Powiązane (1)

  • Reklamy Google

  • hOOpOe +6  

    Ostatnio oglądając materiał w TV odnośnie rocznicy wprowadzeni stanu wojennego był fragment nagrania, jak taki chyba Star policyjny wjeżdżał na demonstranta, widać było jak ta osoba wpada pod niego. Ciekaw jestem jak się to skończyło, czy ta osoba przeżyła. Kojarzy ktoś?

    pokaż komentarz
    hOOpOe
  • northrop +2  

    To był Jarosław Hyk. Nic mu się nie stało, groźnie to tylko wyglądało.

    Przy czym proszę nie żałować tego pana. Sam przyznaje że rzucał w ciężarówki kamieniami a zwróćcie uwagę, że pojazd który go potrącił miał wybitą przednią szybę (!). Gdy wpadła mu cegła albo butelka do środka, kierowca mógł spanikować, chwilowo stracić widoczność (np. kurz, ciecz albo szkło wpadło mu do oczu), itp.
    http://www.youtube.com/watch?v=4yewJ8xCnQ8

    pokaż komentarz
    northrop
  • aex +2  

    Z tego co wiem, to nic mu się nie stało.

    pokaż komentarz
    aex
  • plit -3  

    Socjalistyczny niewolnik podniósł cegłę na swoich panów bo głód mu zajrzał do dupy, co za bezczelność.

    pokaż komentarz
    plit
  • LubieDlugoSpac +6  

    I kuźwa pomyśleć, że te tereny były kolebka cywilizacji ... ; /

    pokaż komentarz
    LubieDlugoSpac
  • ak0nia +3  

    w czasach, gdy te tereny były kolebką cywilizacji robiono ludziom bardzo wymyślne, nie odbiegające wiele brutalnością rzeczy. Kiedyś nie było lepiej, ani nie jest to jakaś obraza dla "ziemi".

    co nie zmienia oczywiście faktów, że widok jest potworny.

    pokaż komentarz
    ak0nia
  • aurturius +5  

    Wiecie, co jest ciekawe? Że jeśli policja irańska rozjeżdża ludzi, wszyscy minusują tych, którzy piszę, że dresów też się tak powinno.
    Jeśli to rosjanie pałują ludzi, ci, którzy podzielają niechęć do dresów, są plusowani.

    pokaż komentarz
    aurturius
  • Ryu +1  

    Z jednej strony fajnie jest im pokrzyczeć o tym, że wszystkich bandziorów powinno się traktowac gorzej niż śmieci, bić, poniżać, mordować, ale jak widać tutaj jednak ludzie tak piszący nie są jeszcze skończonymi kretynami i jak widzą taki system w akcji to jednak bierze ich na mdłości i słusznie. Radzę każdemu pamiętać o tym filmiku następnym razem gdy będziecie wypisywać takie, a nie inne głupoty o ,,zdychaniu" czy mordowaniu.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • Balbisia +3  

    @abbs jesli dasz pozwolenie policji na takie traktowanie ludzi, to oni potem nie będą patrzeć czemu rzucasz kamieniami. Nie będzie ich obchodziło, czy przypadkiem znalazłeś sie w tłumie agresywnych ludzi, czy jestes jednym z nich. Po prostu się po tobie przejadą.
    Tak, dziś nie trzeba rwać chodnika, więc jak Ci będzie źle w kraju, to nie rób tego, nie opuszczaj ojczyzny by pracować w UK, po prostu idx na wybory i czekaj na ich wynik i skutek :] Wszak w naszym kraju wszystko jest po naszej myśli ;)

    pokaż komentarz
    Balbisia
  • Adiii +63  

    U nich "JP na 100%" nabiera sensu, nie to co u nas.

    pokaż komentarz
    Adiii
  • MikiPL +4  

    ;( Chory kraj...

    pokaż komentarz
    MikiPL
  • shadowmajk -5  

    Nie martw się... żyjesz na swój sposob w równie chorym kraju. ;(

    pokaż komentarz
    shadowmajk
  • MikiPL 0  

    Skąd ta pewność ?

    pokaż komentarz
    MikiPL
  • Kofels -4  

    Jestem Porządny na 100% ?

    pokaż komentarz
    Kofels
  • MikiPL +19  

    Jestem przejechany 100%

    pokaż komentarz
    MikiPL
  • 5th +5  

    Można powiedzieć, że u nas JP właściwie JM też przed 89 miało sens. I również u nas ZOOMo jeździło po ludziach. Mam nadzieje, że niedługo Irańczycy obalą ich władze.

    pokaż komentarz
    5th
  • el_nino +3  

    A po świętach to:
    Jestem Przejedzony na 100% :)

    pokaż komentarz
    el_nino
  • rozkminator +1  

    Nie lubie ich ale szanuje bardziej od wiekszosci Polakow. Dlaczego? Bo wiekszosc tych osob ktore zaminusuja ten komentarz predzej by sie zesrala niz wyszla na ulice w obronie swoich przekonan.

    pokaż komentarz
    rozkminator
  • Adussia +1  

    Szokujące..

    pokaż komentarz
    Adussia
  • papirus1 0  

    W momencie jak zobaczyłem tą kobietę na ulicy rozjechaną to mi tak serce stanęło. Takie dziwne uczucie.

    pokaż komentarz
    papirus1
  • Slababateria +15  

    W tej chwili 4 gwiazdki na YT z podpisem "Fajny" wydały się nieodpowiednie.

    pokaż komentarz
    Slababateria
  • klawiszs +13  

    W Polsce w stanie wojennym też tak robiono. Dziś za normalne uważa się bronienie generała, który do tego doprowadził :)

    pokaż komentarz
    klawiszs
  • herbstnebel -3  

    SSmana w dodatku! TFU!

    pokaż komentarz
    herbstnebel
  • Ryu +1  

    @klawiszs
    Nie nazywaj tego śmiecia i zdrajcy generałem. No chyba, że zaznaczysz, że chodzi Ci o towarzysza generała armii czerwonej.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • MrGrandma 0  

    Jaki by nie byl z niego ulegly piesek, to wiekszosc dziennikarzy przesadzilo ostatnio z ta nagonka. Emocje wziely gore nad merytorycznoscia.

