•  

    Słowo-klucz - głosowanie przez internet. Czyli ani 18 lat nie trzeba mieć, ani wychodzić z piwnicy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @M4ks: Dokładnie tak i cieszy to, że ludzie młodzi, którzy nie mają jeszcze ukończonych 18 lat również mają dość obecnej władzy i pragną zmian na lepsze. To nic złego chcieć żyć w Polsce dumnej i bogatej, a nie w tej, którą nam serwują od wielu lat.

    •  

      @nikczemny_schab: to stary sondaż, Komorowski podpisał tą ustawę o fotelikach więc teraz poparcie wśród kucy mu wzrośnie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    •  

      @M4ks: głosować też można było za pomocą sms (1.23 i masz +10głosów). Dlatego Palikotowi w niektórych województwach z dnia na dzień podskakiwało o 1000 głosów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jednego dnia był na ostatnim miejscu, a następnego na trzecim.

    •  

      @nikczemny_schab: Ale sa mlodzi,glupi i naiwni.Mam nadzieje ze z czasem zamdrzeja

    •  

      @M4ks: jak dorosniemy i wyjdziemy z piwnic, to jest nadzieja.

    •  

      @nikczemny_schab: ludzie mlodzi nie majacy 18 lat, moga miec dosc ale swoich rodzicow, ktorzy moga im obciac kieszonkowe i to od nich zalezy sytuacja materialna. Szlaban na internet i sie konczy patatajanie kucow.

    •  

      @M4ks: Miło się patrzy, ale tak jak wyniki sondażowni trzeba traktować z przymrużeniem oka, tak już organizowanie sondaży internetowych jest kompletnym bezsensem, bo wyniki nawet w jednej trzeciej nie pokrywają się z rzeczywistością.

  •  

    Niech to powiedzą tym ludziom. Może zmienią zdanie.

    źródło: www.youtube.com

    •  

      @Durb: młodzi wykształceni z wielkich miast

    •  

      @Durb: jaki to jest, k!@#a, beton...

    •  

      @januszowiebiznesu: dokladnie, moj sasiad co zapieprza za 1200 i ma ze 62 lata mowi ze idzie na bula glosowac bo to taki dobry prezydent..ma wg niego prezencje i dobrze reprezentuje Polske..i nie wytlumaczysz

    •  

      @Durb: Nikt nie glosowal na Tanajno

    •  

      @navy22: moja luba nie wie co to polityka, zna nazwisko komorowski i pójdzie zagłosować. Mówie jej, głosuj na kogoś innego bo ja coś tam wiem, interesuje się, czytam programy polityczne i myślę, że są bardziej rozsądni kandydaci, a ona "nie bo ten oszołom,a tamten cośtam". To się pytam dlaczego? i koniec tematu. Równie dobrze mogłaby iść głosować, który śrubokręt jest lepszy.

      DEMOKRACJA SKUR....

    •  

      @Durb: Oskar, to on nie w psychiatryku?

    •  

      @Pro-Xts: lacze sie w 'bulu' bo moja zapytala mnie o polityke, odpowiedzialem a ona 'gdzie zes to wyczytal? na wykopie chyba'
      tez mi rece opadly

    •  

      @Pro-Xts: bez urazy ale zastanow sie chlopie czy chcesz z nia spedzic reszte zycia...bo jesli bedzie podejmowac decyzje w zyciu tak jak decyzja odnosnie wyborów to moze byc roznie. Jak rozmawiam z ludzmi to powiem Ci słoma z butów wychodzi i tok rozumowania typowych Polaczkow. Takie wybory to krzywda nie dla naszego pokolenia..tylko dla naszych dzieci..bo za naszego zycia juz wiele sie niezmieni pewnie..

    •  

      @navy22: Już ją naprostowałem. Udało się. Powiedziałem, że jak córka dorośnie sprzedam wszystko co mam, żeby uciekała do Kanady albo Szwajcarii i mogę sam mieszkać na ulicy.

    •  

      @Pro-Xts: moja mnie ostatnio na wiec Korwina chciała wyciągnąć

    •  

      @navy22: i to w tym wszystkim smuci mnie chyba najbardziej. Ze ludzie majacy tyle samo do powiedzenia w wyborach jak ja, nawet nie czuja jak bardzo system ich dyma.

