• Reklamy Google

  • Dropsheep +6  

    Szkoda, że totalnie olali PCty... Teraz się okaże, że sprzedaż jest gorsza, więc nie opłaca się robić CoD na blaszaki. Może to i lepsze niż wypuszczanie takiego smutnego kastrata...

    pokaż komentarz
    Dropsheep
  • splitt +1  

    Nie opłaca się, bo na PC większość i tak ściągnie z torrenta.

    pokaż komentarz
    splitt
  • AltF4 +24  

    Pewnie jest też rekordowo krótka.

    pokaż komentarz
    AltF4
  • le_vampire +20  

    5 do 6 godzin zabawy

    pokaż komentarz
    le_vampire
  • Makro1993 +7  

    Jest krótka, ale przynajmniej singiel jest fajny i się nie ciągnie.

    pokaż komentarz
    Makro1993
  • etherway 0  

    Równe 7 godzin, normalna gra, bez spuszczania się nad szukaniem materiałów wywiadowczych.

    Teraz zostają tylko wyższe skille, świetne misje specjalne no i za..bisty MP. Tak czy siak weekend ten i parę przyszłych z głowy :-D

    pokaż komentarz
    etherway
  • kolesio +2  

    Uważam, że zmniejszenie do zera piractwa gier komputerowych w ogóle nie miałoby wpływu na ich ceny. W tej branży obowiązuje zasada - im gra popularniejsza tym droższa.
    Osobiście uważam, że płacenie za jakąkolwiek grę >150zł to szaleństwo. Dlatego m.inn. nie kupię sobie konsoli.
    W dodatku im gra prostsza tym droższa. Mnóstwo FPSów kosztuje >100zł lub w tych granicach. Są to jednak b.proste gry do zrobienia. Generalnie kupuje się stworzony wcześniej silnik, zmienia grafikę, mapki, tekstury, dodaje trochę nowych skryptów i... jazda.
    Największą pracę wykonują innowatorzy - czyli ci, którzy tworzą nowe silniki do gier.
    Za to najbardziej skomplikowane gry (cRPG) są tanie. w CRPG programista+scenarzysta naprawdę muszą pomyśleć aby to wszystko razem zagrało. No i rzadko który cRPG >100zł, chyba że w wersjach kolekcjonerskich. Mówię oczywiście o prawdziwych cRPG typu Wiedźmin, Planescape Torment itp, a nie o H&S Diablo.
    Nawet F3, którego początkowa cena wynosiła ze 140zł po kilku miesiącach od premiery można było kupić wraz z inną grą w promocji po 80zł w hipermarkecie.

    pokaż komentarz
    kolesio
  • feuerfest 0  

    Jelsi musisz miec nowki z empiku to rzeczywiscie nie kupuj konsoli. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie poczekac 2 tygodnie po premierze albo kupic taniej na allegro, ewentualnie kupic uzywana.

    pokaż komentarz
    feuerfest
  • carck3r +67  

    Ciekawe czy padł rekord ilości peerów na torrentach...

    pokaż komentarz
    carck3r
  • le_vampire +10  

    dzisiejszy dzień będzie świętem pijawek

    pokaż komentarz
    le_vampire
  • Koniik +3  

    W tej chwili na isohunt.com - 5000 seedów / 1400 peerów.

    pokaż komentarz
    Koniik
  • badboy +8  

    Jeden z zamkniętych trackerów:
    seeds: 5056, leeches: 1495, peers total: 6554

    No, ale przecież od 26h jest dostępne.

    pokaż komentarz
    badboy
  • m0d3 -4  

    badboy ale chyba zagraniczny
    Na polskich prywatnych trackerach tak ok 2000 pobrań widziałem średnio na tej pozycji ;)

    pokaż komentarz
    m0d3
  • potato +5  

    Meh. Dzisiejszy South Park: Seeders: 25,075 Leechers: 8,958, a jest przecież dostępny za free w streamie.

    pokaż komentarz
    potato
  • Koniik +2  

    @potato
    nie wszystkim się chce ściągać 11,1 GB :)

    pokaż komentarz
    Koniik
  • ffs -1  

    na pewno bardziej im się chce ściągać ~12gb niż iść i wydać "majątek"

    pokaż komentarz
    ffs
  • Hamilton66 +1  

    @Koniik
    Nie każdy ma łącze 50 mb/s

    pokaż komentarz
    Hamilton66
  • F4zi +1  

    Panowie, naprawdę jest się czym chwalić..

    pokaż komentarz
    F4zi
  • qF3r +7  

    Zobaczymy co będzie jak wyjdzie Diablo 3 :)

    pokaż komentarz
    qF3r
  • le_vampire +6  

    zaczną napadać na empiki, zabijać się

    pokaż komentarz
    le_vampire
  • PuDZ +4  

    beda takze rabowac i gwałcić

    pokaż komentarz
    PuDZ
  • garreth1 +5  

    Mnie tam brak dedyków nie przeszkadza ;) (PC)
    uruchamiam grę, i po kilkunastu sekundach(wybór rodzaju starcia) wrzuca mnie na serwer,i zaczyna się zabawa,
    serwery jak na razie wybierały mi się całkiem przystępnie, problemy z lagami prawie nie występują

    pokaż komentarz
    garreth1
  • HHHHHH -1  

    ...przynajmniej nie ma "teleportujacych" sie gostkow z wysokimi pingami. Tylko gdzie moj tryb hardcore? :( nie lubie grac z celownikiem i mapa...

    pokaż komentarz
    HHHHHH
  • garreth1 +5  

    DM Hardcore od 19 poz

    pokaż komentarz
    garreth1
  • Grx -2  

    http://www.wykop.pl/link/258962/multiplayer-w-modern-warfare-2-nowy-ficzer

    pokaż komentarz
    Grx
  • sln +5  

    gra w SP jest swietna, czasami na ekranie dzieje sie tyle ze mozna oczo*&bu dostac. niestety nie wroze jej przyszlosci w multi, chyba ze jacys zapalency zrobia hacka i pojawia sie serwery dedykowane. Brak sdk i mozliwosci tworzenia modow i map przez graczy to kolejna porazka (jesli jakies sie pojawia to beda platne... wtf?).. No i kompletnie nie rozumiem dlaczego tworcy usuneli z gry 'wychylanie sie' zza obiektow. Przeciez to w takich grach podstawa.

    pokaż komentarz
    sln
  • le_vampire +6  

    wychylania nie ma, bo na konsoli tego nie ma. Mówi się, że wersja na PC to wersja z konsoli z wstawionym "czatem" itd.
    Hacki już są, ktoś je sprzedaje, ale podejrzewam, że już na rapidzie się rozniosło. Gracze na forach komentują to, że dobrze, że hacki są już teraz, to ich zmotywuje do szybkiego wypuszczenia patcha i być może powrócą dedyki.
    A ogólnie opinie o tej grze są dobre, większości podoba się gra (porównują ją do świetnego filmu, aczkolwiek krótkiego). I warto wspomnieć, że Niemcy u siebie ocenzurują Call of Duty, w jednej misji (z terrorystami), gdy zabijemy cywila, wyskoczy Game Over. (Left 4 Dead 2 również ocenzurowali, zamiast krwi leci strumień czekolady, a po wybuchu bomby ciała bezwładnie nie odlatują na kilka metrów)

    pokaż komentarz
    le_vampire
  • DmuchawaDoLisci -8  

    Edit: Już sobie przypomniałem, we wszystkich można było się wychylać :P

    pokaż komentarz
    DmuchawaDoLisci
  • pl4c3k -5  

    Kucaniem zza murku? :P

    pokaż komentarz
    pl4c3k
  • BigFish +2  

    Co do cenzurowania gier to wg mnie jest to popieprzone. Raz, że nie dostajemy wtedy kompletnego produktu. Dwa są stosowne oznaczenia, a że rodzic kupuje dziecku 10 letniemu grę +16 to jego zasrana sprawa i nic nikomu do tego. Poza tym każdy zdrowo myślący człowiek wie, że gra to gra a życie to życie, jednak wytłumacz to politykom i innym oszołomom. Dobrze, że w politycy są zbyt ograniczeni by w ogóle tym tematem się zainteresować.

