•  

    Dla Wiplera sytuacje 2 vs. 1 nie są już problemem ;)

    •  

      @LibertyPrime: No chyba jednak nie. Obejrzałeś to w ogóle do końca, czy z góry dopasowałeś ocenę materiału do teorii? Problem to się zrobił po 11 minucie, kiedy znowu trzeba było obracać kota ogonem i wykręcać się od prośby o komentarz do słynnych słów Ozjasza o szkolonych snajperach w Polsce (które w AMA sam określił jako 'no gdzieś tak słyszałem ale dowodu nie mam'), potem nawet już Przemo nie bronił słów Korwina na temat potrzeby Putina Bis w Polsce bo jeszcze jakoś może Nowacka zagada temat i się niewygodne pytanie rozmyje. Tak patrząc z boku - trochę współczuję Wiplerowi, że musi świecić oczami za tego typu wyssane z palca idiotyzmy od Krula na temat stanu świata, bo wątpię, żeby podzielał te poglądy, a lojalność każe mu stosować co najwyżej techniki manipulacyjne i odbijanie piłeczki tak, aż się dziennikarz znudzi i odpuści, bo wyborca JKM może powiedzieć 'no tutaj gada głupoty ale ma dużo fajnych poglądów', druga ręka JKM na wizji i szef kampanii już raczej nie xD A że Korwina nikt nie nauczy, żeby czasem zamilknąć, to pewnie jeszcze długimi miesiącami Wipler będzie powtarzał schemat, trochę to komicznie wygląda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Kazach_z_Almaty: no dobra, ale program w tematyce wyborczej, a dalej jak to zwykle u Olejnik: głupie kobiety, szachy dla debili i "strzelanie do górników"... ile można? I czy prywatne opinie JKM na jakieś tematy powinny mieć dla nas tak wielkie znaczenie.
      Co do snajperów szkolonych w Polsce, to tego Korwinowi nie zapomnę. Powiedział w Superstacji, że dokładnie wie kto za tym stoi i ujawni przed wyborami, teraz się wykręca. Chyba najgłupsza rzecz którą zrobił od dawna.
      Wiplerowi też się dziwie, że się tak zażarcie tłumaczy. Ja bym powiedział, że nie muszę się w 100% zgadzać z opiniami Korwina, szczególnie na tematy niezbyt związane z polityką.

    •  

      @Kazach_z_Almaty:
      Widziałem całość poradził sobie dobrze.

      @LibertyPrime:

    •  

      I czy prywatne opinie JKM na jakieś tematy powinny mieć dla nas tak wielkie znaczenie.

      @konsumpcjusz:

      W momencie, w którym JKM zostałby prezydentem, te prywatnie opinie nie byłyby prywatnymi opiniami - tylko stanowiskiem prezydenta RP, a tym samym stanowiskiem Polski. Wszystkie te brudy będą wywlekane na wierzch, a Korwin pewnie się nie zamknie, i będzie dalej takie głupoty wygadywał. Jak się kandyduje na urząd prezydenta, to nie ma znaczenia, czy udowodnione naukowo jest, że kobiety są średnio mniej inteligentne, że zawsze się troszeczkę gwałci, czy prawdą jest, że szkolono snajperów w Polsce i inne tego typu rzeczy - takich rzeczy polityk i dyplomata mówić nie może, i powtarzam po raz kolejny - nie jest ważne, czy ma rację, czy nie. Te wypowiedzi już go spaliły jako prezydenta, dlatego nie oddam na niego głosu. W parlamentarnych natomiast, jak najbardziej głos na partię KORWiN.

    •  

      @ruszka: dlatego nie powinien być prezydentem i nie będzie. Popieram go i zagłosuję na niego ze spokojem, bo nie będzie miał więcej niż 10%. Natomiast wyższy wynik lepiej rokuje na wybory parlamentarne. On nie nadaje się do funkcji reprezentacyjnych, ale do reform gospodarczych itp., moim zdaniem jak najbardziej.

    •  

      @konsumpcjusz:

      Ja jednak wolę oddać głos na osobę, która faktycznie ma predyspozycje do bycia prezydentem, niż na korwina bo i tak nie wygra. Ale oczywiście rozumiem twój tok rozumowania i jest on logiczny.

    •  

      @ruszka: ja nie widzę takiej osoby. Braun byłby dobry gdyby nie jego przesadna religijność. Kukizowi nie ufam i on też nie jest zbyt obyty, żeby pełnić taką funkcję.