    •  

      @januszowiebiznesu: Po takich filmach, jestem za egzaminami na prawo do głosowania. Ci ludzie to mogą decydować o tym co zjedzą na obiad, a nie o kierunku rozwoju państwa.

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @Pro-Xts: zmien kobiete poki mozesz...

    •  

      @Durb: czas odebrać prawa wyborcze większości ludzi w Polsce. tylko to cokolwiek może zmienić. oczywiście mam na myśli także siebie. jedyna szansa w ludziach wykształconych, inteligentnych, z jakąś wiedzą polityczną.

    •  

      @adiq94: Jestem bardzo za. Przecież Ci ludzie nie w zdecydowanej części nie znają nawet wszystkich kandydatów. Pytam: jak można być takim idiotą, żeby w sprawach tak ważnych wiedzieć tak mało? Nóż się w kieszeni otwiera, pozostaje tylko bul.

    •  

      @navy22: A co ty masz 70 na karku? Jeśli tiwerdzisz, że mając 20-30 dużo się w życiu nie zmieni to jesteś w ogromnym błedzie. Jedna kadencja prezydencka czy parlamentarna może dość dużo zmienić a co dopiero 30-40 lat! Zobacz jak wyglądała Polska 25 lat tem a jak wygląda teraz. Zobacz jak wygląda Francja czy Niemcy teraz a 25 lat temu (np. problem z emigracją zwłaszcza we Francji).

    •  

      @Pro-Xts: Rozwaniej wybieraj rozowepaski. Moja nawet ze mna na wiecu Korwina była xD.
      Jeśli odpowiednio pokażesz program wyborczy i wytłumaczysz niektóre rzeczy to dziewczyna sama to zrozumie, a załoze sie ze przy swojej nie ogladasz zadnych programów politycznych ( ͡° ͜ʖ ͡°). A mój pasek nawet Nocną Zmianę, i Towarzysza Generała widziała ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    Czytelnicy i internauci i smsem xD no beka

  •  

    teraz się wykopowe kuce będą spuszczać nad tym że w plebiscycie dziennika z jakiejś podrzędnej mieściny korwin wygrał wszystko. on zawsze wygrywa w internetowych sondach bo korwinowe trolle i spamerzy natychmiast zlatują się w takie miejsca i klikają by ulżyć swej frustracji. tego typu sondaże nie są miarodajne

    •  

      @usunkontowypok: a tacy jak ty głosuja na bula

    •  

      @navy22: a jednak nie, w ostatnich wyborach głosowałem na JKM. dziwi mnie jednak to spuszczanie się nad internetowymi głosowaniami. zamiast klikać w sondę tygodnika terespolskiego wydrukuj parę ulotek i idź rozdaj albo przelej chociaż 10zł na kampanie

    •  

      @usunkontowypok: a to przepraszam Pana..zwracam honor..:) staram sie jak najwiekszej ilosci znajomych wyoślic ze głosy na bula lub olewka wyborów to zła droga..

    •  

      @usunkontowypok:

      a tacy jak ty głosuja na bula

      Hehehe..... Neguje korwina wiec MUSI glosowac na komora.

      pokaż spoiler Ogarnij sie

    •  

      a tacy jak ty głosuja na bula
      staram sie jak najwiekszej ilosci znajomych wyoślic ze głosy na bula lub olewka wyborów to zła droga..


      @navy22: dzieki stary!

    •  

      @usunkontowypok: lel głosują sms na tego kandydata na którego oddadzą głos 10 maja...
      jednak fakt faktem ,że taki sondaż jest całkowicie nie miarodajny... bo głosują ludzie którym zależy a 10 maja na wybory idą wszyscy menelstwo, stare dziadygi co ledwo nogi wleką i głosują jedni na dudę ,żeby nie wygrał komor drudzy na komora ,żeby nie wygrał duda...
      i tak od lat....
      nieraz byłe w komisji wyborczej i pare osób xksem w kratkę trafić nie potrafiło ale i tak idą i głosują
      demokracja jest chora i patologiczna

    •  

      @usunkontowypok: No tak jasne, jedenaste miasto w Polsce pod względem ludności, ale podrzędna mieścina. Czuję lekki ból dupy. Niech zgadnę, jakaś wieś pod Warszawą?

