Powiązane (2)

  pokaż (1) 
  • Reklamy Google

  • komar- +43  

    Nie no, przecież to tylko jednostkowe wybryki małej grupki muzułmanów. To tylko 1100 aut! Nie wyciągajcie pochopnych wniosków na temat muzułmanów.

    pokaż komentarz
    komar-
  • Jarasmen +23  

    _"Co najmniej 1137 samochodów spłonęło w noc sylwestrową na ulicach francuskich"

    "Jedenaście osób zostało rannych."

    "Szef resortu spraw wewnętrznych stwierdził, że w sylwestrową noc nie doszło do żadnego poważnego incydentu."_

    Mam chyba odmienną definicję "poważnego incydentu".

    pokaż komentarz
    Jarasmen
  • wykopanyyanosik +8  

    Polecam filmy z Francji:

    http://religiapokoju.blox.pl/2010/01/Dzihad-Szwajcaria-Paryz-dialog-miedzyreligijny.html

    Lub bezpośrednio:

    http://www.youtube.com/watch?v=YNIKz9b8FAA
    http://www.youtube.com/watch?v=aA0kkhTkZoI

    pokaż komentarz
    wykopanyyanosik
  • nounejm +1  

    O co chodzi z tym siedzeniem na chodniku? Co to za protest?

    pokaż komentarz
    nounejm
  • INEEDMONEY -2  

    W Polsce byłaby żałoba narodowa..

    pokaż komentarz
    INEEDMONEY
  • Qminator +20  

    U nas w przypadku wykupowania polisy AC - ubezpieczenie od spalenia, jest w cenie. Słyszałem od znajomego, który studiował we Francji, że tam trzeba wykupić osobny pakiet i jest to dodatkowo płatne :)

    pokaż komentarz
    Qminator
  • Piotrek00 +17  

    Co najmniej 1137 samochodów spłonęło w noc sylwestrową na ulicach francuskich miast mimo dużej mobilizacji policji - poinformował w piątek w komunikacie minister spraw wewnętrznych Francji Brice Hortefeux.
    (...)
    Szef resortu spraw wewnętrznych stwierdził, że w sylwestrową noc nie doszło do żadnego poważnego incydentu.

    pokaż komentarz
    Piotrek00
  • 5th +8  

    Wiesz za Timesem napiszę, że to ich noworoczna tradycja :)

    pokaż komentarz
    5th
  • stara_panna +119  

    tak się składa, że tu, gdzie mieszkam, to akurat muzułmanie w taki właśnie wybuchowy sposób świętują Nowy Rok... niedaleko mojej dzielnicy mamy takie małe "getto". no ubaw po pachy, strach tam iść nawet w dzień, a co dopiero w nocy.
    co ciekawe, kiedy miejscowi Francuzi mnie ostrzegali przed zapuszczaniem się za daleko w niebezpieczne rejony, żaden nie powiedział wprost, że to dzielnica muzułmanów.

    pokaż komentarz
    stara_panna
  • woland666 +14  

    mam takie pytanie z ciekawości: a między sobą też prowadzą jakieś osobiste wojny czy zaczepiają tylko obcych? jestem ciekaw czy ta agresja jest ukierunkowana czy pali wszystko jak leci

    pokaż komentarz
    woland666
  • stara_panna +101  

    chyba bardziej na obcych, znaczy nie wiem, jak to wygląda w tym ich dzielnicowym piekiełku - zapuściłam się tam tylko raz i szczerze powiem, że spieprzałam w podskokach. poza bluzgami, jakie poleciały w moją stronę (a i tak nie zrozumiałam wszystkich:), straciłam telefon, z którego próbowałam zadzwonić po pomoc.
    a tak na mieście? jak chodzą w bandach, to rdzenni tubylcy przechodzą na drugą stronę ulicy, coby nie mieć przyjemności spotkania z nimi. to jedna z pierwszych rzeczy, jakich się tu nauczyłam: omijać ich z daleka.
    od razu mówię, że nie wszyscy są tacy, tylko chyba jak się zbiorą w stado, to odpieprza im palma..

    taa wiem, cool story sis :)

    pokaż komentarz
    stara_panna
  • Agonia +15  

    Szczerze współczuję. Nigdy nie chciałbym mieszkać blisko Muzułmanów. Moja znajoma pała do nich nienawiścią i strachem jednocześnie, a jej źródła informacji o nich są jakby z pierwszej ręki. To rzeczywiście są ludzie bardzo niebezpieczni i trzeba się trzymać od nich z daleka. Wpuścisz takiego do kraju po paru latach dostanie obywatelstwo i sprowadzi całą swoją rodzinkę. i już go nie wypieprzysz. Potrafią też manipulować kobietami poczytajcie sobie o tym co oni odp$#$#$$ają... na prawdę są niebezpieczni.

    pokaż komentarz
    Agonia
  • czarofnick +12  

    W Nowej Hucie(dz. Krakowa), mogliby się wykazać umiejętnościami. Przy jakichś francuzikach to sobie mogą kozaków zgrywać.

    pokaż komentarz
    czarofnick
  • stara_panna +4  

    dla sceptyków - parę godzin temu widziałam watahę 15-17 latków rozpieprzających w drobny mak samochód nieopatrznie zaparkowany w dzielnicy cudów przez jakiegoś turystę. zaiste piękny widok...

    pokaż komentarz
    stara_panna
  • prusi +1  

    i po znałes wyznanie po karnacji skóry?

    pokaż komentarz
    prusi
  • Crith +5  

    Od dłuższego czasu troche się interesuję tym "muzułmańskim" problemem w tych najbarziej tolerancyjnych europejskich krajach i zdążyłem zauważyć jedną zasadniczą różnicę między muzułmanami a europejczykami - ci pierwsi mają jaja, a ci drudzy sami się wykastrowali. I póki to się nei zmieni, problem będzie narastać, bo coraz więcej muzułmanów decyduje się na wyjazd do europy widząc, co uchodzi bezkarnie ich rodakom.

    pokaż komentarz
    Crith
  • gliwicki +5  

    To nie Europejczycy wykastrowali się sami, lecz politycy to zrobili poprawnością polityczną i lewackim zakłamaniem.

    pokaż komentarz
    gliwicki
  • Crith +4  

    @gliwicki
    Politycy są wybierani przez społeczeństwo. Jeżeli społeczeństwo daje się rządzić, za przeproszeniem, męskim cipom, to samo też nie ma jaj, żeby sie przeciwstawić.

