15 zł w kieszeni - czyli jak wyłączyć usługę bezpieczny Internet w Netii
Piszę, ponieważ do niedawna miałem podobny problem, i pewnie ponad połowa abonentów Netii nawet nie wie, że co miesiąc płaci za coś, czego praktycznie nie używa.
joogle z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 55
Komentarze (55)
najstarsze
1. W regulaminie
2. W szczególowych warunkach promocji
3. Na ulotce
4. Na stronie
5. Każdy przyzwoity handlowiec wyjaśnia (ja zapisywalem klientowi na ulotce) zeby po 2 fakturze zrezygnować z tej usługi. Wtedy na 4 nie bedzie juz bezpiecznego internetu :) (czyli cały koszt usługi przez 3 miechy to dokładnie 3gr)
Poza tym
Komentarz usunięty przez moderatora
Jestem oburzony!
;)
Po ostatnim telefonie do netii w którym prosiłem o podanie hasła, które teoretycznie powinno zawierać się w umowie, mam dość telefonów do nich. Pomijam to, że dodzwonić się tam jest cudem. Niesamowicie przedłużają gadkę i ciągle każą na coś czekać. Efektem jest co najmniej kilkanaście złotych za jakąkolwiek rozmowę z nimi. Jako dostawca internetu nie są najgorsi, ale obsługa klienta stoi na dość niskim poziomie.
Jeśli dzwonisz ze stacjonarnego to faktycznie grosze, ale jeśli z komórki to już sprawa nie wygląda tak świetnie bo płacisz dużo więcej.
Jak to kilkanaście złotych? Przecież płacisz tylko jeden impuls za całość połączenia, sam ostatnio łącznie wykonałem 3 telefony o łącznym czasie ok 60min i zapłaciłem grosze.