Jak muzułmanie odwdzięczają się chrześcijanom - prześladowania katolików.

Prześladowanie chrześcijan kojarzy nam się zwykle ze starożytnością i imionami cesarzy – Nerona, Trajana czy Dioklecjana. Niesłusznie. Nigdy w historii męczenników za wiarę nie było tak wielu jak dziś. Katolicy i protstanci giną codziennie mordowani w Indiach i w krajach muzułmańskich, latami tkwią w więzieniach lub ukrywają się w nielicznych (...)

Powiązane linki:
Komentarze krajów arabskich po referendum w Szwajcarii
Prześladowanie Chrześcijan w Korei Północnej - relacja
Chrześcijaństwo - czy to coś szczególnego?
Autor:
Achim , 73 dni temu
strona w języku http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20...
Tagi:
muzułmanie katolicy historia prześladowania
  • sinus76

    [pokaż komentarz] -12 + - 28-11-2009

    To tylko potwierdza, że islam jest zbrodniczą sektą!
    Polecam ten filmik
    http://www.youtube.com/watch?v=hYrWODH6az0

  • TakieButy

    [pokaż komentarz] +13 + - 28-11-2009

    Taaa, islam zwłaszcza w Indiach jest bardzo krwiożerczy...
    Rozumiem, że artykułu nawet nie czytałeś. No tak, po co, przecież Ty już wszystko wiesz.

  • MrBigB

    [pokaż komentarz] +5 + - 28-11-2009

    jest tam ich ponad 140 mln i są tak samo zakuci jak hinduiści, to mi wystarcza żeby ich nie lubić.

  • Taaa, islam zwłaszcza w Indiach jest bardzo krwiożerczy...

    Ty chyba też nie skoro było napisane, że na jednego zabitego muzułmanina przypada w zemście 2-3 hinduistów. Islam może nie jest tam krwiożerczy, ale jego indyjscy wyznawcy już pretendują do tego miana.

    PS Co znaczy "zwłaszcza w Indiach"? O Pakistanie nie słyszałeś? Ostatnio było na Wykopie o oblewaniu kwasem pakistańskich kobiet, a chyba nie muszę dodawać, że Pakistan to...

  • lisu_ (www)

    [pokaż komentarz] -2 + - 29-11-2009

    @sinus76 tacy jak Ty są równie niebezpieczni jak [tu wstaw nazwę religii] fanatycy

  • kolus

    [pokaż komentarz] +5 + - 29-11-2009

    Tak tak minusujcie go, "katolicy są tak samo groźni"... No jak na razie to wszystkie wykopy przeciw Kościołowi teraźniejszemu dotyczą konkordotu, etc. No porównujcie ateiści "karę", płacenia jednego procenta podatku do śmierci za brak wiary...

  • Przecież nie lubicie katoli, więc czemu tak Wam to przeszkadza?

  • Mylisz pojęcia. "Katolik" to nie to samo co "Chrześcijanin". To tylko mały podzbiór (a niektórzy twierdzą nawet, że zbiór rozłączny).

  • TakieButy tos teraz doj#!al. Chcialo by sie rzec: potrzebne zrodlo ;p

  • @krzyfiej
    Źródło? Wydawało mi się, że dla każdego są to sprawy oczywiste, ale OK, tutaj możesz poczytać o różnych kościołach chrześcijańskich (z których jednym jest Kościół Rzymskokatolicki):
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Chrześcijaństwo

    Jeśli natomiast chodzi o pogląd, że "te dwa zbiory są rozłączne", to wyraża go bardzo wielu wyznawców kościołów, powstałych w opozycji do katolicyzmu (twierdzą oni, że katolicyzm tak bardzo wypaczył chrześcijaństwo, że praktycznie już z niego wyszedł). Dla jasności: to akurat nie jest mój pogląd, ale wiem, że jest on dosyć powszechny w kościołach nie-katolickich. Jeśli chcesz źródła, to po prostu porozmawiaj z ludźmi np. z Kościoła Zielonoświątkowego (zresztą w niektórych kościołach protestanckich ten pogląd też nie jest rzadkością).

  • Ruri

    [pokaż komentarz] +7 + - 29-11-2009

    Dla mnie jest to proste. Katolik to chrześcijanin, chrześcijanin to nie zawsze katolik.

  • new1

    [pokaż komentarz] -13 + - 29-11-2009

    Mi nie przeszkadza, przeciez gina smiercia męczeńską, ida prosto do nieba. Istnieje nawet szansa, ze ktorys z nich zostanie swietym.

    Chrzescijanin tanczy.

  • @TakieButy:

    Zaskakujące ale jak gruntownie przemyśli się sprawę to niestety masz rację... 95% polskiego katolicyzmu ma korzenie pogańskie. Wszelkie święta typu andrzejki, wielkanoc, boże narodzenie, czczenie "świętych", kult maryjny to tylko opakowane w chrześcijaństwo pogańskie praktyki. Niestety żeby to zobaczyć trzeba dużo wysiłku na, który stać niewielu.

    Co do prześladowań to oczywiście odrażające bo przecież to w co kto wierzy to jego osobista sprawa. Niestety religia katolicka ma również bardzo wiele na sumieniu...

  • @TakieButy
    Szok, inne odłamy chrześcijaństwa twierdzą że są bardziej prawdziwe niz katolicyzm ! Jest to conajmniej tak zdumiewające jak to, że w parlamentach na całym świecie opozycje uważają, że mają lepszy pomysł na rządzenie niż aktualnie rządzącą partią...