    pokaż komentarz
    BigFish
  • MrShatan +2  

    a narzekają na brak zysków spowodowane przez piractwo

    pokaż komentarz
    MrShatan
  • Poniu +6  

    Branża gier jest w istocie jedyną która faktycznie traci na piractwie (no jeszcze porno ;) ). To są milardy dolców rocznie. Na muzyce można zarabiać na sto rożnych sposobów na grze tylko poprzez jej sprzedanie jednemu graczowi. Nie puścisz gry w radiu, tv, kinie, nie sprzedasz jej do reklamy płatków. Taka jest konstrukcja gier że nie da się z nimi obcować mimochodem i podczas cotygodniowego rodzinnego wypadu na miasto (kino). To nie jest płyta którą po przesłuchaniu raz na piracie kupujemy z czystym sumieniem bo grę zazwyczaj przechodzi się raz.
    Największa zaletą gier jest ich interaktywność ale to jest też ich gwóźdź do trumny jako produkt komercyjny w dobie piractwa. Dlatego właśnie bo mało kto po 8 godzinach zaangażowania umysłowego w medium jakim jest gra kupi ją żeby przejść jeszcze raz i jeszcze i po raz setny tak jak przesłuch$#e płytę czy ogląda film jednym okiem i popijając piwko z kumplami.
    COD:MW2 sprzedał się tak dobrze bo gra w większości opiera się o granie w trybie multi który nie dość że wymaga oryginalnej gry (na razie) to gracz poświęca jej ogromnie więcej czasu. Słyszało się narzekania że większość gier teraz to płytki tryb single i wypasiony multi. Zastanawiające dlaczego tak jest. Pewnie taka moda.

    Szkoda że kochani obrońcy praw piratów nie potrafią zrozumieć tak prostych zależności. Linczują złych i niedobrych developerów którzy poświęcają lata nauki i pracy żeby robić to co kochają i jeszcze przy tym godnie egzystować. No ale przecież mamy prawo bawić się owocem cudzej pracy bez najmniejszego supportu ludzi którzy nam tą zabawę serwują.
    To jest wolność. Tą nie jest jakieś tam nieszablonowe myślenie czy wyzwolenie się z obłudy i tego typu filozoficznego bełkotu. Wolność to możliwość posiadania czegoś za darmo.

    Kopiowanie to przecież nie kradzież. To bardzo proste w końcu przecież i tak jacyś frajerzy kupią tą grę i firma zarobi kokosy jak zawsze. W myśl tej zasady RockStar utopiło w GTA na DSa miliony dolarów bo gra sprzedała się tragicznie. Na szczęście powinni czuć się zadowoleni bo ich produkt przez kilka tygodni bił rekordy popularności na serwisach z romami. Dzięki oddanym fanom serii GTA RockStar już nigdy nie zrobi żadnej gry na DSa.

    Odnośnie wspierania ludzi dzięki którym się dobrze bawimy warto wspomnieć o 2Dboy'u.
    Tylko 72% osób które grały w World of Goo grało za darmo bo za grę można było zapłacić tyle ile się chciało. Co jeszcze zabawniejsze gra królowała na torrentach mimo że mozna było ją "kupić" za darmo. Na szczęście 2Dboyowi udało się zarobić tyle że projekt się zwrócił.
    W sumie fajne z nich chłopaki. Dzięki temu że udało im się z tą akcja wyjść na plusie jest ogromne prawdopodobieństwo że wielu innych młodych developerów postąpi tak samo!

    Kolosy rynku mają takie metody że sprzedadzą wszystko i nic ich nie ruszy. Tylko i wyłącznie będą rośli w siłę robiąc dobre, nic nie wnoszące gry. Sprawa ma się "troszeczkę" inaczej z małymi studiami tworzonymi przez zapaleńców z pasją.
    Z każdym dniem gasnąca mapa developerów na świecie to wystarczający argument.

    PS: Połowę moich gier kupiłem za kasę zarobioną tworząc grafikę do gier. Po nocach, czasem w sesjach po 12 godzin, olewając szkołę, w terminach kiedy mogłem iść do pubu ziomkami. Przezaj!#iście mam w pompie jak nazywa się szufladka do której byście mnie wrzucili.
    Wiem jedno. Wspieram to co kocham.

    pokaż komentarz
    Poniu
  • n00bie 0  

    w ogóle to Poniu bym zrobił osobny wykop z Twoim komentarzem, popieram w 100%

    pokaż komentarz
    n00bie
  • HHHHHH -1  

    Jestem rowniez przeciw piractwu, ale nie do konca... Coraz rzadziej moge pobrac wersje DEMO bo producenci nie zawsze wypuszczaja taka wersje w obieg. W wyniku czego pobieram gre z torrenta/megaupload/rapid itd bo chce zobaczyc czy warto ja kupic. Zazwyczaj pogram w taki tytul max godzine i wiem czy warto tracic czas i pieniadze. Taka piracka gre odrazu usuwam ide do skelpu kupuje oryginal lub nie. Inna sprawa, ze gdy bylem mlody i mialem w kieszeni tyle ile rodzice mi podarowali moglem sobie pomarzyc o kupnie gry za 150zl. Cena zmuszala mnie do pobierania pirackiej kopii z internetu lub przegrania sobie krazka od kolegi. Teraz gdy pracuje stac mnie na to by kupic sobie np COD MW2 i cieszyc sie nia bez przeszkod. Irytuje mnie tylko fakt, ze oryginalny windows w wersji odpowiedniej dla mnie kosztuje 400zl+. Cena jest naprawde zabojcza, szczegolnie jesli ma sie kilka komputerow w domu, a licencja obejmuje jedna stacje robocza. Na szczescie wszystkie komputery ktore zakupilem byly z systemem. Nie podoba mi sie to ze podejscie producentow oprogramowania i gier, nie licza sie z konsumentem, twierdzac "nie wazna cena i tak to kupia". Porownalbym ich do dilerow, zeruja na "glodzie" uzytkownikow, ktorzy chca byc uczciwi. DOSKO sie czuje... :/

    pokaż komentarz
    HHHHHH
  • n00bie +1  

    > Cena zmuszala mnie do pobierania pirackiej kopii z internetu lub przegrania sobie krazka od
    > kolegi.

    Zmuszała?! Nie stać Cie, nie grasz.

    Mnie nie stać na zakup Hayabuzy, więc po prostu mam sobie ją wziąć bo mi się należy, tak?

    j$$any soviet mental śmiesznych ludzi.

    pokaż komentarz
    n00bie
  • HHHHHH -2  

    n00bie Czytaj ze zrozumiemiem... napisalem "zmuszala" i rowniez napisalem, ze kupuje ORYGINALNE. Sprzeczytaj tez pozostale argumenty zanim sie wypowiesz.