    •  

      @ruszka: bzdury wygadujesz , że aż się nóż w kieszeni otwiera. Naprawę państwa trzeba zacząć od naprawy pojęć. Nie wolno poddać się politycznej poprawności i trzeba mówić jak jest. Zresztą sam JKM powiedział, że jako prezydent mówiłby bardziej dyplomatycznie a teraz musi tak mówić, bo inaczej nie będą go w ogóle pokazywać. Zobacz na Wilka. Gość mówi dyplomatycznie, ale nie istnieje.

    •  

      @ruszka: i bardzo dobrze, przyda się prezydent z jajem. To że wszyscy robimy łaskę USA to też warto głośno mówić że może interes Polski jednak ważniejszy niż bycie ich pachołkiem od wszczynania wojenek.

    •  

      @konsumpcjusz: No wlasnie, Korwin jest kandydatem na prezydenta, a non stop porusza jakies glupie tematy nie majace z tym wiekszego zwiazku. Daje pozywke mediom, to je wykorzystuja.

      A argument "prywatna opinia" jest tak zalosny, ze rece opadaja. Korwin moze miec swoje "prywatne opinie", za to lider jakiejkolwiek innej partii nie. Wyobrazasz ty sobie, ze Kaczynski, Kopacz, Tusk wypowiadaja jakas skrajna opinie, a czlonkowie ich partii sie od niej odzegnuja bo to "prywatna opinia prezesa"? No daj spokoj!

      @supermoc: Bzdury, bedzie z tym tak samo jak z "rozwaleniem parlamentu europejskiego!". Trzeba byc naprawde naiwnym, by myslec ze Korwin po wybraniu na prezydenta, jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki, nagle zacznie sie wypowiadac dyplomatycznie. Korwin taki jest, jak daje sie wciagac w rozmowy o snajperach, dzieciach z Downem, strzelaniu do gornikow za kazdym razem, gdy jego aktualna partia ma szanse na jakis wiekszy wynik w wyborach, to wypowiadalby takie same rzeczy jako prezydent.

    •  

      A argument "prywatna opinia" jest tak zalosny, ze rece opadaja. Korwin moze miec swoje "prywatne opinie", za to lider jakiejkolwiek innej partii nie. Wyobrazasz ty sobie, ze Kaczynski, Kopacz, Tusk wypowiadaja jakas skrajna opinie, a czlonkowie ich partii sie od niej odzegnuja bo to "prywatna opinia prezesa"? No daj spokoj!

      @Coolek: ale że tak jest, to nie znaczy, że tak powinno być. A dwa, ile można? Przecież Olejnik pyta o to przy każdej okazji jak widzi Wiplera czy Korwina.

    •  

      @supermoc:

      Tak bedziesz naprawial pojecia, ze 3/4 swiata sie na nas wypnie. Wiekszosc ludzi jest glupia i nic z tym nie zrobisz.

    •  

      bedzie z tym tak samo jak z "rozwaleniem parlamentu europejskiego!"

      @Coolek: JKM jako jedyny w kampanii do PE mówił, że w PE nie ZAŁATWI NIC, bo tam się NIC NIE DA ZAŁATWIĆ. Jakie gromy się na niego sypały nawet w KNP mówili że jak on tak może mówić. I co? Nie miał racji? Kto z tych PO, PiS którzy wygadywali te bzdury o bezpieczenstwie energetycznym i innych bzdurach oraz że będą "wspierać działania swojego regionu" cokolwiek to znaczy załatwił chociaż jedną rzecz? NIC Tylko biorą kase. A JKM powiedział że idzie tam pomieniądze. To oni lali wodę i KŁAMALI. JKM powiedział prawdę. A rozwalenie Unii (w takim kształcie i pozostawienie strefy wolnego handlu i przepływu osób) jest konieczne.

  •  

    To ja zacytuje Korwin Mikkego To ja zacytuje Korwin Mikkego To ja zacytuje Korwin Mikkego To ja zacytuje Korwin Mikkego itd itd.

  •  

    11:47, Olejnik:

    Ja tylko przypomnę, że JKM mówi, że jego eminencja Putin...
    :D

  •  

    Dziękuję autorowi znaleziska, że nie zatytułował kolejnego programu z ludźmi od KORWIN-a czymś w stylu "destrukcyjnie rozsmarowuje socjalistyczne aberracje lewaka".

  •  

    Już na starcie pytanie o Ogórek - do przewidzenia. Wipler na luzie. Wypadł elegancko, bo jak miał wypaść z Barbarą "Lewacką".

