Co zabiło polską motoryzację?
Test porównawczy z 1992 roku: Nowy Polonez Caro vs używana Jetta. Polecam szczególnie opis usterek które wystąpiły w ciągu pierwszych 3 miesięcy użytkowania każdego z pojazdów :) I cała teoria o spisku bojącego się polskiej konkurencji Zachodu w #!$%@? :)
Zenon_Czosnek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 242
Komentarze (242)
najlepsze
A po 89, to nie wiem, czy służby były potrzebne. Polska jest rynkiem zbytu i byłaby tak samo, gdyby jakiś zachodni koncern zainwestował w polską markę. Widać było, jak Daewoo zdominowało
Znam egzemplarze które miały nalatane 400-600 tyś km i w silniku czasami robiona była uszczelka pod głowicą i wtryski a reszta ta sama od nowości i chodził aż miło na opałowym.
Poza tym wał i most wyły nie miłosiernie a skrzynia często już była nie fabryczna a do tego powycierane siedzenia,kierownica,gałka od biegów i całe wnętrze takie jakieś wyciudrane i
1994 rok. W tym czasie zchodzily A4 B5 w niemczech.
Pamiętam, że w środku auto miało taki wygląd, z taką starą kierownicą. Ten dźwięk przy mocnym przyspieszaniu Poloneza jest niepowtarzalny.
Wiem, porównuję brutto, ale to do zachowania proporcji pomiędzy 2015 a 1991, bo nie wiem jakie wtedy były obciążenia z takiej pensji.
Jest w ogóle jakiś przejrzysty ranking firm samochodowych z podziałem na kraje?
Komentarz usunięty przez moderatora
To jest też taka specyfika naszego narodu, że każda porażka to wina kogoś innego, wszystko przez 'tamtych', a swojej winy nigdy się nie doszukamy. Nie, na ZSRR i II Wojnę można zrzucać to, jak w tyle jesteśmy za Zachodem w rozwoju infrastruktury alno