    •  

      @Litu: Ilość mieszkańców nie stanowi o tym czy mieścina jest podrzędna. Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak Tarnowo Podgórne? Nie? A to jedna z najlepszych gmin w Wielkopolsce, jeśli nie w Polsce. Bynajmniej nie podrzędna. A Detroit znasz? Pewnie, bo to 18 pod względem ludności miasto USA. I co? Bankrut, z którego wszyscy biali uciekają. Więc Twoje bóldupienie jest kompletnie bezpodstawne.

    •  

      @Altar: To w takim razie, Białystok tym bardziej nie jest podrzędnym miastem. W takim wypadku wypada jeszcze lepiej.

    •  

      @Litu: Nie rozumiem Twoich kryteriów, więc pewnie głównym jest to, że to Twoje miasto.

    •  

      @Litu: Wschodzący Białystok xD

    •  

      @Litu: @Litu: trafiłeś! wieś pod Warszawą - Łódź

  •  

    Czym się podniecać skoro w każdej ankiecie internetowej 80% głosów na JKM to wykopki?

  •  

    Poraż kolejny zamieszczam znalezione

  •  

    Bardzo reprezentatywne te "prawybory". Widzę, że każda okazja jest dobra, żeby pocieszyć się, że korwinizm to nie jest marginalne zjawisko ; )

  •  

    Chyba w gimnazjum.

    Prawybory w internetowej ankiecie... (ʘ‿ʘ)

  •  

    I ch$$ z tego jak i tak Bronek wygra, niestety. Muru głową nie przebijesz.

  •  

    Jest nadzieja, ze nie bedzie 'bulu'.

  •  

    Jakby o wygranych wyborach decydował internet to już dawno Korwin byłby królem z większością konstytucyjną w parlamencie ;)

  •  

    To są glosowania SMS-owe

    W KAŻDYM oddziale PolskaPresse, Gazeta Krakowska, Wroclawska itp wygrywa w sms-ach JKM, ale to o niczym nie świadczy.

  •  

    dziś o to przez takie rządy jakie mamy i jakie były to bycie polakiem to powód do wstydu

  •  

    Nic dziwnego Politycy tylko pilnują swojej kasy

    źródło: www.youtube.com

  •  

    Wybierzcie klotnie i zagrozenie. Glosujcie na Bronka Kielonka

  •  

    Sondaże nie powinny istnieć bo wypaczają rzeczywistość i sugerują na kogo głosować. Nie chcemy głosować na Komorowskiego a największe szansę z nim (według telewizji reżimowych) ma Duda to głosujemy na niego, nie ważne czy się zgadzamy z jego poglądami (żeby jeszcze miał, na wykopie przez 3/4 rozmowy pierd... o kebabach), ale głosujemy na niego. Kilku moich znajomych pomimo, iż popiera Korwina, chce zagłosować na Dudę, bo mniejsze zło a ma największe szansę. Wiecie co? Najlepiej obrazuje tę sytuację popularne obrazki z tekstami: Eee wybiorę Dudę, tylko on ma szansę z Komruskim - powiedziało kilkaset tysięcy Polaków. To jest żenujące, że wymagamy od Państwa Polskiego dobrego działania i podejmowania słusznych decyzji a sami podejmujemy złe.

  •  

    Ja wybieram zgodę i bezpieczeństwo bo ZGODA BUDUJE!!! A NIE SPECJALISTA OD KUR!!! Zawsze z góry widać lepiej - z Jasnej Góry najlepiej.

  •  

    Bialystok? Ten Bialystok, ktory ma prezydenta:

    źródło: i.wp.pl

  •  

    tak serio, to prezydent w Polsce nic nie znaczy i chyba wielu dochodzi do wniosku, ze najlepiej nic nie znaczy obecny.

