„Fakt” o 38%w dół, a „Gazeta Wyborcza” o 63%. Sprzedaż dzienników od 2005
Wszystkie dzienniki ogólnopolskie w okresie od 2005 do 2015 roku zanotowały duże spadki średniej sprzedaży ogółem, wynoszące od 31 do 64 proc. Dane rok po roku w raporcie Wirtualnemedia.pl.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- 37
Komentarze (37)
najlepsze
A z innej beczki, w mojej rodzinnej miejscowosci kioski odnotowuja wzrost sprzedazy super expressu w okresie opalowym, bo jest tani, a ludzie jak pala w piecu to potrzebuja
od za pięć wpół dziewiątej – do za pięć dziewiąta.
Boli mnie, gdy wyrzucam dodatki z „Gazety”,
widząc – oczami myśli – padające lasy:
„Dom” wyrzucam – dąb pada; „Turystykę” – lipa,
„Komunikaty” – świerki, jak zimowe kwiaty;
„Auto-moto” – jak maszty – upadają sosny;
„Supermarket” – to modrzew; klon – „Nieruchomości”;
„Mój komputer” – i buk się korzeniem nakrywa,
a z każdym – precz
główną przyczyną jest internet
- nakład gazety nigdy nie równa się sprzedaży, optymalny nakład jest kiedy sprzeda się w 60-70%
- od wielu lat to była Przyjaciółka (teraz dwutygodnik), a nie Gość Niedzielny ...
143 tys. osób co tydzień czyta Gościa Niedzielnego, tylko że tyle egzemplarzy jest kupowanych
- a to już mega-zabawne ... z punktu widzenia wydawcy ch..j go obchodzi czy ktoś kto kupił będzie czytał (rozumiem że znasz ludzi którzy kupują Gazetę
@Mordochlap: Czyli zwykłe Bravo? Jest taka gazeta.