:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

  •  

    pokaż komentarz

    Tak samo wyglada sprawa w UPC!

  •  

    pokaż komentarz

    Polecam czytać umowy :P. Wykopię, to może ktoś zaoszczędzi kilka zł. A co!

    •  

      pokaż komentarz

      zabawne, bo akurat tydzień temu mnie "zwatowali" na tym. no ale cóż, gapowe się płaci. nie mniej jednak konsultant powiedział mi, że wystarczy wysłać im maila z prośbą o wyłączenie usługi.

      poza tym to chyba było 9 zł, nie 15.

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      Do Twojego konta nie została jeszcze aktywowana usługa Bezpieczny Internet.

    •  

      pokaż komentarz

      @Qster ma racje, moze za niedlugo bedzie instrukcja gdzie kupic tani chleb? ;/

      "1. Próbujemy się dodzwonić do wiecznie zajętej infolinii Netia.pl - tutaj przyszykujmy się na to, że jeżeli połączymy się z konsultantem po 20 min to mamy ogromne szczęście, szkoda tylko, że i to nie gwarantuje, że dany konsultant nam pomoże."
      Dzisiaj dzwoniłem do netii (do działu technicznego). Połączenie zajęło mi 4 minuty, pozostały czas to była rozmowa z ich konsultantem. Co do samej pomocy konsultantów... jak sie nie potrafi obslugiwać IVR-a (lub lepiej, z wlasnego lenistwa nie slucha sie tego, co do ciebie mowia) to sie wcale nie dziwie, ze nikt Ci nie pomoze. Naciskanie wszystkich przyciskow na oslep w telefonie na pewno nie przyspieszy rozwiazania twojego problemu.

    •  

      pokaż komentarz

      @gosvami

      no to aktywuj, na co czekasz?

    •  

      pokaż komentarz

      Siema, pracowałem w Netii przez 3 ostatnie lata, więc dla wyjaśnienia - informacja o usłudze bezpieczny internet znajduje się
      1. W regulaminie
      2. W szczególowych warunkach promocji
      3. Na ulotce
      4. Na stronie
      5. Każdy przyzwoity handlowiec wyjaśnia (ja zapisywalem klientowi na ulotce) zeby po 2 fakturze zrezygnować z tej usługi. Wtedy na 4 nie bedzie juz bezpiecznego internetu :) (czyli cały koszt usługi przez 3 miechy to dokładnie 3gr)

      Poza tym na fakturze także wyszczególniona jest ta opcja - i jasne jest za co płacimy. A koszt tej usługi to 9,90 miesiecznie z VATą :) (po 3 miesiącu)

      Sposoby wyłączenia -
      1. infolinia - wiem ze ciężko się dodzwonić ale jest czynna 24h więc można dzwonić wcześnie rano lub późnym wieczorem :) ZAWSZE zapisujcie sobie na kartce date, godz rozmowy, nazwisko konsultanta i nr zgłoszenia - nawet nie wiecie jak motywująco działa to na telemarketerów :) załatwią każdą sprawę :)
      2. mail do netii
      3. konto online

    •  

      pokaż komentarz

      Mnie ostatnio automagicznie wyłączyli usługę. Nie wiedzieć czemu przestało działać, ale po godzinnej rozmowie tudzież oczekiwaniu podali tymczasowy login i mają się kontaktować.. ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Zakop, usługa podstawowa, którą otrzymują klienci w ramach Bezpiecznego Internetu kosztuje 9,90 zł brutto, a nie 15 zł. Zresztą trzeba czytać co się podpisuje ^_^

  •  

    pokaż komentarz

    15 zł to 1500 (słownie tysiąc pięćset) umytych talerzy. Nie ma żartów.

  •  

    pokaż komentarz

    Oni się o ciebie troszczą, a ty im takie rzeczy robisz!
    Jestem oburzony!

  •  

    pokaż komentarz

    A mi tego nie wcisneli, czuję się potraktowany jak klient drugiej kategorii :-(

    ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Heh nie ma to jak wyciągać od ludzi dodatkową kasę :/

  •  

    pokaż komentarz

    Aby wyłączyć tą usługę w TP i odblokować porty np. poczty w Neostradzie należy przed loginem dopisać bez[podkreślink]ochrony- czyli gdy login to sdf876@neostrada.pl po zmianie powinno wyglądać to tak bez[podkreślink]ochrony-sdf876@neostrada.pl.
    [podkreślink] to jeden znak tylko wykop go zjada..

  •  

    pokaż komentarz

    Ufff dzięki ci ci człowieku.
    Po ostatnim telefonie do netii w którym prosiłem o podanie hasła, które teoretycznie powinno zawierać się w umowie, mam dość telefonów do nich. Pomijam to, że dodzwonić się tam jest cudem. Niesamowicie przedłużają gadkę i ciągle każą na coś czekać. Efektem jest co najmniej kilkanaście złotych za jakąkolwiek rozmowę z nimi. Jako dostawca internetu nie są najgorsi, ale obsługa klienta stoi na dość niskim poziomie.

    •  

      pokaż komentarz

      Efektem jest co najmniej kilkanaście złotych za jakąkolwiek rozmowę z nimi

      Jak to kilkanaście złotych? Przecież płacisz tylko jeden impuls za całość połączenia, sam ostatnio łącznie wykonałem 3 telefony o łącznym czasie ok 60min i zapłaciłem grosze.

    •  

      pokaż komentarz

      @Maranello
      Jeśli dzwonisz ze stacjonarnego to faktycznie grosze, ale jeśli z komórki to już sprawa nie wygląda tak świetnie bo płacisz dużo więcej.