    pokaż komentarz
    MrGrandma
  • Pol753 +13  

    Pierwszy raz widzę treść obraźliwą i nie usuniętą przez YT.

    pokaż komentarz
    Pol753
  • wronahi +65  

    A dlaczego ma być usunięte? Niech świat zobaczy co wyprawia ten cały w dupę j$!any Ahmadinedżad

    pokaż komentarz
    wronahi
  • Witchinster +2  

    zapomniałeś dodać "jeszcze".

    pokaż komentarz
    Witchinster
  • Enteogen +5  

    Ahmadinejad to tylko marionetka. Jak widać skutecznie wykorzystywana przez najwyższych duchownych szyickich w Iranie. To oni decydują o wszystkim i dzięki temu, że mają swojego "marionetkowego dyktatora" są bezpieczni. Więcej - mają poparcie obywateli. To kolejna ewolucja metod zniewolenia ludzi przez państwo. Już niebawem dojdzie do kolejnej rewolucji i lud poraz kolejny zwróci swe oczy z wyrazami dziękczynienia za wybawienie w stronę kleru. I tak kilkukrotnie, póki tępy lud się nie zorientuje. Takim odpowiednikiem ahmadinejada jest Obama w Stanach kierowany przez rządną władzy grupę ludzi w rządzie i nie tylko, Putin w u naszych ulubionych wschodnich sąsiadów, czy nasz rodzimy Donek z całym swoim genialnym postPZPRowskim zapleczem.
    W każdym kraju zawsze znajdą się ludzie, którzy wykorzystają słabości narodu do uzyskania nieograniczonej władzy - w wypadku Iranu jest to ogromna religijność. Wiem co mówię.

    pokaż komentarz
    Enteogen
  • northrop +3  

    Z pewnością doszło do jakiegoś zdarzenia i bez wątpienia samochód przejechał po leżącym ciele. Ale to nagranie nie pokazuje najważniejszego - co się zdarzyło, w tym momencie kamera była skierowana w inne miejsce.

    Być może z premedytacją policjanci chcieli kogoś zabić a być może doszło do wypadku (np. coś rozbiło szybę, proszę zobaczyć mój komentarz nieco wyżej) i ucieczki z miejsca zdarzenia. Przypominam że w Polsce też takie rzeczy się dzieją, np. śmierć tego młodego kibica (Czaja chyba miał) czy zastrzelenie młodego kierowcy w skutek pomylenia go z bandytą.

    Krzyk i krew z nagrania wywołują emocje ale nie pozwalają na wyciąganie żadnych pochopnych wniosków.

    pokaż komentarz
    northrop
  • SiR-SiR +3  

    Izrale i USA jakiś czas temu uruchomiły machinę propagandową która ma pokazac jak zle jest w Iranie i dlaczego trzeba ich najechać zbrojnie. Trzeba opinię miedzynardową spolaryzować swoją wersją rzeczywistości. Przypomnijcie sobie co bylo z Irakiem i jak się skończyło a co teraz się mówi. Zamieszki w Iranie prawdopodobnie wywoływane są przez CIA, standardowo. Za jakis czas bedziecie swiadkiem ataku zbrojnego na Iran, wyslemy tam wojska a potem bedziemy sie zastanawiac o co tak naprawde tam chodziło.

    pokaż komentarz
    SiR-SiR
  • Ryu -2  

    @SiR-SiR
    No jasne. Wszyscy przecież wiedzą, że Polakom za komuny żyło sie lepiej, a tacy ludzie jak Wałęsa i Gwiazda to podstawieni agenci CIA, których zadaniem było wywoływanie społecznych niepokoi. Szkoda, że ZOMO skuteczniej ich ie pałowało..... [/ironia]

    pokaż komentarz
    Ryu
  • SiR-SiR -2  

    @RYU
    Nie przypominam sobie zeby kiedykolwiek USA groziło nam agresją zbrojną za zomo, a IZRAEL wrecz wzywał do tego. A ty pamiętasz?

    pokaż komentarz
    SiR-SiR
  • harakiri03 -2  

    @Ryu, SiR-SiR Ma całkowita rację. To jedna wielka propaganda, cała ta wojna napędza gospodarkę USA. No a Obama przecież walczy o pokój na świecie ;]

    pokaż komentarz
    harakiri03
  • MossadAttack +3  

    "Gdańsk, grudzień rok 1970. Ludzie biją się z milicją i zomo, rzucają kamieniami, cegłami, butelkami z benzyną.
    Dla was to też byli zadymiarze i dresy?"

    Nie, to byly osoby walczace o wolnosc. Tak samo jak tu na filmie.
    W tym przypadku policja dzialala jak ZOMO: organizacja odwalajaca brudna robote na zlecenie totalitarnego rzadu. Gdyby nie wykonali rozkazu mieli by przeje*ane jeszcze bardziej niz protestanci. Poza tym nie znamy okolicznosci zajscia. Mozliwe ze radiowoz mial zbita szybe (na filmiku byla zadyma, moze dostal kamieniem albo cos) i nie zauwazyl. Ludzie caly czas krzyczeli, oni mieli szyby zamkniete, mogli nie slyszec i uznac to za grozby. Wiec spieprzali z tamtad najszybciej jak to mozliwe (podobnie jak inne radiowozy z tego co widzimy na filmiku), przypadkowo najezdzajac na goscia. MOZE, bo nie znamy calosci. MOZE rozjechali go z premedytacja. Ale takie gdybanie jest bezsensowne. Tak samo jak porownywanie do drechow czy innych mniejszosci umyslowych i rozwojowych bo to zupelnie inna bajka.

    2 sprawa: osoby ktore poniosly smierc w sprawie zamieszek same byly sobie w wiekszosci winne. Policja bez powodu broni nie uzywa (szczegolnie w polsce, bo wtedy gliniarz ma przesrane bardziej od goscia ktory rzucal w niego cegla, wiec na ogol boja sie uzywac broni). Czy tak trudno uciec w kierunku przeciwnym od szykujacej sie zadymy?
    Byl przypadek "niewinnego" ktory stracil oko od gumowej kuli. Potem na tasmach widac jak "niewinny" rzuca ceglami w policjantow.