    P.S. Chociaz jedno zrobiles dobrze... wybrales sobie nick odpowiedni dla Ciebie: n00bie

    pokaż komentarz
    HHHHHH
  • MrShatan 0  

    Poniu świetny komentarz - chyba najlepszy na wykopie jaki narazie czytałem :D

    pokaż komentarz
    MrShatan
  • n00bie 0  

    > wybrales sobie nick odpowiedni dla Ciebie: n00bie

    dla ciebie Pan n00bie ;>

    pokaż komentarz
    n00bie
  • OzO +8  

    Czyli jak sie sprzeda tyle ile przewiduje wydawca 11-13 Mln kopii, to zarobią około 1 000 000 000 USD. W branży filmowej najlepiej zarobił, jak do tej pory Titanic - 1 800 000 000 USD.
    Branża gier komputerowych przegoniła branżę filmową. Jak dobrze, że jestem grafikiem 3d i pracuje w tej branży :D

    pokaż komentarz
    OzO
  • folt +8  

    stare warsy na wszystkim (gry, komiksy, książki ... po prostu na licencji) zarobiły ponad 10mld dolców

    pokaż komentarz
    folt
  • Poniu +1  

    Na WSZYSTKIM. Nie na jednej tylko grze z całej serii.

    pokaż komentarz
    Poniu
  • dadam -1  

    nic dziwnego - ta gra jest po prostu tego warta. przynajmniej kampania singlowa, multi jeszcze nie sprawdzalem (ale jesli jest tak miodny jak w cod 4 to mam znowu gre na lata)

    pokaż komentarz
    dadam
  • Matias -5  

    Miodny? Na mnie osobiście multi w CoD4 nie wywarło zbyt pozytywnego wrażenia i po stosunkowo krótkim czasie postanowiłem zrezygnować z dalszego grania, mimo... mimo, że zarówno w CoD'a:UO i CoD'a 2 grałem namiętnie od premiery, aż do wydania kolejnych części. Cóż, CoD4 w przeciwieństwie do poprzednich części klimat miał według mnie tylko w singlu - no i był zbyt arcadowy - za dużo biegania, skakania i te wszystkie bajery, perki, etc.

    pokaż komentarz
    Matias
  • Tychacz +13  

    MW2 multi nie jest miodne, minimalne możliwości konfiguracji serwera, usunięcie konsoli, brak opcji administracyjnych typu kick i ban i brak serwerów dedykowanych.

    pokaż komentarz
    Tychacz
  • Makro1993 +2  

    Może nie ma dedyków ale iwNet tez zły nie jest.

    pokaż komentarz
    Makro1993
  • dadam +1  

    zbyt arcade'owy? szczerze mowiac dla mnie to jest plus :). jakbym chcial czegos realnego to bym red orchestra sobie kupil. no ale, co kto lubi.

    co do multi - spojrzalem bratu przez ramie i rozgrywka wyglada niezle. trzeba bedzie sprobowac samemu jak mu wydre kompa :). pomijam kwestie techniczne o ktorych wspomnial Tychacz, nie wiem, nie znam sie. nigdy nie administrowalem serwera, wierze na slowo ze jest to minus.

    pokaż komentarz
    dadam
  • Frycu +1  

    Jak mogli wyłączyć wychylanie! ;(

    pokaż komentarz
    Frycu
  • bor3k -1  

    na początku coda4 tez nie bylo konsoli, pama itp.
    mam nadzieje ze do mw2 dojdzie pam i wszystko będzie ładnie. ale narazie po kilku pcw mysle ze gra sie i tak świetnie. singla jeszcze nie odpaliłem.

    pokaż komentarz
    bor3k
  • Tychacz 0  

    może i iwnet wygląda nieźle ale te kilka wad za bardzo się w oczy rzuca, ale w serwerze dedykowanym główną zaletą jest to, że nikt nie ma przewagi bo nikt nie używa maszyny ani na której serwer jest hostowany do gry. Kiedy jakiś kowalski postawi serwer na swoim komputerze jednocześnie grając, wiadomo że ping od maszyny na której gra do maszyny na której stoi serwer czyli tego samego komputera jego ping będzie wynosił ~1, inni gracze będą mieli ~30 co nie jest takim problemem przy MW2 ale jeśli tylko admin ma słaby net, używa go do czegoś innego w chwili kiedy hostuje albo sztucznie go zapycha wtedy innym graczom skacze ping pod sufit przez co admin serwera ich po prostu będzie jechał bo różnica w czasie reakcji będzie zbyt duża. No i tylko wypatrywać aż na multi w MW2 pojawią się cheaterzy i będą mieli jeszcze większą radochę z psucia gry innym bo nie będzie ich można z miejsca zbanować bo admin ma ograniczone prawa.

    pokaż komentarz
    Tychacz
  • Jan0l +4  

    Jaka była wojna o te dedyki przed premierą jak się wszyscy zarzekali, że nie kupią jak nie ich nie dadzą, chyba problemy z silną wolą.
    A jak wygląda sprawa z grami lokalnymi?
    Może sobie chociaż na Garenie pogram

    pokaż komentarz
    Jan0l
  • PiterCK -1  

    Czy ten pan z 1:04 nie przypomina wam Altaira?

    pokaż komentarz
    PiterCK
  • ogur 0  

    No też tak oglądam i myślę: Assassin's Creed czy co? Jeszcze kilka takich momentow było.

    pokaż komentarz
    ogur
  • yaroo2k -1  

    Kurcze a takie piractwo jest ponoć :)

    pokaż komentarz
    yaroo2k
  • senfen0i +5  

    ludziom się nie chciało czekać to kupili ;p

    pokaż komentarz
    senfen0i
  • Dwiks +3  

    I tak zaraz znajdzie się ktoś kto zechce udowodnić, że ściagając grę z torrenta powodujesz olbrzymie straty producenta.

    pokaż komentarz
    Dwiks
  • goltus -7  

    Bo taka prawda, gdyby nie istniało piractwo to liczba kupujących by była na moje niepewne oko niewykształconego analityka co najmniej 20% większa. Fakt że 100% osób co ściągnie nie kupi ale jakaś część na pewno i myślę że było by to z ok. 20%.

    pokaż komentarz
    goltus
  • senfen0i +7  

    Nie rozumiesz. Większość jak nie ściągnie to i tak nie kupi, i o to w tym chodzi. Ściągnąłem ostatnio X-Blades... pograłem 5 godzin i zniknęło z dysku... Ściągnąłem KOTORA1, spodobał mi się, KOTOR 1 i KOTOR 2 stoją sobie wygodnie na półce. Za gówniane gry i za drogie gry nie płacę. Mam głęboko opłacanie produkcji zabezpieczeń które padają jeszcze przed premierą. Kiedyś gry nie kosztowały więcej jak 80-100 zł, co się zmieniło? Nośniki tańsze przecież, w pudełku już nie ma gadgetów, ba! Prawie w ogóle już nie ma pudełek, żadnych gratisów ani nawet dodatkowych płytek. Nie oferują mi nic co by mnie skusiło aby nie chcieć ich wyruchać tak jak oni chcą wyruchać mnie.