    pokaż komentarz
    Crith
  • gliwicki +1  

    Nie wszyscy wybierają tych samych polityków lub te same partie, ale widac, że Europa to jednak ciotowaty kontynent, bo jak nazwać inaczej to, co teraz się dzieje w Europie? Lewactwo skutecznie zniszczyło Europe.

    pokaż komentarz
    gliwicki
  • gliwicki +5  

    Problem z muzułmanami to nie tylko Francja i jej podparyskie dzielnice. Problem muzułmański już dawno stał się ogólnoeuropejskim problemem. Więcej na moim blogu można się dowiedzieć.

    pokaż komentarz
    gliwicki
  • najlepszeblogi +5  

    Szkoda Francuzów, ale sami są sobie winni

    pokaż komentarz
    najlepszeblogi
  • Qlfon +38  

    Przypomniało mi się jak oglądałem kiedyś dokument o muzułmanach w Francji ( jacy są och-ach i biedulki takie) i tam był taki tekst "miejsca w których mieszkają ulegają dewastacji". Byle nie powiedzieć, że to oni dewastują. Jakby "dewastowanie" było jakimś naturalnym procesem jak np. korozja. :D

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • Nunamnir +2  

    To chyba trzeba dziękować Bogu za to ze jesteśmy zaściankiem europy i arabi z murzynami nie obrali sobie naszej Polski za nową ojczyznę :D

    Bo nasza jaśnie oświecona liberalna PO władza zapewne przyjęła by biednych uchodźców z otwartymi ramionami.

    pokaż komentarz
    Nunamnir
  • wykopanyyanosik +79  

    Uwaga, uwaga

    Chciałbym przeprosić wszystkich pożytecznych idiotów poruszonych tym, że chociaż to muzułmańska młodzież pali samochody we Francji, to z racji politycznej poprawności massmedia nie wspominają o tym.

    Wiem, że to strasznie wkurzające kiedy media nie doceniają osiągnięć Waszych nowych braci... Piszą o tych wszystkich spalonych samochodach, wiedzą kto je spalił ale jak diabeł święconej wody boją się słowa "muzułmanie":

    http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1869392,00.html
    http://www.reuters.com/article/idUSTRE60010D20100101

    Chciałem dobrze, ale widzę, że próba docenienia Waszych braci została negatywnie odebrana.

    Dlatego gdybym tylko mógł, zmieniłbym tytuł na "Francja: masowe samobójstwa samochodów w Sylwestrową noc"

    pokaż komentarz
    wykopanyyanosik
  • Qlfon +69  

    Masowe podpalenia samochodów w Sylwestra. Policja jest pewna "To na pewno biała, katolicka, antysemicka, heteroseksualna, homofobiczna młodzież i broń nas Allahu nie było tam ani jednego naszego brata"

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • Zenon_Zabawny +154  

    10 mniej niż rok temu - widzicie, a jednak muzułmanie się cywilizują:)

    pokaż komentarz
    Zenon_Zabawny
  • babangida +33  

    Jest postęp!

    pokaż komentarz
    babangida
  • evilblade +17  

    tempo pozostalo takie samo od zarania dziejow.

    pokaż komentarz
    evilblade
  • kij999 +106  

    Jeszcze tylko 114 lat.

    pokaż komentarz
    kij999
  • czaczaczuczu +27  

    brakuje tylko jakieś pobocznej reklamy innego artykułu wyborczej mówiącego o tym że Europa jest za mało tolerancyjna

    pokaż komentarz
    czaczaczuczu
  • meat81 +43  

    cholera a miało być 2010 aut i znów się nie udało :(

    pokaż komentarz
    meat81
  • currori +8  

    @ZenonZabawny_
    E tam - 10 tysiecy mundurowych więcej i tylko 10 samochodów mniej. Wygląda na to że korea północna musiałaby swój milionik chłopa porzyczyć żeby spokój był.

    pokaż komentarz
    currori
  • lisz55 +12  

    currori: nic nie trzena pożyczać tylko tych policjantów w ostrą amunicję wyposażyć i ogłosić że każdy kto bęzie podpalał samochody zostanie zastrzelony na miejscu

    pokaż komentarz
    lisz55
  • Alokasta -7  

    Drodzy wykopowicze - tytuł jest błędny - nigdzie nie pisze, że to byli muzułmanie...

    A takie ślepe twierdzenie, że skoro rozróby i Francja, to muszą być muzułmanie, to trochę "strzelanie na ślepo"...

    Równie dobrze bym mógł stwierdzić, że Ci goście, co ukradli napis "Arbeit Macht Frei" też byli muzułmanami, a napis ukradli, żeby wkurzyć żydów...

    pokaż komentarz
    Alokasta
  • MrBigB +14  

    się podepnę pod temat.. jak nawpuszczali hołoty do kraju to maja za swoje.

    pokaż komentarz
    MrBigB
  • rafu 0  

    Nie nadrobili trenowac kadry samobojcow, stad mizerne wyniki :P

    pokaż komentarz
    rafu
  • lukasj -1  

    co z tego, ze nie pisze, ze to muzułmanie? Domyśl się, kto inny to mogł być?

    pokaż komentarz
    lukasj
  • prusi -2  

    To nie muzułmanie, a właściwie nie tylko, to młodzi ludzie z przedmieść wielkich aglomeracji, najczęściej potomkowie imigrantów - muzułmanie, żydzi, chrześcijanie - wyznanie nie gra roli, są traktowani przez resztę społeczeństwa jak wyrzutki, władze na nich i ich dzielnice leją, a niektórzy swoją frustrację spowodowaną brakiem perspektyw wyładowują właśnie w ten sposób.
    Dziwi mnie to, w jaki sposób się dajecie manipulować nawet wtedy kiedy dziennikarz próbuje być rzetelny i nie wciska kitu o muzułmanach.

    pokaż komentarz
    prusi
  • prusi -1  

    minusiki minusikami, ale żadne się nie zdobędzie na dyskusję - ale odważni...

    pokaż komentarz
    prusi
  • ikkiz +25  

    ta poprawność polityczna jeszcze nas zapiecze w dupę tak jak przypieka zachodnią europę.