    3 sprawa: smierc gosci uciekajacych przed policja. Byl niedawno przypadek, ze mlody chlopak, teoretycznie niewinny uciekal na motorze i zostal zastrzelony. Nasuwa sie pytanie: po co uciekal? Odpowiedz: nie mial prawka. Dlaczego zostal zastrzelony? Bo trwala oblawa po napadzie, po ktorym zlodzieje uciekli motocyklem,wiec policja, widzac motocykl niezatrzymujacy sie do kontroli otworzyla ogien. To samo tyczy sie goscia ktory chcial staranowac policjanta.

    Jestem za tym, by Policja byla, byla dofinansowywana, dozbrajana i unowoczesniana. Zeby nie bala sie uzywac broni i zeby w koncu zyskala nalezyty szacunek.

    pokaż komentarz
    MossadAttack
  • bombum 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    bombum
  • MossadAttack 0  

    Na poczatku "nieocenzurowany88" stwierdzil ze tak powinno traktowac sie drechow. Potem "tmb28" powiedzial co zacytowalem.

    pokaż komentarz
    MossadAttack
  • bombum 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    bombum
  • rolnx +3  

    hwdip niedługo na murach się pojawi

    pokaż komentarz
    rolnx
  • oniee +9  

    zobaczcie na date. to sie dopiero zdarzy

    pokaż komentarz
    oniee
  • franzie +14  

    Ale my tu już 30 mamy... Sylwester jutro, obudź się chłopie ;)

    pokaż komentarz
    franzie
  • Luks_WGS +19  

    jak ktoś nie ma zaj%#istych planów to nie czuje niestety:/

    pokaż komentarz
    Luks_WGS
  • oniee +6  

    nie zkminiliscie. na filmie widnieje data 2014 roku:P

    pokaż komentarz
    oniee
  • loopack +1  

    Izraelczycy traktują wszystkich innych jako ludzi drugiej kategorii... nas też - macie tego efekt co później z tego wynika. Kraj nadaje się do zakopania nim wymyślą coś głupiego.

    pokaż komentarz
    loopack
  • gnoosny +13  

    ja pier%&^le co za sku%&^syny

    pokaż komentarz
    gnoosny
  • ak0nia +25  

    napisz to po polsku - skoro myślisz "ja p%!#%$$e co za sk%%!ysyny" to tak napisz, a nie używasz znaczków jak jakaś ciota.

    bez obrazy, ale to razi w oczy. Ci co nie chcą widzieć wulgaryzmów, mają to ustawione w opcjach.

    pokaż komentarz
    ak0nia
  • golebiow6 -1  

    gnoosny popieram w 100%
    szkoda podatków na sądzenie takiego motłochu. Najlepiej od razu rozjechać i po kłopocie

    pokaż komentarz
    golebiow6
  • gnoosny 0  

    rzadko bywam na wykopie wiec zalozylem ze maja filtr anty bluzgowy. Krew sie gotuje jak widze takie cos - czlowiek czlowiekowi zgotowal ten los? Co jest k$$%a z naszym czlowieczenstwem, wiem ze w glebi jestesmy zwierzeciami, ale przeciez tak czesto sie nazywamy istotami rozumnymi ktore ogranely takie cos jak empatia, wiec WTF???!!! Btw skonczcie z tymi docinkami o kibolach, bo dresy przesadzaja, ale w wiekszosci jest bydlakami ktorych mozna zastopowac. Ci z filmiku to sa jacys psychopaci, co kasa i wladza robi z ludzmi! Pamietajcie ze wasza wolnosc konczy sie tam gdzie zaczyna sie wolnosc drugiego czlowieka.

    pokaż komentarz
    gnoosny
  • 5th +2  

    Teoretycznie w regulaminie jest napisane, że nie można używać wulgaryzmów dlatego sam nieraz cenzuruje(ostatnio prawie wcale:P)... Wiem w Polsce w terenie zabudowanym obowiązuje 50 a na autostradach 130 :)

    pokaż komentarz
    5th
  • cinek200 +2  

    Tamci ludzie walcza o swoje, rzad trzyma ich za gardla i skoro demokratycznie nie moga uwolnic sie spod zlej wladzy, proboja robic wszelkiego rodzaju demonstracje itp. ale panstwo nie ustepuje, a wrecz "zwieksza sile ognia" przeciw ludowi, bo dla tamtejszejszego rzadu sprawowanie wladzy nad panstwem jest cos jak dla nas wytresowanie sobie zwierzaka aby byl grzeczny i nie mial zadnych sprzeciwow wobec nam.

    Wladza wyraznie nie zgadza sie na warunki iranczykow, ale oni nie ustepuja, moze ten upor w koncu do czegos doprowadzi.

    pokaż komentarz
    cinek200
  • baniakmaniakk +1  

    szkoda jeszcze, że swojego syna nie przejechał...

    pokaż komentarz
    baniakmaniakk
  • KSU +2  

    "Daj sie przejechac" - nabiera nowego znaczenia.

    pokaż komentarz
    KSU
  • exoz +1  

    W ramach komentarza pragnę wywołać dyplomatyczną burzę i ogłaszam : j#%ać rewolucję islamską a Mahmud Ahmadineżad to dziecko upośledzone podczas pedofilskiego seksu z Mahometem, jak to w Koranie napisane.

    pokaż komentarz
    exoz
  • northrop +2  

    Te przejechane osoby z dużym prawdopodobieństwem były muzułmanami, na pewno podziękowałyby Ci za obrażanie ich religii.

    pokaż komentarz
    northrop
  • PoW88 -3  

    Wybaczcie głupie pytanie, bo nie jestem ekspertem w sprawach motoryzacyjno-anatomicznych, ale zawsze mnie zastanawiało jak się jeździ samochodem po ludziach niedosłownie?

    pokaż komentarz
    PoW88
  • Rezo +22  

    No możesz na przykład w przenośni, albo na żarty.