    GIF

    źródło: i.imgur.com (729KB)

  •  

    Nowacka ladna mamusia lecz w glowie nasrane

  •  

    Korwin i Wipler byli w ostatnim roku z 5 razy u stokrotki i ciagle te same pytania
    zenada

  •  

    Szczerze to szkoda mi tej Nowackiej. Kulturalna kobitka, według mnie mogłaby uczyć jakiegoś miłego przedmiotu w podstawówce. Sympatyczne wrażenie robi, a babra się z lewakami w polityce. Z takimi kobietami jak Nowacka czy Ogórek to chętnie bym pogadał przy winku o wyższości Marvina Gaye'a nad Barrym White, a nie o polityce. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    •  

      @Zdenek_Zeman: Ale Barry'ego White'a to Ty szanuj :D

    •  

      @Zdenek_Zeman: "mogłaby uczyć jakiegoś miłego przedmiotu w podstawówce" - co za chamstwo

    •  

      @artpop: Chamstwem jest zbijanie kapitału wyborczego na ładnej buźce, ale to Tobie nie przeszkadza?

    •  

      @artpop: masz coś do nauczycieli? Przecież to bardzo ważny i szanowany zawód!

    •  

      @zajety_login: bardzo szanuje, jest na mojej lovelasowej playliście.
      @artpop: jeśli to jest chamstwo nie wiem czym w takim razie jest zachowanie Niesiołowskiego? Może jakieś propozycje?
      @Adrastos: dobrymi pomysłami i odpowiednimi poglądami nie zachęci się odpowiedniej ilości wyborców. Kobiety potrafią to wykorzystywać, jest to ich naturalną cechą. Nie jestem fanem pani Magdaleny Ogórek, ale jako kobieta jest atrakcyjna, mimo że z deka plastikowa i gdybym miał okazję prywatnie zagadać to bym to zrobił.
      @losiul: nie mam nic do nauczycieli, jest to dla mnie w hierarchii jeden z ważniejszych zawodów. Nie mam pani Nowackiej za głupią (co dyskwalifikuje w zawodzie nauczyciela) tyle co za bardzo naiwną. Wyróżnia się kulturą osobistą i zastanawiam się co ona w tym szambie robi. Tak na marginesie moja rodzina ma wielkie tradycje nauczycielskie.

    •  

      @Zdenek_Zeman: o kurde uczyc przedmiotu w szkole. Bardziej szownista sie nie da byc co nie? A wipler dosc mily facet mordy nie drze moglby byc moim listonoszem pogadalbym sobie o pilce z nim podpisujac przjecie paczki. Dobrze ze ludzie zaczeli gadac o gender moze zmieni sie mentalnosc. Nowacka mi przypomina czysto wygladowo von der leyen. Moze ona powinna byc nauczycielka w podstawowce zamiast ministrem obrony w RFN.

  •  

    Cholera jasna, nie jestem zwolennikiem żadnego z kandydatów w 100%, bo ani Korwin w chwili obecnej nie jest na tyle reprezentatywny, aby być głową państwa, ani Barbara Nowacka nie przedstawiła odpowiednich argumentów, ale pani Olejnik jest reporterem, którego wolne media powinny w trybie dyscyplinarnym zwolnić z pełnionych obowiązków. Ciągłe przerywanie gościom w najważnieszych momentach ich wypowiedzi nie przystoi osobie reprezentującej tak ważne, opiniotwórcze stanowisko. Nic nie obchodzi mnie, co ta blondwłosa 'antyfeministka' ma do powiedzenia. Oglądam swego rodzaju debatę międzt dwiema osobami i liczę na to, że wysłucham argumentów obu stron do końca, bez przerywania ich przez p. Olejnik.

