KSW: "przemówiły pięści" - Pudzianowski zmiażdżył Najmana w 44 sekundy

921 wykop

Mariusz Pudzianowski wygrał z Marcinem Najmanem w pojedynku według zasad MMA (mieszane sztuki walki) podczas "Konfrontacji Sztuk Walki" w hali Torwaru w Warszawie.

Dodane przez

Pakus Pakus
Pakus
3 mies. temu dodał
  • obserwujących (0)
  • ranking (554)
 
 
  • [ pokaż komentarz ]
    plusbear Avatar
       
    +75 plusbear 3 mies. temu

    Pudzian zawstydził Najmana

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    sznik Avatar
       
        +247 sznik odpowiedział 3 mies. temu

    Nowa jednostka czasu:
    1 Najman = 44 sekundy

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    KordLord Avatar
       
        +357 KordLord odpowiedział 3 mies. temu

    Rozśmieszyła mnie ta walka. Najman kozak przed walką. A po walce mówi, że miał cel wytrzymać minutę...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    haxy Avatar
       
        +94 haxy odpowiedział 3 mies. temu

    Jeszcze chwila i Pudzian rozłupał by jego głowę jak kokosa ;D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    pepies Avatar
       
        +74 pepies odpowiedział 3 mies. temu

    Ciekawe kto następny będzie tak odważny i będzie walczył z Pudzianem :)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    seba8912 Avatar
       
        +154 seba8912 odpowiedział 3 mies. temu

    To była furia pudziana wygrał to bez przeszkód
    Najfajniejszy był rzut sędzi na pudzina :d
    Ja w takim momencie to bym się bał do niego podejść :D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Szym-s Avatar
       
        +41 Szym-s odpowiedział 3 mies. temu

    Najlepsze było podsumowanie komentatora sportowego: "Najsilniejszy człowiek świata kopał mocno jak koń". ;] Niemniej jednak osobiście zwycięzcy życzę powodzenia.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Supaplex Avatar
       
        +338 Supaplex odpowiedział 3 mies. temu

    Przerwali taki piękny bloczek reklam i puścili jakąś durną walkę....

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    bulzaj Avatar
       
        +157 bulzaj odpowiedział 3 mies. temu

    technika przy sile okazala sie niczym

    Zlitujże się - jaka technika? Z Najmana taki bokser jak z koziej dupy trąbka.
    Pudzian dziś pokazał, że może zacząć o MMA myśleć, ale dopiero walka z jakimś prawdziwym przeciwnikiem pozwoli oceniać, co może z tego wyniknąć.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Pakus Avatar
       
        +8 Pakus odpowiedział 3 mies. temu

    @pepies, jeśli idąc w kategorii bokserów to może któryś z braci Kliczko, jeśli MMA to może Antônio Rodrigo Nogueira albo Fabricio Werdum.
    Dla mnie ta walka była jakaś nijaka. Nie chodzi o czas, ale o styl Pudzianowskiego. Widać to, co mówił Najman, że Pudzian to nie sportowiec, ale fabryka mięśni. Owszem, był silniejszy i poduczył się stylu, ale jak popatrzycie na inne walki MMA to widać, że to jakoś nie to samo. Taka ot walka na stadionie, a nie na ringu MMA. Ja akurat lubię ten sport, bo sprawdza nie tylko siłę, sprawność i wytrzymałość, ale i myślenie zawodnika. Często nie wystarczy nawalać przeciwnika, trzeba też myśleć. Po Najmanie było widać, że myśli o całej walce, jak, gdzie i kiedy uderzyć, złapać, chwytać. U Pudzianowskiego widziałem w oczach tylko jedną myśl - kiedy te low kicki walić bo mi testosteron rozsadza głowę. W takich walkach potrzeba spokoju i opanowania, a nie napie****nia na ślepo. Zresztą nie podobają mi się też walki o takim rozstrzale wagowym. Nawet jakby Najman był lepszy to i tak Pudzian wygrywa masą. Nie często się zdarza, by pokonać o tyle cięższego (fani K1 wiedzą o czym mowię).

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    enemydown Avatar
       
        +95 enemydown odpowiedział 3 mies. temu

    Pudzian ma o tyle przewagi, że jego nijak powalić, na plecy bierze 500 kilo także jak padnie na łopatki to 5 takich Najmanów podniesie...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    slawpe13 Avatar
       
        +234 slawpe13 odpowiedział 3 mies. temu

    @Pakus:
    W MMA nie wygrywa myśliciel, tylko nap#!%$$!acz - więc krótko: nie p!!#%!!, to nie szachy...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    LegionPolski Avatar
       
        +39 LegionPolski odpowiedział 3 mies. temu

    @slawpe13, idealnie trafiłeś. ;)
    o takich nowych speców mi chodziło właśnie.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    next Avatar
       
        +9 next odpowiedział 3 mies. temu

    A po walce mówi, że miał cel wytrzymać minutę

    - by zaatakować. Bardzo dobra taktyka, gdyby mu się udało. Pudzian po 1 min wysiłku stracił by połowę siły i szybkości.
    Nawet Nastula wysiadł kondycyjnie swego czasu na Pride.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    KnightNi Avatar
       
        +29 KnightNi odpowiedział 3 mies. temu

    "Ale p!!#y spadają na głowę Najmana"

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    slawpe13 Avatar
       
        +26 slawpe13 odpowiedział 3 mies. temu

    @LegionPolski:
    Dzięki. Ale ja tam też żadnym specem nie jestem... Ot, od czasu do czasu coś się obejrzy - kumpel z roboty pasjonuje się MMA... Jednak nienawidzę kozaczenia "speców", co to wiedzą wszystko w "teorii"...

    Może nie było wiele finezji ze strony Pudziana w tej walce - ale po co, skoro przeciwnik nie dał czasu pomyśleć? :P

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    blackdog Avatar
       
        +30 blackdog odpowiedział 3 mies. temu

    chciałbym konfrontacji

    Pudzian vs, Bob Sapp

    podobne warunki fizyczne, podobna technika :) mogło by być ciekawie :)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    wielgi88 Avatar
       
        +28 wielgi88 odpowiedział 3 mies. temu

    Nie znam się na zasadach MMA, a zastanowiło mnie jak to jest z tą walką w butach?? Jest to dozwolone? Chyba pierwszy raz widziałem.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Treskil Avatar
       
        -6 Treskil odpowiedział 3 mies. temu

    Ja chciałbym Pudziana widzieć w konfrontacji z takim np. Peterem Aertsem z K1 - wtedy już by nie było tak różowo...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    lupuss Avatar
       
        +115 lupuss odpowiedział 3 mies. temu

    W MMA można walczyć w butach ale zawodnicy z reguły tego nie robią gdyż na bosaka łatwiej walczyć w parterze. Pudzian nie obawiał się walki w parterze z Najmanem ponieważ to bokser. I miał rację.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    slawpe13 Avatar
       
        -3 slawpe13 odpowiedział 3 mies. temu

    @LegionPolski:
    Widocznie niewyraźnie piszesz - bo też odebrałem to jako pojazd Pakusa i przyznanie mi racji...

    Ale wracając do tematu: uważasz, że lepszy jest zawodnik prezentujący niesamowitą technikę - ale przegrywający, czy jednak zawodnik wygrywający "na dresiarza" - bez techniki? Nie żebym lubił dresów - ale Twoje wypowiedzi wskazują, że nie ważny jest dla Ciebie zwycięzca - ale "piękno walki i technika"... Tak se ne da...
    I jeszcze raz: gdyby Najman nie pozwolił Pudzianowi tak nap$#$%$$ać - to może Pudzian pokazałby jakąś technikę. Najskuteczniejszą strategią jest ta prowadząca najszybciej do celu - w tym względzie nie możesz odmówić Pudzianowi sensowności wyboru "techniki" (pomijając już kompletnie sensowność wyboru przeciwnika (mógł wziąć kogoś lepszego) - ale debiutując raczej nie szuka się sobie mistrza świata, coby za szybko nie ulec złudzeniom).
    Pudzian ma potencjał szybkościowy (hehe), na pewno ma parę w łapach i wolę walki oraz pas karate. Jeżeli dojdzie do tego jeszcze technika (a przez podobno 2 miesiące, które trenował nic dziwnego, że jej nie posiada - tylko czy aby na pewno, walka była taaaaka krótka i nie mógł tego pokazać) to sądzę, że doczekasz się Polaka na najwyższych podiach MMA, czego Tobie, sobie i innym życzę :D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    sopek44 Avatar
       
        +5 sopek44 odpowiedział 3 mies. temu

    @Pakus
    Nie zgadzam się z Tobą. Najman nie miał ani siły ani techniki. O wiele ciekawszą walka była by Pudzian vs Mamed
    to są przeciwieństwa a nie Najman który nie ma szybkości ani siły a porównuje się do Pudziana.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Makabrator Avatar
       
        +117 Makabrator odpowiedział 3 mies. temu

    Rok zapowiedzi, bilety po kilka tysięcy, 3 godziny reklam 44 sekundy widowiska...
    Oszukali me skuwysyny!!!!! Czopy j%!ane!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Razgul Avatar
       
        -2 Razgul odpowiedział 3 mies. temu

    @slawpe13
    W MMA nie wygrywa myśliciel, tylko nap%#%$#@acz - więc krótko: nie p#!%$@!, to nie szachy...

    zielonego pojecia o MMA nie masz. Widziales kiedys walke Brazilian Jiu-Jitsu? Najlepsi zawodnicy MMA mieszaja właśnie BJJ z Muai Thai. I wierz mi - gdy zejda do parteru i BJJ zaczyna odgrywac swoja role, to to sa prawdziwe szachy. Wypracowujesz swoja pozycje, na kazdy ruch przeciwnika odpowiadzasz swoja kontra, na ktora on odpowiada swoim ruchem. Jak sie pomylisz, albo za wolno dzialasz to przeciwnik przejmuje inicjatywe. I tam wcale nie ma nap#!#%%!anki, tylko dazysz do zalozenia dzwigni. No, chyba ze ci sam nieosloniety leb podstawia...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    mcmlxxll Avatar
       
        +14 mcmlxxll odpowiedział 3 mies. temu

    A mnie ciekawi jak pudzian wypadł by w konfrontacji z jakimś mnichem z klasztoru shaolin ktory cale zycie studiuje budowę ludzkiego ciała, medytacje i skacze na kciukach.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Mike_Ainsel Avatar
       
        +45 Mike_Ainsel odpowiedział 3 mies. temu

    @Razgul
    Obawiam sie ze bjj na Pudziana to bedzie za malo. No bo co taki zawodnik moglby mu zrobic? Dominator jest za silny by zalozyc mu jakas dzwignie. Moze ktos z technika jak bracia Gracie, zalozy co banalnego typu na staw skokowy albo nadgarstek. Ale jakie sa szanse dojscia do takiej sytuacji? Wszelkie dzwignie lokciowe barkowe obawiam sie, ze odpadaja spowodu jego sily.
    Duszenie? Moze sie uda, ale czy Pudzian nie zerwie duszenia zwyczajnie odpychajac przeciwka?