    pokaż komentarz
    Rezo
  • Cowabunga -3  

    Witam jestem ekspertem w sprawach w jeżdżeniu po ludziach niedosłownie i już wyjaśniam.
    Kładziemy ludzia na drodze, a na nie go na przykład koc. Wsiadamy do dużej furgonetki lub jeepa, zapinamy pasy, włączamy światła mijania, rozpędzamy się [pamiętając o przepisach ruchu drogowego i prędkości w terenie zabudowanym] i wjeżdżamy na niego tylko przednimi kołami. Ponieważ ludź znajduje się pod kocem i wjechaliśmy na niego tylko przednimi kołami znaczy to, że wjechaliśmy na nie go w niedosłownym dosłownym znaczeniu tego słowa.

    pokaż komentarz
    Cowabunga
  • doktor_szron +17  

    bezedura expercie...
    samochodem po ludziach jeździmy tak:
    1. dajemy samochód ludziom
    2. oni jeżdżą najpierw
    3. my po nich
    4. wiadomo...

    pokaż komentarz
    doktor_szron
  • trq +1  

    na nie go w niedosłownym dosłownym znaczeniu tego słowa

    wtf?

    pokaż komentarz
    trq
  • Doorman -8  

    Jee! Carmageddon 3000: Iran edition.

    pokaż komentarz
    Doorman
  • diabeu666 -2  

    @Doorman
    cholera ubiegles mnie :)

    pokaż komentarz
    diabeu666
  • wErni -1  

    sk!%#ysyny!

    pokaż komentarz
    wErni
  • k160 -1  

    A może to nie policja irańska tylko agenci CIA i Mosadu , którzy sami to filmują, żeby wywołać coraz większe niepokoje społeczne i uzasadnić - naturalnie pokojową - interwencję Marines ....

    Historia zna takie przypadki.

    pokaż komentarz
    k160
  • posuck -1  

    Zupełnie jak za stanu wojennego w Polsce.

    pokaż komentarz
    posuck
  • Tony001 -1  

    Kurczę... na jakim świecie my żyjemy?
    Tak się zwierząt nie powinno traktować, a co dopiero ludzi?
    Nie znam się na prawie międzynarodowym, ale moim zdaniem tych "policjantów" powinni baaardzo ostro ukarać.
    To jest chore :/

    pokaż komentarz
    Tony001
  • krynicki +2  

    Pamiętaj, że w Iranie prawa człowieka nie mają żadnego znaczenia, co dopiero międzynarodowe.

    pokaż komentarz
    krynicki
  • Tony001 +1  

    Cóż... w takim razie my powinniśmy się cieszyć, żyjąc w Polsce.
    Ale to, co się wyprawia w takich krajach jak Iran jest przerażające. :(

    pokaż komentarz
    Tony001
  • krynicki 0  

    Ja nie mogę, ludzie, jak możecie osoby na filmiku nazywać drechami? To są ludzie walczący o swoją wolność, nie kibole! Czy demonstrantów z Sierpnia '80 albo z placu Niebiańskiego Spokoju też nazwiecie dresami? Nie należę do grupy wyznawców JP, ale zanim zaczniecie rzucać inwektywami w tych ludzi, najpierw poczytajcie o aktualnej sytuacji w Iranie.

    pokaż komentarz
    krynicki
  • bocznica 0  

    Ja widze ze wiekszosc zdrowo pogrzala, chyba jestescie dziecmi i nie wiecie co tam sie dzieje
    Ci ludzie walcza z chora wladza, wstyd mi za was!

    pokaż komentarz
    bocznica
  • golebiow6 -3  

    Interesujące:
    Zamieszki w Iranie; Policja atakuje tłum --> Policja zła, tłum dobry
    Zamieszki w Polsce; Policja atakuje tłum --> Policja dobra, tłum zły

    pokaż komentarz
    golebiow6
  • abbs +5  

    Jak się idzie rzucać kamieniami w policje to się trzeba liczyć z tym że oni nie będą tych kamieni łapać i układać w kupki tylko zrobią użytek z pałek albo pistoletów.

    pokaż komentarz
    abbs
  • AsgarothDaFae -1  

    @abbs: Mimo wszystko... Cegły kontra broń palna to tak trochę (przynajmniej jak dla mnie) nadużycie siły... Jeśli są atakowani - niech się bronią. Ale niech używają do tego środków adekwatnych do zagrożenia. Bo wątpię czy policjant atakowany cegłą jest na tyle zagrożony, żeby używać broni palnej...
    Ale to tylko moje zdanie

    pokaż komentarz
    AsgarothDaFae
  • AsgarothDaFae +17  

    Może i są dresami. Ale nawet oni nie zasługują na coś takiego...

    pokaż komentarz
    AsgarothDaFae
  • nieocenzurowany88 +38  

    Zasługują, bo potem podczas zadymy na sam widok jadącego w ich stronę radiowozu uciekliby do domu i mieliby 2 kilo w gaciach.

    pokaż komentarz
    nieocenzurowany88
  • Kisiol_Ent +76  

    A potem taki pan w radiowozie pomyli cie z dresem i bedziesz mial...

    Powinni zabic tego policjanta za takie cos i to publicznie.

    pokaż komentarz
    Kisiol_Ent
  • konradk +46  

    mlodzi jestescie, nie pamietacie co sie dzialo w slupsku okolo 1996 roku jak policjant zabil kibica

    pokaż komentarz
    konradk
  • abbs -4  

    Popieram nieocenzurowanego w 100%, to ścierwo powinno zacząć się bać, bo bezkarność ich wybryków przechodzi wszelkie pojęcie.

    pokaż komentarz
    abbs
  • siwymilek +24  

    wy k%!$a poj#%ani jesteście: @nieocenzurowany88, @abbs i reszta tych bezsumiennych szmat. Jeżeli dla was jeżdżenie autem po ludziach jest normalnie i to popieracie, to z pełną powagą uważam, że powinniście się leczyć!

    pokaż komentarz
    siwymilek
  • shadowmajk +3  

    Kieruje wami taka sama zawisc jak tymi "dresami" ktorych waszym zdaniem powinno tak sie traktowac. Dla mnie to tez czlowiek, a przedstawiane tu sceny nie naleza do humanitarnych. Powinni coś zmienic by zjawisko zwane "dres" przestalo istniec a nie na sile ich tepic.

