"Heńkobusy" kontra Polski Bus. Mali przewoźnicy blokują giganta tylko...
Blokada połączeń Polskiego Busa odbywa się pod hasłami ochrony interesów konkurentów i przeciwdziałania nieuczciwej konkurencji. Tak naprawdę, mali przewoźnicy zamiast konkurować jakością, chcą jak kiedyś sprzedawać dwukrotnie droższe bilety.
etui64 z- #
- #
- #
- #
- #
- 239
Komentarze (239)
najlepsze
"rozkład jazdy zgłaszany urzędnikowi"
masakra
Spoko, jeśli nikt inny nie potrafi zrobić lepiej to znaczy, że tak musi być i chwała Januszowi. Tylko tu się okazuje, że potrafi ale to jacyś czerwoni nieudacznicy chcą decydować o tym, na co klienci wydają pieniądze
Bo #januszeprzewoznictwa nie rozumieją i ciągle mają za ciasno ustawione fotele, brak możliwości otwierania okien, czy zaklejone szyby jakimiś matami w kropki i wiele innych tego typu rzeczy ale wydaje im się że są lepszymi przewoźnikiem.
Za te wszystkie mafie taksiarskie które próbują zablokować Uber też powinni się wziąć. Ale oczywiście te postkomunistyczne instytucje działają w interesie wszystkich... którzy chcą
A- jest tani
B- wygodny i czysty, klimatyzacja, wi-fi
C- wiele połączeń, łatwość dostępu i sprawdzania chociażby przystanków on-line
D-#!$%@?ł z marszu wszystkich Januszy biznesu co te samy trasy robią 2x drożej "bo mu się nie zwróci".
Przykład przewoźnika, który poszedł z duchem czasu- Neobus. Duża flota, wygodne busy i też dobre ceny.
Typowa
Komentarz usunięty przez moderatora
@SpiritedAwayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy: poproszę!
PB: Przejazd mercedesem za 50 zł.
Januszex: Przejazd #!$%@? Zaporożcem za 119.99 zł.
Jedyne co ciśnie mi się na usta to: Ja #!$%@?ę, coś tutaj jest nie tak. Bo chyba każdy myślący człowiek jednak wybrałby przejazd tym w mercedesem ;)
Przepraszam za wulgaryzmy. Ale po prostu
@The_DiceMan: to jest dziwne, bo znam miasto, gdzie busy wykończyły PKS-a na niezwykle popularniej linii do Wrocławia. Ludzie woleli za tą samą cenę gnieść się w starym Sprinterze zamiast jechać wygodnie ponad 100-osobowym autobusem z osobnym bagażnikiem na graty...
Najlepsze jest to, że w latach świetności (1996-2009) PKS potrafił podstawić nawet drugi
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Kto broni busiarzom Januszom biznesu się zrzeszyć, zainwestować w nowe pojazdy, system informatyczny, zoptymalizować koszty działalności i konkurować z polskim busem?
Zrobić biznesplan sensowny, leasing pojazdów i zarabiać. Skoro polski bus może to każdy może. Porównywanie sytuacji do hipermarketów to skrajna głupota
Pozdrawiam serdecznie trola.