    pokaż komentarz
    senfen0i
  • goltus -3  

    Do mnie ten post był skierowany? Bo jeśli tak to chyba ktoś ma tu kłopoty z czytaniem -
    _Fakt że 100% osób co ściągnie nie kupi ale jakaś część na pewno i myślę że było by to z ok. 20% _
    Przy tak ogromnych liczbach jak 7 miliony sztuk, 20% to ponad 1 milion, a żeby pokazać jak dużo to 1 milion to dla porównania - nasz rodzinny Wiedźmin tyle osiągnął jeśli się nie mylę po roku.
    Co do ceny gier, buhahaha! Kiedyś gry na PC kosztowały grubo ponad 150 zł, ceny prawie jak na konsole i wydawcy przykładali jeszcze mniejszą wagę do wydawania gier. Teraz jest o wiele lepiej, edycje kolekcjonerskie są cholernie bogate i najczęściej jest to ogromna gratka dla fanów. Ale co ja tam mogę wiedzieć o cenie gier, biadolcie se dalej obrońcy moralności którzy buntują się przeciw twórcom - żeby żyło nam się lepiej. Tylko szkoda że to właśnie przez was MW2 jest tak okrojone, wszystkim was serdecznie pozdrawiam środkowym palcem.

    pokaż komentarz
    goltus
  • senfen0i -2  

    edycje kolekcjonerskie są cholernie bogate,
    te fajne wychodzą po paru latach za 30 zł, tak wtedy są warte swojej ceny

    pokaż komentarz
    senfen0i
  • goltus 0  

    Zupełnie nie rozumiem tego co napisałeś? Zaprzeczasz sobie w jednym zdaniu? Czy to miał być cytat? Jeśli chodzi Ci o to że edycje kolekcjonerskie są mierne to spójrz na wydanie Wiedźmina (za ok. 80 zł 3 boxy z płytami, poradnik, opowiadanie itp.), Stalker 1 (fajne opakowanie i sporo mniejszych gadżetów) Stalker 2 (zapalniczka, torba i kilka innych rzeczy) jakaś-tam-polska-gra (replika granatu + gra za ok. 70 zł) Operation Flashpoint (też był tanio wydawany i chyba kask do niego dodawali) i tak mogę mnożyć i mnożyć przykłady.

    pokaż komentarz
    goltus
  • senfen0i 0  

    tak to był cytat, nawet z Twoimi słowami, i przykro mi że nie poznajesz własnych słów.

    Nie mówię że są marne tylko zwykle warte kupienia są dopiero po paru latach jak producent nie sprzedaje swojej gry za 150 zł tylko za 40 zł.

    pokaż komentarz
    senfen0i
  • goltus 0  

    To trza było zaznaczyć że cytujesz, nie mam zamiaru się domyślać o co Ci chodzi.
    Nie mówię że są marne tylko zwykle warte kupienia są dopiero po paru latach jak producent nie sprzedaje swojej gry za 150 zł tylko za 40 zł.
    Jaja sobie robisz? Może jeszcze za darmo mają je rozdawać? 80 zł kosztowała premierówka Wiedźmina z 3 płytami, 2 książeczkami i 1 opowiadaniem, to dla ciebie dużo? Zresztą, co ja się będę produkował, gdyby gry teraz kosztowały 40 zł i tak byś pewnie narzekał że za drogo bo wszystkich nie możesz kupić.

    pokaż komentarz
    goltus
  • senfen0i -1  

    A mi się nie chce cytować słów które powinieneś poznać i które mówiłeś komentarz temu.

    Ja Ci pisałem że za syf nie mam zamiaru płacić. Zresztą złapałeś się tego wiedźmina i kurczowo trzymasz, pisałem gdzieś że wiedźmin jest drogi? To że piszę że gry są drogie nie znaczy że każda jedna gra jest droga, naprawdę tego nie rozumiesz?

    Gry za darmo? Czemu nie? Jest mnóstwo darmowych gier i jakoś się trzymają więc o co chodzi? Co? Ich może nikt nie pisze? Może i grafika jest gorsza za to grywalność jest potężna a jak mam wybrać grafika lub zabawa to wybór jest prosty.

    "Zresztą, co ja się będę produkował, gdyby gry teraz kosztowały 40 zł i tak byś pewnie narzekał że za drogo bo wszystkich nie możesz kupić. "
    A może pozwolisz mi robić co zechce? Skąd wiesz że tak bym robił? Znasz mnie? Nie. To się nie wypowiadaj bo widać jak wiesz, posiadam bardzo dużo gier oryginalnych i niemal wszystkie oryginały wcześniej miałem ściągnięte do testów z sieci. Piratów bez oryginała prawie nie mam bo jak mi się gra nie podoba to wyrzucam z dysku razem z płytą (jeśli zdążyłem nagrać) bo po co ma mi siedzieć, a jak coś mi się bardzo spodoba to kupuję grę.

    pokaż komentarz
    senfen0i
  • goltus 0  

    A mi się nie chce cytować słów które powinieneś poznać i które mówiłeś komentarz temu.
    Ale czasami by wypadało zaznaczyć do czego się odnosi.
    Ja Ci pisałem że za syf nie mam zamiaru płacić.
    Nie rozumiem, jak coś jest syfem to mnie to w ogóle nie interesuje i nie ruszam tego nawet kijem. To świadczy tylko o jednym, lubisz obcować z gównem.
    Zresztą złapałeś się tego wiedźmina i kurczowo trzymasz, pisałem gdzieś że wiedźmin jest drogi? To że piszę że gry są drogie nie znaczy że każda jedna gra jest droga, naprawdę tego nie rozumiesz?
    Jak byś potrafił czytać to byś zauważył że wymieniłem też kilka innych gier...
    A może pozwolisz mi robić co zechce? Skąd wiesz że tak bym robił? Znasz mnie? Nie. To się nie wypowiadaj bo widać jak wiesz,
    Stwierdzam to po głupotach które wypisujesz, kiedyś gry były droższe i staniały do teraz o ok. 40% i dalej narzekasz
    posiadam bardzo dużo gier oryginalnych i niemal wszystkie oryginały wcześniej miałem ściągnięte do testów z sieci. Piratów bez oryginała prawie nie mam bo jak mi się gra nie podoba to wyrzucam z dysku razem z płytą (jeśli zdążyłem nagrać) bo po co ma mi siedzieć, a jak coś mi się bardzo spodoba to kupuję grę
    Bla, bla, bla od stwierdzenia czy gra jest dobra czy zła są recenzje, dema (chodź teraz to porzucana praktyka), gameplaye i opinie innych graczy.

    pokaż komentarz
    goltus
  • senfen0i 0  

    "Ale czasami by wypadało zaznaczyć do czego się odnosi."
    Będę miał na uwadze że ciężko poznajesz swoje zdania.
    "Nie rozumiem, jak coś jest syfem to mnie to w ogóle nie interesuje i nie ruszam tego nawet kijem. To świadczy tylko o jednym, lubisz obcować z gównem."
    Syf a gówno to co innego, poczytaj sobie o tym. Czy gra jest syfna stwierdzam po tym jak już w nią pogram parę godzin.
    "Stwierdzam to po głupotach które wypisujesz, kiedyś gry były droższe i staniały do teraz o ok. 40% i dalej narzekasz"
    Nie staniały. Gorące tytuły są bardzo drogie, to że po roku cena spada do przystępnych to już inna sprawa.
    "Bla, bla, bla od stwierdzenia czy gra jest dobra czy zła są recenzje, dema (chodź teraz to porzucana praktyka), gameplaye i opinie innych graczy."
    Z gampley to sobie mogę poczuć grafikę popsutą przez youtuba, z dema to mogę sobie w tym samym czasie sciagnac grę bez okrojonych opcji które potem mogą mnie denerwować, chce móc testować cały produkt. Recenzje? Gdzie każdy kto pisze artykułu ma powiązania z jakimś wydawnictwem gier? Obiektywność to coś co bardzo ciężko trafić.
    Nie chce wiedzieć jak się innym będzie grać tylko jak się będzie grać mnie. Ja mogę napisać recenzję gothika ale kumpel i tak nigdy w to nie zagra bo nie lubi.

