Jak Amazon traktuję własnych klientów.
Krótka historia pewnego zamówienia z Amazona. Polskie sklepy internetowe na pewno mają się od kogo uczyć podejścia do klienta :)
m.....l z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 101
Krótka historia pewnego zamówienia z Amazona. Polskie sklepy internetowe na pewno mają się od kogo uczyć podejścia do klienta :)
m.....l z
Komentarze (101)
najlepsze
"Mogę być grosika winna?"
To wtedy odpowiadasz : Proszę Pani za grosika to ja umyję 15 talerzy.
Podobne sytuacje mialem w Argosie w anglii - po 2 miesiacach zepsula mi sie zakupiona u nich elektronika. Odnioslem, myslalem ze bede czekal na naprawe gwarancyjna pare ladnych tygodni a tu zdziwienie - wymienili od reki na nowa - bez zadnego gadania,
Jest takie powiedzenie:
- zadowolony klient napędzi 3 nowych klientów;
- niezadowolony klient odstraszy przynajmniej 50.
Te prawo może nie działać, gdy jest monopol. A Allegro to monopolista w sumie.
1. Znajomy kilka lat temu kupił komplet mebli. Do zamówienie sklep dodawał gratis rower. Po kilku dniach firma transportowa przywiozła meble ale bez roweru. Po interwencji w sklepie niemiły pan powiedział, że rower doślą później. I cisza... Nic. Kolejna, trzecia już interwencja i znów nic. I znów kolejna... Za 2-3 dni dzwonek do drzwi - kurier przywiózł przesyłkę... 3 ROWERY!
2. Zaprosiłem mamę do restauracji Karczma Pod Solą w Wieliczce.
Miałem w UPC umowę na czas określony (chyba rok) w mieszkaniu, które wynajmowałem w Warszawie. Stało się tak, że musiałem się z tego mieszkania wyprowadzić na jakieś 4 miesiące przed końcem trwania umowy. Miałem zatem dwa wyjścia, płacenie przez ten czas za internet, z którego nie korzystam lub zapłacenie kary. Okazało się, że było jeszcze jedno wyjście - napisanie krótkiego podania opisującego moją sytuację i zaniesienie
Fajnie słyszeć o tej karczmie tu, na wykopie.
Jak ktoś będzie w tej okolicy ( obwodnica Wieliczki ) to polecam.
Czekałem 4 i piątego zadzwoniłem do firmy. Powiedzieli że OK, dowiedzą się co stało się z paczką i oddzwonią. Nie oddzwonili, a odpisali na e-mail na drugi dzień, że przesyłka zaginęła i starają się ją zlokalizować i uzyskać odszkodowanie od firmy. Moja odpowiedź - OK, zdarza się, proszę o ponowną wysyłkę, skoro i tak odzyskają paczkę w
;)