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • enemydown +2  

    Francuzi to j#!ane cipy, historia to pokazała i powtarza się 2gi raz. Wróg gryzie ją po dupie a oni bardziej się nadstawiają. j#!ane tchurze, żeby dać sobą rządzić pingwinom

    pokaż komentarz
    enemydown
  • PanPenetrator +54  

    Dzicz należy trzymać w dziczu.

    pokaż komentarz
    PanPenetrator
  • EmmetBrown +22  

    Ja bym chętnie ich przytrzymał na biegunie płd., profilaktycznie bez butów.

    pokaż komentarz
    EmmetBrown
  • ogur +35  

    Wybuduj tam meczet to sami zdejmą buty.

    pokaż komentarz
    ogur
  • ahoq +12  

    chyba za dużo piccolo wypili i im palma odbiła

    pokaż komentarz
    ahoq
  • StevAngello -8  

    rasista!

    pokaż komentarz
    StevAngello
  • diabeu666 +30  

    Dobrze, ze 1137 samochodow, a nie 1337 ;)

    pokaż komentarz
    diabeu666
  • msichal +9  

    dobrze ze nie 1488
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words

    pokaż komentarz
    msichal
  • maplek +7  

    msichal no ;) w jednej grze internetowej Niemcy chcieli podac adminow do jakiegos europejskiego trybunalu za zart 1488 w wykonaniu polakow

    pokaż komentarz
    maplek
  • vul6 -3  

    Ponieważ piękno Białej Aryjskiej kobiety nie może zniknąć ze świata.
    Wysublimowany humor, doj#!ali ostro.

    pokaż komentarz
    vul6
  • niespamowi +20  

    Sadzisz ze francuzi by sie tak zachowywali u siebie? Wiadomo ze to bruda... a raczej pokrzywdzeni przybysze z Afryki milujacy religie pokoju. ;-)

    pokaż komentarz
    niespamowi
  • qbik +11  

    @imnotbuu
    z takimi komentarzami to wyp!#!%%!aj na onet . Tu jest Wykop a nie twój wychodek.

    pokaż komentarz
    qbik
  • 5th +8  

    @niespamowi: Czy dobrze widziałem, że napisałeś "swojej rasie"? Mam nadzieje, że to była ironia. Chociaż ja nic takiego nie wyczuwam. Zamiast Wykopu proponuje przesiadywać na stronkach typu redwatch. @ghostface: Wszędzie są chuligani jak i dobrzy ludzie(jestem pewien, że części mieszkających tam muzułmanów wcale się to nie podoba co wyprawiają ich pobratymcy) . Jednak w Polsce w sylwestra na sylwestra nie spalono 1000 samochodów ani nie wybito kilkuset witryn. Po prostu łagodne traktowanie przybyszy, pozwalanie im na wszystko(przecież to ich tradycja), wysoki socjal i zacofanie państw skąd przybyli a przy okazji krytyka swojej tradycji doprowadziło do pojawienia się problemu islamizacji społeczeństwa zachodu. Efekt jest taki, że muzułmanie podpalają samochody na masową skale(pogooglaj trochę przekonasz się, że tytuł znaleziska nie jest na wyrost) nie chcą pracować i mają w dupie tradycje i prawo państwa do którego przybyli.

    pokaż komentarz
    5th
  • ikkiz +5  

    tak ghostface, jeśli choćby jeden samochód podpalił nie muzułmanin, to już nie mamy prawa mówić, że to muzułmanie zrobili zamieszki.

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • 5th +7  

    @ghostface: Gdyby ta liczba była normalna to w Warszawie powinno spłonąć ponad 200 aut skoro mieszka tam około 2 mln ludzi :). Skąd wiem, że to byli muzułmanie. Choćby z tego cytatu "Ale Francuzi arabskiego i afrykańskiego pochodzenia są przekonani, że to rząd dał bandytom pretekst". Artykuł znajduje się na tej stronie http://wyborcza.pl/1,75248,3002907.html. Co prawda była to kilka lat temu ale musiałby się stać cud, żeby wciągu tych kilku lat zmieniła się etniczno grupa podpalających auta . edit: Kolejny dowód http://news.money.pl/artykul/zamieszki;na;przedmiesciach;paryza,103,0,296039.html . Tym razem pisze, że mieszkańcy pochodzą z Magrebu9Północno-Zachodnia Afryka)

    pokaż komentarz
    5th
  • czarnyalibaba +5  

    ghostface - czy gdyby w polsce rok w rok w jedną noc płonęło 1000 samochodów nie byłoby to zauważone? nie było by to masowe? Chyba nie trudno to ze sobą powiązać. Samochody nie płoną od tak sobie.

    pokaż komentarz
    czarnyalibaba
  • sirocco +24  

    Polityczna poprawnosc nie pozwala napisac, ze chodzi glownie o wyznawcow Allaha i innych imigrantow. No bo przeciez oni wszyscy juz Francuzi w 2-3 pokoleniu.

    pokaż komentarz
    sirocco
  • Purple +4  

    mają co chcieli.

    pokaż komentarz
    Purple
  • Quban +7  

    Normalnie sie wkurzyłem. W moim miasteczku nie zbito ani jednej wystawy podczas sylwestra :(

    Szklarz

    pokaż komentarz
    Quban
  • navaare +4  

    Ja myślę że też byłbyś wkurzony gdy wybiliby ci szybę w twoim pięknym porsche.

    pokaż komentarz
    navaare
  • gliwicki +6  

    ha ha wszędzie Sinus, Gliwicki haha paranoicy nie potrafią zrozumieć, że coraz więcej ludzi otwiera oczy i wybudza się z poprawnie politycznego letargu.

    pokaż komentarz
    gliwicki
  • ZombieKitten +5  

    Jak napisałeś nie tak dawno temu pod innym wykopem, sam nie widzisz nic złego w skatowaniu drugiego człowieka za to, że nie pasuje do twojej wizji świata, więc niczym się nie różnisz od fanatycznych muzułmanów... chyba jedyny powód, dla którego tak się im sprzeciwiasz, to że robią ci konkurencję w fanatyzmie. :P

    pokaż komentarz
    ZombieKitten
  • highlander +3  

    najgorzej ze mniejszosci kulturowe same zamykaja sie w gettach i pielegnuja nienawisc do swoich dobroczyncow.

    pokaż komentarz
    highlander
  • drstorm +2  

    wiele mniejszości się integruje. Ale do tego trzeba mieć na tyle rozwiniętą kulturę aby można się było dostosować. Afrykański buszmen wrzucony w środek miasta nie będzie potrafił się zintegorwać bo nie będzie w stanie zrozumieć kultury i cywilizacji. Z muzułmanami jest podobnie.