    pokaż komentarz
    senfen0i
  • goltus 0  

    Będę miał na uwadze że ciężko poznajesz swoje zdania.
    Nie o to chodzi, po prostu wypadało by zaznaczyć dokładnie do której części zdania się odnosić, ale dajmy spokój to nieważne.
    Syf a gówno to co innego, poczytaj sobie o tym.
    Nic z tego nie rozumiem, według mnie jak się określa grę mianem syfa czy gówna to znaczy o tym że jest słaba czyli nie wywołuje u mnie żadnych emocji i mam ją gdzieś czyli nie ściągam jej ani nie kupuje.
    Czy gra jest syfna stwierdzam po tym jak już w nią pogram parę godzin
    A że jest gówniania stwierdzasz pewnie po spojrzeniu na okładkę? LITOŚCI!
    Nie staniały. Gorące tytuły są bardzo drogie, to że po roku cena spada do przystępnych to już inna sprawa
    Znowu bla, bla, bla. Kiedy Ty się urodziłeś? Mam podać przykłady? Ok, spójrzmy na stare CD-Action z 06/2003, sam koniec, są ceny gier i popatrz -
    Silent Hill 3 152,90zł
    Freedom Fightres 135zł
    NFS:U 134,90zł
    Star Wars: JA 165zł
    Counter Strike: Condition Zero 122,90zł
    Władca Pierścieni: Powrót Króla 154,90zł
    i tak dalej, dalej.
    A teraz znajdź mi premierówki za taką kasę, fakt znajdą się np. nowy CoD ale to jest margines, teraz gry kosztują max 100 zł.
    Z gampley to sobie mogę poczuć grafikę popsutą przez youtuba
    Sorry, ale tylko youtube istnieje na świecie?
    z dema to mogę sobie w tym samym czasie sciagnac grę bez okrojonych opcji które potem mogą mnie denerwować, chce móc testować cały produkt
    Chcieć to ty se raczej tylko możesz. I ty mi pisałeś jakieś 2 posty wcześniej że nie chcesz gier za darmo, nie rób z siebie błazna, błagam.
    Recenzje? Gdzie każdy kto pisze artykułu ma powiązania z jakimś wydawnictwem gier? Obiektywność to coś co bardzo ciężko trafić
    Trudno, w takim razie jeśli według ciebie każde pismo stosuje nieczyste praktyki to szukaj jakiegoś niszowego pisma lub portalu.
    Nie chce wiedzieć jak się innym będzie grać tylko jak się będzie grać mnie. Ja mogę napisać recenzję gothika ale kumpel i tak nigdy w to nie zagra bo nie lubi
    To pozostawię bez komentarza, przeczytaj to jeszcze raz i się zastanów nad tym co napisałeś a najlepiej zastanów się nad tym wszystkim co napisałeś.

    pokaż komentarz
    goltus
  • senfen0i -1  

    "Nic z tego nie rozumiem, według mnie jak się określa grę mianem syfa czy gówna to znaczy o tym że jest słaba czyli nie wywołuje u mnie żadnych emocji i mam ją gdzieś czyli nie ściągam jej ani nie kupuje."
    Skoro nie grasz i nie kupujesz to po czym poznajesz że jest zła? Syf a gówno było specjalnie dla Twojego idiotycznego porówniania bawienia się gównem.
    "A że jest gówniania stwierdzasz pewnie po spojrzeniu na okładkę? LITOŚCI!"
    Litości! Jeszcze jakieś zachowania chcesz mi przypisać które sam wymyślasz? Czy moze jednak zajmiesz się faktycznie tym co mówię?
    "Ok, spójrzmy na stare CD-Action z 06/2003, sam koniec, są ceny gier i popatrz"
    Dla Ciebie stare gry to 2003, dla mnie około 2000
    zresztą
    2006: Q4 - 269 zł,
    2006: Microsoft Flight Simulator X - 159 zł
    2009: The sims 3 - 169 zł
    2009: Football Manager 2010 - 110 zł
    2009: NFS Shift - 110 zł
    2009: Colin McRae DIRT 2 - 120 zł
    i tak dalej, faktycznie, spadek 40%? No jakoś nie bardzo. Nawet nie mniej jak 100 zł.

    "Sorry, ale tylko youtube istnieje na świecie?"
    Wszędzie są kijowe gampleye z których niewiele można się dowiedzieć a już napewno nie da się poczuć gry, klimatu i sterowania.

    "I ty mi pisałeś jakieś 2 posty wcześniej że nie chcesz gier za darmo, nie rób z siebie błazna, błagam."
    Błazna robisz z siebie tylko Ty i to po raz kolejny wymyślając sobie coś czego nie mówię. Pisałem że gry nie muszą być za darmo, za to możliwość testowania powinna być dostępna bez ograniczeń (ew. ograniczenie czasowe).
    "Chcieć to ty se raczej tylko możesz."
    Chce i sobie jakoś testuje? Wiec jak widać mogę i to robię.
    "Trudno, w takim razie jeśli według ciebie każde pismo stosuje nieczyste praktyki to szukaj jakiegoś niszowego pisma lub portalu."
    Ty sobie szukaj bo to Ty sie kierujesz recenzjami, ja ściągam gre.
    "To pozostawię bez komentarza, przeczytaj to jeszcze raz i się zastanów nad tym co napisałeś a najlepiej zastanów się nad tym wszystkim co napisałeś. "
    a dokładniej to "zastanów nad tym co napisałeś a najlepiej zastanów się nad tym wszystkim co napisałeś" tę perełkę będę cytował przez długi czas. Pozostawisz bez koemtnarza bo po prostu widzisz że wydawcy nie oferują możliwości dobrego testowania gry bo wiedzą że produkują hłam i nikt nie kupi gry która by się znudziła po 3 godzinach testowania jej.

    pokaż komentarz
    senfen0i
  • goltus 0  

    Skoro nie grasz i nie kupujesz to po czym poznajesz że jest zła? Syf a gówno było specjalnie dla Twojego idiotycznego porówniania bawienia się gównem
    No k%!#a, czytać nie potrafisz? Przecież Ci napisałem wyraźnie że od tego mam dema, gameplay, recenzje i masę innych rzeczy po których nawet największy idiota jest wstanie się przekonać czy ta gra jest dla niego.
    Litości! Jeszcze jakieś zachowania chcesz mi przypisać które sam wymyślasz? Czy moze jednak zajmiesz się faktycznie tym co mówię?
    Czyli czym? Bo ty chyba sam nie wiesz czego chcesz.
    Dla Ciebie stare gry to 2003, dla mnie około 2000
    zresztą
    i tak dalej, faktycznie, spadek 40%? No jakoś nie bardzo. Nawet nie mniej jak 100 zł

    Po pierwsze, skąd ty wziąłeś te ceny? Simsy 169zł? MFS X za ponad 100 zł? DIRT 120zł? Jeśli się nie mylę to nawet cena wydawcy na PC nie jest ustalona. O wiele taniej można te wyrwać gry w normalnych sklepach internetowych a o używkach nawet nie mówię,a warto by było bo kiedyś tak jak teraz nie da rady było nimi handlować. Acha i co to ma znaczyć że dla mnie gry stare to z roku 2003 a dla ciebie 2000? Po prostu wziąłem pierwszy lepszy starszy CD-Action kiedy jeszcze umieszczali z tyłu oferty gier i podałem Ci je.