    pokaż komentarz
    shadowmajk
  • glosnik +5  

    rozjechać wszystkich j%%anych dresów się powinno. właśnie ja z kolegami dostaliśmy od takich 15, w kominiarach oczywiście i za to, że mieliśmy dżinsy ("je-bać skejtów! je-bać skejtów!"). nawet ja mogę poprowadzić pojazd zagłady dla nich.

    pokaż komentarz
    glosnik
  • abbs +2  

    Zawiść do patologii jest zła? Chcecie ten element zaprosić na herbatkę i przedyskutować przy ciasteczku potencjalne rozwiązania i alternatywy dla ich prymitywnych zachowań? Nie mówię żeby ich rozjeżdżać z urzędu, mówię tylko że takie środki powinny być akceptowalne podczas tłumienia burd albo innych ustawek, a w miarę możliwości powinno się to wyłapać i wykorzystać do przymusowej pracy.

    pokaż komentarz
    abbs
  • realista1 +1  

    siwymilek - jakim nieogarniętym dzieciakiem trzeba być, żeby uważać, że rzucanie cegłami (więc po to, żeby zabić) w ludzi będących na służbie jest normalne??? Jakim sk!##iałym śmieciem trzeba być, żeby żywić nienawiść do ludzi którzy niczym ci nie zawinili, po prostu taką mają pracę???
    Jakim patafianem trzeba być, żeby nie rozumieć, że bez Policji bałbyś się wyjść z domu, bo zaraz zostałbyć obraboeany, pobity i zgwałcony???

    Nie mam na myśli sytuacji z filmiku.
    Porównywanie tego z sytuacją w Polsce, czy w Europie to jakieś nieporozumienie. Tam mają wojnę domową, rządy dyktatorskie, mocną ograniczoną wolność. W Polsce jejt jak jest, ale nikt mi nie wmówi, że mamy państwo totalitarne - każdy jest wolny, jak mu się nie podoba to może wyjechać - chociażby do Iranu.

    pokaż komentarz
    realista1
  • siwymilek +5  

    @realista1 no k#!!a, zaj!#iste wyjście rozjechać ich autem..

    pokaż komentarz
    siwymilek
  • Mazowia +3  

    21 wiek...

    pokaż komentarz
    Mazowia
  • tmb28 +7  

    :nieocenzurowany88 : realista1

    Gdańsk, grudzień rok 1970. Ludzie biją się z milicją i zomo, rzucają kamieniami, cegłami, butelkami z benzyną.
    Dla was to też byli zadymiarze i dresy?

    Szmaty...

    pokaż komentarz
    tmb28
  • Balbisia +9  

    "U nas powinni tak traktować tych idiotów w dresach, rzucających butelkami w policję na stadionach. "

    słuchaj durniu, skoro policja mogła by jeździć autami po dresach, to czemu nie po Tobie lub Twojej mamie ?
    - bo ja jestem grzeczny i nie robię zadym na ulicach - możesz odeprzeć mój atak.
    ale jesli państwo obetnie Twoim rodzicom pensje, by utrzymać policje i urzędników i do tego skocza w góre ceny w sklepach, to zapewne wyjdziesz na ulice, by domagać sie sprawiedliwości dla siebie, dla mamy i dla społeczeństwa. Ale wtedy, Policja bedzie miała prawo (dzięki Twoim głosom poparcia) jeździć po tobie i po Twojej mamie autem. Będziesz wtedy dla nich jak kibol.
    Może tak się zdarzyć ? Przemysł to ...

    pokaż komentarz
    Balbisia
  • abbs -1  

    Zezwalanie dresom na obrzucanie kamieniami policji tylko dlatego że "ja też mogę kiedyś rzucać kamieniami w policję" to jedna z głupszych rzeczy o jakich słyszałem. Porównywanie sytuacji strajkujących w tamtych czasach z sytuacją dresów które po meczu wychodzą demolować miasto też nie jest zbyt mądre. Świat nie jest czarno biały, nie każdy tłum ma takie same cele. Wtedy milicja była organem politycznym, dzisiejsza policja jest tylko organem porządkowym i jako taki powinien mieć prawo do walki z agresywnym tłumem. Od wprowadzania zmian w demokratycznym państwie są wybory i każdy ma prawo wziąć w nich udział, nikt nie musi już rwać chodnika i rzucać się na policję, a robiąc to narażamy się tylko i wyłącznie na konsekwencje..

    pokaż komentarz
    abbs
  • hazadSK 0  

    @konradk

    Ja pamiętam, i to dokładnie. Z tym, że policjant nie chciał go zabić celowo, a tutaj jest troche inna sytuacja.
    Ktoś mi może przypomni, co się stało z policjantem, który zabił Przemka?

    pokaż komentarz
    hazadSK
  • Bylek -6  

    Jap%#%$$#ę, k%#!a mać!! To na tym filmiku jest przep%#%$$#enie przeażające... Mam ochotę im zrobić "wiecie, co z nim zrobić", w wykonaniu hard core

    pokaż komentarz
    Bylek
  • CovalPL +3  

    Pozwolę sobie przytoczyć osobę Przemka Czai :

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamieszki_w_S%C5%82upsku_w_1998_roku

    dzięki temu możecie zauważyć że policja też nie jest do końca w porządku. I że ci ludzie nie wychodzą na ulicę od tak sobie, albo że im się nudzi tylko muszą mieć jakiś tam powód, nie wiem jak w było w przypadku w/w filmiku ,ale nie bądźmy hipokrytami, pamiętajcie że każdy kij ma dwa końce a wina pośrodku leży, to tyle z mojej strony. Pozdrawiam!