  •  

    Uwaga: kij w mrowisko i ściana tekstu.
    Debata:
    Wykop ma pretensje do Komorowskiego, że nie chce debaty z innymi kandydatami.
    Sztab JKM ma pretensje do Dudy, że nie chce debaty z JKM. (ciekawe czemu nie czepiają się tak Komora*....)
    W tym samym czasie sztab JKM nie chce debaty z Palikotem (o tym cisza na wykopie).
    Dlaczego? Dlaczego Palikot jest gorszy od Dudy?
    Odpowiedź jest banalnie prosta.
    Nikt nie chce debatować z osobami, które mają mniejsze poparcie. To się po prostu nie opłaca. W szczególności nikt nie chce debetować z ludźmy, którzy mają mniejsze poparcie, a szansa na przekonanie elektoratu oponenta jest znikoma. Dlatego Komorowski nie chce debetować z nikim (wszyscy mają niższe poparcie, a dużo prawdopodobniejsze, że znając dobre notowania Komora elektorat popłynie w inne kierunki), Duda nie chce debatować z nikim poza Komorem (tylko mu może ukraść elektorat, z każdym innym może tylko stracić swój anty-Komorowski elektorat), a JKM nie chce debetować z Palikotem (JKM głownie opiera się na antysystemowych hasłach [nie wolnorynkowych jak opowiadają kuce], więc ponownie, prędzej zrobi reklamę przeciwnikowi niż sobie pożytek). Czysta, kapitalistyczna kalkulacja. Czyja wina, że tak jest? Nasza, wyborców. Gdyby był silny nacisk na debaty to żaden kandydat nie odważyłby się olać debaty ze względu na nas. Ale wyborcy mają bardziej lub mniej w dupie debaty.
    tl;dr - nie wiń gracza, za zasady gry.
    Ukraina w NATO:
    To jest HIT w wykonaniu Wiplera. Twierdzenie, że przyjęcie do NATO Ukrainy w dzisiejszej sytuacji poprawiłoby bezpieczeństwo. Obvious troll is obvious. Szkoda, że w bardzo poważnej sprawie. Aktualne działania Rosji są w oczywisty sposób następstwem jej integracji z UE. I poszło o skromną umowę handlową. Wipler jako sposób na uspokojenie konfliktu sugeruje wprowadzenie Ukrainy do sojuszu militarnego z USA, który oznacza dla Rosji ni mniej, ni więcej jak perspektywę amerykańskich wojsk na terenie Ukrainy (nieistotne czy tak mogłoby się stać, to usłyszysz w rosyjskiej propagandzie). Nawet zakładając, że majdan był prowokacją amerykańską (umówmy się, pewnie parę dolarów rzucili przeciwnikom reżimu, ale gówno by zrobili bez poparcia wewnętrznego) to próba przyjęcia Ukrainy do NATO w aktualnej sytuacji geopolitycznej jest dużo bardziej prowokującym zagraniem. Wciąganie Ukrainy w strefę handlu z UE jest delikatnym pstryczkiem w nos Rosji, przyjmowanie jej do NATO to liść na twarz :).

    Szczerze, strasznie słabe wystąpienie Wiplera (głownie z winy JKM i jego debilnych wypowiedzi, z których Wipler był zmuszony się tłumaczyć), nawet Nowackiej nie zaorał.

    A wszystko co Państwo widzicie w ostatnich dniach to bardziej lub mniej udana kampania wyborcza nie mająca nic wspólnego z dobrem kraju (bo k#!!a jaki sens ma latanie po zjazdach fanów fantasy?!?!). I to będziemy widzieć w następnych dniach, tygodniach, miesiącach. Tylko od nas zależy do czego będziemy przykładać znaczenie.

    pokaż spoiler * bo elektorat JKM jest w dużej mierze anty-komor, więc wśród wyborców Komora wiele nie znajdą. Taka debata jest dużo mniej opłacalna niż z Dudą zabierającym głosy Komorowi.

    •  

      @Yahoo_: Co do debat to masz rację, co do Ukrainy to owszem, Rosja potrzebuje Ukrainy w swojej strefie, bardzo, jak widać po czynach. Ale co jest złego z naszego punktu widzenia w sojuszu militarnym Ukrainy z USA czy NATO?

      Przez chwilę abstrahując do tego że na dzień dzisiejszy jest to rzecz prawie niemożliwa?

      Gx

  •  

    Wipler wypadł bezbłędnie. Polecam

    •  

      @Velati: Nie do końca, pozwalał sonie na przerywanie i zagłuszanie końcowych słów. No ale to w sumie bardziej wina Olejnik, która ma w zwyczaju nielubianych polityków zagłuszać, zwłaszcza kiedy tłumaczą coś mało wygodnego, bo Nowackiej nie zagłuszyła ani razu i ta mogła sobie swoje lewackie "tiutiutiu" wygadywać ile wlezie.

    •  

      @Velati: @kukenkino: Dobrze wypadł, aczkolwiek powinni już na pytania "JKM powiedział, że bla bla" odpowiadać: "Proszę pytać Pana Prezesa" albo wprost powiedzieć na wizji, że wyciąga fragmenty po to by cokolwiek powiedzieć złego i tyle. Polemika i tłumaczenia do tych tępych łbów nie wejdą tak czy inaczej.