    •  

      @maninthemirror: Może ludzie wolą żeby prezydent miał agenturę za sobą, a nie przeciwko sobie?

    •  

      @Redrum781: moze byc awanturnikiem z opozycji, ktory blokuje rzad lub strugac ojca wszystkich Polakow - i to tyle.
      nawet jezeli bedzie mial za soba agenture kazdego panstwa na swiecie, to tylko w tych dwoch rolach moze ja zadawalac.

      a Korwin bedzie taki sam jak w europie - powie ze nie ma realnej wladzy i zasnie

    •  

      @maninthemirror: chodzi o rozbijanie betonu.. wprowadzanie ludzi oświeconych, nowych, z nowym tokiem myslenia, kultury itp...

    •  

      @Kopytko1: Korwin nic nie rozbije, bo po pierwsze nie jest oświecony, że o kompletnym braku kultury nie wspomnę, a po drugie, swoim gadaniem potrafi tylko zniechęcać.

    •  

      @Kopytko1: problem jest taki, ze nie ma wiecej kandydatow niz dwoch, moze trzech, ktorzy chcieliby zrobic cos wiecej niz tylko gadac.
      zbyt wielu startuje w mysl zasady: nie wybraliscie mnie, to przegraliscie, a ja i tak dobrze stoje i niczego mi nie brakuje.

  •  

    wygrał naszą zabawę

    A Bronek niecałe 5%... ciekawe jak bez fałszowania wygra wybory...

  •  

    Do zwolennikow JKM:

    Prosze o wymienienie 2-3 rzeczy ktore zrobil JKM przez ostatnie 25 lat dla obywateli.
    (wywiady i wystapienia sie nie licza)

    P.S. Nie jestem jego przeciwnikiem - poprostu jakis czas temu ktos mi zadal to pytanie prosto w twarz i nie bylem w stanie odpowiedziec.

    •  

      @internet3000: ustawa lustracyjna, wydawanie swoich własnych pieniędzy na kampanie wyborcze. Uświadamianie społeczeństwa ze tak być nie musi, jak jest.

      Głupie pytanie, bo wiadomo ze nie jest w Sejmie. To tak jakbyś spytał człowieka bez rąk ile pompek zrobi...

    •  

      @Bialy88:

      ustawa lustracyjna

      Super. Ale to bylo w 1992r. Co od tego czasu robil dla ludzi?

      wydawanie swoich własnych pieniędzy na kampanie wyborcze. Uświadamianie społeczeństwa ze tak być nie musi, jak jest.

      Czyli... na co to sie konkretnie przeklada dla zwyklych ludzi? Bo nie bardzo rozumiem.

      Głupie pytanie, bo wiadomo ze nie jest w Sejmie. To tak jakbyś spytał człowieka bez rąk ile pompek zrobi...

      Przeciez nie musi byc w sejmie zeby cos dla ludzi zrobic.

    •  

      @internet3000: a czego Ty oczekujesz od polityka i felietonisty ? Ze będzie twojej mamie nosił zakupy do domu?

      Zadałem pytanie o 25lat wstecz, a teraz piszesz ze coś co było 24 lata temu nie pasuje? Zdecyduj się.

      A tak, że mamy szansę. On na tym nie zarabia, tylko traci. A że my tej szansy nie wykorzystujemy, to inna bajka. Ludzi na sile nie uszczęśliwić.

    •  

      @internet3000: Proszę o wymienienie 2-3 rzeczy, które zrobił BK przez ostatnie 25 lat dla obywateli.
      (wywiady i wystąpienia się nie liczą)

    •  

      @Bialy88:

      a czego Ty oczekujesz od polityka

      W sumie niczego. Tylko gadania. Napewno nie pracy na rzecz obywateli, prawda?

      Zadałem pytanie o 25lat wstecz, a teraz piszesz ze coś co było 24 lata temu nie pasuje? Zdecyduj się.

      Nie, ja jestem zdecydowany. Wymieniles 1 rzecz, sprzed 25 lat. Pasuje mi, ale wymien co jeszcze zrobil dla Polski przez te 25 lat.

