@marian-znowusieupiles: No nie wiem? Wszystko się nie trzyma kupy? Superman który się dowiaduje że supermoce dostaje dzięki ziemskiej atmosferze a potem lata po orbicie ziemi nie dając #!$%@? o to? Niechęć do ratowania "ojca" który wycenił swoje żyje poniżej życia psa? Walka w mieście w której superman nie daje #!$%@? o straty w ludziach i #!$%@? się w wieżowce? W Avengers dla przykładu podczas bitwy pierwsze co padło to żeby odciąć
Scenariusz do MoS był tak naciągany, że moja 12-letnia siostra dostrzegła większe luki w fabule, kiedy z nią po filmie rozmawiałem. DC na razie się nie popisuje swoimi produkcjami, choć widać jak na dłoni, że potwornie im zależy na ukrojeniu kawałka tortu, póki filmy o superbohaterach są jeszcze na topie.
@Endrius: mnie w tym filmie niesamowicie nudziły sceny akcji ponieważ trwały za długo i były zbyt częste. Rozwałka jest fajna jak jest dozowana. Jak się rozwala budynek to jest wielkie "łał", ale jak się to robi parę razy pod rząd to efekt w końcu traci na swej sile. Takie przynajmniej miałem odczucia, bo filmu już prawie nie pamiętam (w ogóle nie zapadł mi w pamięć, w przeciwieństwie do The Dark Knight).
@Endrius: Teraz chyba każdy odtwarzacz ma opcje do szybkiej korekty obrazu np. w VLC. Przesuwasz suwaki i ustawiasz bezpośrednio na pauzie filmu jaki obraz ci odpowiada.
Nie rozumiem jak można mówić, że przywraca się "oryginalne" kolory na filmie. Po pierwsze, korekcja i gradacja kolorystyczna jest częścią całości i współtworzy dany film - jasne, komuś może się dany klimat czy wspomniana desaturacja nie podobać - jednak na takich samych zasadach jak może się nie podobać gra aktorska czy scenariusz. Po drugie, nie ma czegoś takiego jak oryginalne kolory danego nagrania. Wysokobudżetowe filmy nagrywa się w bezstratnych formatach, tak jak
@emdet: Z jednej strony jak najbardziej święte prawo twórcy zrobić film w takich kolorach jakie chciał, niezależnie czy się z tym ktoś zgodzi czy nie. Z drugiej jednak pojawia się jednak pytanie an ile dana kolorystyka jest wolą twórcy, a odgórnym wymogiem "producentów". Chociaż przyciemnianie supermana stoi w sprzeczności z historią komiksu "Zabójczy żart" swego czasu. Autor oddał wydawnictwu DC komiks stosunkowo mroczny, na co wydawca nakazał innemu rysownikowi pokolorować komiks
@harcepan-mawekrwi: niestety faktycznie przy produkcjach tego typu producent ma więcej do powiedzenia na planie niż reżyser, także wiadomo, że problem istnieje. Aczkolwiek jak już miałby się pojawić filmik tego typu, to wg mnie powienien go zrobić właśnie reżyser, bo tak to jest zwyczajny fanart ; )
Mówienie, że to jasne kolory są poniekąd odpowiedzialne za porażkę Zielonej Latarni to mocne niedopowiedzenie, w tym filmie wszystko było złe. :D
DC powinno zostawić mrok dla Batmana. Produkowanie pozostałych komiksowych superbohaterów w taki dojrzalszy sposób dalej pozostawi ich w tyle za Marvelem, który stawia na rozrywkę i luz.
@zurawinowa: Zielona Latarnia miała same wady Jeszcze kilka postaci znajdzie się, którym mrok pasuje, ale Superman rzeczywiście powinien mieć więcej kolorów
“Man of Steel sucks!” traffic has called out VideoLab for their deception with the video. They intentionally darkened the “Original Footage” portions of their video to make their horrible colorization look better.
W 2:02 widać typowe zielenienie jak w większości filmów. Nie wiadomo kto na to pierwszy wpadł i dlaczego producenci tak uparcie robią zielono-cyjanowe filmy.
Te filtry się nakłada chyba w celu stworzenia jakiegoś tam klimatu. Akurat ta wersja w kolorze wypada lepiej według mnie. Mimo wszystko tego filmu i tak to nie uratuje, bo scenariusz jest po prostu słaby.
Komentarze (62)
najlepsze
Scenariusz do MoS był tak naciągany, że moja 12-letnia siostra dostrzegła większe luki w fabule, kiedy z nią po filmie rozmawiałem. DC na razie się nie popisuje swoimi produkcjami, choć widać jak na dłoni, że potwornie im zależy na ukrojeniu kawałka tortu, póki filmy o superbohaterach są jeszcze na topie.
Zdaje mi się, że za późno się obudzili...
Po pierwsze, korekcja i gradacja kolorystyczna jest częścią całości i współtworzy dany film - jasne, komuś może się dany klimat czy wspomniana desaturacja nie podobać - jednak na takich samych zasadach jak może się nie podobać gra aktorska czy scenariusz.
Po drugie, nie ma czegoś takiego jak oryginalne kolory danego nagrania. Wysokobudżetowe filmy nagrywa się w bezstratnych formatach, tak jak
DC powinno zostawić mrok dla Batmana. Produkowanie pozostałych komiksowych superbohaterów w taki dojrzalszy sposób dalej pozostawi ich w tyle za Marvelem, który stawia na rozrywkę i luz.
Jeszcze kilka postaci znajdzie się, którym mrok pasuje, ale Superman rzeczywiście powinien mieć więcej kolorów
Komentarz usunięty przez moderatora