    •  

      @Velati: a ja mimo (malejacej ale jednak) sympatii dla Wiplera to nie lubie go sluchac w tv. Mowi za szybko, za duzo, jak mu zaczynaja przerywac to przyspiesza i to rozmywa caly przekaz. Polowa slow ktorych uzywa w zdaniach jest zbedna. Nie akcentuje zadnych fragmentow wypowiedzi, nie ma zadnej modulacji, wszystko jest mowione ciurkiem, czesto na jeden oddech. Mam wrazenie, ze on zawsze chce przegadac prowadzacego i goscia w studiu. No i niepotrzebne glupie usmieszki.

    •  

      @Velati: Wpadacie w bezrefleksyjność. Wipler kilka razy chamsko wcinał się Nowackiej. A o ile Olejnikowa jak to Stokrotka, pomińmy... to akurat Nowacka bardzo kulturalnie dyskutowała i przerywanie jej w taki sposób mnie osobiście raziło. Tak wiem, przekręcała z perspektywy Korwina ale to nie uprawnia Wiplera do ładowania się jej w połowie zdania.

    •  

      Mowi za szybko, za duzo, jak mu zaczynaja przerywac to przyspiesza i to rozmywa caly przekaz. Polowa slow ktorych uzywa w zdaniach jest zbedna. Nie akcentuje zadnych fragmentow wypowiedzi, nie ma zadnej modulacji, wszystko jest mowione ciurkiem, czesto na jeden oddech.

      @dziaru: A dla mnie te wszystkie sprawy o których piszesz sa czwartorzędne w stosunku do treści wypowiedzi za które cenię Wiplera.

    •  

      @smutnyAndrzej: ale dla zdecydowanej wiekszosci spoleczenstwa tresc nie ma zadnego znaczenia

    •  

      @dziaru: Żałosne tak samo jak to, że dla większości społeczeństwa mamy najlepszy rząd i najlepszego prezydenta.

  •  

    Gdyby Korwin nie p@@?!%@ił od rzeczy na temat rzekomych polskich snajperów i celowej destabilizacji Ukrainy przez USA, Wipler bez problemu radziłby sobie w takich sytuacjach. A tak musi nie dość że 2v1 walczyć, to jeszcze tłumaczyć idiotyzmy Krula.

  •  

    Jesli jeszczen ie jest za późno to chyba warto przypomnieć wywiad Mazurka z Nowacką:

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: i.imgur.com

  •  

    Kurde, tak nie trawię Olejnik że ledwo dociągnąłem do trzeciej minuty, jak jej kiedyś zdejmą jakiś program to się będę naprawdę cieszył.

  •  

    6:33, tyle trzeba do uciszenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    "-to nie prawda. proszę przytoczyć te słowa.
    - w Faktach padły te słowa"

    no i wszystko jasne.

  •  

    Przesłuchanie jak w UB, tatuś z Olejnik musi być dumny.

  •  

    Ale ta stalinistka stokrotka jest obrzydliwa.

  •  

    Obrzydzenie bierze na widok Nowackiej "liżącej tyłek" stokrotce. Zbiera mi się na wymioty jak widzę stokrotkę z perwersyjnym grymasem rzygającą po raz kolejny pierdami Korwina. Dał jej kosza kiedyś czy co? Nie wiem po co Wipler się nurza w tym mentalnym szambie.

  •  

    "działać na rzecz demokratyzowania" --- ja pier*** siano z dup****

  •  

    Najpierw musiałem poczytać komentarze, żeby stwierdzić czy to oglądać, bo wiem, że ta kobieta (w sumie obie) potrafią pieprzyć od rzeczy.

  •  

    Gdzie w rozmowie Ashton i Peta są jednoznaczne informacje o tym że na Majdanie przewrót był robiony przez Zachód, że o szkoleniu w Polsce nie wspomnę

    I said to the Party of the Regions people, “You have to go and lay flowers for the people [who] died. You have to show that you understand what you have … what has happened here. Because what you were experiencing is anger of people who have seen the way that Yanukovych lived and the corruption. And they assume you are all the same.” 7:40

    And, also the people who have lost people and who feel that, you know, he ordered that to happen. There is quite a lot of shock I think in the city. A lot of sadness and shock, and that is going to come out in some very strange ways if they are not careful. I think all of us, we just have to work on this. We did a big meeting here today to try and get this in place.

