No Man’s Sky - oto nowy gameplay wyjaśniający charakter produkcji
Proceduralne generowanie się planet, różnych broni i statków kosmicznych oraz ich niezliczone możliwe warianty, proste wydobycie zasobów i intuicyjny, minimalistyczny interfejs gracza. Coś pięknego! Wideo w newsie z komentarzem pochodzi z IGN. "The most open game of all time"
Conowegopl z- #
- #
- #
- #
- #
- 86
Komentarze (86)
najlepsze
- gracz jest dziennikarką która kataloguje faunę swojej planety (głównie dziwaczne stwory)
- foty się gdzieś tam uploaduje i dostaje za to kasę
- im rzadziej stwór występuje w przyrodzie tym większa kasa
- za kasę rozbudowujesz swój poduszkowiec i go dozbrajasz
- eksplorujesz świat i znajdujesz ukryte elementy które
Coś pięknego!
Tu by sie przydalo zakladanie frakcji, walki o lupy, zakladanie baz na planetach etc. Na chwile obecna jest latanie i zwiedzanie. Ewentualnie strzelanie do piratow, zeby zdobyc loot, ktory w sumie bedzie po to, zeby moc wydobywac lepsze mineraly?
potencjal niesamowity ale wydaje mi sie, ze nie bedzie wykorzystany.
Życzę twórcom powodzenia,
Tytuł rozdmuchany jak w swoim czasie Spores.
Może doczekamy się kiedyś Spore 2, chociaż zamkniecie głównego studia Maxisa trochę przekreśla te plany.
Już widać spory potencjał- eksploarcja, wydobycie, rozwój uzbrojenia i statku, handel, walki....
Może to będzie lek na znudzenie się Space Engineers i lekki zawód Elite Dangerous :)
albo tłumacząc luźno 'jeśli nazwiesz jakieś zwierze to inni gracze będą też tak nazywać to zwierzę'