    Muai Thai hmm w stojce jest jakas szansa. Ale przyjmowanie jego low kickow to samobojstwo (z tego powodu pewnie wiekszosc bokserow odpada). Raczej trzeba go ladnie w w glowe trafic. Patrzac na jego garde, az sie prosilo o front kicki, No ale tutaj znowu dochodza jego niskie kopniecia, dostac czyms takim stojac na jednej nodze to nie jest najprzyjemniejsza sprawa.
    No nic bedzie trzeba kibicowac Pudzianowi. Jednoczesnie nie mogac sie doczekac, az ktos w koncu znajdzie na niego sposob.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    siwymilek Avatar
       
        +125 siwymilek odpowiedział 3 mies. temu

    Pudzian:
    - hmm... to za rok może mistrzostwo świata w skokach narciarskich

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    wh00kiers Avatar
       
        -8 wh00kiers odpowiedział 3 mies. temu

    Niech Pudzian z Songiem walczy jak taki kozak.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    ringblack Avatar
       
        -4 ringblack odpowiedział 3 mies. temu

    @K1Ja2
    Puknij się w głowę i zastanów co piszesz. Tyle na Twój temat.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    enemydown Avatar
       
        +26 enemydown odpowiedział 3 mies. temu

    jak ktoś ci przyj#%ie takiego lowkicka, że by ci noge złamało to na pewno będziesz robił kontre

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    enemydown Avatar
       
        +1 enemydown odpowiedział 3 mies. temu

    ty jak bierzesz każdy koment na poważnie to też myśleniem nie grzeszysz

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    ringblack Avatar
       
        +5 ringblack odpowiedział 3 mies. temu

    Skoro Skrzecz jest wielkim ekspertem od MMA to fajnie, ale do tej pory sądziłem, że on był bokserem :) No i fakt, mój komentarz był zbyt krótki żeby wyjaśnić o co mi chodzil, wybacz. Ale pewności nigdy nie bedziesz miał... Tak samo można powiedzieć o walce Gołota-Adamek, czy o wszystkich walkach Sosnowskiego z kolejnymi "nadziejami białych". Nie rozumiem dlaczego wszyscy wszędzie szukają korupcji, złodziejstwa i innego syfu zamiast cieszyć się pięknem i nieprzewidywalnością sportu. Ludzie powinni ogarnąć się i zacząć patrzeć pozytywnie a nie wszędzie węszyć afery... Do afer najbardziej wam się nada strona waldka :) Tam i tak jest juz dużo idiotyzmów i syfu a "afery" sportowe byłyby idealnym dopełnieniem NWO :)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    bladwiel Avatar
       
        +2 bladwiel odpowiedział 3 mies. temu

    "i wydaje sie byc 250 razy silniejszy od Najmana"
    :D:D:D:D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    KierownikKaruzeli Avatar
       
        +2 KierownikKaruzeli odpowiedział 3 mies. temu

    w podstawówce mówiło się na "to" - "nie idź na chama"

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Erdii Avatar
       
        +16 Erdii odpowiedział 3 mies. temu

    A czego Wy się spodziewaliście? Przecież Pudzianowski po 3 miesiącach treningu nie będzie latał kolanami w powietrzu. Technika przyjdzie z czasem. Ma naprawdę potencjał i przede wszystkim charyzmę. Ludzie go lubią, a to też pomaga w odnoszeniu sukcesów. Zresztą walka była zbyt krótka, a sam przeciwnik był poniżej normy, więc pokazanie jakichkolwiek technik przez Pudzianowskiego nie miało sensu. Myślę, że ma spore aspiracje na zajście na wysoki poziom. Życzmy mu po prostu determinacji i dalszego zawzięcia, mobilizacji do treningów

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    NabzdyczonyNabuchodonozor Avatar
       
        -2 NabzdyczonyNabuchodonozor odpowiedział 3 mies. temu

    @bladwiel
    "250 razej silniejszy"

    Chociaż moje ulubione to:
    "Cztery kopnięcia na udo Najmana i Najman zniknął w niebycie pamięci." (no poeta się znalazł)
    "Świetna świetna świetna taktyka przygotowanie... dużo roboty... ja widze... Pudzianowski"

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    MSagent47 Avatar
       
        -4 MSagent47 odpowiedział 3 mies. temu

    A widzieliście zdziwko Pudziana jak sędzia go przyblokował? Gina rozwaliłaby go w 43 sekundy ;P

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Purple Avatar
       
        +2 Purple odpowiedział 3 mies. temu

    Raczej mnie to nie zdziwiło jeśli pudzian przygotowywał się do tej walki tak jak do zawodów strongmanów to od razu było wiadome że najman ma pozamiatane ;)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Sondokan Avatar
       
        +3 Sondokan odpowiedział 3 mies. temu

    @siwymilek:
    http://static3.demotywatory.pl/uploads/1260573076_by_Stain_500.jpg

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Pakus Avatar
       
        +2 Pakus odpowiedział 3 mies. temu

    @slawpe13:
    Dla mnie technika jest ważniejsza niż napier*******. I tu nie chodzi tylko i MMA czy K1, ale o wszystkie sporty walki. Zobacz nawet komentarze speców tematu po walce, często jest tak, że o wygranym mówią, że był lepszy czy silniejszy, ale też o przegranym, że przeważał techniką, nie zawsze, lecz się zdarza. Może przypomnę walkę bokserską Wałujew - Holyfield, gdzie zdecydowanie Holyfield był technicznie lepszy ale wygrał Wałujew http://www.youtube.com/watch?v=5y3TCQlEwRc . Osobiście lubię oglądać walki oparte na technice. Nie pisałem też, że Najman był technicznie lepszy - tego nie dało się zauważyć, bo walka była za krótka. Chcę też zgodzić się z Razgul'em, bo MMA we wszystkich wagach poza ciężką jest swoistymi szachami. A co do walki Pudzianowskiego z kimś w swojej wadze to może być problem, gdyż nie ma wielu (nie wiem czy jest jakikolwiek) w jego wadze. Waga ciężka w większości organizacji to >93kg, w UFC ciężka to 93kg-120kg. Jest jeszcze kategoria super ciężka, ale nie wiem jak często takie walki się odbywają i czy ma górną granicę, bo jednak Pudzian waży prawie 140kg. Chodzi o to, że większość zawodników MMA waży poniżej 120 kg, bo taka waga pozwala jeszcze na swobodną walkę w parterze. Mając tak ogromną masę mięśniową jak Pudzianowski nie ma już tej swobody ruchów w parterze (on chyba się nawet po plecach nie może podrapać). Zostają mu jeszcze niektóre turnieje K1, gdzie nawet walczą zawodnicy sumo.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    slawpe13 Avatar
       
        +3 slawpe13 odpowiedział 3 mies. temu

    @Pakus:
    Widzisz, ja też lubię piękno sportu (nie tylko sportu walki - także np. szachy, choć to nie jest stricte sport :P), technikę i inteligentne zagrywki. Problem jest taki, że ja nie najeżdżam na wygrywającego, że wygrał w złym stylu - dla mnie po prostu w tej walce był lepszy. A skoro przeciwnik pozwala się bić bez stylu - to po co bawić się w jakieś wyszukane, pracochłonne i męczące techniki? Będzie inny przeciwnik - zapewne będzie inna strategia na walkę (co jest samo przez się oczywiste), a i technikę zapewne się wypracuje.
    Moim zdaniem najeżdżanie na brak techniki u wygrywającego świadczy o idiotyźmie najeżdżającego...

    Howgh, powiedziałem!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    prusi Avatar
       
        0 prusi odpowiedział 3 mies. temu

    problem w tym, że aby pokazać się z dobrej strony to przeciwnik musi ci dać szansę walcząc na jakimś poziomie, a Najman nic nie pokazał, nawet obrony przed low kickami nie ćwiczył, nie mówiąc już o tym, że odklepał od razu jak znalazł się na macie - tragedia.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Neq Avatar
       
        +8 Neq odpowiedział 3 mies. temu

    Pudzian niszczyć, Pudzian miażdżyć!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    MrGrandma Avatar
       
        +3 MrGrandma odpowiedział 3 mies. temu

    Pudzian tańczyć na lodzie!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    detokstyle Avatar
       
        +4 detokstyle odpowiedział 3 mies. temu

    wg mnie tu nie chodzi o sam fakt braku techniki, po tak krótkiej walce nie można tego ocenić. Jak mawiał Adolf Hitler: "Nikt nie pyta zwycięzcy w jaki sposób zwyciężył". Wydaje mi się jednak, że Pudzian jest na tyle charakternym człowiekiem, że wie, że musi z siebie dać dużo więcej przy bardziej wymagających przeciwnikach.

    Ważne też dla mnie jest to jak się zachował po walce, zyskał w moich oczach. Przypomnijmy niedawne wydarzenie sportowe: walka Gołota - Adamek. Tomek po walce z polską legendą boksu [bo co by nie mówić Gołota nią jest] zachowywał się jakby ten pas Polsatu to był pas mistrzowski po niesamowicie cięzkiej walce. Sam o sobie mówił "To ja, Tomek Adamek, mistrz." i to mówi osoba która wygrała z "dziadkiem" pierwszą walkę w tej kategorii wagowej. A Pudzian? Czy on mówi o sobie "to ja mistrz"? Nie, jedyne co to "Polska górą". Potrafi mieć szacunek za to, że przeciwnik miał odwagę wyjść na ring.

    Chciałbym na tej podstawie obejrzeć walkę Pudzian - Adamek.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    prusi Avatar
       
        -3 prusi odpowiedział 3 mies. temu

    no tylko różnica jest taka, że Adamek jest rzeczywiście mistrzem i bił w niższych kategoriach mistrzów, a Pudzian w MMA jest debiutantem który zbił debiutanta. poza tym każdy może sobie puścić walki Adamka i powiedzieć coś o jego technice i szybkości, a po 40 sekundach w tak wszechstronnej dyscyplinie jak MMA to raczej ciężko cokolwiek o umiejętnościach powiedzieć.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    detokstyle Avatar
       
        0 detokstyle odpowiedział 3 mies. temu

    @up nie neguję jego osiągnięć a oceniam zachowanie, wg mnie jeśli ktoś uważa, że jest najlepszy to właśnie odniósł swą pierwszą najpoważniejszą klęskę. Trzeba mieć wyczucie tej granicy między znaniem swej wartości a megalomanią. Polacy w większości [i mam nadzieję nie tylko] są przyzwyczajeni do sportowców skromnych a działających, vide Adam Małysz, Robert Kubica. cieszą się ze swych osiągnięć i dziękują za doping, a nie gwiazdorzą tymi osiągnięciami. Tomek Adamek idealnie wpasował się w tą galę ze swą wypowiedzią w moment odebrania pasu polsatu - oba te aspekty na podobnym poziomie. Na ogół jest tak, że jak już ktoś "jest mistrzem" to szybka droga w dół boleśnie weryfikuje ten osąd. I nie życzę wcale mu źle, to z pewnością niesamowicie dobry bokser, obecnie najlepszy w kraju i zbliża się do czołówki. Tylko w komentarzach pod wykopem o tamtej walce ludzie w dużej mierze podzielali to zdanie: jakby przyszło mu walczyć chociaż z zawodnikiem w podobnym do swego wieku, więc i o podobnej szybkości to nikt nie ma wątpliwości, że nie poszłoby tak prosto i przyjemnie.