    @jurgen1941
    Stawianie "Święta" andrzejek koło Święta Wielkiej Nocy brzmi bardzo interesująco :). Jeszcze bardziej interesujące jest koncepcja, że przejeliśmy zwyczaj świętowania zmartwychwstania Jezusa (Wielkanoc) od pogan. Ciekawie przedstawia się również to, że religia (czyli rodzaj idei) ma cos na sumieniu, Optowałbym jednak za pomysłem, że bardziej na sumieniu mają coś ludzie, którzy dana religie wyznają.

  • @:glowa-na-tranzystorach: Ty to serio mówisz czy tylko udajesz? Ciekawe czy masz chociaż podstawową wiedzę biblijną. Mam nadzieję, że nie rozmawiam z wyszczekanym nastolatkiem bo w takim razie tracę tylko czas.
    1. Święto kościelne czyli Wigilia św. Andrzeja w Polsce nie jest świętowana z taką pompą jak w Meksyku. To prawda. Jest to jednak nadal święto wywodzące się z pogaństwa. Biblia brzydzi sie wróżbami. (skrót myślowy).
    2. Jeśli masz czas i otwarty umysł przeanalizuj proszę takie sprawy jak topienie marzanny, noc świętegoJana, Wielkanoc, Boże narodzenie. Celowo Ci nie odpowiadam bo jeśli jesteś tylko wyszczekanym nastolatkiem to pewnie olejesz temat. Jeśli jesteś człowiekiem, który swojej wiedzy nie buduje na kłamstwach wklepiesz chociażby te hasła do wikipedii i bardzo się zdziwisz.
    Proszę nie obrażaj Biblii i nie łącz jej z katolicyzmem Zbiory z śladową ilością elementów wspólnych.
    3. Odnośnie sumienia to religia nie jest ideą tylko. To również organizacja, która za nią stoi. Oni natomiast mają baaaardzo wiele na sumieniu. Przepraszam za skrót myślowy.

  • Gumby

    [pokaż komentarz] -17 + - 29-11-2009

    k!#!a znowu to samo gówno na głównej

  • Ech, jaki świat byłby piękny gdyby nikt nigdy nie wpadł na pomysł stworzenia jakiejkolwiek religii...

  • macwys

    [pokaż komentarz] +12 + - 29-11-2009

    Bez znaczenia. Pewnie wyznajesz mamone, więc zacznij od siebie. A ja od siebie.

  • @Brutus06

    [[[Ech, jaki świat byłby piękny gdyby nikt nigdy nie wpadł na pomysł stworzenia jakiejkolwiek religii...]]]

    Absolutna bzdura.

    Ludzie mieli milion powodów do naparzania się pałami po łbach jeszcze zanim wyszli z jaskiń i powstało coś takiego jak religia. Religia to tylko jeden z mniej popularnych pretekstów.

    Najczęstsze preteksty to:
    - Ma coś czego mu zazdroszczę / ukradł mi coś,
    - Zabrał mi kobietę / ma kobietę którą to ja powinienem mieć
    - Stał mi na drodze do władzy,
    - Nie podobał mi się.

    Zauważ że takie chrześcijaństwo czy buddyzm przynajmniej w ŻAŁOŻENIU ma służyć rozpowszechnianiu miłości i szacunku międzyludzkiego. To, jak wykorzystują je zepsuci i skorumpowani władzą i pieniędzmi kapłani, to już inna sprawa.

    Jeżeli ktoś wierzy żeby wierzyć i żeby być lepszym człowiekiem, a nie żeby pokazać się w kościele, to religia wpłynie znacząco na podniesienie jego moralności, przez co na świecie będzie mniej agresji. Nie nastąpi to w przypadku, jeżeli ludzie interpretują sobie podstawowe nakazy religijne takie jak "nie zabijaj" czy "nie kradnij" tak jak im to pasuje w danym momencie.

  • Świat byłby o wiele piękniejszy gdyby hipotetycznie każdy człowiek wziął sobie do serca np. 8 błogosławieństw, albo hymn o miłości.

  • omik

    [pokaż komentarz] 0 + - 30-11-2009

    @TheBlackMan

    Ależ no k!#!a, zazdrość, prywata, bucowstwo przynajmniej nie pretenduje do bycia czymś słusznym, zbawiennym i o pochodzeniu nadnaturalnym. Jasne, gdyby każdy kierował się wiarą w najlepszym jej rozumieniu, świat byłby pięknym miejscem. Ale powiedz, szczerze, wierzysz że kiedykolwiek byłoby to możliwe? Like, in a million years?

    Założenia to sobie mogą i być słuszne i śliczne, ale CO Z TEGO, skoro masa buców wykorzystuje to w sposób totalnie bezczelny? I mylisz pojęcia - zazdrość to powód. Ma kobietę którą ja uważam że powinienem mieć - to powód. Ukamieniujmy jego i ją też, bo prowadzą się luźno i są obrzydliwością w oczach Nuggana - to jest używanie religii jako pretekstu.

    @aberazioon
    ...a ludzie przestrzegali każdego prawa uchwalonego przez mądrych polityków, kierowali się zdrowym rozsądkiem, myli codziennie zęby i ustępowali miejsca w autobusach staruszkom. czy istnienie tych 8 błogosławieństw, czy hymnu o miłości w kontekście religijnym, a nie literackim cokolwiek zmienia? ale wiesz, tak naprawdę zmienia. nie w hipotetycznym świecie któremu imię wishful thinking.

  • arturh

    [pokaż komentarz] -24 + - 29-11-2009

    No żesz ku@#$a mać! To jest jakiś psychol! Czy nie możecie go zabanować po IP czy jakośc tak? Przecież wszyscy JUŻ wiemy że islam jest bee a on jest ok.
    Aminini wykopy -> do roboty!

  • Lamb3rt (www)

    [pokaż komentarz] -14 + - 29-11-2009

    Witamy kolejne wcielenie sinusa...