    P.S: I nie wszyscy kibice są dresami!

    pokaż komentarz
    CovalPL
  • damians696 +2  

    gdzieś w linkach podanych w wiki wyczytałem, że zadośćuczynienie rodzinie, ten policjant wypłaca w ratach po 200zł miesięcznie...a że kwota jaką sąd przyznał wynosi 350tyś.zł to ostatnia rata przypada na rok 2154..... gdzie tu jest rozum... do tego też policjant warunkowo wyszedł na wolność po połowie ostatecznej kary czyli po 4 latach...a kibice wołali "śmierć za śmierć"

    pokaż komentarz
    damians696
  • BaryNP 0  

    a co mają po drodze ?

    pokaż komentarz
    BaryNP
  • wilson 0  

    @hazadSK
    http://www.youtube.com/watch?v=cXcRYdz2mDA cz 1 z 4

    pokaż komentarz
    wilson
  • hazadSK 0  

    @wilson

    Dzięki, od 2 godzin ogladalem, czytalem różne informacje na ten temat, dla przypomnienia.

    Znajomy, który był bezpośrednio przy tym zdarzeniu opowiadał, że już leżącego Przemka policjant dalej uderzał pałką. Osoby, które to widziały na własne oczy opisują to jeszcze gorzej, niż jest to opisane na forach i stronach internetowych.
    Sam osobiście pamiętam dokładnie zamieszki w mieście. Coś nie do opisania... jak wojna.

    pokaż komentarz
    hazadSK
  • neib1 +2  

    @realista1
    "siwymilek - jakim nieogarniętym dzieciakiem trzeba być, żeby uważać, że rzucanie cegłami (więc po to, żeby zabić) w ludzi będących na służbie jest normalne??? Jakim sk%!!iałym śmieciem trzeba być, żeby żywić nienawiść do ludzi którzy niczym ci nie zawinili, po prostu taką mają pracę???
    Jakim patafianem trzeba być, żeby nie rozumieć, że bez Policji bałbyś się wyjść z domu, bo zaraz zostałbyć obraboeany, pobity i zgwałcony???"

    Te.Mądry... a gdzie on napisał, że nienawidzi policji, albo że rzucanie cegłami jest normalne, albo że chciałby żeby nie było policji.
    Napisał tylko, że jeżdżenie po ludziach autem jest nienormalne.Ja już dawno zauważyłem, że dla Ciebie krytyka policji=nienawiść do policji, ale tak po prostu nie jest.Jak dla mnie to Ty sam jesteś takim właśnie mentalnym dresem, który zawsze szuka okazji do usprawiedliwienia swojej niewyżytej agresji ogólnym dobrem zwykłego Polaka.Nie Ty pierwszy, nie ostatni.

    pokaż komentarz
    neib1
  • bio 0  

    ci co sie bulwersuja na komentarz ze tak powinni traktowac hooliganow proponuje obejrzec wykop o tym jak dwoch dresow skatowalo i dzgnelo nozem malzenstwo.(to tez dzisiejszy wykop)

    pokaż komentarz
    bio
  • Oktass -1  

    @Qrnl A skąd wiesz, że na to zasługują ?

    pokaż komentarz
    Oktass
  • wcipski +3  

    Widzę, że niektórzy w tej dyskusji mocno puszczają wodze fantazji i trochę ich ponosi. Nie odróżniacie dzikiej bandy podludzi zwanej dresami, która bez pardonu niszczy wszystko na swojej drodze i czując się bezkarnie jest w stanie rozj%!ać pół miasta przechodząc przykładowo z kijami bejsbolowymi przez ulicę, niszcząc przy tym auta, demolując przystanki i bijąc przypadkowo spotkane osoby, od zwykłej grupy ludzi demonstrujących. Skąd założenie, że jeśli wobec tej bandy neandertali będą mieli prawo przykładowo przejechać po nich autem, to że to samo powtórzy się na strajku pielęgniarek czy rolników?

    To jest właśnie polska mentalność, wszyscy są zdania, że jeżeli przyzwoli się policji na więcej, żeby zaprowadzić porządek, to niebawem odbije się to na nich czy "na Twojej mamie" (litości!!!). Widzieliście jak traktuje się niegrzecznych kibiców na zachodzie, czy nawet w Rosji ? Szturm i leją ! U nas policja się boi, bo gdy któremuś z tych kiboli uj%!ie się w głowie żeby go zaskarżyć to automatycznie taki funkcjonariusz ma sprawę w sądzie i może nawet pójść za kraty (taka sytuacja miała już miejsce, jeden policjant zabił kibica podczas interwencji i poszedł siedzieć).

    W sytuacji kiedy ma się do czynienia z większą grupą ludzi, to ZAWSZE ISTNIEJE PRAWDOPODOBIEŃSTWO, żę pałką dostanie przypadkowa osoba, która akurat w tej grupie idiotów się znalazła (też nie wiem jakim cudem mogłaby, ale nieważne). Podejście typu "nie można pozwolić policji na takie traktowanie ludzi" to moim zdaniem zaślepienie jakich mało, tchórzostwa też w tym trochę jest. Dopóki policja nie pokaże siły i zdecydowania, to "dresy" będą czuły się pewnie, a to że jeden z drugim niewinny ananas dostanie przypadkowo pałką w twarz czy w nogę to sprawa nieunikniona!

    Zadajcie sobie pytanie, czego chcecie:
    Policji, która raz dwa robi porządek z rozwydrzonym tłumem i sprawia, że taki tłum po prostu ich się BOI, czuje respekt(czytaj, z czasem takie burdy będą rzadkością bo wszyscy kibole będą sobie zdawać sprawę, że nikt się z nimi p####$$ić nie będzie), czy takiej, której za uderzenie w trakcie interwencji jakiegoś niewinnego ludzia, grozi kara więzienia. Ludzia, który niewiadomo z jakich przyczyn, jak Wally znalazł się na tym obrazku burdy wśród łysoli (tak, dalej nie wiem jak to zrobił, nie szukając dymu, albo nie będąc tym łysolem), od których normalny człowiek, widząc do tego policję po prostu ucieka.

    pokaż komentarz
    wcipski
  • neib1 0  

    @wscipski
    Dopóki policja nie pokaże siły i zdecydowania, to "dresy" będą czuły się pewnie, a to że jeden z drugim niewinny ananas dostanie przypadkowo pałką w twarz czy w nogę to sprawa nieunikniona!