      A tak, że mamy szansę. On na tym nie zarabia, tylko traci. A że my tej szansy nie wykorzystujemy, to inna bajka. Ludzi na sile nie uszczęśliwić.

      Ale szanse na co? Przeciez w tej chwili oprocz gadania nie widac zadnej roznicy miedzy nim a innymi kandydatami.
      Facet duzo MOWI ale nic nie ROBI.

      Proszę o wymienienie 2-3 rzeczy, które zrobił BK przez ostatnie 25 lat dla obywateli.
      (wywiady i wystąpienia się nie liczą)

      Nie jestem jego zwolennikiem, wiec nie rozumiem dlaczego mnie o to pytasz? Moze jakis zatwardzialy zwolennik BK/PO sie wypowie?

      -
      Zeby to bylo jasne - najblizej mi pogladami do JKM.

    •  

      @internet3000: wiesz, praca polityka różni się od innych. Dziwisz się ze kowal kuje, a nie szyje na maszynie.
      Polityk, oprócz gadania, pisze ustawy. Głosuje, wnosi poprawki. JKM nie jest politykiem czynnym, bo nie jest w Sejmie. To jest bardzo dziwne pytanie i argument. Bo tak to każdego można zagiac .
      Tym bardziej, że mottem JKM jest żeby nie pomagać, ale również nie przeszkadzać. Takie pytania to raczej do socjalistów.

    •  

      @internet3000: można też pytanie odwrócić. Co zrobił złego przez te 25lat? A potem zapytam o bula, Tuska, rostowskiego, itp itd. Na wielu polityków u władzy będziesz bez problemu mógł sporo rzeczy złych powiedzieć. Z głowy. A na JKM?

    •  

      @Bialy88:

      wiesz, praca polityka różni się od innych. Dziwisz się ze kowal kuje, a nie szyje na maszynie

      ciekawe sa te Twoje porownania. Wychodzi na to ze polityk tylko mowi i nic nie musi robic.

      JKM nie jest politykiem czynnym, bo nie jest w Sejmie.

      Acha, czyli politycy sa tylko w sejmie...?

      Tym bardziej, że mottem JKM jest żeby nie pomagać, ale również nie przeszkadzać

      Z tego co piszesz, to znaczy ze JKM chce byc politykiem ktory duzo mowi ale nic nie robi.

    •  

      @internet3000: wywarł ogromny wpływ edukacyjny

    •  

      @internet3000: przeczytaj jeszcze raz to co napisalem. Przeczytaj, jakie zadania czynnego polityka wymieniłem.

      A co ma zrobić nieczynny polityk? Taki poza Sejmem? Jak ma wprowadzać ustawy?

    •  

      @internet3000: na zaznajomienie ludzi z myślą wolnościową

    •  

      @Bialy88: Polityka to nie tylko Sejm. Jezeli nie zdajesz sobie z tego sprawy, to moze warto sie najpierw doedukowac i zastanowic.
      Pozatym, pomijajac juz polityke - w co JKM jest jeszcze zaangazowany? Jaki ma realny wplyw?

      @messek: patrzac na jego porazki oraz porazki wyborcze Polski (Bronek, Miller, Kaczynski) - jego "edukowanie" nie ma w zasadzie zadnego wiekszego znaczenia.

    •  

      @internet3000: nie rozumiem pytania - co miałby dokładnie zrobić skoro nie był w władzy?

      A gdy był to lustracja.

      Skoro nie mógł stanowić prawa to wydawał książki i aktywizuje milion(y?) ludzi.

    •  

      @rfree: @Bialy88:

      @Bialy88:

      A co ma zrobić nieczynny polityk? Taki poza Sejmem? Jak ma wprowadzać ustawy?

      Slyszales o czyms takim jak "projekt obywatelski"?

      Ile takich projektow zorganizowal JKM? Ile takich projektow jego autorstwa wplynelo do Sejmu?

      Jak wyglada lokalna dzialalnosc JKM?

    •  

      @internet3000: projekty obywatelskie? W Polsce? Myślałem ze ty poważnie piszesz, a to zwykła beka/trolling. Dałem się wkręcić jak młody.