  • Jaki problem...
    Obama potrzebuje frajerow do wojaczki.
    Zglos sie, jedz i nap!#!#!#aj arabusow.

  • Gniii

    [pokaż komentarz] -1 + - 29-11-2009

    Uwaga! W tym wykopie nie ma nic o muzułmanach, tylko o hinduistach! Widać Achim dodając ten wykop nie przeczytał go w ogóle...

  • nie no ostatnie 2 sekcje artykułu są o muzułumanach, serio, a to jakieś 40%

  • ciekaw jestem skąd te liczby się wzięły
    na samym początku pada liczba: 170 tys. rocznie / 465 dziennie chrześcijan umiera za wiarę
    ale w samym artykule jedyne związane liczby to:
    "Indyjski stan Orisa to jedno z najbardziej spektakularnych miejsc prześladowania chrześcijan w XXI wieku. W ostatnich 2-3 latach zamordowano tam co najmniej 200 osób"
    a potem:
    "Najbardziej krwawe prześladowania chrześcijan miały miejsce w Nigerii w listopadzie 2002 roku. Zamordowano kilkudziesięciu wiernych"
    ciekawi mnie w takim razie skąd te początkowe liczby się wzięły bo w artykule nie ma nic na ich potwierdzenie

  • W stanie Orisa zamordowano 200 osób w 2-3 lata, a w Nigerii kilkudziesięciu w przeciągu kilku dni.

  • no tak ale to daje w sumie max 300 osób w ciągu kilku lat i wciąż daleko tu do liczby 465 osób dziennie

  • Czyli.. dlatego, że nie podali wszystkich danych, dyskwalifikujesz tekst? Jeśli powiem, że odległość z Krakowa do Opola wynosi jakieś 182 km, to też będę zdyskwalifikowany, bo nie powiedziałem "182 km 55cm i 3mm"?

    Artykuł opisuje pewne zjawisko na świecie i podaje kilka statystyk dla uwiarygodnienia swoich informacji. Jeśli chcesz je zweryfikować, nie pisz komentarzy, tylko użyj mocy Google i dopiero jak znajdziesz błąd podziel się nim (lub nie - jak wolisz).

  • nie dyskutuję z treścią artykułu ale z jego wiarygodnością, moim zarzutem nie jest też brak dokładności ale wyciąganie statystyk z d..., autor nie powołuje się na żadne źródła, równie dobrze mógł te liczby sobie wymyślić, nie planuję też zbierać danych za niego bo nie tak to działa -> jeśli masz jakąś tezę to twoja brocha ją udowodnić, nie można każdemu oszołomowi wierzyć na słowo

    a i twoja analogia jest zupełnie nietrafiona, odległość jest powszechnie dostępną informacją i nie służy niczyjemu interesowi, w przeciwieństwie do liczby osób zabijanych w imię religii, jest kolosalna różnica pomiędzy prawie 500 dziennie a 300 w ciągu kilku lat

  • pailee

    [pokaż komentarz] +7 + - 29-11-2009

    @mycoffeetastesgood specjalnie dla Ciebie podjąłem trud sprawdzenia tych niewygodnych statystyk. I faktycznie nie do końca się zgadzają. Wygląda na to, że więcej Chrześcijan ginie co roku niż artykuł podaje. Trzeba było nie prowokować :)
    Pierwsze źródło:

    "Średnio 171.000 Chrześcijan rocznie na całym świecie nie umiera za wiarę." Gordon-Conwell Theological Seminary (2006)

    Drugie źródło:
    "Średnia roczna umierających za wiarę Chrześcijan na całym świecie to 163,000. [dodatkowo] Według raportu z 1998 Międzynarodowej Helsińskiej Federacji Helsinki praw człowieka 19 krajów Europejskich gwałci prawo do wolności religii."

    Trzecie źródło:
    "Przez dwa tysiąclecia chrześcijańskiej historii, około 70 milionów wiernych oddało życie za wiarę, i z tych, 45.5 miliona - 65% - w ostatnim wieku, według "The New Persecuted" ("I Nuovi Perseguitati"), autorstwa włoskiego dziennikarza Antonio Socci. (praca zaprezentowana na konferencji "Anti-Christian Persecution in the 20th Century" która miała miejsce w Regina Apostolorum Pontifical Athenaeum w 2002r.)

    Jak widać liczba wzrasta. Pozdrawiam,

  • na początek: fajnie że się pofatygowałeś i poszukałeś (jeśli faktycznie to zrobiłeś) ale byłoby rozkosznie gdybyś podał jakieś dokładniejsze info, np linki bo nie jestem w stanie tego zweryfikować, google w ogóle nie znajduje przytoczonych przez ciebie cytatów, ale powiedzmy, że mogłyby być w języku obcym i po prostu je przetłumaczyłeś, idźmy dalej:

    pierwsze źródło: Gordon-Conwell Theological Seminary - to chrześcijańskie seminarium i na ich stronie nie znalazłem (pomimo zamęczania ich wyszukiwarki) danych o któych wspominasz, nie znalazłem też żadnego tekstu, który by tą tematykę poruszał

    drugie źródło: International Helsinki Federation For Human Rights - w dziale dotyczącym nietolerancji religijnej mają ok 150 dokumentów (listów, raportów, wezwań itp.), wskaż mi proszę, w którym z nich znajdę liczby które cytujesz, nie mają wyszukiwarki ale przecież ty je jakoś odnalazłeś

    trzecie źródło - "The New Persecuted" - książka szeroko krytykowana właśnie za bardzo naciągane statystyki i za szalenie elastyczną definicję męczennika (autor razem z ludźmi rzeczywiście zabitymi z powodu wyznawanej religii liczył też ofiary konfliktów typowo politycznych)

    wciąż więc nie wiem skąd te liczby są wzięte, napisz proszę skąd te cytaty zaczerpnąłeś

  • chyba dokładnie stamtąd. rozumiem, iż Urban to Twój mistrz, ale słuchaj, uważaj, bo skoro faszyści wysadzają rosyjskie pociągi, to mogą Ci zrobić wjazd na chatę. Zwłaszcza, ze tam zgineli ludzie, a ty z nadmiaru chyba alkoholu wydajesz się po prostu niezdolnym do myślenia "śmieciem" - serio, nie jedź do Holandii jak chcesz żyć.