    Z tym, że jak dostanie przypadkowo pałką w twarz, to tragedii nie ma.A niech tam dostaje nawet gumową kulą, niech się wyp$!$!#!i na plecy po uderzeniu armatką wodną.Nikt tu nie broni policji używac tych środków, a przypadki chodzą po ludziach.Ale k%%#a!Piszecie o jeżdżeniu po ludziach samochodem!I to niby nas ponosi?Przecież to jest taki absurd, że aż trudno uwierzyć.Poza tym mieszasz cały czas dwie sprawy, bo zachowujesz się jakby sprzeciwianie się zachowaniu jak to z filmiku było jednoczesnym sprzeciwianiem się używania siły przez służby porządkowe.Jest to bardzo typowe podejście wśród osób, którym wrodzona agresja każe jakoś usprawiedliwić społecznie swoje prymitywne pragnienie linczu.
    Jeszcze raz podkreślę, żeby nie było za trudne:
    -użycie siły ( w tym pałki, armatki, gaz, gumowe kule) TAK
    -rozjeżdżanie samochodem NIE

    pokaż komentarz
    neib1
  • piwko144 +2  

    Czy wy zdajecie sobie sprawę co tam się dzieje!!? fakt,to był incydent ale przypuszczam że nieświadomy.Policja ucieka w popłochu przed rozwścieczonym tłumem!! @kanedaaa,dumny zapewne jesteś z wykopów ale nie podjudzaj ludzi przeciwko stróżom prawa komentarzem pod wykopem! ich zadaniem jest stłumić to co tam się dzieje! Zapanowała tam totalna anarchia a i sami nieźle dostają.Spokojnie,nie zakopie,wykopie..

    http://www.liveleak.com/view?i=1a7_1262224016
    http://www.liveleak.com/view?i=aee_1262023046
    http://www.liveleak.com/view?i=c93_1261962536
    http://www.liveleak.com/view?i=d64_1261962049
    http://www.liveleak.com/view?i=a09_1261957061
    http://www.liveleak.com/view?i=0b1_1261943462
    http://www.liveleak.com/view?i=906_1261936011
    http://www.liveleak.com/view?i=2a7_1261934481
    http://www.liveleak.com/view?i=b83_1261929156
    http://www.liveleak.com/view?i=a90_1261927655
    To tylko z ostatnich siedmiu dni..

    pokaż komentarz
    piwko144
  • Makabrator -2  

    Chcieli islam mają dżihad xD
    Dobra. Pan wyżej ma rację.
    Film wyrwany z kontekstu.
    To tak jak korwinowi mikke wyrwali zdanie z kontekstu, który to kontekst był o 180* przeciwieństwem tego wyrwanego zdania.

    pokaż komentarz
    Makabrator
  • nieocenzurowany88 +1  

    Wielcy obrońcy dresiarzy- gdyby był wykop o tym, że jakiś "kibic" zabił policjanta cegłą to prześcigalibyście się w pomysłach co z nim zrobić i pewnie rozjechanie go samochodem byłoby tutaj pikusiem w porównaniu z fantazją niektórych. I nie porównujcie bezcelowych działań idiotów na stadionach ze strajkami robotników i ludźmi walczącymi z totalitaryzmem na Bliskim Wschodzie.

    pokaż komentarz
    nieocenzurowany88
  • Lukki 0  

    @konradk: poprawka: kibola

    pokaż komentarz
    Lukki
  • gracjann 0  

    po trupach do celu... :(

    pokaż komentarz
    gracjann
  • enlil 0  

    Na stronie tego frajera, Ahmadineżada ( http://www.ahmadinejad.ir ), ktoś napisał mu życzenia: "die slow" - przyłączam się do nich.

    pokaż komentarz
    enlil
  • aurturius -3  

    Facet, ja wiem, że możesz go nienawidzieć - ale życzenie śmierci, publicznie, prezydentowi jakiegokolwiek kraju nie jest dobrym pomysłem.

    pokaż komentarz
    aurturius
  • Racon +2  

    http://imagemacros.files.wordpress.com/2009/07/ahmadinejad.jpg

    pokaż komentarz
    Racon
  • ssamiec 0  

    Czyli jednak powtórka Tienanmen. Tylko w tańszym wydaniu.

    pokaż komentarz
    ssamiec
  • Zabatrawiasta -3  

    To jeszcze nic, w Polsce też tylko za stanu wojennego jedna kobieta opowiadała, że kobietę w ciąży przejechał na jej oczach czołg.

    pokaż komentarz
    Zabatrawiasta
  • MossadAttack -2  

    A ja slyszalem ze ten czolg byl kierowany przez samego J. Dodatkowo nie przejechal tylko na nia wskoczyl.
    Tez umiem wymyslac. Zrodlo prosze, w takich przypadkach jestem jak sw. Tomasz.

    pokaż komentarz
    MossadAttack
  • Rezo -4  

    Aha.

    pokaż komentarz
    Rezo
  • h4dr0n +9  

    @abbs - no nie wiem, kto w tej sytuacji jest d##$$em.

    pokaż komentarz
    h4dr0n
  • abbs +7  

    Na pewno ktoś, kto uważa że ludzie są z definicji dobrzy i bez jakiejkolwiek kontroli wszyscy byliby dla siebie mili i szanowaliby nawzajem swoją własność i uważaliby żeby innym nie wyrządzić przykrości, jest właśnie d#$$#em. Teraz, mimo groźby kary ze strony policji/sądów, istnieją marginesy które w głębokim poważaniu mają innych ludzi i wszelakie prawa, gdyby policji nie było, doszłoby do totalnej anarchii, chaosu. Owe marginesy rozrosłyby się do sporego procenta społeczeństwa, albo nawet do większości. Zaistniałyby rządy silniejszego(tego kto ma więcej kumpli i karabinów) jak w Somalii, tego chcecie panowie JPna100% / anarchiści?

    pokaż komentarz
    abbs
  • shadowmajk -7  

    Ta... weź głęboki wdech i opowiedz o tym psu sąsiadki. ;)

    Po prostu jesteś Anty.

    pokaż komentarz
    shadowmajk
  • abbs +3  

    Niech mi ktoś z was zaprezentuje realną wizję świata bez policji. Jestem bardzo ciekawy co wymyślicie.

    pokaż komentarz
    abbs
  • h4dr0n +4  

    Nie jestem anarchistą, jestem doskonale apolityczny, ale uważam, że:
    1. Powinieneś się leczyć.
    2. Ludzie są z natury drapieżni.
    3. Policja powinna dać ludziom protestować, to co widać na filmie nie wyglądało na zamieszki.
    4. Policja nie powinna stosować prawa wg. własnego widzimisię i zabijać ludzi ot tak - a to było i na filmie, i we Włoszech, i w Atenach.
    I jeżeli wobec protestujących stosowane są prowokacje, żeby wywołać zamieszki, jeżeli policja strzela z dachów do ludzi albo po prostu ich rozjeżdża, to trzeba się poważnie zastanowić o co chodzi, kto czego od kogo chce i kto jest po jakiej stronie.