    pokaż komentarz
    drstorm
  • ikkiz +2  

    tu się z całym szacunkiem nie zgodzę drstorm.
    kultura muzułman i ich system prawny jest pod pewnym względem specyficzny. Chodzi o prawo islamskie, szariat, do którego wprowadzenia dążą usilnie jak żadna inna religia.
    Owszem, powiecie, że u nas jest tak samo, że święta religijne katolickie są ustawowo wolne od pracy i takie tam, pewnie będzie wiele innych przykładów nieświeckości państwa, ale jeśli chodzi o emigracje, to Polacy integrują się znakomicie, Żydzi, jako mniejszość też się świetnie integrują. Nikt nie ma problemu z Indusami, Sikhami, Rastafarianami, Buddystami i innymi. Wnoszą swoją kulturę, wszystko co najlepsze i może też to co gorsze, jednak nigdzie nie zdarza się, żeby jacyś emigranci prócz muzułman starali się o zmiany w systemie prawnym swoich gospodarzy. Islam tego wymaga, islam to w zasadzie głównie prawo, i to takie, które nie uznaje równości. Każdy jest albo lepszy, albo gorszy, kobieta nie jest równa mężczyźnie, wierzący nie jest równy niewierzącemu i dla tego jest problem z integracją, i dla tego robią się niebezpieczni, gdy orientują się, że mimo że mają się za lepszych są z powodów kulturowych dużo gorzej sytuowani materialnie.

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • giku -1  

    Rzeczywiscie w artykule nie ma mowy o muzulmanach, a wykop nie jest miejscem na akcje pt. "przeciez wszyscy wiedza"

    pokaż komentarz
    giku
  • noway -1  

    Mądrej głowie dość po słowie.

    pokaż komentarz
    noway
  • navaare +1  

    A kogo powinna obchodzić nacja? Niestety z muzułmanizmem jest tak że najczęściej wtedy gdy ich wyznawcy rosną w siłę lobbują(może za lekko powiedziane) za zmianami, które będą im albo ułatwiały życie bądź też dyskryminowały przedstawicieli innych religii. To tyle o religii. Druga sprawa to kwestia wychowania wg modelu bezstresowego.

    pokaż komentarz
    navaare
  • learc -3  

    Ani słowa o muzułmanach nie ma w artykule, kłamiecie.

    pokaż komentarz
    learc
  • RalphBoj +6  

    to w takim razie może wiesz kto to był skoro nie byli to muzułmanie

    pokaż komentarz
    RalphBoj
  • turbos11 -1  

    Jacy tam muzułmanie? To zwykłe araby były i trochę murzynów.
    Islam da się ucywilizować, by nie był religią wojującą. Podobnie było z chrześcijaństwem w średniowieczu. Teraz to jest bardzo cywilizowana religia (dużo w tym pomogło oddzielenie jej od państwa) z islamem da się zrobić to samo tylko potrzeba z 400 lat.
    Największym problemem jest nietraktowanie kobiet jako ludzi. Zmuszane są do zasłaniania twarzy i nie mają żadnych praw nawet w krajach tak cywilizowanych jak Niemcy.
    Araby po prostu nie akceptują podstaw cywilizacji europejskiej takiej jak wolność słowa, prawa człowieka itd. Widać to dokładnie po traktowaniu kobiet i zabijaniu/zastraszaniu tych którzy odważą jakkolwiek skrytykować arabów. Dużo Polek jest przetrzymywanych i gwałconych w burdelach w Niemczech należących do turków. Klientelą są zwykle Arabowie, którzy nie widzą w tym nic złego.
    Jak tak dalej pójdzie, to niedługo Niemki też będą musiały na ulicy zasłaniać twarz.

    pokaż komentarz
    turbos11
  • tbhthelolmaker +3  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    tbhthelolmaker
  • 6a6b6c -3  

    O tak. Czasami ta religia mi sie bardzo podoba.

    Zestawiajac mozliwosc posiadania kilku zon i przy tym zadna sie nie odzywa gdy jest nie pytana z rzeczywistascia w ktorej jedna taka ciagle cos tam ma do powiedzenia i niekoniecznie uprzejmym tonem ;-)

    Moze sie nawrocic? Skoro powiadacie, ze i tak przejma panowanie nad swiatem to po co sie meczyc?

    pokaż komentarz
    6a6b6c
  • prezess123123 +2  

    turbos11 dobrze gada siedział taki arab albo murzyn 50 lat temu na pustyni w Afryce Zachodniej czy w Libanie i sprzedawał oliwki na szklanki, po upadku kolonializmu przyjechał do Francji załapał się na boom przemysłowy, zrobił 5 dzieci i państwo socjalne mu je wychowało, a te dzieci tez tak chcą i robią kolejne 5 dzieci, które opiekuńcze państwo wychowa tylko zaczyna mu brakować na prawnuki tego "sprzedawcy oliwek" zamieszkujące w północno-wschodnim Paryżu no to nie ma alternatywy- trzeba protestować, protestować byle żywiołowo- niech nas zobaczą i dadzą nam kasę to będziemy grzeczni.

    pokaż komentarz
    prezess123123
  • 5th -2  

    Oj da się ucywilizować. We średniowieczu kraje islamskie była na wiele wyższym poziomie od Europy. Funkcje trygonometryczne wymyślili Arabowie. Religia ta zeszła na psy kiedy zaczeli przegrywać wojny.

    pokaż komentarz
    5th
  • turbos11 +1  

    To hindusi wynaleźli [sinusy i cosinusy](http://pl.wikipedia.org/wiki/Trygonometria#.C5.9Aredniowieczne_Indie "Indie i sinusy"). Arabowie przejęli to od nich, a Europejczycy od Arabów.
    Podobnie było z papierem, Chińczycy go wynaleźli. Arabowie na nich napadli i torturowali jeńców, aż ci nie zdradzili technologi produkcji papieru. I przez Arabów technika produkcji papieru trafił do Europy. Gdyby nie dzielni Arabowie wynalazek Gutenberga byłby tylko ciekawostką bez żadnego praktycznego znaczenia.
    Arabowie kiedyś umieli przejmować wynalazki o dużym znaczeniu, umiejętność tę zatracili i nie umieją wziąć sobie takich wynalazków jak wolność słowa i prawa kobiet mimo, że są im podawane na tacy.
    Co do postępowych Arabów w przeszłości, historycy podają ich panowanie na [półwyspie iberyjskim](http://pl.wikipedia.org/wiki/Arabskie_panowanie_w_Hiszpanii "Araby opanowały Hiszpanie"). Podobno byli bardziej tolerancyjni od władz 'chrześcijańskich' panujących z woli Boga. Arabowie wtedy byli jacyś bardziej tolerancyjni, bo mieli kontakty z rożnymi kulturami i krainami, których sporo zwiedzili przy okazji najazdów.

    pokaż komentarz
    turbos11
  • imnotbuu 0  

    muzułmanie to scierwo

    pokaż komentarz
    imnotbuu
  • ikkiz 0  

    To w Chinach, to nie wina muzułman tylko samego allacha, który karze niewiernych.