    Wszędzie są kijowe gampleye z których niewiele można się dowiedzieć a już napewno nie da się poczuć gry, klimatu i sterowania
    A słyszałeś o takiej stronie jak np. gametrailers? Albo nawet nasze polskie tvgry.pl? Tam mają materiały w HD.

    Błazna robisz z siebie tylko Ty i to po raz kolejny wymyślając sobie coś czego nie mówię. Pisałem że gry nie muszą być za darmo, za to możliwość testowania powinna być dostępna bez ograniczeń (ew. ograniczenie czasowe)
    A powiedz mi czym by było testowanie gier bez ograniczeń? To by było granie w pełnoprawny produkt za darmo, no kuźwa to tak samo jak byś kazał żeby w trailerze filmu był zawarty całym film. Co do tego nawiasu - DEMA. Fakt że teraz pojawia się ich coraz mniej ale nadal są i nie widzę problemu żeby je ściągnąć i przetestować.
    Chce i sobie jakoś testuje? Wiec jak widać mogę i to robię
    Bo jesteś małutkim wrzodem na dupie producenta.
    Ty sobie szukaj bo to Ty sie kierujesz recenzjami, ja ściągam gre
    ...
    a dokładniej to "zastanów nad tym co napisałeś a najlepiej zastanów się nad tym wszystkim co napisałeś" tę perełkę będę cytował przez długi czas. Pozostawisz bez koemtnarza bo po prostu widzisz że wydawcy nie oferują możliwości dobrego testowania gry bo wiedzą że produkują hłam i nikt nie kupi gry która by się znudziła po 3 godzinach testowania jej
    Bo to twoje stwierdzenie że komuś nie podoba się np. RPG a komuś FPS było tak cholernie oczywiste że nie miałem Ci siły tego wyjaśniać, to po pierwsze. Po drugie pisze się "chłam".

    pokaż komentarz
    goltus
  • senfen0i 0  

    "No k!%#a, czytać nie potrafisz? Przecież Ci napisałem wyraźnie że od tego mam dema, gameplay, recenzje i masę innych rzeczy po których nawet największy idiota jest wstanie się przekonać czy ta gra jest dla niego."
    A mi to nie wystarcza, już nie raz po recenzjach i gampleyach byłem zajawiony bardzo na grę a po instalacji po prostu się rozczarowywałem.
    "Po pierwsze, skąd ty wziąłeś te ceny? "
    Ceny są z dnia premiery tych gier ze sklepów takich jak empik, saturn. Zresztą skoro nie ma ustalonych cen gier PC z góry to jaki sens jest gadać o cenach skoro u Ciebie może kosztować 100 zł a u mnie 200 zł?
    "Acha i co to ma znaczyć że dla mnie gry stare to z roku 2003 a dla ciebie 2000?"
    A no ma. Bo ja mówiłem że dawniej gry były tańsze, przystępniejsze w cenie niż dziś to Ty mi podałeś tytuły z 2003 na dowód czego? Skoro nie na dowód tego że stare były droższe jak twierdziłeś? Nie widzisz różnicy między "kiedyś były tańsze" a "teraz też są tanie"? Ja sobie mogę mówić a Ty będziesz bronić czegoś czego nie atakuje.

    "A słyszałeś o takiej stronie jak np. gametrailers? Albo nawet nasze polskie tvgry.pl? Tam mają materiały w HD."
    I z tych gemeplayów się dowiem jak mi się steruje w grze oraz poczuję klimat gry? Słabo.

    A powiedz mi czym by było testowanie gier bez ograniczeń? To by było granie w pełnoprawny produkt za darmo, no kuźwa to tak samo jak byś kazał żeby w trailerze filmu był zawarty całym film. Co do tego nawiasu - DEMA. Fakt że teraz pojawia się ich coraz mniej ale nadal są i nie widzę problemu żeby je ściągnąć i przetestować.
    Dema mają głównie ograniczenie typu poziom postaci, czy poziom gdzie można dojść. Ograniczone opcje oraz możliwości a nie czas jaki możesz grać. Pełnoprawny produkt za darmo? Ja grę testuję min. 5 godzin, jak jest kiepska to czasami kończę wcześniej. Jak kupię grę to gram w nią kilka razy więcej, i kilka razy grę przechodzę. Czyli czas testów nie może być u mnie traktowany jako wygrałem się w grę i już nie chce kupować. Jak gra starcza na 5h rozrywki od pierwszego odpalenia to też uważam tę grę za nie wartą kupienia.

    "Bo jesteś małutkim wrzodem na dupie producenta."
    Dlatego że mam więcej oryginalnych gier niż większość ludzi? Jesteś jak jeden z ludzi z SOTARTU i ZAIKS-u i myślisz że ściąganie psuje rynek a nie go napędza. Gdybym nie mógł ściągnąć gier to prawdopodobnie bym w nic nie grał bo nie wiedziałbym co potem kupić, w jaką firmę inwestować swoje pieniądze.

    "Bo to twoje stwierdzenie że komuś nie podoba się np. RPG a komuś FPS było tak cholernie oczywiste że nie miałem Ci siły tego wyjaśniać, to po pierwsze."
    A Ty znów nie zrozumiałeś... Eh, biedny jesteś. Zacznijmy od nowa. Jak masz recenzję o grze FPS, napisaną przez fana FPS i oceniona na +10/10, to powinna być fajna nawet dla kogoś kto nie lubi tego rodzaju gier, natomiast jeżeli fan FPS pisze o super grze RPG i wystawia dla super gry ocenę 5/10, to nie powinienem nawet jej kupić? A w praktyce bywa właśnie tak że na przekór recenzjom odczuwamy gry.

    pokaż komentarz
    senfen0i
  • HHHHHH 0  

    Najtaniej chyba w Sat**n Wroclaw 119zl (nie chce reklamowac) Najgorsze jest to, ze przez tego steama ciagnol sie prawie 5GBtowy update zaraz po instalacji... Gra jest dynamiczna i pelna akcji, ze swietna grafika, chodzi plynnie jak COD5, tylko ten... konsolowy multiplayer ehh... no i ta uboga instrukcja na 4ry strony ;)

    pokaż komentarz
    HHHHHH
  • goltus +6  

    Ten uptade to druga płyta ...

    pokaż komentarz
    goltus
  • HHHHHH -2  

    no wsadzilem druga plyte, ale i tak mi pobieral przez prawie godzine :>?

    pokaż komentarz
    HHHHHH
  • goltus +1  

    Tylko że pewnie tego Steam nie "odczytał" i pociągnął Ci drugą płytę bo żaden 5 gigowy patch do CoDa nie został wydany.

    pokaż komentarz
    goltus
  • Makro1993 +9  

    Wy też mieliście problem że Steam twierdził ze premiera jest 13 listopada i trzeba było przesunąć zegar?

    pokaż komentarz
    Makro1993
  • HHHHHH +1  

    hahaha... dobre ja tak nie mialem bo dzisiaj kupilem... Ciekawe czy trik z zegarem zadziala na diablo 3 juz teraz ;)

    pokaż komentarz
    HHHHHH
  • goltus 0  

    @Makro1993
    A to się przypadkiem nie tyczyły tylko gier kupionych przez Steamem elektronicznie? Słyszałem coś o tym ale mi się zainstalował MW2 normalnie.