    Inna kwestia to dość denerwujący czesto spotykane zdanie na temat walki Pudziana. Przed walką naprawdę wiele osób wyrażało opinię "Pudzian to kloc, sterydziarz, brak mu techniki, a boks jest boksem, jeden cios i się skończy". teraz jest po walce, skończyło się faktycznie i ponownie opinia "Gdyby walczył z tym/tamtym to by przegrał". Czy stale tak trzeba upadlać początki kariery w danej dyscyplinie? Gdyby Pudzian nie był znany w naszym kraju tak jak jest a odnosiłby sukcesy to nastąpiła by Pudzianomania. Ale odwrotnie, gdyby 5 lat temu ktoś śledził osiągnięcia Kubicy/10 lat temu Małysz i padłoby zdanie "Oj, on może być mistrzem" to większa część towarzystwa rzuciłaby "E, gdzie tam, on? miał szczęście, brak techniki, nie to co inni, gdyby przyszło mu skakać/jeżdzić w trudniejszych warunkach i z lepszymi to"...

    Na szczęście grono sympatyków Pudziana jest szerokie. Jak ktoś tu napisał, ze względu na to, że dał się poznać jako sympatyczny, charakterny facet. I wracając do początku wypowiedzi: Jak myślisz, Czy po walce z Gołotą Adamkowi powiększyło się grono sympatyków? Chyba wtedy niepotrzebna by była ta cała szopka z apelowaniem do fanów i do samego Andrzeja pod publiczke na swym blogu: http://www.wykop.pl/ramka/253181/tomasz-adamek-wyciaga-reke-do-goloty

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    prusi Avatar
       
        0 prusi odpowiedział 3 mies. temu

    "wg mnie jeśli ktoś uważa, że jest najlepszy to właśnie odniósł swą pierwszą najpoważniejszą klęskę."
    nie w sportach walki, tu trzeba się uważać za najlepszego, żeby być mistrzem, to jest też wojna psychologiczna, ale przede wszystkim pewność siebie której w tych sportach nigdy mało.
    nie chce porównywać Adamka do niego, ale raczej wypowiadał się lżej niż http://www.youtube.com/watch?v=YkXlBwXai_k#t=1m30s
    poza tym o ile dobrze pamiętam to powiedział, że on nie jest od oceniania, że cieszy się zwycięstwem, ale zamierza w tej kategorii osiągnąć więcej niż pokonanie Gołoty.

    "Trzeba mieć wyczucie tej granicy między znaniem swej wartości a megalomanią. Polacy w większości [i mam nadzieję nie tylko] są przyzwyczajeni do sportowców skromnych a działających, vide Adam Małysz, Robert Kubica."
    to sporty w których liczy się precyzja i opanowanie, a nie agresja i energia tak jak w sportach walki.

    "cieszą się ze swych osiągnięć i dziękują za doping, a nie gwiazdorzą tymi osiągnięciami."
    Adamek też podziękował.

    "Tomek Adamek idealnie wpasował się w tą galę ze swą wypowiedzią w moment odebrania pasu polsatu - oba te aspekty na podobnym poziomie."

    "Na ogół jest tak, że jak już ktoś "jest mistrzem" to szybka droga w dół boleśnie weryfikuje ten osąd."
    nie w tej dyscyplinie, tutaj tylko ci którzy chcą być mistrzami nimi zostają.

    "Tylko w komentarzach pod wykopem o tamtej walce ludzie w dużej mierze podzielali to zdanie: jakby przyszło mu walczyć chociaż z zawodnikiem w podobnym do swego wieku, więc i o podobnej szybkości to nikt nie ma wątpliwości, że nie poszłoby tak prosto i przyjemnie."
    ale to on dobiera sobie przeciwników? on może powiedziec tylko tak, albo nie na propozycję, zaproponowali mu Gołotę - łatwy do pokonania, akurat aby wejść w nową kategorię - nie walczy się od razu z mistrzami. ja bym się zastanawiał nad tym drugim bo on ewidentnie nie chciał wygrać - wręcz walczył żeby po prostu dostać kasę.

    "teraz jest po walce, skończyło się faktycznie i ponownie opinia "Gdyby walczył z tym/tamtym to by przegrał". Czy stale tak trzeba upadlać początki kariery w danej dyscyplinie?"
    chodzi o to, że wielu robi już z niego mistrza, a wcale nim nie jest, pokonał dopiero jakiegoś celebrytę, kiepskiego boksera i jeszcze gorszego kickboksera - w ogóle wg mnie pomysł walki dwóch debiutantów jest poroniony, bo do kogo mam porównywać?

    _"Jak myślisz, Czy po walce z Gołotą Adamkowi powiększyło się grono sympatyków? Chyba wtedy niepotrzebna by była ta cała szopka z apelowaniem do fanów i do samego Andrzeja pod publiczke na swym blogu: http://www.wykop.pl/ramka/253181/tomasz-adamek-wyciaga-reke-do-goloty"_
    ale jest zasadnicza różnica: Pudzian pokonał jakiegoś leszcza którego nikt nie lubi/ceni (co było słychać gdy wchodził na ring), a Adamek pokonał legendę, człowieka którego w Polskim boksie zna każdy, a szanuje większość - to chyba normalne, że tak się stało.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Ravier03 Avatar
       
        0 Ravier03 odpowiedział 3 mies. temu

    Najmanowi tylko łeb skakał. :)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    baqarah Avatar
       
        -2 baqarah odpowiedział 3 mies. temu

    No i nagle powstalo 40 milionow znawcow MMA.

    Smieszy mnie to niezwykle. Sam naogladalem sie sporo filmikow na Jutjubie o K1, MMA, UFC itp itd ale dalej nie uwazam siebie za jakiegos wielkiego znawce.
    Widzialem takie walki, gdzie przez 10 minut chlopaki tarzali sie po podlodze, sciskajac sie i w koncu jeden drugiemu zalozyl dzwignie. Fajnie to wygladalo, bo z malej przewagi, po chwili nieuwagi przeciwnika ludzie poprzez swoja technike potrafili zakonczyc walke.
    Widzialem tez takie walki, gdzie po gongu jeden szarzowal na drugiego i walka po kilku "plombach" konczyla sie. Z glowy atakujacego wrecz dawalo sie slyszec glosne "AGRESJA!!!". Bardzo ciekawie, choc krotkie, walki. Zawsze mnie rozbawialy, bo byly pozbawione tego miziania sie w parterze, tylko dwa wielkie spocone gory miesa bijace sie facjatach.

    Walka Pudziana to byla ta druga (thx cpt obvious!!). Kiedy Pudzian zasadzal swoje low kicki to az mnie bolaly piszczele. Kiedy, juz w parterze, demolowal twarz Najmana to mimowolnie pojawil sie na mojej twarzy grymas. Pudzian wydawal sie niczym dzika bestia.

    Chcialbym jeszcze obejrzec Pudziana w walce z kims podobnym do Mirko CroCopa (patrz walka: Mirko vs Bob Sapp), a kiedy Pudzian da sobie rade, to zaczne traktowac jego przygode z MMA jak cos powazniejszego.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    detokstyle Avatar
       
        0 detokstyle odpowiedział 3 mies. temu

    @up no fakt, to moglaby być faktycznie ciekawa walka, duzo szloby na nogi, bo Mirko sadzi tak samo potezne jesli nie potezniejsze high kicki jak Pudzian te low'y. Tylko jednak zeby sie odbyla to musi byc odwrotnie. To Pudziana przygoda z MMA musi zaczac byc faktycznie powazna zeby w ogole do takiej walki doszlo.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Michaelangello Avatar
       
        -1 Michaelangello odpowiedział 3 mies. temu

    Wniosek: Pudzian "wybrał" najbardziej prymitywną formę zwycięstwa... a jednak najskuteczniejszą.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Ortaldo Avatar
       
        0 Ortaldo odpowiedział 3 mies. temu

    @KordLord (www)
    Rozśmieszyła mnie ta walka. Najman kozak przed walką. A po walce mówi, że miał cel wytrzymać minutę...
    Widziałem tę wypowiedź. Jednak zupełnie inaczej ją odebrałem. Wg mnie Najmanowi chodziło o to, że walka nie miała się skończyć w minutę. To było dla niego zaskoczenie i rozczarowanie.
    To tak jakbyś się do czegoś długo przygotowywał i wręcz uważał, że się dobrze przygotowałeś. A tutaj życie brutalnie weryfikuje. Więc jak w przypadku tej walki. Najman wiedział, że przegrał, i że to w mniej niż minutę. A na pytanie jaki był plan odpowiedział. Że wytrzymać minutę. Ale nie w sensie dosłownym. Tylko w sensie, że miał przynajmniej przegrać ale nie w tak krótkim czasie.

    @slawpe13
    Jak coś to najeżdżanego.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    prusi Avatar
       
        +5 prusi odpowiedział 3 mies. temu

    "No i nagle powstalo 40 milionow znawcow MMA."
    powiedz mi: czy trzeba być znawcą, żeby o tym dyskutować? nie wystarczy się tym po prostu interesować? a takich ktorzy się interesują jest sporo - wielu ma sopcasta i youtube'a...
    śmieszy mnie to, że ty się wywyższasz i dodatkowo podpinasz się pod pierwszy komentarz.

    @up mnie się wydawało, że jemu chodziło o to, że spodziewał się takich ataków Pudziana, jego celem było przetrwać pierwsze minuty i pokonać go kondycyjnie - tak to zrozumiałem.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    enef Avatar
       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    gumis112211 Avatar
       
        +58 gumis112211 odpowiedział 3 mies. temu

    dlaczego go minusujecie? prawde pisze, gdyby ten post napisal fan... to mialby juz 50 plusow

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    PabloX Avatar
       
        +14 PabloX odpowiedział 3 mies. temu

    Chuck Norris ma kopnięcie z pół obrotu, a Pudzian ma Low Kicka ;D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    shisho Avatar
       
        -1 shisho odpowiedział 3 mies. temu

    @arcanos
    Ma najwięcej wykopów, to już musi być pierwsze?
    http://www.wykop.pl/link/271752/pudzian-wygral
    Zresztą @enef napisał to wyżej... Patrz uważnie ;p

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Kriszero Avatar
       
        +19 Kriszero odpowiedział 3 mies. temu

    a czy to istotne że już było? :' nie rozumiem tej rywalizacji wykopowej. Chyba nie w tym rzecz prawda?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    shisho Avatar
       
        +1 shisho odpowiedział 3 mies. temu

    @Kriszero
    a ja nie rozumiem czemu pojawiło się ze 20 wykopów o tym, jak nie więcej. Więc tak, ważne, że było...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Ryu Avatar
       
        0 Ryu odpowiedział 3 mies. temu

    Niech się ten "najsilniejszy" człowiek świata zmierzy z jakimś doświadczony zawodnikiem z MMA. Nawet niech to będzie o połowę od niego chudszy Japończyk z dobrym zapleczem Kyokushinkai to mu tak gładko nie pójdzie.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    lupuss Avatar
       
        +58 lupuss odpowiedział 3 mies. temu

    Z dobrym zawodnikiem MMA o porównywalnej wadze Pudzian na razie nie ma szans ale nie opowiadajcie głupot, że 80 kilowy Japończyk mu krzywdę zrobi. Po pierwsze nie ma szans na żadne chwyty a okładać to by go musiał bez końca. Za dużo filmów oglądacie.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Thewalldi Avatar
       
        +5 Thewalldi odpowiedział 3 mies. temu

    Jak w starożytnym Rzymie... Zwierzęta do koloseum i niech poleje się krew, tylko gdzie zwierzęta? na arenie czy na widowni? Mnie taka forma rozrywki nie interesuje-oglądałem bardziej z przymusu, już nawet pomijając te reklamy- miałem szczęście ich nie oglądać, bo wróciłem przed samą walką (z legend ludowych wiem że trwały ponad 30 min), koszmar

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Mruvek Avatar
       
        +5 Mruvek odpowiedział 3 mies. temu

    @lupuss
    story of ricky sie naogladali :D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Blackbull Avatar
       
        +6 Blackbull odpowiedział 3 mies. temu

    Jak w starożytnym Rzymie... Zwierzęta do koloseum i niech poleje się krew, tylko gdzie zwierzęta? na arenie czy na widowni?