  • schizoafekt, wiem już że umiesz pisać, to dobry początek, teraz napisz coś na temat

  • no dobra - na temat. psy są mordowane przez muzułmanów w celach religijnych:P

  • i nie na temat - przecież prawdą jest, że Islam to religia pokoju, łatwo to wygooglować, natomiast ciężko znaleźć w internecie konkretne informacje. porada - wpisz w google pożądany cytat, a na końcu dodaj site:

  • wytłumacz mi jeszcze jaki związek z tym co pisałem mają twoje wypowiedzi?

  • taki, iż czepiasz się, aby się czepiać, czyli bez powodu. Ja natomiast podpowiedziałem, gdy tylko wytrzeźwiałem, jak możesz znaleźć pożądane informacje. tzn. precyzujesz stronę poprzez podanie adresu po komendzie "site:" i ewentualnie format pliku po komendzie "filetype:"
    to chyba odpowiedź na temat, jak znaleźć dany cytat wśród około 150 dokumentów

  • w takim razie się nie zrozumieliśmy, zastanawiałem się tylko co mają psy czy islam do tego, że autor artykułu nie podał źródeł przytaczanych statystyk
    co do site: oczywiście masz rację, szukałem i w ten sposób jednak wciąż nic to nie pomaga, ale to nie ja mam tezę do udowodnienia bo nie ja twierdzę, że 170 tys. rocznie chrześcijan umiera za wiarę, poza tym pailee te dane specjalnie dla mnie odnalazł więc może poczekam aż zechce podzielić się linkami

  • polecam się na przyszłość. I polecam miód kasztelański (z miodu gryczanego), tylko przed wypiciem odłącz kabel od Internetu.

  • Ryu

    [pokaż komentarz] +2 + - 29-11-2009

    Jak muzułmanie odwdzięczają się chrześcijanom
    Kolejny pieprzony spam wrzucany z jakąś tezą. No bo przecież jak banda dzikusów mieszkająca w glinianych chatach na końcu świata zachowuje się jak banda dzikusów to od razu jest to argument przeciwko tolerancji wyznaniowej.

    Ciekawe ile da rade znaleźć polskojęzycznych artykułów o fanatycznych koreańskich chrześcijanach palących buddyjskie świątynie (często wielusetletnie zabytki), modlących się do Boga żeby ten zgładził wszystkich buddystów, a o natarczywej i często agresywnej agitacji nie wspominając.

  • prawda jest taka, że tych samobójców, morderców jest mało, ale to wystarczy by głupi dziennikarze nagłaśniali każdy przypadek, robili o tym artykuły, wielkie sensacje (przy okazji skłaniając potencjalnych "słuchaczy" do wrogiego nastawienia wobec KAŻDEGO muzułmanina (bo przez "grupę" osób, robią z wszystkich muzułmaninów bandytów. Jak to mówią - wrzucają wszystkich do jednego worka)). Spodziewam się minusów od osób, które wciągnęły się wte anty-muzułmańskie artykuły i traktują cały islam jako zło.

  • Ryu

    [pokaż komentarz] +1 + - 29-11-2009

    Media są winne bardzo wielu rzeczy. Dzięki nim i ich dążeniu do tanich sensacji teraz w umyśle większości ludzi rozwinęły się stereotypy polityk=złodziej, ksiądz=pedofil policjant=milicjant, kibic=pseudokibic, muzułmanin=fanatyk/terrorysta itp. W końcu dobre wiadomości sie nie sprzedają. Nie ma nagłówków gazet o polityku który nie wziął łapówki, czy księdzu, ktory skutecznie pomaga w zbiórkach dla jakichś ogranizacji charytatywnej (a jak nawet są to od razu pojawiają się komentarze "i co z tego? Przeciez tak powinna wyglądać norma") a dzisiejsza młodzież uskutecznia zasadę "jak czegoś nie ma na google to nie istnieje" i mamy co mamy.

  • pailee

    [pokaż komentarz] +3 + - 29-11-2009

    Zdecydowanie się zgadzam! Należy natychmiast zgłosić ten tekst jako rasistowski a autora natychmiast zbanować. Jak tak można!? Krytykować islam? Podawać jakieś niewygodne fakty?! Przecież to skandal! Co innego rzucić się na tych krwiożerczych "Katoli".

  • powszechnie wiadomo ze muzulmanin nie prowadzi swietej wojny, a kto twierdzi inaczej jest faszysta.

    oby tak dalej, to jutro wszystkie polskie kobiety beda zapylac w burkach, a o piwie bedziecie tylko marzyc

  • Ryu

    [pokaż komentarz] 0 + - 29-11-2009

    Oj już pocałujcie mnie w dupę. Na Wykopie już przynajmniej od miesiąca tydzięn w tydzień po kilka wykopów o okropnych muslimach wychodzi na główną a Wy jesteście na tyle bezczelni, że jeszcze twierdzicie, ze wam niewolno krytykować islamu?! Weźcie już mi tu bez takich. A ja nie krytykuję ani katoli ani muslimów. Krytykuje zachowania konkretnych ludzi które uważam za nieodpowiednie, czy też złe. Kiedyś już były znaleziska o tym, jak to chrześcijan się traktuje w Indiach, czy krajach muzułmańskich i jeżeli nie sa pisane pod jakąś konkretną tezę to sam chętnie wykopię. Tutaj jednak masz takową tezę. "Muzułmanie się nam odwdzięczają" i skoro oni nam coś robią co jest godne potępienia to i nam wolno to samo robic wobec nich. No, ale oczywiście to już nie będzie złe, bo faktycznie obowiązuje jakaś mentalność Kalego i jak Kalemu ukraść krowę to źle, ale jak Kali ukraść krowę to dobrze.

