Pomocy ochrona wyświetlacza wykupiona w Orange.
Witam wszystkich, Mam ogromny problem z firmą Orange a konkretnie z ich ubezpieczycielem. Pomocy!!
m.....1 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 16
- Odpowiedz
Witam wszystkich, Mam ogromny problem z firmą Orange a konkretnie z ich ubezpieczycielem. Pomocy!!
m.....1 z
Komentarze (16)
najlepsze
Odwołuj się.
Tak naprawdę doradzałbym kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta (porady są gratis) i ewentualną jego interwencję.
Przed skorzystaniem z tego typu ubezpieczenia trzeba niestety poszukać w sieci podobnych przypadków.
No i czytać warunki...
Edit:
- skoro oddałaś do salonu Orange ten telefon to masz potwierdzenie.
Odrzucili Twoją reklamację - więc musisz mieć tę odpowiedź na piśmie - DOMAGAJ się jej - podanie przyczyny pęknięcia szybki i
Jeśli telefon był zostawiony w salonie to tylko i wyłącznie do naprawy lub wymiany. Orange nie zajmuje się zupełnie tymi wyświetlaczami, jest do tego jakaś infolinia i serwis door-to-door.
Telefon u operatora można złożyć tylko na naprawę w ramach gwarancji albo rękojmi (niezgodności towaru z umową), a tu nie zaistniała żadna z tych sytuacji. Salony zwykle nie przyjmują telefonów do naprawy pogwarancyjnej, bo po wycenie kosztów naprawy przez serwis, jesli
Skoro ubezpieczalnia się wypięła na ewidentną sytuację, kiedy właścicielka telefonu mogła uderzyć torebką o cokolwiek i uszkodzić ekran - to pozostaje uznać że to wada telefonu.
Więc słusznie właścicielka zwróciła
Komentarz usunięty przez moderatora
Gdzie tu niby masz winę Orange? Orange nie zajmuje się naprawą telefonów, a pisma zostały wystawione przez Regenersis. To nie Orange robi problemy, bo on nie jest w ogóle stroną w tej sprawie. Może byś tak poświęcił chwilę na zapoznanie się ze sprawą zamiast pluć jadem?