@venom696: Zagrywalem się za małolata. Ahh to były czasy. I bardzo prosty edytor scenariuszy w którym zrobiłem lądowanie w Normandii i wyszło tak zajebiście trudne że przechodziło się 2 razy na 10 podejsc. To był prawdziwy symulator żołnierza, kulka w nogi i dało się jedynie czolgac, a gdzies wyzej i zgon :-D
@venom696: A już myślałem, że nikt prócz mnie nie katował tej gry. Ja w nią właściwie cisnę do teraz :D Edytor dawał nieskończoną ilość zabawy, a i Kampanie moim zdaniem miodzio :) Szczególnie Resistance.
@tank_buster_: Widowiskowa, nie znaczy głupia. Szczególnie gra, która niby jest "realistycznym symulatorem pola walki". Chyba wiedza, że A-10 wkrótce będzie wycofywany i taka modyfikacja go nie czeka...a dorobienie kantów nie daje od razu właściwości "stealth":)
@printf_Fuu: Dlatego jest dużo bardziej popularny bo bardziej przystępny. Gry przesadnie realistyczne (np. 1 kulka - zgon) szerszej rzeszy odbiorców na dłużej nie przyciągną.
ArmA 3 to nie taka sobie zwykła gra. To raczej cały czas udoskonalana platforma symulacyjna na potrzeby zwykłego człowieka. Twórcy czyli Bohemia Interactive Studia stworzyli także dział który zajmuje się silnikiem rzeczywistości wirtualnej VBS na potrzeby symulatorów stosowanych w wojsku.
Ah, są jeszcze tacy co starego poczciwego Flashpointa pamiętają? Łezka się w oku kręci, świetna gra (to się akurat Czechom udało) . Taki młody człowiek był. Taki zdolny.A taki leniwy ( ͡°͜ʖ͡°)
@roszek: jeszcze był Red Hammer i Operation Wolf (chyba), pamiętam że zrobiłem kiedyś mapkę z lądowaniem Specnazu, albo też mapkę z jednostkami z II WŚ.
Gra sama w sobie ma bardzo duże możliwości. Ogromna mapa, dużo dodatków, masa broni- świetny sandbox, a przy pomocy edytora można robić i robić. Niestety gra jest bardzo niedoskonała.
Gra pod względem mechaniki gry jest prawie identyczna co Arma 2 i 1, jedynka jest niejako spadkobiercą Operation Flashpoint. We wszystkich tych grach czegoś jednak brakowało. Interakcja ze światem jest bardzo ograniczona, modyfikowanie mapy trudne, AI wrogów- szczególnie wyznaczanie sobie waypointów- beznadziejne. Gra
@guilmonn: "Edytor biedny i brakuje mu podstawowych funkcji " No to chyba graliśmy w różne gry. Może pokażesz mi grę tego typu z bardziej rozbudowanym edytorem? W tym edytorze możesz zrobić dosłownie wszystko z grą, ogranicza cie tylko twoja wyobraźnia. To prawda że jeśli chcesz zrobić coś naprawdę skomplikowanego trzeba wiedzieć co i gdzie wpisać ale są dziesiątki poradników i list komend. Trzeba tylko mieć trochę chęci.
(Trenażer) TR-PPZR Grom bazuje na systemie operacyjnym VBS (Virtual Battlespace) stworzonym przez czeskie studio Bohemia Interactive na potrzeby gry Operation Flashpoint. Dziś VBS wykorzystywany jest do szkolenia żołnierzy m.in. z USA i Australii.
Na horyzoncie pojawił się nowy gracz w walce między ArmA i BF -"Squad". Dam więcej info jak wydadzą darmowe demo w przeciągu 2-3 miesięcy. Na pewno napiszę o tym tutaj. Póki
Mod PSZ (Polskie Siły Zbrojne) który jest w toku tworzenia w zasadzie już od 2010 roku i miał docelowo zostać wydany do A2. Obecnie pracę cały czas są w toku, zawartość z Army 2 jest przeportywowana do Army 3, m.in Beryle, Mini-Beryle wz. 96 oraz wz. 04, MSBS, pistolet Wist, wyrzutnia Spike, celowniki EOTech 552, PCS-5M, PCS-6, wielkokalibrowy karabin wyborowy Tor lub Wilk jak kto woli,
Komentarze (120)
najlepsze
Zagrywalem się za małolata. Ahh to były czasy. I bardzo prosty edytor scenariuszy w którym zrobiłem lądowanie w Normandii i wyszło tak zajebiście trudne że przechodziło się 2 razy na 10 podejsc. To był prawdziwy symulator żołnierza, kulka w nogi i dało się jedynie czolgac, a gdzies wyzej i zgon :-D
Chyba wiedza, że A-10 wkrótce będzie wycofywany i taka modyfikacja go nie czeka...a dorobienie kantów nie daje od razu właściwości "stealth":)
I tak mam za słabego peceta by w to zagrać.
Battlefield przy tym to gra dla przedszkolakow.
@printf_Fuu: Dlatego jest dużo bardziej popularny bo bardziej przystępny. Gry przesadnie realistyczne (np. 1 kulka - zgon) szerszej rzeszy odbiorców na dłużej nie przyciągną.
Gra pod względem mechaniki gry jest prawie identyczna co Arma 2 i 1, jedynka jest niejako spadkobiercą Operation Flashpoint. We wszystkich tych grach czegoś jednak brakowało. Interakcja ze światem jest bardzo ograniczona, modyfikowanie mapy trudne, AI wrogów- szczególnie wyznaczanie sobie waypointów- beznadziejne. Gra
Żadna inna gra chyba
źródło:Altair.com.pl
.
Swego czasu ekipa z ACC http://www.armacoopcorps.pl/page/index.html robiła dodatek z Polskimi Wojskami Pancernymi. Nie wiem na jakim etapie są obecnie, ale był to obiecujący projekt:
http://imagizer.imageshack.us/a/img585/3623/m2fc.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-Zbg5NZJJkiI/Uv6jVgCeBsI/AAAAAAAAAOk/Dv9IHTysmgU/s1280/sddsd.jpg
Gdybym miał lepszego kompa...
Na horyzoncie pojawił się nowy gracz w walce między ArmA i BF -"Squad". Dam więcej info jak wydadzą darmowe demo w przeciągu 2-3 miesięcy. Na pewno napiszę o tym tutaj. Póki
Mod PSZ (Polskie Siły Zbrojne) który jest w toku tworzenia w zasadzie już od 2010 roku i miał docelowo zostać wydany do A2. Obecnie pracę cały czas są w toku, zawartość z Army 2 jest przeportywowana do Army 3, m.in Beryle, Mini-Beryle wz. 96 oraz wz. 04, MSBS, pistolet Wist, wyrzutnia Spike, celowniki EOTech 552, PCS-5M, PCS-6, wielkokalibrowy karabin wyborowy Tor lub Wilk jak kto woli,
Może kiedyś byśmy zrobili deal z modelami. My mamy takie coś:
Star 944: http://i.imgur.com/8r6p1rk.png http://i.imgur.com/eE7jFV7.png
Star 1466: http://i.imgur.com/i7qWIyi.png http://i.imgur.com/Jbq4JhT.png
Star 1466 z modułem dowodzenia KD-10 http://i.imgur.com/yAWrXtN.png
wnętrze: http://i.imgur.com/4RRdTcR.png http://i.imgur.com/2Tuyx8D.png
Modele HP i LP gotowe (tak mi się wydaje). Tekstury jeszcze nie widziałem.
W przyszłości chciałbym robić Polską Frakcję