    Nie ma zwierząt, bo to walka gladiatorów. Tu chodzi tylko o brutalną walkę, jak w Starożytnym Rzymie i ludziom to się podoba. Kogo chcesz oszukać sugerując, że to niska, godna pogardy rozrywka?

    80% osób, które to oglądają nie ma pojęcia o co chodzi, tylko prześcigają się w nic nie wartych analizach. Ja się nie oszukuję, najbardziej podobała mi się agresja Pudziana i tyle.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    anonim1133 Avatar
       
        0 anonim1133 odpowiedział 3 mies. temu

    @lupuss
    No na pewno nie jest nie pokonany, ale człowiek pokroju najmana nie wiele raczej może mu zrobić. Tak jak wyżej pisali, nawet jak by jakoś go chwycił, to pudzian raczej zerwał by bez problemu każdy jego chwyt ;-) Z chęcią obejrzał bym za jakiś czas walkę pudziana z kimś doświadczonym ;-)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Thewalldi Avatar
       
        -2 Thewalldi odpowiedział 3 mies. temu

    Co to za rozrywka kiedy się leżącego po głowie nap!##$!%a?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    plusbear Avatar
       
    +151 plusbear 3 mies. temu

    Przynajmniej pokażą całą walkę w teleexpresie

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    pepies Avatar
       
        +145 pepies odpowiedział 3 mies. temu

    Czasopisma zamiast płyt będą dołączały dyskietki z walką...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    KordLord Avatar
       
        +23 KordLord odpowiedział 3 mies. temu

    @arcanos
    To może wykupmy cały blok reklamowy. Moglibyśmy puścić tą walkę około 80 razy...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Hadad Avatar
       
        +140 Hadad odpowiedział 3 mies. temu

    Ja bym wolał się złożyć na reklamę na plecach Pudziana. Coś w stylu WYKOP K*RWA!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    KordLord Avatar
       
        +55 KordLord odpowiedział 3 mies. temu

    Raczej: Z KOPA K*RWA!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    FILEmoniusz Avatar
       
        +81 FILEmoniusz odpowiedział 3 mies. temu

    @Plusbear
    To nie jest smieszne. Jak przedstawiali walczacych to postanowilem wlozyc szybko popcorn do mikrofalowki, wracam po niecalej minucie a tu Najman dziekuje Pudzianowi za walke. Ze zlosci wywalilem popcorn. ;-/

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    maruch Avatar
       
        +14 maruch odpowiedział 3 mies. temu

    Masz tu plusa na pocieszenie ;).

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Arkadian Avatar
       
        +12 Arkadian odpowiedział 3 mies. temu

    Nie sądziłem, że Pudzian dysponuje taką dynamiką, szczególnie low-kick w jego wykonaniu to coś nieprawdopodobnego. On mógłby się kopać z koniem i to ze szkodą dla konia.
    Dobrze, że Pudzian nie kopie high-kicków bo po walce z nim to coroner musiał by przyjeżdżać po oponenta.
    Coś jeszcze powiem dla malkontentów którzy kochają mma i narzekają na taką walkę. Oczywiście technicznie było to słabe przedstawienie ale niezwykle ciekawe. Pamięta ktoś początki mma? Wtedy wychodzili karatecy i walczyli karate, bokserzy boksowali, judocy przewracali itp. Dzisiaj niemal każdy walczy w BJJ. Więc taka walka jest ciekawsza raz na jakiś czas od trójkątów, gilotyn itp. Widzieliście jaką furorę robi w Bob Sapp? Wałujew techniczne dno został mistrzem świata. Mariusz ma szansę być dobrym fighterem bo ma potężną siłę, dużą dynamikę i do tego wielkie serce do walki. Ale do tego jeszcze kilka lat na matach w sali ćwiczeń...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Mike_Ainsel Avatar
       
        +6 Mike_Ainsel odpowiedział 3 mies. temu

    Arkadian dodam jeszcze ze Mariusz ma naprawde swietnych trenerow, ktorzy to moga z niego zrobic prawdziwego fightera

    Aaa jeszcze zapomnialbym tego chyba nikt tutaj nie chwalil
    Pudzian swietnie rozegral walke taktycznie.
    No a po pierwszym low kicku to juz egzekucja byla

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    steyr Avatar
       
        -2 steyr odpowiedział 3 mies. temu

    Bob Sapp furore? tylko wsrod Japonczykow ktorzy maja z racji ogolnego "skarlenia" kult wielkich facetow. i to ze jest popularny to mozna bylo pare lat temu co najwyzej powiedziec.

    pudzian nie jest zadna nadzieja polskiego mma i wszystkie te przesadzone wypowiedzi sa po prostu smieszne. ktos tu pisal ze pare lat na sali treningowej i bylby dobry. zalozmy teoretycznie ze masz racje ale po jaka cholere mialby to robic? nie zarobi na tym wcale kokosow (bo nie beda mu za kazda walke placic tak duzo jak za ta) no i nie zapominajmy ze ma 32 lata.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    sznik Avatar
       
        +122 sznik odpowiedział 3 mies. temu

    Czy Ty do c#!a z choinki spadłeś?
    Czytałeś choć jeden artykuł z "wywodami" Najmana czego to nie zrobi z Pudzianem i jak on nie będzie latał?

    Dostał za swoje, należało mu się. Brawo dla Pudziana za skromne udowodnienie czynem, nie pustymi słowami.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    HooK Avatar
       
        +90 HooK odpowiedział 3 mies. temu

    W jednym z wywiadów Pudzian mówił że Najman zobaczy co to znaczy zderzyć się z pędząca lokomotywą...
    nie brałem jego słów dosłownie puki nie obejrzałem walki... teraz już wiem co miał na myśli...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    arcanos Avatar
       
        +44 arcanos odpowiedział 3 mies. temu

    Lokomotywą? To było sto razy gorsze od lokomotywy ;d.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    HooK Avatar
       
        +21 HooK odpowiedział 3 mies. temu

    Fakt że Pudzianowski kozaczył w wywiadach itp, szczerze mówiąc przed walką byłem za Najmanem, zwycięstwo Pudziana w taki stylu jakim tego dokonał trochę mnie zaskoczyło... życzę mu powodzenia w dalszej karierze w MMA, jestem ciekawy co z tego dalej wyjdzie...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Kuba7393 Avatar
       
        +8 Kuba7393 odpowiedział 3 mies. temu

    heh, nikt Najmana na ring nie wepchnął. Mógł boksować worek w piwnicy, a tak pojawił się na chwilę na ringu i dopisał do swojego życiorysu 44 sekundy bolesnego doświadczenia.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    FILEmoniusz Avatar
       
        +1 FILEmoniusz odpowiedział 3 mies. temu

    @Arcanos
    Wydaje mi sie, ze 250 razy gorsze

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    FILEmoniusz Avatar
       
        +38 FILEmoniusz odpowiedział 3 mies. temu

    @paba
    emmm... Pani z imprezy wrocila, czy jak?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    trescusunietaprzezmoderatora Avatar
       
        +33 trescusunietaprzezmoderatora odpowiedział 3 mies. temu

    @Lolash

    Czego Ty się spodziewałeś? Że publiczność będzie za Najmanem? Na jakim Ty świecie żyjesz?

    Pudzian - znany na pewno znacznej większości polaków (i nie tylko) do tego dał się poznać wiele razy jako strasznie sympatyczny facet, dlatego ludzie go lubią.
    Najman - kołek, który pojawił się praktycznie znikąd i sapie coś do jednego z najsilniejszych ludzi na świecie. Nieznany dla 99% polaków.
    To tak pokrótce, bo czas spać. Wnioski wyciągnij sam.
    Odnośnie mediów się nie wypowiadam, bo tv oglądam raz na tydzień, a pudelków i innych capów nie czytuję.

    Moje zdanie jest takie, że gdyby nie kasa, to Najman by tam nawet nosa nie wystawił, bo na bank był świadom, że dostanie 'bencki' niemiłosierne. Jeśli nie był tego świadom to a) był idiotą; b) jest idiotą. < Zaznacz poprawną.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    ringblack Avatar
       
        +12 ringblack odpowiedział 3 mies. temu

    Przed walką czytając różne artykuły to raczej od Najmana biła pogarda i brak szacunku, koleś po prostu jest p#%%ą i tyle, tak jak w walce z Wawrzykiem, która trwała niecałe 2 rundy... Wielki mi k%!!a bokser i wojownik co to płacze po przegranych... I odnośnie wypowiedzi Dominatora... ja tam niczego zdrożnego nie zauważyłem, Pudzian powiedział to co uważał za słuszne i zbytnio się nie pomylił, a Najmana to on miał centralnie w dupie, więc nie piszcie komentarzy typu "ojej jak on może tak nie szanować Najmana? tak się nie robi" bo będą to bzdury.
    PS: Odnośnie samej walki = taka swojska sobotnia burda gdzie napieprzają się przedstawiciele 2 wiosek :)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    n00kie Avatar
       
    +49 n00kie 3 mies. temu

    oglądając 15 raz Ace Venture przed KSW byłem bardziej zaskoczony przebiegiem akcji niż w przypadku wyniku tej walki :]

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Jimmy_PoP Avatar
       
    +186 Jimmy_PoP 3 mies. temu

    Polsat jak zwykle zrobił mega kiczowatą gale. W pierwszych rzędach siedzieli "celebryci" z jednym Mroczkiem na czele plus inni pajace. Super ambitne wywiady przed walką. Tylko czekałem aż Krzysztof Ibisz wyskoczy zeby udawać jaki to on ma basowy głos, a wtedy na pewno wyłączyłbym telewizor.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    slawpe13 Avatar
       
        +153 slawpe13 odpowiedział 3 mies. temu

    @Vinssent:
    Jeden ch$%... Dosłownie... ]:->

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Jarasmen Avatar
       
        +21 Jarasmen odpowiedział 3 mies. temu

    Wydaje mi się, że było dwóch, tylko nie mogli na raz emocji wytrzymać i się wymieniali kiedy Polsat puszczał reklamy - jeden na trybunach, drugi w toalecie.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    syluch Avatar
       
        +24 syluch odpowiedział 3 mies. temu

    No Panowie...ale jak zobaczyłem Herbuś komentującą walkę KSW??? To może następnym razem Cichochłopek będzie komentować mecze EURO 2012??