  • Ryu, przecież jest wolność słowa, więc można pisać np, że psy są urocze i żaden sąd nie przyzna chyba w Polsce odszkodowania muzułmaninowi za to. Problem jest w tym, ze możemy dzień w dzień dawać po 500 wykopów na temat Islamu i nic nie zdziałamy. Jest coś takiego jak grzech pierworodny Islamu - tj Pedofil nauczał, ale nauk nie spisał, tak więc ileś tam procent Muzułmanów uważa, że Chrześcijanie i Żydzi mają prawo do życia, a ileś tam procent wręcz przeciwnie.
    Możemy tylko protestować przeciwko tym drugim. Im więcej osób krzyczy, tym więcej policjantów będzie skłonna zareagować, gdy zgłosi się do nich muzułmanka twierdząca, że ojciec chce ją zamordować (Anglia). Tym mniej sędziów będzie twierdzić, iż katowanie żony mieści się w granicach dobrych obyczajów(Włochy); tym mniej będzie nauczycieli wylatywać za okno, twierdząc, że Koran został stworzony (Turcja - przykład poj#!anizmu, przecież był spisany po śmierci Pedofila i toczyły się dyskusje i walki, co wpisać), tym mniejsza szansa, że idąc do Skaryszewskiego p#!#@! nie będzie pobity przez straż miejską tylko ukamieniowany.
    Oczywiście wykop.pl jest już przesycony tego typu treściami, ale pamiętajmy, że żyjemy w państwie katolickim, gdzie uczy się ludzi o szacunku do człowieka, a nie tylko do bogatego arabskiego mężczyzny.
    Nie jestem w stanie stwierdzić, czy są to wypaczenia, czy dozwolone interpretacje Koranu. Ja w Koranie nie znalazłem nic o gwałceniu chrześcijanek, ale był to Koran tatarski, a Tatarzy są tylko o jedno miejsce do eksterminacji dalej od nas (za zbytnie zeuropeizowanie).
    Problem jest w tym, że przecież przez stulecia muzułmanie żyli obok Żydów nawet w Polsce, ale dziś coraz więcej ośrodków muzułmańskich w Polsce i Europie jest zdominowanych przez jakiś skrajny poj#!izm.
    Nie mozemy milczeć w tej sprawie. Jeśli ktoś nie doświadczył nawet pogrzebu, tylko zakopania w walizce w ogródku, napiszmy mu chociaż ładne epitafium.

  • Ryu

    [pokaż komentarz] 0 + - 29-11-2009

    @schizoafekt
    Masz rację. Nie ma to jednak żadnego związku z tym co ja piszę. Obah uważamy, że muzułmanie są traktowani trochę jak święte krowy i pozwala się im stanowczo na zbyt wiele. Ty jednak (tzn. nie wiem czy Ty, ale taki sinu76 i jemu podobni) chcesz nie tylko odbierać im status świętej krowy, ale przy okazji chcesz im odbierać prawa przysługujące całej reszcie ludzi. Ja natomiast uważam, że gdybyśmy po prostu zaczęli wobec nich egzekwować prawo to już byłoby w porządku... a gdyby jednak okzało się, że nie przynosi to zamierzonego skutku to dopiero wtedy mozna z czystym sumieniem próbować bardziej radykalnych metod.

  • Skad te wiadomosci o koreanczykach?

  • problem w tym, że się nie da w "multikulturowym społeczeństwie". Prędzej policja w Wielkiej Brytanii zacznie zamykać muzułmanki za trucie im dupy, niż zrobi chociaż wywiad rodzinny.
    Widzisz, ja nie mam nic przeciwko temu, żeby mój znajomy miał 5 dziewczyn w jednym akademiku, bo wiem, ze bez żalu rzuci je, kiedy skończy studia i wyjedzie do Norwegii (już nawet z jedną zerwał, bo zaproponowała mu w parku to, co Doda lubi w autobusie). Co więcej uważam, ze nawet wśród swoich nie zdziczeje, bo jest trochę innej kultury - Irak to nie Arabia, bo raz, ze tam na kulturę międzyrzecza nałożył się od razu Islam, a teren miał dużą autonomię, a dwa, że kilkadziesiąt lat świeckich rządów Husajna zrobiło swoje. Gorzej z tymi muzułmanami, którzy tam zostali na pastwę fundamentalistów, którzy będą próbowali odkupić serwilizm wobec "niewiernego", który nawet córkę wydał za, tfu, chrześcijańskiego psa.
    Zauważyliście, ze od 2003 roku nie mówi się o irackich chrześcijanach, za to dużo o mordowanych szyitach? zabawne, bo widziałem zdjęcia kościołów sprzed inwazji, natomiast nie słyszałem o żadnej masakrze na tle wyznaniowym od czasu mordu na Kurdach.
    Ciężko jest zresztą odróżnić tradycję od religii, ponieważ nawzajem się przenikają. I tak stosunek Islamu do kobiet usprawiedliwia w ich oczach rytualne mordy za noszenie stanika, a sam stosunek muslimów do kobiet jest spowodowany tym, iż prorok nie chciał się narażać mężczyznom, którzy zapewne krzywo patrzyli, gdy go "ponosiło" na skutek obcowania z chrześcijanami, czy Żydami. Niech tam, najwyżej mi poderżną gardło - nie tylko interpretacja Koranu się zmieniała, nie tylko opinia, co powinno być w Koranie podczas jego pisania, ale nawet sam prorok zmieniał się w zależności od okoliczności - i tak, co prawda Bóg jest jeden, ale przez jakiś czas miał córki - nomen-omen dwa główne bóstwa południowych Arabów, ale stracił je chyba za namową Hadżidży. Z kolei w Medynie był za równymi prawami dla kobiet, a po powrocie do Mekki "zmądrzał" - "przywiązujcie je do łóżek i bijcie je".

