I bardzo dobrze. Wole jeździć PB niż jakimiś starymi rozpadającymi się "busami" gdzie czasami trzeba jeszcze stać zgietym w pół bo inaczej miejsca nie ma. Ci wszyscy wielcy janusze biznesu wożą ludzi jak bydło za niemałe pieniadze a później dziwia sie, że jak wchodzi taki PB to im klienci uciekają.
@aksnet: Ty zakuta pało. Jak miałby być jakieś przepisy co by regulowały siedzenia itp rzeczy, trzeba by zatrudnić kolejnego urzędnika darmozjada, a miejsca i tak nie było by więcej. OD tego jest konkurencja, żeby robić coś lepiej, a nie urzędnicy.
"Hurr niszczo polskiego przedsiębiorce, durr głodzo nas i nasze rodziny" to tradycyjna śpiewka ww. Januszy (często wąsatych) w rozklekotanych busach. Taka sama chryja była jak prywaciarze chcieli zablokować puszczenie przez lubelskie MPK linii do Świdnika - czyli nowych, punktualnie jeżdżących autobusów zamiast trzymających się na plastrach rzęchów których kierowcy rozkład jazdy traktowali jako opcję. Nie rozumiem jak w poniekąd normalnym, wolnorynkowym kraju taka roszczeniowa, socjalistyczna hołota ma jakiekolwiek szanse na posłuch, nie
@rt_of_vnt: Dla mnie zarówno Uber jak i Polski Bus nie powinny mieć nakładanych na siebie ograniczeń. Ja jako klient powinienem decydować czy chcę skorzystać z ich usług czy z usług złotówy z licencją, albo janusz-busa.
I ch.. mnie obchodzi jaki to kapitał. Niech się polski januszprzedsiębiorczości oduczy że będzie miał monopol na dojenie pasażerów z kasy bo on jest Polak. Chcę wygodnie, punktualnie dowieźć tyłek na miejsce. Jeżeli te roszczeniowe cebulaki nie rozumieją lub nie chcą zrozumieć podstawowych potrzeb pasażerów, to niech żrą gruz i piach wożą a nie ludzi.
Chcę wygodnie, punktualnie dowieźć tyłek na miejsce
@mannoroth: kup sobie auto :) a tak na serio, podpisuję się pod Twoją wypowiedzią rękami i nogami. Tak samo myślę o polskim węglu. Jeżeli mam dwa produkty o porównywalnej jakości i cenie to pewnie wybiorę produkt polski. W innym wypadku wybiorę ten który będzie po prostu lepszy.
@Mithrindil: Mam auto:) Co nie zmienia faktu, że czasami muszę się gdzieś przejechać busem. A już nie wspomnę o moim ojcu - niezmotoryzowany, 1,96 m wzrostu - uwielbia jeździć busami...
No i dobrze, Polski Bus jest poza konkurencją dla mnie. W dłuższej trasie mogę sobie obejrzeć film na laptopie bo mam gdzie go podłączyć, mam internet, miła pani oferuje mi kawę/herbatę i coś do przegryzienia i jeszcze jest toaleta. Za 20zł? Mając za konkurencje jakieś wozy do wożenia kartofli? Nie ma podejścia nawet
@Mete: Oni znają to słowo bardzo dobrze. Konkurowali z naszym PKS-em wtedy, gdy ustawiali siatkę połączeń tak, by bus był we wiosce np. kwadrans przed autobusem, podbierając sprzed nosa pasażerów... Nie muszę mówić, że to bardzo łatwo doprowadziło tą spółkę do marnej sytuacji i zapewne kwestią czasu będzie likwidacja.
Czy jeśli i tę linię im zawiesi marszałek województwa lubelskiego to mogą otworzyć kolejną z Lublina przez Kraków do np. Wieliczki? Albo z Rzeszowa przez Lublin i Warszawę do Pruszkowa tak, żeby wyglądało to jak nowa linia z nieco inną trasą?
Ja PB cenie za to ze jednak wymusił trochę na konkurencji podwyższenie jakości. Osobiście nogi mi się w PB nie mieszczą wiec nie korzystam, ale jechałem dziś PKS z Ełku do Wrocławia i był bardzo spoko (jak na autobus).
@fruity: Nie można porównywać jazdy busem z jazdą trzyosiowym, pełnowymiarowym autokarem. W busie siedzi się skulonym, a nad głową jest 10 cm, podczas gdy w takich Van Hoolach można się już trochę rozluźnić ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (129)
najlepsze
@mannoroth: kup sobie auto :) a tak na serio, podpisuję się pod Twoją wypowiedzią rękami i nogami. Tak samo myślę o polskim węglu. Jeżeli mam dwa produkty o porównywalnej jakości i cenie to pewnie wybiorę produkt polski. W innym wypadku wybiorę ten który będzie po prostu lepszy.
Nie muszę mówić, że to bardzo łatwo doprowadziło tą spółkę do marnej sytuacji i zapewne kwestią czasu będzie likwidacja.