryjnych, lub chociażby nawyku włączania ich podczas postoju w ciężkich warunkach? U nikogo na filmie nie widziałem, lepiej po prostu wyjąć iPhone'a i nagrywać jak lecą klocki z tetrisa.
(Edit: ok, facet na przeciwnym pasie włączył, podobnie jak gość walnięty na samym początku, ale reszta biernie czeka na rozwój wypadków)
@MyroN95: wiesz na czym polegają opony zimowe? W uproszczeniu są z miekkiej gumy aby dać lepszą przyczepność na śliskiej nawierzchni włącznie z lodem. Oczywiście przyczepność takich opon ma swoje granice ale bezwzględnie zwiększają on przyczepność na śniegu i lodzie.
p@!!uś z kamerą, powinien cos zrobic a nie sie tlumaczyc ze go auto potraci jak wszyscy jezdza 15 na godzine bo slisko i gdyby nie bylo tego spadu albo ktos by przed nim zatrzmal tych na swiatlach to by nie bylo tylu poszkodowanych.
@Arturrow: Logika teoretyka wykopu - nie znać się, nie wiedzieć jak działa ABS i dlaczego hamowanie w takim poślizgu jest dla 99% z nas lepsze niż próba kontry. Zresztą temat wałkowany na wykopie co zimę.
@Arturrow: Ok, chętnie zobaczę Twoje nagranie, ale co do skrócenia drogi hamownia - samochód z ABSem w najlepszym wypadku zahamuje na tym samym dystansie co samochód bez ABSu, jednak zdecydowanie częściej na dystansie dłuższym. ABS pozwala zachować manewrowość samochodu, a nie skrócenie drogi hamowania.
Komentarze (30)
najlepsze
(Edit: ok, facet na przeciwnym pasie włączył, podobnie jak gość walnięty na samym początku, ale reszta biernie czeka na rozwój wypadków)
@nieczytelny:
@slx2000:
----------------------
Spotkali się eksperci od jazdy w zimie, którzy pewnie jeszcze nie mają prawa jazdy. Większych bredni nigdy nie słyszałem.
Komentarz usunięty przez moderatora