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • 5th 0  

    Ciekawe czy to, że nie nacisnąłeś przycisku odpowiedź to także winna Allaha :D?

    pokaż komentarz
    5th
  • ikkiz +3  

    nie przycisnąłem nacisku

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • Vino 0  

    To nie kwestia religii ani pochodzenia, tylko pozycji społecznej. W ten sposób ludzie będący na dnie podkładają ogień pod nogi totalitarnego społeczeństwa. Uczestnictwo muzułmanów nie dziwi - jest to bowiem grupa, w której współczesnej propagandzie ciężko zaszczepić alienację. Muzułmanie mają silnie rozwinięte więzy między sobą, a opisywane działania nie są wynikiem religijnej fascynacji koranem, ale odwieczną wojną biednych i poniżanych przeciw bogatym i tym którzy rządzą. To zjawisko które na przestrzeni dziejów nazywano walką klas, ruchami reformatorskimi i walką dobra ze złem (które to zło, jak widać ma chociaż coraz mniej samochodów).

    Do tego dodam, że w grupach robiących tego typu akcje oprócz muzułmanów działają pokaźne ilości anarchistów czy antypaństwowych lewicowców. Do tego również nieideologiczna biedota pochodzenia francuskiego, wychowana na "wspaniałym, przesiąkniętym humanizmem zrębie chrześcijańskiej cywilizacji europejskiej".

    Na koniec taka poetycka refleksja, że ogień zawsze był uważany za siłę oczyszczającą. I jeśli nie jest zaprzęgnięty z zabójczą machinę państwa, stanowi potężną broń przeciw złu. Koncepcja ognia oczyszczającego świat pojawiła się choćby w "Pierścieniu Nibelungów" Wagnera, który został napisany po rewolucji w Dreźnie.

    pokaż komentarz
    Vino
  • wykopanyyanosik -1  

    "Do tego dodam, że w grupach robiących tego typu akcje oprócz muzułmanów działają pokaźne ilości anarchistów czy antypaństwowych lewicowców."

    dobrze wiedzieć, że pokaźne ilości anarchistów i skrajnych lewaków to zwykli przestępcy

    pokaż komentarz
    wykopanyyanosik
  • 6a6b6c -1  

    Rewolucja czy krysztalowe noce? Jedni zydow a inni arystokracje. Czerwoni mieli silniejszego wroga i ich walka wyda sie byc mniej ohydna niz eksterminacja zydowskiej mniejszosci narodowej.

    Zdajcie sobie sprawe do czego prowadzi Wasze zachowanie. Historia lubi sie powtarzac. O to Wam chodzi?

    pokaż komentarz
    6a6b6c
  • kolargol +8  

    Problem w tym, że ich pozycja społeczna jest wynikiem działań ich samych, ich rodziców, ich kultury i ich religii. Kto przyjmie do pracy człowieka, który nic nie umie a na dodatek w razie problemów ściągnie kilkuset swoich pobratymców i zrobią rozp$#%$#$?

    pokaż komentarz
    kolargol
  • 5th +5  

    Vino: Tak wiemy anarchizm i komunizm to najlepsze ustroje na świecie. Sęk w tym, że ten pierwszy w jakiejkolwiek formie się nie sprawdził a ten drugi może się sprawdzić wyłącznie w dżungli gdzie nie ma żadnej cywilizacji. Gdyby go wprowadzić w cywilizacje oprócz dużej ilości przelanej krwi społeczeństwo albo by wpadło pod dyktaturę albo by się stoczyło do poziomu jaskiniowców nocując w ruinach miast i wsi. Do pogłębiania podziałów właśnie doskonale służy polityka wyrównywania społeczeństwa. Bezrobotni dostają różne zasiłki, które jeżeli są wysokie to powodują nieróbstwo. Powoli zaczynają się tworzyć getta nierobów i wtedy kiedy tacy ludzie zobaczą S klasę przejeżdżającą przez ich ulice zaczyna się u nich krew gotować.

    pokaż komentarz
    5th
  • prusi -2  

    @up i tak tego nie zrozumiesz, bo nie urodziłeś się w takim getcie.

    PS. co do komunizmu jesteś w błędzie, jestem jego przeciwnikiem, ale jednak sprawdził się, było nawet o tym na wykopie.

    pokaż komentarz
    prusi
  • Boruteczko -1  

    Tacy z nich muzułmanie, jak z większości polaków chrześcijanie.
    Przeciętny arabski żul widuje muezina na ulicy, podobnie jak żul polski, widuje księdza.

    pokaż komentarz
    Boruteczko
  • septicflesh -6  

    gliwicki ma nowe konto?

    pokaż komentarz
    septicflesh
  • Saliwan 0  

    My podpalamy petardy na Sylwka a Muzułumanie podpalają samochody : )

    pokaż komentarz
    Saliwan
  • 6a6b6c -4  

    Dolacze sie do glosow o manipulacyjnej formie tego znaleziska.

    Znowu jestescie ohydni. Muzeumanie tez brali w tym udzial ale Wy widzicie tylko ich i tylko oni sa winni. Brawo.

    pokaż komentarz
    6a6b6c
  • Vino -7  

    Taka to jest kapitalistyczna tolerancja niektórych wykopowiczów. Jak obcokrajowiec zasówa dla nich w fabryce, to fajnie. Ale jak zostanie wielokrotnie po tym poniżony i doprowadzony do krawędzi śmierci przez złe warunki życia, przepracowanie i stres - i w związku z tym się buntuje - to źle i niefajnie.

    pokaż komentarz
    Vino
  • drstorm +10  

    "Jak obcokrajowiec zasówa dla nich w fabryce, to fajnie" - dostaje pieniądze za które chce pracować. Jak mu nie pasuje to niech poszuka innej pracy.