    But, yeah, very interesting, your observations. 8:04

    Paet: It is. And, well, actually, the only politician [whom] the people from civil society mentioned positively was Poroshenko [Petro Poroshenko, known as “the chocolate king” was elected president of Ukraine in the May 25 election].

    Ashton: Yeah, yeah. 8:15

    Paet: So that he has some sort of, how to say, trust among all this Maidan people and civil society. 8:20

    And, in fact, what was quite disturbing, the same Olga told that, well, all the evidence shows that people who were killed by snipers, from both sides, among policemen and then people from the streets, that they were the same snipers, killing people from both sides. [8:38]

    Aston: Well, that’s … yeah.

    Paet: So that, then she also showed me some photos. She said that as [a] medical doctor she can, you know, say that it is the same handwriting, the same type of bullets, and it’s really disturbing that now the new coalition, that they don’t want to investigate what exactly happened. [8:58] So that there is now stronger and stronger understanding that behind [the] snipers, they were … it was not Yanukovych, but it was somebody from the new coalition. [9:10]

    Ashton: I think we do want to investigate. I mean, I didn’t pick that up. It’s interesting. Gosh. 9:14

    Paet: Yeah. So that it was [?indeed?] disturbing that, if it starts now to live its own life very powerfully, that it already discreditates [sic] from [the] very beginning also this new coalition. 9:24

    Ashton: I mean this is what they have got to be careful of as well, that they need to demand great change, but they have got to let the Rada [Ukrainian Parliament] function. If the Rada doesn’t function, then they have complete chaos. So that, it’s all, you know, being an activist and a doctor is very, very important. But it means that you’re not a politician. And somehow they’ve got to come to a kind of accommodation for the next few weeks, which is how the country is actually going to run. And then we get the elections and things can change. And that’s, I think, going to be quite pop… I am planning to go back early next week, probably on Monday. 9:55

    źródło: www.youtube.com

  •  

    Ale irytuje jak ta Nowacka kiwa głową co chwilę.

  •  

    Już za parę dni okaże się, że policjantka bezprawnie zmiażdżyła pałą Przemka. Tak biła, że aż wierzgał.

  •  

    Pierdzielę jak można tą olejnik oglądać, coraz większa tragedia...

  •  

    12:38 ( ͡º ͜ʖ͡º)

  •  

    już sam poczatek i totalny babol: "to, że kobiety chcą do was (partii) iść to rónież zasługa FEMINISTEK sufrażystek" - śmiechłem, a to dopiero początek kabaretu

  •  

    Podziwiam jego spokój. Ja już kilka razy bym się ostro wk#($wił.

  •  

    10: 20 ---- wie pan :P hahah

  •  

    6:06 "Przyp??%%%$ę jej, no przyp??%%%$ę! - ale nie, ch!# tam napiję się wody i zaczekam jak skończy pierdolić".

  •  

    Wykopuję bez oglądania bo uwielbiam słuchać Wiplera.

    pokaż spoiler Teraz oglądam.

  •  

    Słabe, Wipler wypada dużo gorzej niż Korwin ostatnio. Też miałem głosować na Korwina, dopóki nie zobaczyłem Brauna w TVP.

  •  

    Krótko mówiąc: miód dla uszu ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

  •  

    ten bezmózg nowicka pewnie 10 razy była na 50 twarzy dla nieudaczników seksualnych, a teraz zgrywa cnotkę.

  •  

    Lewica w Polsce nie istnieje. 10 lat rządów prawicy. Tej czy innej proweniencji. Wszystkie partie lewicowe poniżej progu wyborczego.
    Po/PIS/Korwin/Kukiz wszystko prawica i jakieś 95 procent poparca.
    Ale i tak prawica szuka lewicy by ją masakrować.
    Niedługo sami prawicowcy będą musieli się przebierać za lewaków by mieć kogo masakrować!

  •  

    Wipler jest już tak wyrobiony, że nawet konfrontacja 2 vs. 1 nie jest dla niego problemem.

  •  

    Wipler zmasakrowany

  •  

    Wipler oszuście nawet po wyroku sądu będziesz kłamał, że Korwin nie chciał strzelać do górników?

  •  

    zakop, powód zbędny

  •  

    Oczywiście karteczka z cytatami Korwina musiała być. Typowy poziom Olejnik.

Dodany przez:

avatar M...k dołączył
808 wykopali 44 zakopali 13.9 tys. wyświetleń