  •  

    pokaż komentarz

    Jak masz problemy z internetem w Netii (tak jak ja w październiku) to śmiało złóż reklamację. Właśnie otrzymałem zwrot i w tym miesiącu mój rachunek będzie mniejszy o 50zł. Satysfakcjonujące bardzo, bo skromnie przyznam, że zwrot niewspółmierny do problemów, ale w mailu postarałem się jednak przedstawić jak bardzo mi to przeszkadzało. I w taki sposób wyszło jednak na korzyść klienta. Trzeba czasem powalczyć o swoje, a zdarzy się nam miła niespodzianka.

  •  

    pokaż komentarz

    Idą Święta, nie okradajcie bliźnich z Netii !!! :(

  •  

    pokaż komentarz

    Ja się gapnąłem dopiero na drugiej fakturze po zawarciu umowy. I jednak wolę mieć ten "niebezpieczny" internet.

  •  

    pokaż komentarz

    a ja,jak kupowalem uslugi w netii to dobrze wszystko przeczytalem i od razu wylaczylem sobie to gó**o... :)), strata pieniedzy a oni tylko żerują na niewiedzy-taki juz jest świat

  •  

    pokaż komentarz

    A ja jakieś 2 tygodnie temu dzwoniłem na infolinie i odmówiłem tej usługi ale z ciekawości wchodzę na podany adres a tam status "aktywna" O.o

  •  

    pokaż komentarz

    Jak czytam którąś już z kolei wiadomość o różnych jajach z Internetem w TPSA, Netii, Orange i innych tego typu firmach, to się cholernie cieszę, że Internet mam od normalnego operatora, który daje po prostu dostęp do Internetu i nie wciska klientom na siłę nic oprócz tego... :)

  •  

    pokaż komentarz

    dobrze ze o tym piszesz bo tez mnie zdziwila faktura na jakies jak mowisz 15zl wiecej i napisane bezpieczny internet ,jak ktos nie jest w tym obcykany bedzie bulil te 15zl bo nie bedzie wiedzial dlaczego placi i czy mozna wylaczyc a nazwa bezpieczny internet moze sie komus kojarzyc z jakims bezpieczenstwem a jest tylko licencja na program antywirusowy

  •  

    pokaż komentarz

    Mam Netię od roku. Wiedziałem o istnieniu tej usługi już od złożenia zamówienia. Jeden telefon i była wyłączona. Patrzmy na to co podpisujemy i czytajmy umowy. Będziemy mniej zdziwieni.

  •  

    pokaż komentarz

    I jest na jedno dobre piwo w miesiącu więcej :)

  •  

    pokaż komentarz

    Ciśnie się na usta netia sretia!

    jak to zobaczyłem na pierwszym rachunku od razu zadzwoniłem że tego nie chce, koleś mnie zrozumiał bardzo dobrze i wyłączył to. Co więcej, jak do mnie dzwonili w celu potwierdzenia zamówienia wyraźnie im zasygnalizowałem że nie chcę nic takiego, babka mówi okej, a i tak to odpaliła. Tak mnie ta netia wku!@#@#a że szok.

  •  

    pokaż komentarz

    Jak zakladalm zapytalem co to jest, koles mi powiedzial, stwierdzilem ze tego nie chce, okazalo sie ze to jest obowiazkowe, ale ze mozna wylaczyc do mi nie powiedzial...co za [wymoderowano]

  •  

    pokaż komentarz

    Straszna Netia zakopała opcje... Weźcie wyluzujcie. Jeśli ktoś nie zagląda na podgląd konta online to sam jest sobie winien. Ja jak zakładam gdziekolwiek nowe konto to zawsze sprawdzam jakie opcje są dostępne i aktywowane w panelu administracyjnym.

  •  

    pokaż komentarz

    Wszyscy dostawcy próbują zarobić w podobny sposób. Dają Ci jakąś usługę i wyłączyć ją możesz po miesiącu od złożenia wniosku..

  •  

    pokaż komentarz

    to niech ktoś teraz PODA PATENT NA TP ! place za nic 41zl(pakiet podstawowy) zeby byla podpieta linia i numer stacjonarny ktorego od roku nie użyłem!! Złodzieje z tepsy każą płacić 41zł zeby móc mieć neostradę..niestety mieszkam w takim miejscu ze zadne radiowie ani inne mozliwosci nie wchodza w gre. musze miec neostrade ale czemu z numerem stacjonarnym!!!??

    •  

      pokaż komentarz

      Jak nie korzystasz z telefonu to masz dwa rozwiazania w TP, albo rezygnujesz z abonmanetu i przechodzisz na opłate za utrzymanie lacza (koszt 29zł brutto miesiecznie). Drugie rozwiazanie to zawieszenie numeru (koszt 20 zł brutto miesiecznie), W obu przypadkach neostrada nadal bedzie smigac, a zaoszczedzisz 12-21zł.

    •  

      pokaż komentarz

      Z tym ze zawiesic numer mozna maksymalnie chyba na pol roku albo cos takiego... Nie wiem dokladnie bo na szczescie nie musze miec wiele wspolnego z TP - Internet mam skad inad, a z koncem tego roku zegnam sie tez z telefonem w tej firmie - przenosze numer do IPFON-a (wreszcie udostepnili taka mozliwosc)

  •  

    pokaż komentarz

    mówi o tym konsultant przy zawieraniu umowy, jak ktoś nie słucha to jego sprawa

  •  

    pokaż komentarz

    Polecam czytać umowy :P. Wykopię, to może ktoś zaoszczędzi kilka zł. A co!

    Podam Cię do skarbówki, że przez ciebie zmniejszy się dochód z VAT.

  •  

    pokaż komentarz

    Umowy się czyta bando pokemonów.