    "Ale jak zostanie wielokrotnie po tym poniżony" - skąt ty to wytrzasnąłeś? Ktoś poniża muzułmanów? Czy też pokazuje po prostu że ma dosyć ich panoszenia się?

    "doprowadzony do krawędzi śmierci przez złe warunki życia, przepracowanie i stres" - przykro mi panie komunistyczny fantasto, muzułmanie podlegają dokładnie tym samym prawom co inni ludzie. Prawom dotyczącym czasu pracy, płacy minimalnej czy urlopów.

    "i w związku z tym się buntuje" - nie, buntuje się bo uważa że dostaje za mało kasy z zasiłków a ruszyć tyłka do pracy się nie chce.

    pokaż komentarz
    drstorm
  • a1b3d0 0  

    W artykule nie ma mowy o muzułmanach. Zastanawiam się jak się tego wykopaliska musiał nastękać i mentalnie onanizować, żeby dojść do takiego wniosku.

    pokaż komentarz
    a1b3d0
  • ikkiz +2  

    ale czytałeś komentarze wcześniej, bo to już kilka razy powiedziano, i na twoje stwierdzenie też odpowiedziano.

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • kurtyzany 0  

    w zasadzie dobry sposób na rozładowanie korków, ciekawe czym je tak skutecznie podpalają?

    pokaż komentarz
    kurtyzany
  • ikkiz +95  

    poprawność polityczne zabroniła wymieniać z nazwy wyznanie, jednak to muzułmanie tak się bawią w Paryżu i w innych europejskich miastach. Wiedzą o tym ich sąsiedzi, no ale oczywiście ... żydzi są źli (tak mogą mówić mochery i muzułmanie), Katolicy też są źli - tak mogą mówić niewierzący i muzułmanie, ale nie można złego słowa powiedzieć na muzułman, choćby to była prawda, do wtedy się sieje nienawiść, nie?

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • ikkiz +68  

    Lamb3rt - wiem, że to miała być cięta riposta, ale nie bardzo rozumiem co ma piernik do wiatraka

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • ikkiz +21  

    "naprawdę nie obchodzi mnie co mówią ci przekupni, nieznający się na swoim fachu naukowcy - Ziemia JEST płaska i już!".
    =
    "Ja wiem swoje, a to, że oni nie napisali o tym, to wina ich poprawności politycznej! A przecież KAŻDY zna prawdę..."

    Wybacz, ale dalej nie widzę związku, czy mocniejszej analogii, pewnie dla tego, że wciąż myślę czterowymiarowo :-(

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • ikkiz +7  

    a ty z Francji piszesz?
    bez polskich znaków - znaczy że francuz oryginalny, nie udawany

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • ikkiz +35  

    ktoś jednak napisał gdzieś, że to byli młodzi muzułmanie panie Danny: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=muslim+paris+1137+cars

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • krapek +59  

    @DannyIG
    Choćby muzułmanin spalił by ci dom, to pewnie ty oskarżyłbyś Katolików, bo przecież to oni sieją nienawiść, prowokują arabów i niszczą ich wielowiekową arabską kulturę, a papież to taki chrześcijański Osama Bin Laden.

    pokaż komentarz
    krapek
  • 5th +21  

    @Hottentottenstottertrottelmutterbeu: Ciekawe w czym ma racje. Dla mnie jest wiadome, że na przedmieściach Paryża samochody palą imigranci z Północnej Afryki a nie Europejczycy czy przybysze z Dalekiego Wschodu. Teraz zobaczy na wiki jakiego wyznania są mieszkańcy państw w Północnej Afryce(dokładniej byłych koloni francuskich).

    pokaż komentarz
    5th
  • kolus +46  

    Tak samo nigdzie nie podawali, że ten 'Polak' co zabił Belga, był cyganem(romem, czy jak ich tam nazywają). Tak samo nie podali, że ten 'Anglik' co prochy przewoził w Chinach i miał egzekucje był Turkiem albo innym z bliskiego wschodu - Akmal Shaikh, no po chu_ju rodowity Anglik...

    pokaż komentarz
    kolus
  • Mike_Ainsel +3  

    Na przedmiesciach paryza jest prawdziwy tygiel kulturowy. Bez watpienia ponad polowa tego tyglu to muzulmanie.
    Ale ta cala imprezka nie byla zorganizowana przez/dla muzulmanow.
    Jedno co moze polaczyc mlodych ludzi to mieszanka biedy z brakiem perspektyw. I to wlasnie tacy ludzie uczestnicza w takich zamieszkach.
    Tak zgodze w wiekszosci sa to muzulmanie, ale sa tam rowniez: ateisci, katolicy.

    pokaż komentarz
    Mike_Ainsel
  • masterofkierownica +14  

    @DannyIG nie to nie byli muzułmanie. Była to grupa europejczyków o wierze muzułmańskiej (i mam to w dupie że w newsie nie napisali nic o tym, widziałeś chociaż zdjęcia ? Nie ? to STFU)... Pasuje Ci taka poprawna politycznie odpowiedz ty gołąbku pokoju ?

    "Idz sie leczyc, jestes chory umyslowo. " na to już brakuje mi sił, idź lepiej pograć w sapera ty "geniuszu umysłowy".

    W prasie jest milion przykładów gdzie to muzułmanie podpalają samochody bo im się zasiłki nie podobają i wiedzą że władza ich nie dotknie bo wtedy staną się faszystowskim państwem.

