Amerykanie przemalowują czołgi na wojnę w Europie
Stacjonujący w Europie sprzęt pancerny U.S. Army był jak do tej pory przygotowany do działań w strefach pustynnych i półpustynnych stąd konsekwetnie nadawano mu piaskowy kamuflaż.
muslimhater z- #
- #
- #
- #
- #
- 96
Komentarze (96)
najlepsze
Ruscy okupują część Ukrainy, zwiększają ilość wojsk stacjonujących w Obwodzie Kalingradzkim, na Krym polecą bombowce strategiczne Tu-22M3, Flota Bałtycka stawiana jest w stan gotowości, zwiększony ruch lotnictwa wojskowego, mechanicy (ponad 1400 naraz) są trenowani we Wschodnim Okręgu Wojskowym, planowana zwiększona ilość wyrzutni rakiet Iskander nad Bałtykiem, manewry wojskowe na stosunkowo dużą skalę w różnych częściach Rosji, także
@KtosKtoSamNieWiesz:
Jest to normalna turbina gazowa, która napędza wał turbiny. W normalnej turbinie gazowej typu lotniczego (silnik odrzutowy) spaliny masz stunelowane (masz dyszę) przez którą wylatują gazy spalinowe :), gazy te w dużym uproszczeniu stanowią źródło napędu.
W silniku turbowałowym, spaliny w większości nie stanowią żadnej funkcji (w turbośmigłowych do 25% gazy spalinowe są stunelowane, żeby dodatkowo pchać samolot ;)), natomiast w silniku zamontowanym w czołgu chodzi o to by maksymalny
Każdy silnik ma "ograniczenie mocy". Ten fragment wyrwałeś z kontekstu, dlatego trudno Ci zrozumieć.
Przeczytaj całość "Główną zaletą silnika turbowałowego, w porównaniu z silnikiem tłokowym, jest brak ograniczenia mocy. O ile największa moc lotniczego silnika tłokowego wynosi około 5000 KM (ograniczenie jest nakładane przez dopuszczalne wymiary i masę silnika), o tyle silnik turbowałowy może dostarczać moc 20 000 KM, wciąż nadając się
Komentarz usunięty przez moderatora