    •  

      @internet3000: dobra no to hop:

      zgłosił do prokuratury bandytów od paru przekrętów np tak zwana walka z globalnym ociepleniem.

      Oczywiście reżimowa prokuraturo umorzyła bo to "nie jej kompetencja".

      Tak symbolicznie ale jednak: dał też po komuszym pysku panu Boniemu, który to chciał wprowadzić ACTA do Polski - jeszcze większe szpiegowanie i cenzurę oraz aresztowanie za "piracenie" do naszego Internetu, jak również areszt za używanie zamienników w autach zamiast oryginalnych części.

    •  

      @Bialy88: to jeden z wielu przykladow jak mozna chociaz probowac cos zmienic w Polsce.

      Nie slyszalem zeby JKM byl zaangazowany w samorzad, organizacje (nie partie) ktore dzialaja w jakims konkretym celu.
      Przez 25 lat nie zostal zgloszony ani jeden projekt obywatelski jego autorstwa.

      Z tego co widze JKM to bardzo duzo gadania i nic wiecej. A jego zwolennicy (lacznie ze mna) w zasadzie nie sa w stanie powiedziec co on faktycznie robil przez te 25 lat oprocz zakladania partii i udzielania wywiadow.

    •  

      @Bialy88: a jak myślisz dlaczego jest tyle lat poza Sejmem?

    •  

      @messek: tak pokazał że można spać w ciekawej pozycji

      źródło: bilde.jpg

    •  

      @internet3000: zakładasz ze każdy polityk musi się angażować w samorządy. Zgłasza ie projektów obywatelskich nie ma zupełnie sensu, wszystko rząd odrzuca. Przedszkolaki, jowy , wszystko up$@$$?!aja. Nie ma to najmniejszego sensu.

    •  

      @Bialy88:

      zakładasz ze każdy polityk musi się angażować w samorządy.

      nigdzie tego nie napisalem. Podalem to jako przyklad dzialalnosc pozaparlamentarnej.

      Zgłasza ie projektów obywatelskich nie ma zupełnie sensu, wszystko rząd odrzuca

      Oczywiscie, najlepiej nic nie robic.

      Nie ma to najmniejszego sensu.

      Wiec co ma sens? Zakladanie co 2-3 lata nowej partii, udzielanie wywiadow i narzekanie na innych?
      Bo do tego sprowadza sie 25 lat dzialanosci politycznej JKM.

      Nawet jezeli JKM wejdzie do sejmu, to jego partia nie bedzie miala wiekszosci zeby samodzielnie rzadzic. Wiec jaki to ma sens? (tutaj pije do twoich slow - ze nie majac wladzy w sejmie nic nie jest w stanie zrobic, tylko gadac)

    •  

      @internet3000: nie musi mieć większości samej. Wystarczy ze będzie większość w koalicji.

      Sam jednak sobie zaprzeczasz. Piszesz ze po co kandyduje, zmienia partie skoro to gowno daje według ciebie, jednocześnie pytasz czemu nie robi projektów obywatelskich, które wiadomo ze są uwalane .

    •  

      Piszesz ze po co kandyduje, zmienia partie skoro to gowno daje według ciebi

      @Bialy88: gdzie Ty to przeczytales???

      Doczytales moze ta czesc? "(tutaj pije do twoich slow - ze nie majac wladzy w sejmie nic nie jest w stanie zrobic, tylko gadac)"

  •  

    Kogo k$%@a obchodzi Białystok, chyba tylko Korwina bo to prawie jego ukochana Rosja.

  •  

    Jakby to było wydrukowane w gazetach wysokonakładowych to mogłoby być niezłą propagandą. Ale pojawi się co najwyżej tylko w jakichś lokalnych gazetkach, bez większego znaczenia na rynku medialnym.

    Zabawne że Komorowskiego w ogóle nie ma :) Ach ten internet... :P

  •  

    Dlaczego kuce manipulujecie sondażami wyborczymi? Przecież doskonale wiecie, że wasz wódz na ~2% poparcia

  •  

    O boże kolejny paw o JKM

Dodany przez:

avatar nikczemny_schab dołączył
529 wykopali 127 zakopali 9.3 tys. wyświetleń