    A i jeszcze przykład, pamiętacie tego kolesia od karykatury mahometa ?
    http://www.tvn24.pl/-1,1636212,0,1,chcial-zabic-rysownika--krzyczal-zemsty--krwi,wiadomosc.html

    pokaż komentarz
    masterofkierownica
  • Pantokrator +2  

    Ja tam wprost nie mogę się doczekać, aż tolerancja i poświęcenie Danny'ego zostaną po raz kolejny nagrodzone platyną. Bo on (chyba) taki głupi nie jest - po prostu trolluje (wolę myśleć, że robi to celowo, bo jestem miłym kolesiem).

    pokaż komentarz
    Pantokrator
  • Wilk -3  

    W Polsce czasami tak sie bawia kibole po meczach, wiec przypisywanie wyznania na podstawie tego artykulu jest faktycznie bardzo na wyrost. To, ze chuliganom bedacym akurat z tego wyznania zdarzalo sie robic takie burdy nie oznacza, ze maja na to monopol i ze wsrod osob innych wyznan lub bezwyznaniowych nie zebrala sie grupa szalejaca w podobny sposob.

    pokaż komentarz
    Wilk
  • PanCiekawostka +12  

    Czy wiesz że DanyIG to chory poprawnie politycznie d%!%# i do tego gej?

    pokaż komentarz
    PanCiekawostka
  • prusi -1  

    Nie myślałem, że do tego dojdzie, ale musze przyznać DanyIG rację.

    pokaż komentarz
    prusi
  • Mike_Ainsel -2  

    I stalo sie DannyIG dostal platyne. Zostal ukarany za to ze nie zgadza sie z wiekszoscia. Kiedys minusy dostawalo sie za spamowanie trollowanie. Teraz sa rozdawane za posiadanie innego zdania.
    Powstala tez nowomowa wykopowiczow, w ktorej to spam i trolling zatracily swoje pierwotne znaczenie. Od teraz na wykopie "spamowac" "trolowac" oznacza nie zgadzac sie z motlochem.

    pokaż komentarz
    Mike_Ainsel
  • prusi -5  

    Wszyscy którzy nie zgadzają się z tezą "muzułmanie palili samochody dla zabawy i należy ich wszystkich wyrzucić" dostają minusy. Nikt nie zauważa, że te osiedla imigrantów są kompletną mieszanką kulturową i mieszkają tam tak samo muzułmanie, jak i żydzi, i chrześcijanie, a powód palenia samochodów jest o wiele bardziej złożony niż "dla zabawy". To jest zupełnie inna sytuacja niż np. w Anglii, no ale na wykopie zawsze znajdą się "znafcy" którzy wiedzą lepiej...

    pokaż komentarz
    prusi
  • imnotbuu +2  

    a co ty robisz? przecież sam nazywasz ludzi, ktorzy nie popierają zdania innych motłochem!

    pokaż komentarz
    imnotbuu
  • NaRm -3  

    Dlatego warto być ateistą, bo wtedy kieruje nami rozum, a nie wiara czy tradycje

    pokaż komentarz
    NaRm
  • ikkiz -3  

    nie rozumiem za co te minusy żeś dostał, ja dałem plusa

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • StevAngello -8  

    dobry murzyn i arab gdy jest praca w fabrykach. Wtedy byli potrzebni! Władze Francji zamykały coraz oczy na problem który narasta na przedmieściach. Niewykształceni, poniżeni i w mniejszości wylegają na ulicę i palą auta. Co im pozostało?

    pokaż komentarz
    StevAngello
  • drstorm +24  

    wracać do domu?

    pokaż komentarz
    drstorm
  • niespamowi +11  

    @StevAngello: Ale francuzami nigdy nie beda.

    pokaż komentarz
    niespamowi
  • StevAngello -4  

    no nie wiem, jak popatrzymy na reprezentację Francji w piłce nożnej. Hmm :-)

    pokaż komentarz
    StevAngello
  • currori +11  

    Daj im jakieś 300 lat to francuzami będą - tylko Francja coś mało francuska

    pokaż komentarz
    currori
  • ikkiz +35  

    jak się ma 12 brudnych głodnych dzieci, to nie ma kasy, żeby je wysłać do jakiejś innej niż podstawowa szkoły, żeby mieli wykształcenie i jakieś perspektywy. Młode muzułmanki też nie wyjdą za francuzów nie-muzułman, bo by je ojciec prędzej zabił. Jedyne szkoły dla nich organizują sobie muzułmanie. Nikt nie przyjmie do poważnej pracy poj$%a, co se rozkłada dywanik w pracy i j$%ie pokłony allachowi - wyobrażacie sobie takiego maklera giełdowego na dywaniku?

    Więc są bez perspektyw, w dziwnych czapkach albo chustach - gówno mają do roboty to się bawią w niszczenie własności tych, którym zazdroszczą podstawowych dóbr a i pewnie wolności. Tylko zamiast się dopasować, mieć 2 dzieci i zadbać o ich wychowanie i wykształcenie, to się izolują w swojej religii i nienawidzą wszystkich innych.
    Nie p#!#!!#cie, że to polityka kolonialna zawiniła, że to niesprawiedliwość społeczna i poniżenie rasowe. To wyłącznie ich zasługa i ich duchowieństwa, które im ciśnie gówno do głowy, a tylko problem jest Francuzów.

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • niespamowi +5  

    @ghostface:

    Tak samo jak Polacy ktorzy dostana obywatelstwo Brytyjskie nigdy nie beda Anglikami, Walijczykami czy Szkotami, tak samo przybysze z Afryki i Bliskiego Wschodu nigdy nie beda Francuzami, ani prawdziwa czescia kazdego innego Europejskiego narodu.

    Chociaz przybysze moga nauczyc sie obyczajow nigdy nie stana sie anglosasami, slowianami, czy normanami itd.

    pokaż komentarz
    niespamowi
  • StevAngello -7  

    ikkiz, za znawcę tematu i problemu się nie uważam. Jednak przez pewien okres, tzn. przez całe wakacje mieszkałem na dzielnicy muzułmańskiej w pewnym mieście w Zach. Europie. Jakoś brudnych dzieci nie dostrzegłem, ani patrzenia jak na niewiernego nie odczułem (mimo, że krzyżyk nosiłem stale i nieraz specjalnie afiszowałem się tym. ;-) ). Tak, więc pierdzenie na wykopie bez znajomości tematu ani obcowania z innością prowadzi do ośmieszania siebie.. To, że muzułmanie wierzą w Allaha który w Ramadan za nie mycie się ześle im łaskę. Ich sprawa, wystarczy zobaczyć jak sami obywatele Francji, Wielkiej Brytanii dbają chociażby o zęby ;) Śmiało mogę twierdzić, że Polacy w porównaniu do nich to czyściochy.

    pokaż komentarz
    StevAngello
  • niespamowi 0  

    @StevAngello:
    Na codzien siedze w biurze z 3 muzlumanami, wiec moge sobie ich zwyczaje obserwowac. Mieszkam tez w miescie gdzie emigracja z Indii/Pakistanu jest wyjatkowo duza.