    pokaż komentarz
    goltus
  • Makro1993 +8  

    Ja miałem tak z płytową edycją. Całe szczęście że tylko taki problem a nie że musiałem ściągać 2-gą płytę z netu. Podobno dało się ominąć ten błąd z premierą przez wpisanie klucza w Steamie i pobieraniu całej gry z netu.

    pokaż komentarz
    Makro1993
  • bor3k -3  

    Po włozeniu 1 plyty i zainstalowaniu steama wystarczyło wyjąć płyte i znowu włozyć, aby instalować z płyty a nie ściagać gry z neta. Tez mialem ten problem, ale używanie google nie boli. Pozdrawiam.

    pokaż komentarz
    bor3k
  • Makro1993 +8  

    To wytłumaczysz mi czemu jak tak zrobiłem steam dalej twierdził że dopiero 12 listopada?

    pokaż komentarz
    Makro1993
  • slashtbg -8  

    taa.. zrobić gre i zostać milionerem. wydaję się proste. silnik już mają, co oni mogą w tym codzie robić, prócz dodawania nowych map, nowego single, broni itp?

    pokaż komentarz
    slashtbg
  • Godlike_Atheist +59  

    Dokładnie, podobnie jak podstawy samochodu znane są od 100 lat, co można zrobić więcej niż zmienić karoserię i silnik. Nie?

    pokaż komentarz
    Godlike_Atheist
  • daimon222 -5  

    jeżeli dobrze zrozumiałem to ty porównujesz cod MW do cod MW2 to w takim razie (częściowo) masz rację. Najlepszym przykładem tego będzie cod WoW gdzie mimo całkiem innego klimatu, broni, map itd. wszystko to było zrobione na podstawie CoD4MW.

    pokaż komentarz
    daimon222
  • sor3n +9  

    nie WoW a WaW ;/

    pokaż komentarz
    sor3n
  • Primoza +8  

    daimon222 Nie masz racji. WaW robiło inne studio i gra nie trzyma kinowej konwencji MW.

    pokaż komentarz
    Primoza
  • Poniu +1  

    Oj, ktoś tu ma troszkie małe pojecie o gamedesignie. Jak ja, gamedesigner rookie, chciałbym żeby to było tak bajecznie proste. ;)

    pokaż komentarz
    Poniu
  • DmuchawaDoLisci +51  

    ... ja tam wole dziewczyny o.O

    pokaż komentarz
    DmuchawaDoLisci
  • Madras +10  

    ...jedno nie wyklucza drugiego. No chyba, że baaardzo źle trafiłeś.

    pokaż komentarz
    Madras
  • feuerfest +78  

    "Mówi się że gry są dla dzieci"

    tak mowia stetryczale dziadongi ktore nie maja pojecia o rynku. Dzieciarnia to ulamek graczy, prawdziwym targetem sa ludzie dorosli ktorzy maja kase na gry.

    pokaż komentarz
    feuerfest
  • RomanX -8  

    Trudno powiedzieć. Rynek gier jest tak wielki, tak gigantyczny wręcz, że w zasadzie nie da się jednoznacznie określić dla kogo są gry. Mahjong, The Sims, Quake, ArmA, Wiedźmin, Mario Kart, Manhunt - niby jaki tu wspólny target? To tak jak z filmami... stwierdzenie, że np. filmy są tylko dla dzieci/ dorosłych, byłoby wyśmiane.

    pokaż komentarz
    RomanX
  • BigFish +5  

    Dość powiedzieć, że wartośc rynku gier i elektroniki już dawno przegonił rynek filmowy.

    pokaż komentarz
    BigFish
  • Poniu +3  

    Grają wszyscy i już. Ostatnie 5 lat zmieniło całą branże i to się nie odwróci. Jedynie zaściankowość obywateli pewnych krajów jest nie do przebicia przez rzeczywistość i to też niestety się nie zmieni.

    pokaż komentarz
    Poniu
  • feuerfest -1  

    Czemu mentalnosc sie nie zmieni? Moje pokolenie weszlo w doroslosc, zaczelo zarabiac kase, zaczelo glosowac portfelem. Starsze pokolenia maja coraz mniej do powiedzenia,a ludzie z rocznika 1970,1980,1990 ktorzy wychowali sie na C64, atari, pierwszych PC teraz zaczynaja kupowac gry. Wielki "coming out" graczy ma miejsce i za 10 lat nie uslyszysz bzedow typu gry sa dla dzieci.

    pokaż komentarz
    feuerfest
  • Poniu 0  

    I bardzo prawdopodobne że nie usłyszę. Bo mentalność społeczeństwa będzie się zmieniać z wiekiem. Jednostek, tych starszych, już nie bo tego odfiksować się nie da. O to mi chodziło.
    Oczywiście nie mam nic za złe temu niezrozumieniu, jednak tylko do momentu kiedy nie wchodzi z butami na tych co gry sobie cenią.
    Ile już razy słyszeliśmy: "Zabił bo opętał go szatan dołączany gratis do gry quake". ;)

    pokaż komentarz
    Poniu
  • fejk_nejm +17  

    Po wlaczeniu gry masz stosowny komunikat i niektore misje masz wtedy pominiete.

    pokaż komentarz
    fejk_nejm
  • wdowapotedlarzu +4  

    Świetne!
    Miałem poczekać aż będzie na PS3 w Platynie ale chyba się skuszę teraz.

    pokaż komentarz
    wdowapotedlarzu
  • Borszczuk -1  

    W platynie to bedzie za min. rok.

    pokaż komentarz
    Borszczuk
  • reCoil +5  

    a niby czemu przegięcie? skoro w książce mogą to opisać, w filmie pokazać, to czemu w grze nie możesz tego przeżyć? szczególnie jeśli taka misja jest odpowiednio osadzona w fabule. dobrze poprowadzona może bardzo dobrze zagrać na emocjach gracza, a tego już od starożytności oczekuje się po rozrywce (żeby nie użyć słowa na 'sz').
    nie miałem okazji jeszcze grać, więc nie wiem, czy misja ta spełnia pokładane przeze mnie w niej "nadzieje", ale jeśli tak, to może się to przyczynić do tego, że będzie to jedna z ważniejszych gier ostatnich lat. to dobrze, że taka duża firma przy takim tytule odważyła się na odważny krok.

    pokaż komentarz
    reCoil
  • goltus +3  

    Traktuj MW jako film akcji, bezsensu ale zapewniający sporo emocji.

    pokaż komentarz
    goltus
  • sidhellfire 0  

    Jeżeli traktować irytację, jako jedną z tych emocji.

    pokaż komentarz
    sidhellfire
  • pl4c3k -1  

    Wam też upadają przeciwnicy na... powietrze?

    pokaż komentarz
    pl4c3k
  • le_vampire +8  

    atak tornada masz?

    pokaż komentarz
    le_vampire
  • etherway +2  

    Nie wiem jak na inne platformy ale wersja na PS3 codziennie ściąga 15mb upgreadu, jednym słowem chłopaki nie próżnują w eliminacji bugów...

    pokaż komentarz
    etherway
  • SmugglerFan 0  

    już sobie obciagnałes? fajnie było?

    pokaż komentarz
    SmugglerFan
  • armata +52  

    fps na konsoli ? inwalidzi...