    Zastanawiam się, czym różni się Twoje spojrzenie od spojrzenia Sinusa? on chciałby od razu radykalnych działań, Ty chcesz jeszcze poczekać, bo masz nadzieję, że w gettach, między sobą, bez dostępu do obcej cywilizacji zasymilują się z nami. Pokojowo, to na przykład Irak się bardzo ucywilizował dzięki Ameryce - od tolerancji religijnej i państwa świeckiego do masakr na szyitach i chrześcijanach. No i daliśmy demokrację Afganistanowi, a oni demokratycznie próbowali zalegalizować gwałty (w naszym oczywiście i Koranu rozumieniu).
    Czekać tylko, aż Syria zostanie przez USA zdemokratyzowana - tam fundamentaliści będą mieli kogo mordować.

  • Ryu

    [pokaż komentarz] -1 + - 29-11-2009

    @niespamowi
    Tak na szybko to odsyłam tutaj:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Buddhism_in_korea#Antagonism_with_Korean_Protestantism

    Trudno w internecie znaleźć zbyt wiele rzeczowych informacji na ten temat. Mi kiedyś znajomy pokazywał kilka pdfów, ale teraz nie mam juz linków.

  • wkleję z artykułu:
    "Względnym szacunkiem cieszą się chrześcijanie m.in. w Syrii i Jordanii. Kraje te są zresztą ostatnio azylem dla 700 tysięcy chrześcijańskich uciekinierów z Iraku."
    To mi rozjaśniło, co się dzieje, gdy władzę świecką zastąpimy religijną.
    Dopiero wprowadzenie przez Inkwizycję dotkliwych kar zgasiło stosy pod "czarownicami" - żadne wcześniejsze kazania o tym, ze nie ma czegoś takiego, jak sabaty czarownic, nic nie dały. A przecież dotychczasowi władcy byli katolikami. Tak samo mamy Islam w krajach Islamskich i co? I nic, tak, jak my mamy pogańskie pisanki w kościołach, tak oni pogańskie mordy za przyzwoleniem imamów.

  • Ciekawie. Dzieki za linka. Wyslalem znajomej polce co plynnie po koreansku mowi i pracuje z koreanskimi misjonarzami w UK. W Polsce tez juz sa. Dzieki LG. :-)

  • Ryu

    [pokaż komentarz] 0 + - 30-11-2009

    Spoko. Jak będziesz pamiętać to możesz się potem podzielić jej uwagami. A to co ona? Razem z koreańczykami konwertuje Anglików na chrześcijaństwo? Jakoś tak dziwnie to brzmi. :)

  • @Ryu: Dokladnie tak sie dzieje. Chrzescijanscy misjonarze z Chin, Korei, Malezji, Singapuru itp przyjezdzaja do tutaj glosic Jezusa Chrystusa Europejczykom. Role sie odwrocily. :-)

  • Ryu

    [pokaż komentarz] -1 + - 01-12-2009

    Pamiętam jak jeden koreański Mistrz Zen kiedyś na ten temat sie wypowiadał... Z resztą wielu ludzi to zauważyło. Religie, wierzenia, ideologie itp z czasem w miejscach w których się rozwijały podlegają stagnacji. Dlatego na przykład na zachodzie wśród buddystów panuje spore oddanie praktyce i tak samo dzieje się z chrześcijaństwem w Azji i Afryce.

  • @Ryu:
    W misjologii to sie nazywa zmiana paradygmatu - ksiazki o tym pisano juz ponad 10 lat temu.

    Widze ze interesujesz sie Korea, wiec moze odwiedzisz:
    http://www.koreanchurch.pl/

    Aha, w sprawie lekcji kantonskiego odezwij sie na email: wykop.niespamowi@dfgh.net

  • Ryu

    [pokaż komentarz] -1 + - 01-12-2009

    Koreą może i faktycznie trochę się interesuję, ale raczej nie w kontekście ich ruchów ewangelizujących.

    Dzięki za wszystko. :)

  • Chyba przedwczoraj na jakimś kanale tvp - tvp info? było o muzułmanach i islamie, niestety obejrzałem końcówkę. Mówili o latach 70-80. jak to tam się wysadzali w samolotach, ale z czasem uznali, że to bez sensu itd. Jeden gość kiedyś przywodził jakimiś kolesiami, ale aktualnie mówi, że Allah zabrania zabijania niewinnych cywili i za takie coś czeka tych muzułmanów ogień piekielny. Dalej, ktoś mówi, że większość wyznawców islamu jest przeciwna samobójcom zamachowcom i mówi, że to tylko jakiś odłam ludzi (mniejszość), szczególnie młodzi ludzie (nastolatkowie). Ktoś się wypowiedział, że jihad kłóci się z ideologią zamachowców samobójców. Skończyło się na tym, że coraz bardziej szerzy się religię pokojową.

