Wielka symulacja w Cywilizacji 5 na 42 fajerki znowu się liczy! [ENG]
Goście z Firaxis dali radę i naprawili feralnego sejwa. Okazało się, że wystarczyło ręcznie zniszczyć Kyoto i sprawa załatwiona. Cóż za ironia losu, czyżby Kyoto odpowiadało losowi Hiroszimy i Nagasaki?
rycerz_ktory_mowi_ni z- #
- #
- #
- #
- 90
Komentarze (90)
najlepsze
Każdy lider cywilizacji opisany jest przez szereg wskaźników np. agresja, ekspansja, parcie na rozwój technologii, chęć do handlu itp. itd. Wśród nich również "skłonność do użycia broni nuklearnych w razie konfliktu". W pierwszych częściach tych wskaźników było mało, teraz więcej.
W pierwszej grze, Gandhi miał bardzo niską skłonność do sięgnięcia po bronie nuklearne, bliską
Ten moment kiedy opanowałeś swój kontynent mieniąc się mocarstwem, a tu się pojawiają Chiny z jakiejś wyspy z armadą okrętów i bronią jądrową i kończą grę w 25 rund xD.
@Let_Me_2_Be: Oj, CiV I to już zbyt zamierzchłe dla mnie czasy - może spróbuję z ciekawości. Natomiast pamiętam, że najbardziej rozbudowana (ale i niezbalansowana) była Call to power 2 (zresztą to był chyba nieoficjalny spin off całej serii). Co ciekawsze jednostki to:
+ szpiedzy i cyber ninje
+ eko-terroryści (to taki jakby VW Bulik cały w hippisowskie kwiaty najeżdżał miasto i zamieniał
http://www.reddit.com/r/civbattleroyale/
A tutaj part 11, czyli ostatni przed problemami z grą. Polska ładnie urosła ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://imgur.com/a/ODqWF