    pokaż komentarz
    armata
  • krejd -1  

    @armata: Nigdy wcześniej nie grałem na X360 (ani żadnej innej konsoli) w FPS-a, za to wszystkie poprzednie Call of Duty przeszedłem na PC. Dzisiaj, pierwszy raz w życiu, u kumpla zagrałem w "Call of Duty: Modern Warfare 2" na XPudle. Sterowanie padem - cudowne i intuicyjne, przyzwyczaiłem się po 5 minutach zabaw w treningu. Brak kabla przy padzie - niesamowita wygoda. Wielki telewizor - piorunujące wrażenie. Możliwość kooperacji przy jednej konsoli - NIEZAPOMNIANA DAWKA EMOCJI. Uwierz, że gryzoń jest zbędny i gra bez niego wcale nie sprawia problemów ;). Nie warto psioczyć na coś, co jest świetne.

    pokaż komentarz
    krejd
  • leo88 +14  

    Gryzoń jest zbędny do fps'ów jeżeli mowa o grze na niskim poziomie w gronie pozostałych lamerów, ale gdy mowa już o grze na wyższym poziomie, to pad nie jest w stanie zastąpić myszki. Chyba, że mowa o jakimś fps'ie z autoaim'em, ale wówczas to shit, nie gra.

    pokaż komentarz
    leo88
  • Grx +8  

    Munio:
    Myślę inaczej, a miałem x360 i aktualnie posiadam PS3. PC po prostu dużo lepiej sprawuje się w FPSach, strategiach i RPGach (patrz: Dragon Age, na konsoli w ogóle usunięto klasyczny rzut izometryczny :-)). Za to konsola króluje jeśli chodzi o gry sportowe, platformówki i slashery.

    pokaż komentarz
    Grx
  • BigFish +5  

    No munio, rozstawiłeś wszystkich po kątach, nie ma co. FPS na konsole to jest paraolimpiada. Jeżeli ktoś grał dłużej na kompie w JAKIEKOLWIEK strzelaniny dobrze o tym wie, że precyzja jest zupełnie inna. To że się da, nie znaczy że jest przyjemnie jeżeli ktoś ma jako-takie doświadczenie. Poza tym to na konsole FPS-y są ułatwiane.

    pokaż komentarz
    BigFish
  • feuerfest +1  

    Ja gram i na piecu i na konsoli. Gram tlyko w FPSy i powiem tak:

    -Rozgrywka single player: konsole > piec - wygodna kanapa, herbatka, TV, pad w dloni, relaksik. HL2+epizody, dead space, gearsy itp

    -Rozgrywka w kooperacji: konsola > piec - kanapa, padzik, TV headsecik, l4d, gearsy itp

    -Dynamiczna nap#$%$#$anka przeciwko inteligentnemu przeciwnikowi - TYLKO PIEC!!! Krzesło, monitor, Razer DeathAdder w dłoń :D Team Fortress2, CS2, Quake 3 - na xbox albo nie ma (q3,cs2)albo sie nie da (tf2).

    Zamykanie sie w jednej opcji jest bez sensu. Casual gaming: konsola. Hardcore gaming: piec.

    pokaż komentarz
    feuerfest
  • etherway +1  

    jak ze wszystkim- każdy gra na czym lubi :)

    Nie zapominajmy też, że nie na wszystkim we wszystko pogramy i właśnie min. dla Killzone 2 stoi u mnie czarnulka a nie nic innego....

    pokaż komentarz
    etherway
  • Kartofelek 0  

    Gralem u kolegi w Vegas 2 na Ps3. I gralo sie zarabiscie. Jako wieloletni posiadacz Pc nie wyobrazam sobie grac w ta gre na tej maszynce. To juz jakos nie to. Teoretyczne utrudnione strzelanie daje tylko realizmu :)

    pokaż komentarz
    Kartofelek
  • Munio 0  

    Jedyne czego na konsoli w strzelankach nie można zrobić, to szybkiego obrotu o 180 stopni, precyzja owszem - na PC lepsza. Ale to nie znaczy że na xboxie się tak beznadziejnie gra w strzelanki. Bez przesady...

    pokaż komentarz
    Munio
  • feuerfest 0  

    w niektorych grach robisz obrot o 180 stopni wciskajac odpowiedni guzik (chocby w l4d robisz 180 wciskajac right bumper)

    pomijam juz ze do xboxa da sie podlaczyc klawiature i mysz. ale troche niewygodnie wtedy jest na kanapie, trzeba podstawic stol itp, to juz lepiej zasiasc do kompa

    pokaż komentarz
    feuerfest
  • etherway 0  

    w moim przypadku jedynymi strzelankmi w jakie grałem na piecu były R6. Próbowałem też u kolegi jeszcze na PSX i była to totalna porażka (gdzie go code itp itd???)

    Później miałem długą przerwę w graniu w cokolwiek aż do momentu gdy zakupiłem PS2. Można więc śmiało powiedzieć, że w FPSy zacząłem grać na poważnie na padzie. Teraz po prawie 7 latach efekt jest taki, że nie wyobrażam sobie grać myszką. Kwestia przyzwyczajenia i wyrobienia sobie nawyków....
    Możecie mnie zjechać ale grając od czasu do czasu ze znajomymi w CSa też chętnie podpiął bym pada bo myszką raczej kaprawo mi idzie :-D

    pokaż komentarz
    etherway
  • leo88 +1  

    @etherway
    Oczywiście, można grać na padzie i może to sprawiać przyjemność, ale jak to ktoś wcześniej porównał, fps na padzie to jak paraolimpiada, bo najnormalniej w świecie pad nie zapewni tej precyzji co myszka. Ba, nawet nie każda myszka nadaje się do fps'a, a co dopiero pad.

    pokaż komentarz
    leo88
  • Poniu +2  

    COD bez myszki - bajka
    Quake3a bez myszki - koszmar*
    W strzelanki można grać miodnie na konsoli tylko jak mechanika jest do niej dostosowana. Dlatego prawie wszyscy developerzy decydują się na rozdzielenie serwerów względem konsol mimo że technicznie nie ma w tym żadnych przeszkód.

    *Strzelam. Dreamcasta nie miałem ale na piecu się pykało sporo.

    pokaż komentarz
    Poniu
  • nightstalk3r -3  

    przejscie coda zajelo mi 6 godzin niecale... nudny w p$!!u single, duzo lepszy w cod4 byl, ciekawe jak na sieci :)

    pokaż komentarz
    nightstalk3r
  • leo88 +12  

    310/4,7 = ~66 USD

    pokaż komentarz
    leo88
  • feuerfest +32  

    W realu w szczecinie byly po 150 zeta ale jakis przedsiebiorczy sk!$#ysyn wpadl i wykupil wszystko. Pewnie jutro bedzie na allegro w "promocji" po 190+wysylka.

    pokaż komentarz
    feuerfest
  • azorrek +42  

    i właśnie dlatego matematyka powinna być na maturze:)

    pokaż komentarz
    azorrek
  • Hamilton66 0  

    25 £

    pokaż komentarz
    Hamilton66
  • sergeantpepper +5  

    W EMPiKu w Jeleniej Górze 129,99 zł za sztukę.

    pokaż komentarz
    sergeantpepper
  • tosi3k +4  

    http://allegro.pl/item812641384_call_of_duty_modern_warfare_ii_2_pl_nowa_promo.html

    pokaż komentarz
    tosi3k
  • pustek110 +1  

    madia markt 119 zł

    pokaż komentarz
    pustek110
  • Hamilton66 -5  

    U mnie kopia kopi 20 zl :D

    pokaż komentarz
    Hamilton66
pokaż 

Wykopali i zakopali (216 / 8)