@Taco_Polaco: Kierowca to typowy bezmózg. Zagrzany samochód mający kilkaset kucy pod maską musi oddać ciepło, ciepło oddaje się przez chłodnice, te mają właściwą sprawność dopiero podczas jazdy (powietrze schładzające chłodnice), a te typ ewidentnie nie pozwolił maszynie odpocząć, Dubaj to akurat mocno ciepły jest, usmażył osprzęt silnika i wydechu, stąd ogień. Tylko że takie rzeczy trzeba wiedzieć, bo to podstawy gdy ma się mocne auto. Może forse ma na następne, ale
ciepło oddaje się przez chłodnice, te mają właściwą sprawność dopiero podczas jazdy (powietrze schładzające chłodnice
@loopack: Po to służą kontrolki temp. oleju, silnika, płynu chłodniczego by wiedzieć w którym momencie lepiej przestać. Silnik bez obciążenia na wysokich obrotach nie generuje tez kilkuset kucy.
Pamiętam jak kitowałem przez chwile ferrari 456. Normalna temp silnika było 90 stopni. Jak człowiek zaparkował to samochód aż strzelał. Co dopiero taki aventador =o
@twizzter: Nie rozumiem wykopków. Napisałem, że kiedyś jeździłem. Mnie nie stać. To nie było moje auto, a nieudanikom nadal żal dupe ściska i minusują. NFS3 to był totalny gniot.
@Camper: to samo chciałem napisać, widziałem kilka akcji z płonącym autem i u nas zawsze wyskakiwało kilka osób z auta próbując pomóc jakoś, ten pożar spokojnie dało się ugasić chwila moment
Komentarze (167)
najlepsze
Palowanie silnika na swiatlach to nie wyscigi... tak samo jak katowanie golfa na recznym to nie drift ;)
@loopack: Po to służą kontrolki temp. oleju, silnika, płynu chłodniczego by wiedzieć w którym momencie lepiej przestać.
Silnik bez obciążenia na wysokich obrotach nie generuje tez kilkuset kucy.
Komentarz usunięty przez moderatora