Jak zostać paserem części samochodowych?
Do tej pory sądziłem, że zostać paserem jest dość trudno. Najpierw musiałbyś pojechać do złodziei i tam, w głębinach dziupli, kupić od nich kradzione części. Teraz jednak wszystko się zmienia. Dzięki internetowi i geniuszowi firmy Volkswagen, paserem może zostać każdy.
goferek z- #
- #
- #
- #
- #
- 150
Komentarze (150)
najlepsze
Dostrzegam tutaj szansę dla producenta samochodów, który by spełniał porządne standardy samochodów z lat 97 - 2003, bez zbędnej elektroniki, bez "erWINów", bez
@Czytelnik30: Na zachodzie europy tego problemu
Oj już widzę, że tego typu pytania będą częste za niedługo :)
W mojej renault jak padł mechanizm podnoszenia szyby wydałem 200 zł z robocizna. W nowym renault, było by to 2.000 zł, bo mechanizm jest zespolony z zamkiem cenfralnym i chyba jeszcze ze sterownikiem od lusterek (tak słyszałem
Nie jestem zwolennikiem systemu rejestracji części samochodowych z wiadomych względów, dziwi mnie jednak nieco "pretensja" autora artykułu, (nie wiem właściwie do kogo) że oto do tej pory paserem zostać było trudno, a teraz niby łatwo.
Szanowny autorze - otóż od kiedy można kupić używane części samochodowe a już zwłaszcza przez portale aukcyjne typu Alledrogo zostać paserem było tak samo łatwo - teraz
Wstan jutro wcześniej i spodziewaj się smutnych panów o 6:00 ;)
1. Paserstwa oczywiście nie ma, gdy ktoś kupuje nie mając pojęcia że towar jest kradziony, kupuje np. przez Allegro czy też w jakiejś firmie handlującej używanymi częściami.
2. Bardzo dobrze, że system wykrywa cześć pochodzącą ze skradzionego pojazdu i że ten system zapisue IP komputera, z którego próbowano zarejestrować część. Policja POWINNA jak najszybciej odwiedzić to miejsce,
Cześć fizycznie jest ta sama, mechanicznie się nic nie różni. Tylko chodzi o to żeby kroić klientów w ASO, to jest problem autora.
o jak prychłem XD