Wielka kasa za logo na twoich butach
Wyprodukowanie pary markowych, sportowych butów to koszt ok. 50 zł, tymczasem w sklepie trzeba za nie zapłacić 400 zł. Sprawna machina marketingowa sprawia, że klienci gotowi są zaakceptować ceny z kosmosu.
yosemiti z- #
- #
- 208
- Odpowiedz
Komentarze (208)
najstarsze
Znamienne jest, że produkty (nie tylko buty) tych samych producentów o identycznych właściwościach są znacznie tańsze, gdy sprzedawane są pod szyldem NoName.
Czy cena/jakość polskich marek jest adekwatna do cena/jakość adidasów, najek, pum?
@geronimo80: Szkoda gadać colego...
Paradoks Veblena dotyczył chyba tego ostatniego segmentu podszytego snobizmem gdzie kupuje się rzeczy tylko dlatego że są drogie.
Jakby zegarki Rolex czy jakiś Patek były nie za 80k PLN tylko za 40k PLN to rewolucji by nie