Wyniki testów EMDRIVE Paula Stansella. Pozytywne.
Ciąg 118 i 88 miliniutonów. Testy w próżni za jakiś czas. Czyżby szykowała się naukowa rewolucja stulecia? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Przemysl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 128
Ciąg 118 i 88 miliniutonów. Testy w próżni za jakiś czas. Czyżby szykowała się naukowa rewolucja stulecia? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Przemysl z
Komentarze (128)
najlepsze
ale jsli to nawet tak działa to masery stały by sie tak silne, że przegoniły by lasery
Oto ostatni porządny raport z Polibudy w Dreźnie:
https://tu-dresden.de/die_tu_dresden/fakultaeten/fakultaet_maschinenwesen/ilr/rfs/forschung/folder.2007-08-21.5231434330/ag_raumfahrtantriebe/JPC%20-%20Direct%20Thrust%20Measurements%20of%20an%20EM%20Drive%20and%20Evaluation%20of%20Possible%20Side-Effects.pdf
Wnioski w nim są takie:
Nie umiesz kliknąć po lewej stronie view all?
Jest w tytule tego znaleziska, za mała czcionka?
Jest opisane w raporcie. Wymagany podstawowy angielski.
Wiesz, ja też bym wolał, żeby to ustrojstwo zajeleniało 1000km/h zasilane bateryjką AAA, ale najwyraźniej tak dobrze nie ma. Można jedynie liczyć, że skoro ewentualny ciąg będzie większy niż uzyskiwany w silnikach jonowych czy fotonowych, to koszty, oraz czas podróży kosmicznych znacznie się zmniejszą. A to jest perspektywa miła dla wszystkich.
Jeżeli ogarną ten napęd np w NASA to jakie będą kolejne kroki żeby wykorzystać ten napęd realnie w jakiejś rakiecie kosmicznej czy jak
Trochę zagmatwałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)