  • 1. Muzułmanie, Żydzi, Chrześcijanie etc.
    2. Dalej, ktoś mówi, że większość wyznawców islamu jest przeciwna samobójcom zamachowcom i mówi, że to tylko jakiś odłam ludzi (mniejszość), szczególnie młodzi ludzie (nastolatkowie).
    Szczególnie młodzi ludzie są przeciwni czy szczególnie młodzi ludzie są w tym odłamie? To dość istotne.

  • powiem tak - w necie robią serwisy tych różnych (nie wiem, czy dobrze to nazywam) bojowników. Wkręcają im, że dobrze zrobią przyłączając się w ich szeregi + na zachętę na stronie pokazują filmiki ze szkoleń. I głównie młode osoby lecą tam do nich (z wiarą, że dokonali dobrego wyboru)... O to chodzi. A kimś młodym łatwiej manipulować.

  • nazwy członków grup wyznaniowych piszemy małą literą
    muzułmanie, żydzi, chrześcijanie etc.

    http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629441

  • Sauronus, ja spotkałem się z opinią, że Żyd, bo Polak, ale żyd, bo chrześcijanin.
    edit:już było

  • dziki kraj, dzicy ludzie.

  • sinus76

    [pokaż komentarz] +18 + - 29-11-2009

    Czym islam nie jest...

    Poniższy artykuł pochodzi z ksiażki dr. Petera Hammonda: Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat:



    Islam nie jest ani religią, ani kultem - jest pełnym, kompletnym ustrojem.

    Islam ma religijne, polityczne, ekonomiczne oraz militarne komponenty. Komponnet religijny jest podstawą dla wszystkich innych komponentów. Islamizacja następuje, kiedy w danym kraje jest wystarczająco dużo muzułmanów, aby zaczęli się domagać swoich tak zwanych "praw religijnych". Kiedy poprawne politycznie i multikulturalne społeczeństwa zgadzają się na "rozsądne" muzułmańskie żądania o ich "prawa religijne", po cichu przechodzą także pozostałe komponenty. Tak właśnie to działa: (Źródło danych procentowych - CIA: The World Fact Book (2007)).

    Dopóki populacja muzułmanów pozostaje w okolicach 1%, są oni postrzegani jako miłująca pokoj mniejszość. W artykułach prasowych, filmach podkreślana jest ich barwna odmienność:

    USA – muzułmanów 1.0%

    Australia – muzułmanów 1.5%

    Kanada – muzułmanów 1.9%

    Chiny – muzułmanów 1%-2%

    Włochy – muzułmanów 1.5%

    Norwegia – muzułmanów 1.8%

    W zakresie 2% do 3% muzułmanie zaczynają odróżniać się od innych mniejszości. Zaczynają być widoczni jako członkowie gangów ulicznych iw wiezieniach. Pojawiają się pierwsze symptomy nadużywania środków z pomocy społecznej.

    Dania – muzułmanów 2%

    Niemcy – muzułmanów 3.7%

    Wlk. Brytania – muzułmanów 2.7%

    Hiszpania – muzułmanów 4%

    Tajlandia – muzułmanów 4.6%

    Powyżej 5% zaczyna być zauważalny silny (nieproporcjonalny do ich liczebności) wpływ na społeczeństwo. Naciskają na wprowadzenie żywności halal (czystego wg. islamskich standardów), dzięki czemu wymuszają pojawienie się dużej liczby miejsc pracy dla muzułmanów. Pojawia się seria żądań do sieci handlowych o wprowadzenie tej żywności na rynek, często wzmocniona groźbami.

    Francja – muzułmanów 8%

    Filipiny – muzułmanów 5%

    Szwecja – muzułmanów 5%

    Szwajcaria – muzułmanów 4.3%

    Holandia – muzułmanów 5.5%

    Trynidad & Tobago – muzułmanów 5.8%

    Powyżej 10% rząd państwa zmuszany jest do uznania ich prawa do sądow Sharii czyli wg. prawa islamskiego. Docelowo Islam dąży do tego, aby cały świat był sadzony wg. prawa Sharii. Wyraźny wzrost bezprawia, pojawiają się muzułmańskie getta, gdzie nawet uzbrojone patrole policji boją się zapuszczać. Rząd zaczyna tracić kontrolę nad sytuacja. Jakikolwiek pretekst może doprowadzić do rozruchów, palenia samochodów i napaści na nie-muzułmanów.

    Gujana – muzułmanów 10%

    Indie – muzułmanów 13.4%

    Izrael – muzułmanów 16%

    Kenia – muzułmanów 10%

    Rosja – muzułmanów 10-15%

    Powyżej 20% zaczynają się demonstracje siły, podpalenia szkol,szpitali, samochodów, synagog i kościołów. Większość osadzonych w więzieniach to muzułmanie. Dotychczas sporadyczne grupy para-militarne dżihadystów zaczynają działać w świetle dnia, często wypierając na terenach zamieszkania muzułmanów lokalne siły porządkowe.

    Etiopia – muzułmanów 32.8%

    Powyżej 40% można się spodziwać regularnych masakr i ataków terrorystycznych. Organizacje para-militarne rządzą niektórymi terenami wg. własnego widzimisię. Trwają także prowadzenia niewiernych kobiet, gwałty oraz utajone jeszcze niewolnictwo.

    Bośnia – muzułmanów 40%

    Czad – muzułmanów 53.1%

    Liban – muzułmanów 59.7%

    Powyżej 60% następują niczym nie ograniczane prześladowania niewiernych, sporadyczne masowe mordy, wprowadza się prawo Sharii w skali całego kraju. Niewierni są zmuszani do płacenia podatku "za ochronę" tzw. Jizja, często rekwirowany jest ich majątek. Masowy exodus nie-muzułmanów z kraju.