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    FrancuskaBagietka Avatar
       
        +51 FrancuskaBagietka odpowiedział 3 mies. temu

    "Kolejny expert, Edyta Herbuś"

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    moki Avatar
       
        +7 moki odpowiedział 3 mies. temu

    Cichopkowa i Herbuś to mogłyby sędziować... A Ibisz nadawałby się na szefa składu sędziowskiego

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Heti Avatar
       
        +14 Heti odpowiedział 3 mies. temu

    A najbardziej mi wstyd za publiczność.
    Pomimo wygrywanych walk przez zagranicznych nadal gwizdali i robili wieś.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Blendi Avatar
       
    +12 Blendi 3 mies. temu

    Było!! http://www.wykop.pl/wykopalisko - całe wykopalisko :P

    Wg mnie, Pudzian ma i tak spore szanse z potężniejszymi przeciwnikami, wszak sam trenuje sztuki walki i pokazał, że wolny to on nie jest! :p

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Hoob Avatar
       
    +57 Hoob 3 mies. temu

    Mnie to jednak na remis wyglądało.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    bulzaj Avatar
       
        +10 bulzaj odpowiedział 3 mies. temu

    Zanim zaczniesz rzucać takie przeczucia zastanów się przez pięc sekund - komu w tym przypadku opłacałoby się to reżyserować?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    makaj Avatar
       
    +200 makaj 3 mies. temu

    Najlepszy w ringu był sędzia, bo powalił Pudziana na łopatki.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Jimmy_PoP Avatar
       
        +177 Jimmy_PoP odpowiedział 3 mies. temu

    Paradoksalnie to był jedyny człowiek na tym ringu, który zastosowała jakąś "technikę" i sprawnie założył dźwignię na łape Pudziana. Szacun!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    slawpe13 Avatar
       
        +75 slawpe13 odpowiedział 3 mies. temu

    @Jimmy_PoP:
    Może powinien walczyć zamiast Najmana? :]

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    sidhellfire Avatar
       
        +35 sidhellfire odpowiedział 3 mies. temu

    A kto by go oderwał od Pudziana? Na pewno nie Najman.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    ripostman Avatar
       
        +50 ripostman odpowiedział 3 mies. temu

    Ten sędzia był odważniejszy od Najmana

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    meat81 Avatar
       
        -3 meat81 odpowiedział 3 mies. temu

    masz racje widzieli wszyscy jak mu sędzia dzwignie założył ;)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    turemka Avatar
       
        +37 turemka odpowiedział 3 mies. temu

    meat81 i co z tego że sędzia założył dźwignie, skoro pudzian jak by chciał to razem z nim uwieszonym na ręce by wstał?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    MrGrandma Avatar
       
        -4 MrGrandma odpowiedział 3 mies. temu

    Ten sędzia był odważniejszy od Najmana

    Sam byś sp$!!$%#ał gdzie pieprz rośnie :D A sam fakt pojedynkowania się z Pudzianem to już pewnego rodzaju wyróżnienie, bo trzeba mieć najpierw jakiś prestiż :P

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Werify Avatar
       
    +80 Werify 3 mies. temu

    "I zobaczycie czym różni się uprawianie sportu od hodowania własnego ciała"
    Ten tekst w stosunku do przebiegu walki wypadł nieźle.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    grochu Avatar
       
        +5 grochu odpowiedział 3 mies. temu

    A kto to powiedział? I kiedy?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Mruvek Avatar
       
        +57 Mruvek odpowiedział 3 mies. temu

    Najman przed walką ;)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    oniee Avatar
       
        +75 oniee odpowiedział 3 mies. temu

    eeee. to teraz już nikt Cie nie lubi: Wyp!%%!#$aj...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Dwiks Avatar
       
        +78 Dwiks odpowiedział 3 mies. temu

    @Ryu
    A czego się spodziewałeś? Finezji w uderzeniach pudziana? Sam mówił, że jest jednym z silniejszych ludzi na ziemi, a 2 miesiące przygotowań to o wiele za mało aby nabrać jakiejś konkretnej techniki. Za cel przyjął wygranie tej walki, a że MMA to taka wolna amerykanka, to skorzystał z wszelkich dostępnych dla niej zasad.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    kozinsky Avatar
       
        +14 kozinsky odpowiedział 3 mies. temu

    Oglądałem na prawdę wiele walk MMA. Jak na kogoś kto nigdy nie bił się zawodowo to moim zdaniem Pudzianowski pokazał wielką klasę i styl. Kopnięcia w stylu Karate (14 lat Pudzian walczył) a jego ciosy ręka jak się przypatrzycie były zadawane przednią częscia pięści a nie jak ludzi z ulicy dolną częscia...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Werify Avatar
       
    -1 Werify 3 mies. temu

    @Ryu
    Jak wspomnieli przedmówcy najman swoim stylem "przepowiadania" tej walki również wielką kulturą się nie wykazał.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Zachary Avatar
       
    +200 Zachary 3 mies. temu

    Podobał mi się komentarz z youtuba "wjechał w niego jak motorem w kury".

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Pornflake Avatar
       
    -6 Pornflake 3 mies. temu

    Pudzian po walce: "I tak należą się brawa dla Najmana, że odważył się w ogóle wyjść na ring."
    No to czekamy na następnego przeciwnika! Pudzian!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Kuba7393 Avatar
       
        +30 Kuba7393 odpowiedział 3 mies. temu

    To MMA a nie szermierka. Liczy się przede wszystkim skuteczność, a nie piękny styl.
    A niestety Najman pomylił ringi, a przynajmniej źle dobrał rywala.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    lupuss Avatar
       
        +9 lupuss odpowiedział 3 mies. temu

    W MMA można walczyć w butach ale zawodnicy z reguły tego nie robią gdyż na bosaka łatwiej walczyć w parterze. Pudzian nie obawiał się walki w parterze z Najmanem ponieważ to bokser. I miał rację.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Werify Avatar
       
    +22 Werify 3 mies. temu

    Brat pudziana to wyjątkowa osoba, w końcu nie na codzień spotyka się pseudo dresa w jeansach(w dodatku krótkich) z jaskrawo czerwonym podkoszulkiem rapującego na siłę i bez sensu.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    givdaf Avatar
       
        +9 givdaf odpowiedział 3 mies. temu

    a jaki z niego teksciarz... "zaraz cię zniszczę..." poeta wręcz

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Jarek Avatar
       
    +84 Jarek 3 mies. temu

    "A imię jego czterdzieści i cztery"

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    greko Avatar
       
        +30 greko odpowiedział 3 mies. temu

    ... ostrzeżenie przed niebezpieczeństem ! ;-)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Primitriv Avatar
       
        +7 Primitriv odpowiedział 3 mies. temu

    idę tam, idę sam w tą czarną chwilę

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    arrow Avatar
       
        +10 arrow odpowiedział 3 mies. temu

    Tyle myśli w sekund tyle

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Lord_Blizzard Avatar
       
        +5 Lord_Blizzard odpowiedział 3 mies. temu

    To wątpliwe, żebym czegokolwiek bał dziś się, cokolwiek

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Combaine Avatar
       
        +10 Combaine odpowiedział 3 mies. temu

    ja to wszystko p#%$!#%ę

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Gh0st Avatar
       
        -2 Gh0st odpowiedział 3 mies. temu

    I szkole, stres, strach, k***a mać
    Czas sie bać, nadszedł czas, sprawdź to, sprawdź!

    ps. Tekst z "Psychodelii" bardziej pasuje:
    "Me kły błyskają w mroku, wciągam powietrze
    Już jestem w amoku!"

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Sasti Avatar
       
        -2 Sasti odpowiedział 3 mies. temu

    Ażeś mnie rozwalił. :D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    czarofnick Avatar
       
    +63 czarofnick 3 mies. temu

    Za co on go tak bije?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    slawpe13 Avatar
       
        +176 slawpe13 odpowiedział 3 mies. temu

    @czarofnick:
    Za pieniądze...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    palikowaty Avatar
       
        +37 palikowaty odpowiedział 3 mies. temu

    nie wiem, ale Foremniak miała już łzy w oczach

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Gh0st Avatar
       
        +11 Gh0st odpowiedział 3 mies. temu

    Za prosiaczka!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Sondokan Avatar
       
        +7 Sondokan odpowiedział 3 mies. temu

    Pudzian jest magiczny...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    sphinx Avatar
       
    +2 sphinx 3 mies. temu

    Reklamy na Polsacie były jak zwykle dosyć długie, w tym przypadku chyba więcej trwały niż wszystkie walki.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    wh00kiers Avatar
       
        +30 wh00kiers odpowiedział 3 mies. temu

    Oj dobra skończ bo jak potem wytrzeźwiejesz to się spalisz ze wstydu przez te komentarze.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    mieszalniapasz Avatar
       
    +87 mieszalniapasz 3 mies. temu

    Czytam i kwiczę ze śmiechu:
    Najman to nie bokser, zero techniki itp itd... co drugi to fachowiec od walk (szkoda, że tylko tych na monitorze).
    Wy k##$a za to umiecie bić - chyba konia.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Lorskel Avatar
       
        +21 Lorskel odpowiedział 3 mies. temu

    Pudzian kopie jak koń, więc ta technika też się przyda!