    Rozumiem przy tym, że cała sprawa jest mocno reżyserowana przez zachodnie wywiady.

    pokaż komentarz
    h4dr0n
  • abbs -1  

    Ogień i kłęby dymu... wcale nie wygląda jak zamieszki...

    A ja nie skomentowałem filmu, tylko koncepcję państwa bez policji, którą tak usilnie forsujecie. Policję przedstawiacie jako organizację stojącą ZAWSZE po ciemnej stronie. To czy rozjeżdżanie kogokolwiek miało sens w tym akurat wypadku może być wątpliwe, nie znam sprawy więc nie ocenię, ale nikt nie powinien mieć wątpliwości że policja to organ bez którego istnienie państwa nie ma sensu(znów przykład Somalii)

    pokaż komentarz
    abbs
  • 5th +2  

    @h4dr0n : Pisząc o Atenach masz na myśli te zamieszki, które wybuchły po zabiciu 15 latka? Jeżeli tak to on był w grupie osób, które obrzucały(tak bez powodu) radiowóz cegłami. Więc zastrzelił go w obronie siebie oraz obronie świętości jaką powinna być policja w demokratycznym państwie. Jeżeli chodzi o śmierć Carlo Giulianiego to ten kretyn biegł na policjanta z gaśnicą. Na pewno nie chciał nią ugasić pragnienie policjanta :D. Również użycie siły uzasadnione. Ogólnie twierdze, że drastyczne rozwiązania powinny być używane w ostateczności ale atak na policje jest już raczej ostatecznością. Na pewno jednak nie powinno się nikogo rozjeżdżać samochodem no chyba, że jest to kara "oko za oko";)

    pokaż komentarz
    5th
  • PanPrzewodniczacy 0  

    Tak a propos Somalii.
    Despite the seeming anarchy, Somalia's service sector has managed to survive and grow. Telecommunication firms provide wireless services in most major cities and offer the lowest international call rates on the continent. In the absence of a formal banking sector, money exchange services have sprouted throughout the country, handling between $500 million and $1 billion in remittances annually. Mogadishu's main market offers a variety of goods from food to the newest electronic gadgets. Hotels continue to operate, and militias provide security.

    pokaż komentarz
    PanPrzewodniczacy
  • abbs +1  

    Zdanie kluczowe: "And militias provide security"

    pokaż komentarz
    abbs
  • realista1 +9  

    A pajac pajacem.

    pokaż komentarz
    realista1
  • Ryu -1  

    No i tutaj się wszyscy oburzają, a czytając komentarze w temacie o dwóch dresach, którzy skatowali jednego gościa można by dojśc do wniosku, że co niektórym z Was strasznie zależy własnie na wprowadzeniu czegoś takiego w Polsce.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • K1CrasH -1  

    źle się dzieje, źle...

    pokaż komentarz
    K1CrasH
  • Oktass -2  

    Ale z nich s@#%##%&#@!^!$a z@%$%$#@#%#@$e

    pokaż komentarz
    Oktass
  • wronahi +62  

    tak, filmik z komórki, akcja 20metrów dalej i trzask kości słyszysz. gratuluję słuchu

    pokaż komentarz
    wronahi
  • hubij +13  

    a na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    pokaż komentarz
    hubij
  • orchis1565 +34  

    pracował w CSI.

    pokaż komentarz
    orchis1565
  • ho5a +16  

    no przecie słyszał łamanie kości, a wronahi nie :)

    pokaż komentarz
    ho5a
  • trq +20  

    myślicie, że jak mnie zaminusujecie to przestanę ten trzask słyszeć?

    pokaż komentarz
    trq
  • wojtekToJa +7  

    więc masz słuch jak w kultowym serialu "Gliniarz z dżungli"

    pokaż komentarz
    wojtekToJa
  • MrGrandma +8  

    I wlasnie takie momenty mobilizuja mnie do kupna karty dzwiekowej. Jutro ide, albo nie ide.

    pokaż komentarz
    MrGrandma
  • DrMiranda -5  

    Oni sobie po prostu Carmageddona na żywo zorganizowali. Nie wiem czemu się tak bulwersujecie, oni się bardzo dobrze bawią.

    pokaż komentarz
    DrMiranda
  • pawel2611 -6  

    Oto dlaczego jestem aby wszystko co jest na prawo od ukrainy spalić i zrównać z ziemią i posadzić nową Amerykę. Ciemnota.

    pokaż komentarz
    pawel2611
  • shadowmajk +5  

    ej ej, ale tam prócz spaczeńców jeszcze są spoko ludzie, nie można ich tak po prostu o. ;(

    pokaż komentarz
    shadowmajk
  • northrop +8  

    Bo w Ameryce policja nigdy nikogo nie zabiła.

    pokaż komentarz
    northrop
  • Jarasmen 0  

    Dobrą wódkę robią! Jezu drogi, pomyślcie o wódce!!!

    pokaż komentarz
    Jarasmen
  • S4MM43L -2  

    Wk#$$ił mnie ten film ...

    pokaż komentarz
    S4MM43L
  • ak0nia +3  

    ja bym jeszcze zostawił japonie w spokoju, bo mają fajne sklepy w stylu retro.

    pokaż komentarz
    ak0nia
  • 3ddy 0  

    no ostro polecieli...

    pokaż komentarz
    3ddy
  • kisajno 0  

    "Iran away but he ran over me!"

    pokaż komentarz
    kisajno
pokaż 

Wykopali i zakopali (469 / 18)