    Albania – muzułmanów 70%

    Malezja – muzułmanów 60.4%

    Katar – muzułmanów 77.5%

    Sudan – muzułmanów 70%

    Powyżej 80% pojawiają się czystki i mordy kierowane z poziomu państwowego.

    Bangladesz – muzułmanów 83%

    Egipt – muzułmanów 90%

    Gaza – muzułmanów 98.7%

    Indonezja – muzułmanów 86.1%

    Iran – muzułmanów 98%

    Irak – muzułmanów 97%

    Jordania – muzułmanów 92%

    Maroko – muzułmanów 98.7%

    Pakistan – muzułmanów 97%

    Palestyna – muzułmanów 99%

    Syria – muzułmanów 90%

    Tadżykistan – muzułmanów 90%

    Turcja – muzułmanów 99.8%

    Zjednoczon

  • świetnie ale zamiast wklejać tu książki rozważ może podlinkowanie albo coś

  • sinus76

    [pokaż komentarz] +15 + - 29-11-2009

    Zjednoczone Emiraty Arabskie – muzułmanów 96%

    W pobliżu 100% następuje tzw. muzułmański Pokój (stad Islam jest znany jako "Religia Pokoju") czyli "Dar-es-Salaam", co znaczy "Islamski Dom Pokoju". Wg. wojennej doktryny islamu powinien być wtedy pokój, gdyż wszyscy są już muzułmanami i nie ma powodów do walki.

    Afganistan – muzułmanów 100%

    Arabia Saudyjska – muzułmanów 100%

    Somalia – muzułmanów 100%

    Jemen – muzułmanów 99.9%"

    Oczywiście tak się nie dzieje. Aby spełnić swoją rządzę krwi, muzułmanie zaczynają mordować siebie na wzajem z różnych powodów.

    "Zanim miałem 9 lat, nauczyłem się podstawowego kanonu życia Araba. Ja przeciwko mojemu bratu; ja i mój brat przeciwko naszemu ojcu;moje rodzina przeciwko naszym kuzynom i klanowi; klan przeciwko plemieniu; plemię przeciwko światu, i wszyscy spośród nas przeciwko niewiernym. Leon Uris, The Haj"

    Dobrze jest pamiętać, że w wielu, wielu krajach, takich jak Francja, populacja muzułmańska skoncentrowana jest w gettach, określonych przez ich pochodzenie etniczne. Muzułmanie nie integrują się ze społeczeństwem w ogólności. Tym samym, uzyskują miejscami znacznie większe wpływy niż ich krajowy odsetek mógłby wskazywać.

    Dr.Peter Hammond, Frontpage Magazine

    Tłumaczenie: Adam Szczepanik

  • sinus76

    [pokaż komentarz] +9 + - 29-11-2009

    Europa coraz bardziej staje się prowincją islamu, kolonią islamu - napisała Oriana Fallaci w swojej książce "La Forza della Ragione" ("Siła rozsądku"). Włoska dziennikarka miała rację: Europa - od wieków ostoja chrześcijaństwa - szybko poddaje się islamowi.

    Allah yes, yes, yes; Chrystus no,no,no
    http://www.cywilizacje.pl/news-id-123

  • Naglfar

    [pokaż komentarz] -9 + - 29-11-2009

  • Mi tam nie żal , i tak jest przeludnienie

  • Każda religia jest równie głupia. Każda przeciwstawia się innej dążąc tym samym do konfrontacji. Im biedniejszy kraj tym więcej rozlewu krwi z powodów religijnych.

  • Nie sądzicie, że to skandal? Niezłe huncwoty z nich!

  • i łapserdaki!

  • sinus76

    [pokaż komentarz] +5 + - 29-11-2009

    "Kiedy budowali meczety, milczałem - mamy przecież wolność wyznania. Kiedy wzywali do zabijania niewiernych, milczałem - mamy przecież wolność słowa. Kiedy wysadzili wieżowce, milczałem - to byli chorzy ekstremiści. Kiedy wywołali zamieszki, milczałem - to wina systemu i błędnej polityki. Kiedy uzyskali większość w parlamencie, milczałem - mamy przecież demokracje. Kiedy wprowadzili w państwie prawo koraniczne a moja żona została ukamienowana za brak chusty na głowie, milczałem - już nie wolno było krzyczeć"

  • zipp

    [pokaż komentarz] +2 + - 29-11-2009

    Historia po prostu zatoczyła koło :)
    Ciekawe, że ateiści nigdy nie walczyli przeciwko sobie :)

  • Dobry muzułmanin to martwy muzułmanin! Hej!!!

  • Ryu

    [pokaż komentarz] -2 + - 29-11-2009

    @Tjarnaglofi
    Chyba chciałeś powiedzieć "Hail!"

  • @Ryo

    Chcialem powiedziec "Sława!".
    Sława bohaterom, zolnierzom, wojownikom - nigdy terrorystom, pseudo bojownikom i damskim bokserom.

    Sława!

  • @Tjarnaglofi
    A lekcje odrobione?

  • worph

    [pokaż komentarz] -1 + - 30-11-2009

    sinus nie agituj wiele osób już wie że jesteś izraelskiego pochodzenia

  • Klocu

    [pokaż komentarz] 0 + - 08-12-2009

    Smutne, że muzułamanie wymagają od Europy bezwarunkowej tolerancji w stosunku do siebie. Sami tym samym jednak się nie odwdzięczają. Gdzie w ich świętych księgach jest napisane, że pod koniec świata każdy islamista dostanie innowierce do zabicia aby móc dostać się do raju.

Dodaj komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



copyright © 2010 Wykop