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    M3x Avatar
       
        -2 M3x odpowiedział 3 mies. temu

    Jestem Pudzianem, nie moge Wam pomóc :P

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    szalalala Avatar
       
        +2 szalalala odpowiedział 3 mies. temu

    Nareszcie mądra wypowiedz jacy to wszyscy nagle są Jujutsu i karate. Ciekawe co na ulicy by na ulicy wielcy znawcy zrobili. Gratulacje dla Pudzianowskiego który zamyka mo***** wielkim pyskaczom i pseudo sportowcom.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    FILEmoniusz Avatar
       
        -2 FILEmoniusz odpowiedział 3 mies. temu

    Byla fair. Niewazne czy ze wzgledu na to, ze bez butow jest sie w lepszej sytuacji w parterze, czy moze mial brudne stopy.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    tosi3k Avatar
       
        +5 tosi3k odpowiedział 3 mies. temu

    Trochę bez sensu to co napisałeś, napisz jeszcze raz to samo, ale po korekcie. Wg. mnie mając buty łatwiej uderza sie przeciwnika stopami.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    FILEmoniusz Avatar
       
        +10 FILEmoniusz odpowiedział 3 mies. temu

    Otoz kolego latwiej bez butow sie wyslizgnac z uscisku w parterze. Latwiej manewrowac stopą. Dla porownania mozesz zrobic eksperyment z kolega/kolezanka i wlozyc mu pod pache stope w bucie i bez buta. Natomiast jesli chodzilo Ci o brudne stopy, musisz wierzyc mi na slowo. Odradzam eksperymentow :-) Pozdrawiam

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    tosi3k Avatar
       
        -1 tosi3k odpowiedział 3 mies. temu

    Teraz juz bardziej zrozumiale. A czy w zasadach MMA nie ma ustalone, że walczy się zawsze boso ?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    FILEmoniusz Avatar
       
        +6 FILEmoniusz odpowiedział 3 mies. temu

    Nie. Są one dozwolone, aczkolwiek nieobowiazkowe.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Shinu Avatar
       
        +5 Shinu odpowiedział 3 mies. temu

    tosi3k

    btw
    w zadnej walce czysto technicznie nie uderza sie stopami, tylko piszczel, pieta i podbicie:)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    mcmlxxll Avatar
       
        +5 mcmlxxll odpowiedział 3 mies. temu

    Shinu masz racje. Wkońcu pięta i podbicie NIE sa częścią stopy, tylko nogi.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    JohnyKGM Avatar
       
        0 JohnyKGM odpowiedział 3 mies. temu

    @shinu
    Dokładnie. A warto jeszcze dodać, że tzw soccer kick jest na wielu zawodach mma zabroniony.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Shinu Avatar
       
        0 Shinu odpowiedział 3 mies. temu

    Shinu masz racje

    bez ironi prosze. Gdyby ktos nie uczeszczal nigdy na zadne treningi.. potocznie sie mowi na srodstopie, stopa. :)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Mruvek Avatar
       
        +3 Mruvek odpowiedział 3 mies. temu

    Podbicie i pięta to nie część stopy w końcu? To czego :D? Łokcia?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    nieocenzurowany88 Avatar
       
        +60 nieocenzurowany88 odpowiedział 3 mies. temu

    Kto Ci sprzedał alkohol? o_O

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
  • [ pokaż komentarz ]
    trescusunietaprzezmoderatora Avatar
       

    Chyba nikt przy zdrowych zmysłach się nie spodziewał, że Najman mógł tą walkę wygrać?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    FILEmoniusz Avatar
       
        +11 FILEmoniusz odpowiedział 3 mies. temu

    Ja sie przyznaje, ze tak myslalem. Wspominajac budowe ciala Pudziana z zawodow strong man i jego kontuzji kregoslupa, podejrzewalem, ze bedzie wolny a jego miesnie ogranicza ruchy. No ale widac, wiele jeszcze sie musze nauczyc :-)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    noyken Avatar
       
    +3 noyken 3 mies. temu

    http://demotywatory.pl/573324/A-za-rok
    Nie było na głównej.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    milordi Avatar
       
        +5 milordi odpowiedział 3 mies. temu

    Nie ma to jak dobry komentarz
    http://www.wykop.pl/link/271753/ksw-przemowily-piesci-pudzianowski-zmiazdzyl-najmana-w-44-sekundy#comment-1803841
    zj##ać próbując zrobić z niego "demotywator"...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    tosi3k Avatar
       
        +44 tosi3k odpowiedział 3 mies. temu

    Po to by o nim dyskutować ? O to chodzi w tym serwisie, komentarze są czasem bardziej wartościowe od znaleziska.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    8siem Avatar
       
        +13 8siem odpowiedział 3 mies. temu

    @up: jak widać tylko niektóre :)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    sln Avatar
       
        -3 sln odpowiedział 3 mies. temu

    @Tuathla

    po h&* sie w ogole rodzic jak i tak wszyscy umrzemy? taka twoja logika..

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    anonim1133 Avatar
       
        0 anonim1133 odpowiedział 3 mies. temu

    @sln
    Kolego, chyba coś ci się dzieje z klawiaturą, bo zamiast liter dziwne znaczki wyskoczyły: "h&*". Zbadaj to i szerokości życzę ;-)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    sln Avatar
       
        -3 sln odpowiedział 3 mies. temu

    @anonim1133

    domysl sie co to za litery, Szerloku.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    trescusunietaprzezmoderatora Avatar
       
        +11 trescusunietaprzezmoderatora odpowiedział 3 mies. temu

    Zasadniczo ze śmiechu nie pluję, ale są różne zboczenia, więc jestem w stanie Cię zrozumieć.

    Skoro oplułeś 'wszystkich i wszystko w pubie oglądając walkę', to pewnie dostałeś tam podobny wp$#!%%# za brak kultury jak Najman na ringu, a teraz przyszedłeś się wyżalić na wykop, prawda?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    koszulka Avatar
       
        +14 koszulka odpowiedział 3 mies. temu

    Jego stylistyka jest poziomem rowna twojej. On wygrywa, bo uzywa wielkich liter :)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    trescusunietaprzezmoderatora Avatar
       
        0 trescusunietaprzezmoderatora odpowiedział 3 mies. temu

    @Shinu

    Ciebie jak widzę nikt nie nauczył jeszcze używania polskich znaków ;) Z ortografią za pan brat to też nie jesteś, więc nie wiem, po co się jeszcze na siłę wychylasz ze swoim analfabetyzmem. Po prostu, koleżko, to raz. Wytykanie reszty sobie daruję, żebyś przypadkiem nie popadł w jeszcze większe kompleksy ;)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Mlekovita Avatar
       
    +37 Mlekovita 3 mies. temu

    Retransmisje bedzie mozna zobaczyc w lapu capu.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Sh1eldeR Avatar
       
        +29 Sh1eldeR odpowiedział 3 mies. temu

    Parter to podstawa? Parter to nie wszystko. Można wygrywać i bez niego, ale trzeba być odpowiednio dobrym Oglądałeś walki poprzedzające tę z Pudzianem? W jednej była taka sytuacja, że gościu nie przepadał za parterem, cały czas utrzymywał stójkę i odpowiedni dystans. I wygrał.

    Gdyby Pudzian walczył z Lennoxem Lewisem, to walka by "troszeczkę" inaczej wyglądała. Całym sercem kibicowałbym Pudzianowi -- zresztą nawet od Lennoxa byłby dużo silniejszy (on jest silniejszy od każdego człowieka na Ziemi!), ale Lewis na pewno coś by wymyślił. Pouciekałby mu, poatakował z dystansu. Nie dałby się sprowadzić do parteru. I Pudzian pomimo ogromnej siły przegrałby z powodu zwykłego braku doświadczenia i znajomości techniki.

    W walce z Najmanem na pewno nie pokazał wszystkiego, czego się nauczył, bo po prostu nie było to potrzebne. Pudzian był jak rozpędzona lokomotywa. Nie do zatrzymania. Najman pewnie był przerażony (nie dziwię się, ja bym pewnie umarł ze strachu jeszcze zanim Pudzian by mi złamał girę pierwszym low-kickiem) i po prostu nie był w stanie niczego zaimprowizować. Najman nie jest zresztą za dobrym bokserem. Jest w czołówce naszych bokserów, ale... tylko medialnie. Umiejętnościami jest dużo dalej.

    Czuję do Pudziana ogromną sympatię i szacunek, ale z dużym, naprawdę dobrym i doświadczonym fighterem nie poszłoby mu tak łatwo. Nie w tym momencie. Jeszcze za małe doświadczenie. Ale kto wie, co będzie potem? Pudzian trenował wcześniej trochę sportów walki. Smak rywalizacji zna aż za dobrze. Smak bicia w ringu dopiero poznał. Ale bycie najsilniejszym człowiekiem na świecie to niezła baza, na której można (długimi treningami i wieloma walkami!) zbudować dobrego fightera.

    Mi się walka podobała. Mimo że wyglądało to trochę komicznie -- no te low-kicki Pudziana to super poprawne technicznie nie były :) (powiedzieć, że się wtedy odsłaniał, to mało) -- jednak brutalna siła Pudziana i jego -- jakby to nazwać -- żądza mordu robiły piorunujące wrażenie. Żeby go wtedy zatrzymać potrzebny by był naprawdę dobry i doświadczony przeciwnik. Najman jednak do takich nie należy.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Nelson2004 Avatar
       
        +16 Nelson2004 odpowiedział 3 mies. temu

    k$%%a nie odgapiaj komentarza od @Jarek

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    ShKieLet Avatar
       
    +34 ShKieLet 3 mies. temu

    TurboDymoMan raczej nie zawstydzi Pudziana.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Nelson2004 Avatar
       
        +44 Nelson2004 odpowiedział 3 mies. temu

    Ni ch%!a Cię człowieku nie rozumiem co miałeś na myśli ;)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    wedi Avatar
       
    +21 wedi 3 mies. temu

    Sędzia pokazał klasę.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    synkor Avatar
       
    -2 synkor 3 mies. temu

    tak myslalem, ze zamiast ogladac jakies walki bede walil browary do polnocy w plenerze a dopiero pozniej wpadne do kumpla na walke.

    czy mi sie wydaje, czy to prowadzil kasta?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Orzech90 Avatar
       
        -1 Orzech90 odpowiedział 3 mies. temu

    Nie Kasta tylko Wally. Z tego co mi wiadomo to Waldek związany jest z KSW już od kilku lat.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    daymoss Avatar
       
    +15 daymoss 3 mies. temu

    Nosa przed walką miał Damian Grabowski (mistrz Europy w ju-jitsu) w wywiadzie dla Gazety:
    "Pudzianowski potrafi kopnąć, złapać czy też zachować się odpowiednio w parterze. Najman jest tylko pięściarzem i do tego niezbyt dobrym w swym fachu.
    Myślę, że ta walka trwać będzie nie dłużej niż 90 sekund. Jak dojdzie do zwarcia to może dojść nawet do połamania żeber."
    http://opole.gazeta.pl/opole/1,35087,7353487,Damian_Grabowski__Najman_nie_ma_szans_z_Pudzianem.html

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    turek117 Avatar
       
    +9 turek117 3 mies. temu

    Lokomotywa nadjechała , maluch był bez szans.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    WuGie Avatar
       
    -3 WuGie 3 mies. temu

    Wg mnie to kolejne polsatowskie show tak samo jak adamek vs gołota. mysle ze walka ustawiona, co zalezalo takiemu najmanowi o którym ostatnio nie slychac, podstawic sie pudzianowi który dopiero rozpoczyna kariere w tym kierunku. nie twierdze ze najman lepszy ani ze gorszy ale nie wierze w normalną walke na polsacie

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    siwymilek Avatar
       
    +6 siwymilek 3 mies. temu

    http://www.youtube.com/watch?v=rZK8PdiQwEo
    1:10 komentarz "ale p%#$y spadają na głowę Najmana"

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    PCh22 Avatar
       
        +5 PCh22 odpowiedział 3 mies. temu

    hammerfisty...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    entryk Avatar
       
        -1 entryk odpowiedział 3 mies. temu

    milek nie oglądaj więcej demotywatorów bo wszystkie twoje wypowiedzi biorą sie z poczekalni z tego co widze...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    khad Avatar
       
    -3 khad 3 mies. temu

    hmm, bardziej to wyglądało jak jakaś burda uliczna a nie walka. Tyle przygotowań a kończy się w taki sposób. Ja jestem osobiście zawiedziony, z drugiej strony po Pudzianie nie spodziewałbym się walki dobrej technicznie.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    highlander Avatar
       
        -3 highlander odpowiedział 3 mies. temu

    moze gdyby to byla walka bokserska to byloby na co popatrzec.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    khad Avatar
       
        -4 khad odpowiedział 3 mies. temu

    właśnie, ktoś mi może wytłumaczy jakim cudem ktoś na tak "prestiżowej" gali, w walce wieczoru, okłada przeciwnika otwartą dłonią po głowie?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Orteus Avatar
       
        +3 Orteus odpowiedział 3 mies. temu

    Dobrej technicznie? Na Najmana starczyło i pokazał mu jego miejsce w szeregu, ale jestem pewien, że doświadczony zawodnik MMA wykorzystałby to, że Pudzian przy low-kickach nie trzyma gardy. Szacunek dla Mariusza za przygotowanie, bo w parę miesięcy nie można się wszystkiego nauczyć ale pokazał, że ma predyspozycje i charakter do walki. Teraz tylko dużo trenować i może coś w tym sporcie osiągnąć. A co do Marcina "El Teleexpressa" Najmana to jak zwykle mocny tylko w gębie(ciekawe czy jak po walce z Wawrzykiem, będzie mówił w wywiadach, że przegrał, bo Pudzian miał szczęście).

