Może i fajne to to, ale można się obejść bez takich zabawek.
Napiszę kilka rad dla niewtajemniczonych.
Jeśli chcesz żeby Twoje auto szczególnie diesel powyżej 2.0 nie miał problemów z odpalaniem w zimę to:
1. Weź papier ścierny lub specjalnie do tego stworzone narzędzie (nie wiem jak się nazywa ale jest coś takiego) i dokładnie wyczyść klemy akumulatora oraz same styki na akumulatorze z białego nalotu (zbiera się prawie w każdym samochodzie
@kataklysm: I dodatkowo warto wiedzieć w podbramkowych sytuacjach: to że kontrolka świec żarowych zgasła nie znaczy że świece przestały już grzać. Przy bardzo niskich temperaturach jeżeli mamy problem z odpaleniem czasem warto podgrzać świece ze 2 albo 3 razy przed startem rozrusznika, zamiast kręcić go przez 15 czy 20 sekund.
W zimę widzę dwóch boraków, który jeden ma aku rozładowane, drugi przyjechał mu z pomocą i z "kabelkami" z marketu.. Przyjaciel nie gasi silnika, maskę otwiera, nówki "kabelki' otwiera, wyjmuje i podpina między akumulatorami. Z 3-5 minut czekają i drugi próbuje odpalić, ale tu tylko ledwo obróciło rozrusznikiem. Przyjaciel pomyślał, że nie ładuje, więc wszedł do samochodu i zwiększył obroty. Po kolejnych 5 minutach kolejna próba zakończona dymem i przepalonymi "kabelkami" -
@___marcin___: Bo kupując przewody, zapewne z super, hiper marketu, należy przed zakupem, ściągnąć izolację, które jest na połączeniu przewodów, a krokodylkami i zobaczyć, jakiej grubości jest linka miedziana.
Rozbierał ktoś to kiedyś? Co jest źródłem energii, bateria litowo-jonowa/polimerowa, superkondensator, czy cos jeszcze innego? Obstawiałbym baterię, bo pokazał, że chwilę trza poczekać na podładowania akumulatora, oraz bateria ma niskie samorozładowanie. Za kondensatorem przemawiałby duży prąd, jednak najpewniej ten prąd to tylko chwyt reklamowy i oznacza do jakiej wielkości akumulatorów można stosować czy coś jeszcze innego. Swoją drogą na końcu tego odcinka brakuje podania telefonu i informacji o promocji, jeśli zamówisz w
Komentarze (81)
najlepsze
Napiszę kilka rad dla niewtajemniczonych.
Jeśli chcesz żeby Twoje auto szczególnie diesel powyżej 2.0 nie miał problemów z odpalaniem w zimę to:
1. Weź papier ścierny lub specjalnie do tego stworzone narzędzie (nie wiem jak się nazywa ale jest coś takiego) i dokładnie wyczyść klemy akumulatora oraz same styki na akumulatorze z białego nalotu (zbiera się prawie w każdym samochodzie
@Elder_One: No chyba wychodzi na to samo co napisałem, nie ? :)