Dobrze rozumiem, że photo mode działa na takiej samej zasadzie co w Gran Turismo?
Jeśli tak to chce tylko wyprowadzić z błedu osoby które myślą, że tak wygląda gra bo nie wygląda. Tutaj konsola renderuje tylko jedną klatkę na kilka sekund z jednym samochodem w przeciwieństwie do rozgrywki gdzie musi tych klatek wyrenderować 30 w ciągu sekundy, 10 innych samochodów i w międzyczasie obliczać fizykę.
@xxcuzzme: Jak wygląda używanie trybu photo? Zmienia się tryb i gra bez płynności, czy w trakcie rozgrywki robi się po prostu jakąś pauzę, żeby zmienić tryb, cyknąć screena i wrócić do normalnego trybu, żeby móc grać dalej?
Właśnie platynuję tą gierkę i od premiery zmieniło się naprawdę sporo, więc ta ocena nie jest już reprezentatywna. Dodatkowo ulepszono masę rzeczy i dodano darmowe trasy/samochody. Jak najbardziej warto
@borikossss: Oceny są zaniżane głównie z tego powodu że, nic właściwie od początku nie działało. Ani serwery (gra nastawiona głównie na multiplayer), ani żadne, tak hucznie reklamowane wyzwania dla znajomych. Nic z tego nie działało, a to kręgosłup gry. Tych efektów pogodowych i trybu fotograficznego też nie było od początku. A gra sama w sobie jest naprawdę świetna i gdyby dali wszystko od razu na pewno oceny były by wyższe. Teraz
@yeloneck: @printf_Fuu: Z tego co mi wiadomo, to pCARS to tzw. simcade, czyli taki pseudosymulator - model jazdy przypomina rzeczywistość, ale jest jednak nieco uproszczony, żeby nie było przesadnie trudno. Pod względem symulacji najlepiej wypadają iRacing i rFactor 2, ale oba mają już dość leciwe silniki graficzne i nie wyglądają zbyt imponująco (szczególnie rF2). W Assetto Corsa jeździłem z godzinę i wydaje mi się, że jest też trochę za łatwo.
Samochodówki od zawsze prezentują się co najmniej klasę lepiej niż inne gatunki gier z powodu swojej statyczności - nic nie wybucha a 'jednostek' na ekranie rzadko zobaczymy więcej niż 6. Do tego tryby fotograficzne korzystają z lepszych assetów niż gameplay bo w ogóle nic się nie dzieje. Ergo pokazywanie 'mocy' sprzętu za pomocą samochodówki, a zwłaszcza trybu foto jest bezsensowne. Wystarczy powiedzieć, że Gran Turismo 4 na PS2 obsługiwało 720p/1080i.
Komentarze (124)
najlepsze
Jeśli tak to chce tylko wyprowadzić z błedu osoby które myślą, że tak wygląda gra bo nie wygląda.
Tutaj konsola renderuje tylko jedną klatkę na kilka sekund z jednym samochodem w przeciwieństwie do rozgrywki gdzie musi tych klatek wyrenderować 30 w ciągu sekundy, 10 innych samochodów i w międzyczasie obliczać fizykę.
Nie zmienia to faktu, że wygląda imponująco
Właśnie platynuję tą gierkę i od premiery zmieniło się naprawdę sporo, więc ta ocena nie jest już reprezentatywna. Dodatkowo ulepszono masę rzeczy i dodano darmowe trasy/samochody. Jak najbardziej warto
Wystarczy powiedzieć, że Gran Turismo 4 na PS2 obsługiwało 720p/1080i.