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    carck3r Avatar
       
        +22 carck3r odpowiedział 3 mies. temu

    No shit, Sherlock.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    mma_4_life Avatar
       
    -1 mma_4_life 3 mies. temu

    Jak ja lubię czytać opinie ekspertów na różnych forach po walkach stuleciach. Nie wiem o kim mówisz bo nie widziałem żeby ktoś okładał kogoś otwartą dłonią ale niech Cie ten fakt nie zmyli bo taki cios dobrze wymierzony potrafi znokautować przeciwnika (Pancrase)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    przodek Avatar
       
    +4 przodek 3 mies. temu

    http://www.youtube.com/watch?v=TmjjmeN3Ir8

    oglądajcie od 0:57 sekundy. Najman nie miał zupełnie szans a co dopiero z Mariuszem

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    nanoo Avatar
       
    +4 nanoo 3 mies. temu

    ale jak to jest z tymi walkami stulecia* ? czeka się na nią cały wiek, a trwa krócej niż zaćmienie Słońca, które i tak zdarza się częściej.

    *) teoretycznie stulecia, bo o ile się nie mylę to już druga taka w tym roku...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    mma_4_life Avatar
       
        +3 mma_4_life odpowiedział 3 mies. temu

    Pierwsza walka stulecia była w boksie druga w MMA. Określenie walka stulecia jest odpowiednie, chyba pierwszy raz tyle ludzi oglądnęło gale MMA w Polsce.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Rzyd Avatar
       
        +7 Rzyd odpowiedział 3 mies. temu

    Wkurza mnie to gadanie o stuleciach. Walka stulecia, k#%#a mać, 1/10 stulecia nie dobiliśmy a k#%#a już znaleźli najlepszą. Jeszcze komiczniej było w 2001, gdzie nazywano WTC 'największa tragedią w tym stuleciu'. Naprawdę, optymiści.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    WerniKKK Avatar
       
        +1 WerniKKK odpowiedział 3 mies. temu

    Rzyd, myślę, że Twój przykład jest idealny, bo stulecie można pojąć niekoniecznie jako wiek, jednak II WŚ, to mimo wszystko zdecydowanie większa tragedia, takoż p!%$!!$enie o tragedii, czy walce 'stulecia' jest zdecydowanie przed samym wydarzeniem, czy zaraz po nie na miejscu. Warto by używać tego określenia dopiero w podręcznikach do historii za lat sporo.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    magicflava Avatar
       
    +4 magicflava 3 mies. temu

    Kurde jak na pierwszy raz 44 sekundy. Ja podczas pierwszego razu podołałem tylko 36 sekund :-)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    rowerzy Avatar
       
    -6 rowerzy 3 mies. temu

    Pudzian nie pokonał Najmana. On go naj%#ał.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Pchelek Avatar
       
        +7 Pchelek odpowiedział 3 mies. temu

    on mu naj%!ał

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    rowerzy Avatar
       
        -9 rowerzy odpowiedział 3 mies. temu

    jeden ch#%.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    wErni Avatar
       
    +5 wErni 3 mies. temu

    chciałbym zobaczyć jak pudzian rozbija tego prostaka popka, albo jego walkę z Kimbo Slice :)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    ikp Avatar
       
    +3 ikp 3 mies. temu

    http://www.youtube.com/watch?v=VHKfoidJyyE#t=6m53s jak powiedział tak zrobił :D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    espe1 Avatar
       
    +49 espe1 3 mies. temu

    Polsat poszedł jednak troszkę po rozum do głowy, widocznie ich "experci" czytają wykop:

    - nie było Ibisza
    - nie było wiklinowych mebli
    - nie było reklam w przerwach między rundami

    była za to wioska w postaci:
    - super "gwiazdy" Mroczka, którego pokazywali w PIPie przez jedną rundę jakiejś walki
    - podobnie z podstarzałą gwiazdą Lady Pank
    - nie mówiąc o Herbuś i innych gwiazdach tandetnych seriali i programów.

    Mam nadzieję, że następna gala będzie bez wiochy.
    Miszczowie przeciągania pały wiedzą jednak jak z 44 sekund widowiska zrobić 2 godzinną galę.

    Wejście na galę:
    http://www.blog.bartoszkoplin.pl/wp-content/uploads/2009/01/dupa.jpg

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    KarelGott Avatar
       
        +12 KarelGott odpowiedział 3 mies. temu

    jaki kraj, takie gwiazdy, kogo sie spodziewales brada pita?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    anath0r Avatar
       
        +7 anath0r odpowiedział 3 mies. temu

    gwiazdy to ja mam na niebie a nie w tv

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Maciek92 Avatar
       
        +3 Maciek92 odpowiedział 3 mies. temu

    @espe1
    - nie było Ibisza
    no nie wiem czy wiesz.. ale podczas 11 poprzednij konfrontacji nigdy nie było Ibisza.. tylko zawsze stały skład, wiec czemu miałby być Ibisz? to nie zasługa wykopu akurat ;P Ibisz w walce stulecia był dlatego, bo byłą organizowana przez Polsat, a nie KSW.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Wojtassw Avatar
       
        0 Wojtassw odpowiedział 3 mies. temu

    Czy chodziło Ci o "mistrzowie"?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    tonieja44 Avatar
       
        0 tonieja44 odpowiedział 3 mies. temu

    Pomiędzy rundami nie było reklam, ale to przez to że były tylko 2 rundy

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Wojtassw Avatar
       
    -2 Wojtassw 3 mies. temu

    Poszedłem o 19:30 już do klubu zająć sobie miejsce tylko i wyłącznie dla 44sekund :(

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    pawlakppp Avatar
       
    +4 pawlakppp 3 mies. temu

    co jak co ale w sumie to naprawde wygladalo to jak "bitka" pod dyskoteką . . .

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    _Liquid Avatar
       
    +4 _Liquid 3 mies. temu

    To jest MMA , Tu się bije! Jeżeli komuś z Was szkoda Najmana to nie oglądajcie KSW bo widocznie to nie dla Was.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    highlander Avatar
       
        -1 highlander odpowiedział 3 mies. temu

    tu nikomu nie jest szkoda najmana, szkoda tylko marnego widowiska, ot taka kogucia walka

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    KarelGott Avatar
       
    +5 KarelGott 3 mies. temu

    w chwili kiedy przeciwnik nie stawia oporu nie można mówić o jakiejkolwiek finezji, po co kombinować skoro facet daje się lać jak worek treningowy

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    aenimatsu Avatar
       
    +22 aenimatsu 3 mies. temu

    Do malkontentów: jakby pudzian zaczął siłować się w parterze to pewnie bym teraz czytał, że obściskiwał się jak gej, albo coś w tym stylu. Narzekacie na wszystko i wszystkich, nie pasują wam buty, czas walki, styl, oprawa, godzina i nie wiem co jeszcze, tak jakbyście nie mogli przynajmniej raz zamknąć przysłowiowej polskiej mordy i zwyczajnie cieszyć się ze zwycięstwa lepszego zawodnika.

    Ja osobiście mam nadzieję na ciąg dalszy, widać było że Pudzianowskiego spodobała się impreza więc widoki na to są :). Życzę mu jak najwięcej wygranych i supportu fanów nie tylko w drodze na szczyt, ale także i podczas upadku...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    pacho Avatar
       
    +1 pacho 3 mies. temu

    Hmm ale ten tatuaż na plecach pudziana to troszkę tandeta...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Berliozz Avatar
       
    +5 Berliozz 3 mies. temu

    Niekiedy jednak technika wygrywa z masą:
    http://www.youtube.com/watch?v=KIBM6ds2IJY&feature=related

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Maciek92 Avatar
       
        0 Maciek92 odpowiedział 3 mies. temu

    kogo Ty w ogole porownujesz? Fedora? najlepszego zawdonika MMA na swiecie? Pudzian nie miałby z nim szans.. raczej..

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Berliozz Avatar
       
        +1 Berliozz odpowiedział 3 mies. temu

    Chciałem tylko udowodnić poprzednikom, że dźwignia jest skuteczna nawet na największych i najsilniejszych.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    wwwGrzesiek1 Avatar
       
        +3 wwwGrzesiek1 odpowiedział 3 mies. temu

    Tylko jeszcze jak byście się ludzie nauczyli odróżniać masę mięśniową od tłuszczowej to było by wspaniale.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Erdii Avatar
       
        0 Erdii odpowiedział 3 mies. temu

    Szkoda tylko, że Choi to po prostu drewienko w porównaniu z innymi zawodnikami, bez charakteru i zacięcia do walki. Był po prostu pchany do walk dzięki swoim warunkom fizycznym przez Koreańczyków, aby mieli oni gwiazdę. Niestety w K1 mu się nie powiodło, więc czego spodziewać się w MMA?

    A tutaj już taki bonus %-). Spójrzcie na tą walkę - na zasadach K1. Choi vs. Mo. Przewińcie do 6:14
    http://www.youtube.com/watch?v=gxMqu6RfSzM

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    polityk Avatar
       
    -6 polityk 3 mies. temu

    Szkoda ze go nie zabił. Panie Pudzian, następnym razem się pan nie cackaj tylko zabij przeciwnika, a jak sędzia będzie przeszkadzał to jego też.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    inf4ct Avatar
       
    -1 inf4ct 3 mies. temu

    Sędzia powalil Pudziana OMG

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Fix Avatar
       
    +8 Fix 3 mies. temu

    Cytat: Po piorunującym nokaucie kibice zgromadzeni w hali pozawalali sobie na uszczypliwości pod adresem Marcina Najmana.

    Nawiązywano do porażki Andrzeja Gołoty z Lamonem Brewsterem w walce, która trwała zaledwie 53 sekundy. "Jedną Gołotę" zastąpił "jeden Najman".

