Traktowanie klientów w Tmobile.
Chciałbym wam zaprezentować jak wygląda traktowanie stałych klientów w sieci Tmobile.
Tacie skończyła się ostatnio umowa z tą siecią. więc poszedł złożyć wypowiedzenie, żeby mieć wolną rękę przy wyborze operatora oraz nie płacić co miesiąc dalej 50zł.
Po tym manewrze został zasypany smsami od sieci o promocjach, dlatego postanowił zadzwonić do biura obsługi klienta i zapytać jaką mają dla niego ofertę. Po dłuższej rozmowie Pani zaproponowała mu Galaxy S4 za 99zł w abonamencie 49.99zł. Oczywiście podpisując nową umowę Pani szybko anulowała wypowiedzenie złożone przez tatę ( tak żeby przypadkiem im nie przepadła kasa).
Tata zadowolony czeka na telefon bo miał przyjść w piątek i nagle dzwoni kurier, że ma paczkę i do zapłaty będzie 399zł. Tata łapie za telefon i dzwoni do Tmobile bo nie tak się umawiali.
I teraz najlepsze.
Pani w biurze obsługi klienta mówi, że to nie możliwe żeby była taka oferta, bo oni taką oferta nie dysponują a Pani która ją składała jest dzisiaj nie obecna i nie mają tego jak sprawdzić. Tata mówi że przecież na pewno nagrywają rozmowy, a Pani odpowiedziała, że ona nie ma uprawnień żeby to odsłuchać. Powiedziała że odezwą się jak przyjdzie tamta kobita do pracy.
Dzisiaj tata dzwoni i pyta jak sprawa wygląda.
Pani która w tamtym tygodniu zawierała z nim umowę przez telefon wszystkiego się wyparła i powiedziała że oni takiej oferty nie mają oraz, że ona nie mogła tego zaproponować. ( Tak pięknie kłamała do słuchawki)
I tak oto tata został zrobiony w konia przez sieć z która jest związany od 2000 roku ( wcześniej Era).
Oczywiście wypowiedzenie zostało anulowane więc abonament będzie trzeba jeszcze płacić.
Nie polecam tego operatora;)
#
tmobile #
zlodzieje #
umowa
Komentarze (230)
najlepsze
Mam telefon w Tmobile.
Ja rozwiązałem swój problem przechodząc do Play.
Teraz mam problem z Play.
@Inkwizytor_91 - rozmowy wszystkie są nagrywane i zachowywane przez rok. Zażądaj odsłuchania rozmowy lub udostępnienia rozmowy. Nie mam pojęci jak TM to rozwiązuje, jedni wysyłają płytkę, inni link do nagrania.
Po ponownym telefonie dzisiaj do Tmobile Pan powiedział, że pójdzie spróbować odsłuchać rozmowę, nie było go jakiś czas przy słuchawce po czym jak wrócił sprawiał wrażenie osoby zmieszanej i powiedział żeby reklamować.
W prepaidzie (w pleju) jest tak, że na rozmowy (do wszystkich sieci i na stacjonarne) nie wydasz więcej niż 29zł ale możesz zapłacić mniej, po prostu płatne jest pierwsze 100minut w miesiącu a kolejne są bezpłatne.
Za SMSy i MMSy w sumie nie zapłacisz więcej niż 9zł ale możesz zapłacić
Wbrew pozorom ludzie często słyszą, to
a czasem rzeczywiście ludzie słyszą, to co chcą, więc najlepiej przy potwierdzaniu warunków powtarzać jej najważniejsze elementy. Zamiast "zgadzam się" powiedzieć np. "zgadzam się na telefon za 99zł w umowie za 50zł"
Powiem Wam jeszcze z doświedczenia, że odsłuchałam setki rozmów sprzedażowych i tak "na oko" odstąpienie od aneksu po błędach konsultantów jest stosunkowo niewiele. W części przypaków to wina braku wprowadzenia odpowiednich rabatów na konto. Zdecydowana większość to bezpodstawne reklamacje.
Najczęściej spotykam
Dziekuje, dobranoc :)