Pracownik T-mobile zawinił, klient zapłaci 2,5 tys.?
Konsultant nie włączył usługi, za co klient musiał zapłacić 2,5 tys. zł. Sieć umywa ręce, twierdząc... że opiekun klienta nie był właściwy.
zpue z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 64
- Odpowiedz
Konsultant nie włączył usługi, za co klient musiał zapłacić 2,5 tys. zł. Sieć umywa ręce, twierdząc... że opiekun klienta nie był właściwy.
zpue z
Komentarze (64)
najlepsze
Pan Andrzej ma 25 numerów na firmę w T-Mobile. Miał możliwość kupna nowego telefonu, więc postanowił sprezentować smartfon swojej mamie.
- Podczas rozmowy z konsultantem zaznaczyłem, iż proszę o włączenie usługi blueconnect na numerze, który ma moja mama - relacjonuje.
Blueconnect to inaczej dostęp do internetu mobilnego. I wszystko byłoby
@2015: Zdecydowanie jest o co robić aferę bo sieci dymają tak klientów "na potęgę". Jednemu się udało bo wstawił się za nim Samcik, setka innych będzie musiała zapłacić.
Wtedy ludek z salonu powinien skontaktować się z działem utrzymania klienta i jesteś w domu.
Dwa razy tak przedłużałem abonament w Plusie. Działało za każdym razem.
Po miesiącu okazało się, że dla jednego numeru usługę Blueconnect włączono, dla drugiego nie. Po bliższym przyjrzeniu się obu umowom, faktycznie na jednej z nich mikroskopijnym drukiem dopisane było w jednym miejscu Blueconnect.
T-Mobile
@memfis23: ale to akurat jest problem telefonii kogo sobie zatrudnia. Najwyraźniej liczy się tylko zysk, a nie jakość.
Mit wielokrotnie dementowany - chodzi o dowody ("owoce zatrutego drzewa") zgromadzone bezprawnie dla celów istniejącego postępowania karnego - czyli przez służby. @rfree z wykop peel służbą chyba nie jest? :)
poza tym - co to kurna JEST????