    Po starciu Pudzian - Najman kibice parafrazowali słynną telewizyjną reklamę. "Gołota wytrzymał 53 sekundy walki. Najman zawstydził Gołotę - wytrzymał 44".

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    ludwiczek Avatar
       
    +1 ludwiczek 3 mies. temu

    http://www.youtube.com/watch?v=3ptM3ZWr3Xs&feature=related

    a wracając do wykopu- Pudzian jak się zabiera za coś to daje z siebie 150%

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Arkadian Avatar
       
    +8 Arkadian 3 mies. temu

    Chciałbym dzisiaj zobaczyć lewe udo Najmana...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Anaksagores Avatar
       
    +5 Anaksagores 3 mies. temu

    Takich batów dawno nie widziałem. Brawo Mariusz! Oby tak dalej.
    Encyklopedyczny przykład wyrażenia "dostać wpi***ol". :D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Mariusz1985 Avatar
       
    +1 Mariusz1985 3 mies. temu

    Byłem za Pudzianem i się nie zawiodłem, ale faktem jest to, że ta Jego megalomania mnie cholernie irytowała. Na każdego w końcu znajdzie się silniejszy, nawet Pudzian niech o tym nie zapomina.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Krazen Avatar
       
    +16 Krazen 3 mies. temu

    Walka przypominała taką z okolicznych dyskotek :) Jako ciekawostkę powiem że Pudzian (pochodzący z moich okolic) siedział 19 miesięcy właśnie za bijatykę w okolicznej dyskotece, więc doświadczenie ma :D

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Lord_Blizzard Avatar
       
    -3 Lord_Blizzard 3 mies. temu

    Gdyby ktoś był zainteresowany, to Pudzian udziela treningów: http://i38.tinypic.com/21ooqbl.jpg

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    mcb Avatar
       
    +1 mcb 3 mies. temu

    Jak na razie Pudzianowski to jest taki nasz polski Bob Sapp (http://www.elguapocantina.com/bob_sapp.jpg). Sapp zaczynał podobnie. Zdobył sławę, wygrywał pojedynki. Ale tak jak w przypadku Sappa i Mariusza liczy się dalsza część kariery, a nie tam "łatwa" walka z jakimś amatorem. Wszystko okaże się później. Jak Mariusz (o ile to nastąpi) zmierzy się z jakimś wartościowym zawodnikiem z wyższej półki.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    KochanekModeratora Avatar
       
    -9 KochanekModeratora 3 mies. temu

    Ja czekam na walke Pudzian vs. Donald Tusk

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    mcb Avatar
       
    +3 mcb 3 mies. temu

    A ja czekam aż w przyszłym tygodniu wprowadzą do europejskiego MMA obowiązkową kontrolę antydopingową

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Trymiga Avatar
       
    +25 Trymiga 3 mies. temu

    Rok trenowania biegów tyłem i Nejman może myśleć o rewanżu

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    kgb1909 Avatar
       
    0 kgb1909 3 mies. temu

    Najman się po prostu poddał

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    nieprzyzwoiciebogataijejklatacycata Avatar
       

    Ja nie oglądałam tego o co tu chodzi ktoś mi wyjaśni.Wiem że mieli walczyć ale nie wiem jak to rozumieć że nie tylko boksowali ale używali nóg te mieszane sztuki walki? Ja myślałam że to normalny boks będzie lub jak kto woli pięściarstwo...

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    SayOh Avatar
       
    +2 SayOh 3 mies. temu

    k!$%a, a taki dobry kurs był na Najmana ;/

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    nexe Avatar
       
    +2 nexe 3 mies. temu

    Jak zapytali pudziana do jakiej konkurencji porówna walke odpowiedział : rzucanie workiem .. i też tak się w sumie stało.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Axelio Avatar
       
    +1 Axelio 3 mies. temu

    Przecież to było do przewidzenia. Najman - bokser, który kiedyś występował w Big Brotherze gdzie trenował do pojedynku bokserskiego, który i tak potem przegrał. Taki to z niego sportowiec. Dzisiejsza walka zaś to było tak samo żenujące widowisko jak gala Gołota-Adamek. Przecież Pudzianowski lał Najmana jak jakiś dresiarz na ulicy pod blokiem albo jak narwaniec w bójkach szkolnych.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Zakowaty Avatar
       
    0 Zakowaty 3 mies. temu

    Marcin przegrał przez sędziego, taktyką Marcina było położenie się i czekanie aż Pudzian sam padnie ze zmęczenia od zadawanych ciosów. ale niestety sędzia za szybko przerwał pojedynek

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    nexe Avatar
       
        +1 nexe odpowiedział 3 mies. temu

    Jakbyś niezauważył to Najman się poddał , uderzając 3 razy ręką o mate. To chyba żart jeżeli jednak nie to po 2 zanim pudzian padł by ze zmęczenia Najmana by na noszach wynosili z pękniętą czaszką.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Mike_Ainsel Avatar
       
        -1 Mike_Ainsel odpowiedział 3 mies. temu

    Najman sie nie poddawal! On sie turlal ze smiechu.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    DawidOko Avatar
       
    -2 DawidOko 3 mies. temu

    Od wczoraj to już nie Pudzian , teraz to Pudzian the cc combo breaker;)

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    IronHide Avatar
       
    -9 IronHide 3 mies. temu

    Walka ta była tragiczna pod wzgledem technicznym. Najman zarozumiały, snob i kozak dostal zasłuzony łomot.
    Po tych 44 sekundach stwierdzam, że Pudzian ma zerowe umiejętności techniczne. po pierwszym ciosie Najmana zachowal sie jak społoszona kurka która nagle uswiadomiła sobie jak silna jest i ze warto to wykorzystac. Pudzian rzucial sie na Najmana jak oszalały byk który nie panował nad technika tylko walił ile sił by rozwalic przeciwnika w drobny pył.
    Porównujac walki poprzednie widac styl i technike zawodników którzy maja dokonania w boksie karate i innych sztukach walki.
    Pudzian nie ma zadnej techniki i jesli tego nie poprawi a bedzie liczyc tylko na swoja ogromna sila znajdzie sie ktos kto go rozwali technika i podstepem. Pudzian to taki wielki czolg ktory wjezdza w przeszkode niszczac ja doszczętnie.

    http://www.youtube.com/watch?v=VLdmCHSFuTM podoba mi sie minka Pudziana w 57 sekundzie tego filmiku po ciosie Najmana... cos w stylu "ŁOOOOO ZAJE$# CIE" i rusza do ataku w furii
    Potem wyglada to jak bijatyka w podstawowce gdzie starszy i owiele silniejszy koles wali mlodszego byle gdzie i byle jak by mocno pobic

    Wygrana zasłuzona i ciesze sie ze wygral ale zycze mu żeby pracowal nad technika.
    Ta jego ruszajaca sie lewa reka jak wahadelko zaraz na poczatku walki to taki tyk niedoswiadczonych bokserow.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    nexe Avatar
       
        +4 nexe odpowiedział 3 mies. temu

    IronHide odezwał się k%^wa specjalista ... powiem ci tyle że Ty po 5 latach treningu nie miałbyś nawet takiej takiej techniki jaką zaprezentował pudzian w wczorajszym widowisku. Dla informacjii to pudzian już trenował kiedys bodajze Judo.

    Po 2 przeczytaj sobie lekture stilltrippin'a .

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    IronHide Avatar
       
        -1 IronHide odpowiedział 3 mies. temu

    specjalista?
    to tylko moja subiektywna ocena :)
    a kazdy kto mial kiedy kolwiek doczynienia z boksem lub sztukami walki tez to zauwazyl.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Chippy Avatar
       
    -6 Chippy 3 mies. temu

    Pudzian , gdyby nie technika "wywal go i mu wpie*dol" przegrałby.
    Na pewno Najman jest lepszy w boksie ale on po prostu technikę fajną zastosował i nie było szansy żeby przegrał ;].

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Godlike_Atheist Avatar
       
        +9 Godlike_Atheist odpowiedział 3 mies. temu

    A gdyby tak dać Najmanowi maczetę to by wygrał.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Chippy Avatar
       
        -5 Chippy odpowiedział 3 mies. temu

    A gdyby to był ten "WWE" amerykański to mogliby się krzesłami bić i nikt by nie zauważył że to jest tylko symulowane.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Godlike_Atheist Avatar
       
    -2 Godlike_Atheist 3 mies. temu

    Ilość specjalistów na wykopie jest odwrotnie proporcjonalna do liczby transmisji danego sportu w TV. Podobnie było po pierwszym wyścigu Roberta Kubicy.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    HejterProwokacyjny Avatar
       
    +6 HejterProwokacyjny 3 mies. temu

    Ładnie.
    Od dzisiaj retransmisja walki na kanale Eurosport w programie Watts.
    Walka będzie transmitowana w całości.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    AltF4 Avatar
       
    +6 AltF4 3 mies. temu

    No to mamy drugiego, po Gortacie, "polish hammera" :d

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Arkadian Avatar
       
        +1 Arkadian odpowiedział 3 mies. temu

    mi się bardziej podobał pseudonim "Dominator" niż "Pudzian". Szczególnie w tej walce było widać, że w MMA ta ksywka pasuje do niego nie mniej niż w StrongManach

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    prusi Avatar
       
        +1 prusi odpowiedział 3 mies. temu

    niby jak jest to uzasadnione? że zbił podrzędnego debiutanta?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Gregorov Avatar
       
    -3 Gregorov 3 mies. temu

    a dlaczego Pudzian miał buty na nogach, jego przeciwnik był boso to chyba nie fair??

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    MrGrandma Avatar
       
        -1 MrGrandma odpowiedział 3 mies. temu

    Bo gdyby nie mial butow, moglby podraznic swoje delikatne stopki

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Sondokan Avatar
       
        -2 Sondokan odpowiedział 3 mies. temu

    Jestem ciekaw efektów tej walki gdyby Mariusz miał na nogach glany.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    prusi Avatar
       
        0 prusi odpowiedział 3 mies. temu

    to nie buty tylko usztywniacze na kostki.

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    Roxza Avatar
       
    -2 Roxza 3 mies. temu

    Po co wykopywać coś, o czym i tak praktycznie wszyscy się już dowiedzieli?

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    flexon Avatar
       
    -1 flexon 3 mies. temu

    www.loteriaplusa.info

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
  • [ pokaż komentarz ]
    effe Avatar
       
    -1 effe 3 mies. temu

    " mariuszku wręczam ci te paletki do badmintona, może spróbujesz sił w innym sporcie "

       
       
  • [ pokaż komentarz ]
    VeleiN Avatar
       
    0 VeleiN 3 mies. temu

    Piszecie ze sila > technika (w tym przypadku) moze i tak, ale moim zdaniem Pudzianowski uzyl najlepszej taktyki jakiej tylko mogl. Wykorzystal swoje najsilniejsze atuty i pozbyl sie slabych. Na poczatku walki udawal ze nie jest az taki szybki, po czym jednym kopnieciem wyprowadzil Najmana z rownowagi. Wyobrazcie sobie co wy byscie czuli gdyby taki pociag miesni lecial na was ? Podejzewam ze nie jeden mma'owiec by zwatpil. Gratulacje Pudzian.