    Wiec nie pisz ze nie mam osobistego doswiadczenia i obserwacji.

    pokaż komentarz
    niespamowi
  • ikkiz +16  

    StevAngello ile kosztuje dziecko? Znaczy wychowanie od pieluch po studia, aż się wyprowadzi i przejdzie na swoje? Matka z Ojcem w pewnym okresie musieli sobie flaki wypruwać, żebyśmy z bratem skończyli studia. A mieszkanie, dom? Moim rodzicom pomogła Babcia i tak udało się wybudować w trudnych czasach. Teraz wyobraź sobie że masz 8 gąb do wykarmienia i prace fizyczną (więc nisko płatną), bo też nic specjalnego nie skończyłeś. Wyślesz je na studia i pomożesz w zorganizowaniu średnio 4 mieszkań. Czy muszę być znawcą tematu, żeby sobie policzyć, że muzułmańskie dzieci nie mają większych perspektyw?

    Imho nie mają wielkich, stąd frustracja bo oglądają półnagie supermodelki na plakatach, a czeka ich wyznaczona przez rodziców owinięta w szmatę jak kenny z southparku niewykształcona i biedna kobieta, z którą będzie miał szczęście rozmnożyć się geometrycznie i przekazać dzieciom religię i nędzę. Dla tego palą auta Francuzów, których na wszystko stać

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • StevAngello -6  

    @niespamowi, mój komentarz był skierowany do ikkiza.

    @ikkiz.

    popadasz w stereotypy. Po pierwsze, w internecie możesz znaleźć dane dotyczące dzietności kobiet pochodzenia muzułmańskiego (podważane są dokładnie "pseudo populistyczne" hasła, jakoby Europa miałaby być islamska). Po drugie, wychowywanie dzieci w Wielkiej Brytanii (bądź w innych krajach E. Zach.) jest dużo prostsze, niżeli w Polsce. Po trzecie, szczerze powątpiewam w Twoje wykształcenie wyższe.

    pokaż komentarz
    StevAngello
  • niespamowi 0  

    @ghostface:

    Nawet gdy Polacy beda dlugo beda w danym kraju mieszkac, a ich dzieci wtopia sie w kulture i jezyk, nie zmieni to faktu ze beda slowianami a nie anglosasami. I o tym mowie.

    Moja ciocia mieszka w Londynie od prawie 50 lat i rownie dlugo ma brytyjski paszport. Dlugi staz w UK nie zmienil tego ze za grosz nie czuje sie angielka, choc jest wtopiona w ta kulture i jezyk.

    pokaż komentarz
    niespamowi
  • niespamowi +5  

    Nie ma czegos takiego jak Brytyjczyk. Sprobuj to Szkotowi albo Walijczykowi powiedziec ze jest Brytyjczykiem, w pubie przy piwie. Lomot dostaniesz.

    Sa Anglicy, Szkoci i Walijczycy. Brytyjczykami nazywaja sie jedynie ci ktorzy anglosasami nigdy nie zostana.

    pokaż komentarz
    niespamowi
  • ikkiz -2  

    o widzę, że poszło ad persona, StevAngello, powiedz mi jeszcze coś przykrego bo skwierczenie gówna w ognisku dotyka mnie do żywego

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • fatmamustafa -3  

    Bardzo głupi tytuł! Zupełnie nieadekwatny do informacji zawartych w artykule i szkalujący muzułmanów!

    pokaż komentarz
    fatmamustafa
  • drstorm +7  

    "skąd do jasnej cholery wy wiecie, że to muzułmanie?" - bo tylko oni są na tyle głupi aby to robić.

    "Za te podpalenia może stać równie dobrze francuska młodzież" - jak i starożytni egipcjanie, kosmici czy tajna organizacja kotów podpalaczy. Po prostu muzułmanie pokazali już pewien sposób działania a tu widać ponowne jego użycie.

    pokaż komentarz
    drstorm
  • grafi -8  

    bo tylko oni są na tyle głupi aby to robić
    To żaden argument...

    "Za te podpalenia może stać równie dobrze francuska młodzież" - jak i starożytni egipcjanie, kosmici czy tajna organizacja kotów podpalaczy.
    No właśnie o to mi chodzi, że to mógł zrobić każdy, a nie tylko islamiści.

    Po prostu muzułmanie pokazali już pewien sposób działania a tu widać ponowne jego użycie
    Ruscy kiedyś używali koktajli Mołotowa, to znaczy że nikt inny nie może ich użyć i za wszelkie szkody wyrządzone nimi stoją nasi wschodni sąsiedzi?

    pokaż komentarz
    grafi
  • ikkiz -8  

    milion pięśset sto dziewieńset

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • PanPenetrator +24  

    Przecież pedały nie maczały w tej sprawie pędzli.

    pokaż komentarz
    PanPenetrator
  • ariels +22  

    masz rację: ksenofobii

    pokaż komentarz
    ariels
  • goltus -4  

    Ja bym raczej wolał skonsultować się z Gejem żeby rozwiać wszelkie wątpilowści.

    pokaż komentarz
    goltus
  • 5th +22  

    Słyszałeś aby Żydzi(o ile są jakieś ich większe skupiska w Europie), Chińczycy czy Wietnamczycy palili samochody? Gdyby tak było to w Warszawie(Od cholery jest tam Azjatów
    ) samochodowych fajerwerków na nowy rok mielibyśmy sporo a tak pewnie ani jeden samochód się nie zapalił.

    pokaż komentarz
    5th
  • krapek +2  

    Jak Europa będzie cały czas popierać muzułmanów to dojdzie do tego, że w islamiści będą palić pedałów na stosach.

    pokaż komentarz
    krapek
  • prusi -2  

    @5th bo o tym się nie mówi, to jest wstydliwy temat dla Francji, nie potrafili sobie z tym problemem poradzić i to się pogłębia.

    pokaż komentarz
    prusi
  • INEEDMONEY -1  

    Chłopaki widzę mieli ostre pipendo .

    pokaż komentarz
    INEEDMONEY
  • Qlfon +25  

    Gdybyś użył pierwszej lepszej wyszukiwarki i mózgu, to w 10 sekund znajdziesz kilka artykułów w których napisano, że to była muzułmańska młodzież.

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • Qlfon +30  

    Buahaha, nie wiesz co powiedzieć, bo Twoja miłość do euro-porządku została zaburzona, to używasz określenia "gadzinówka" ( które pasuje tutaj jak...) . :D Boże, niektórym łatwiej byłoby zjeść Pałac Kultury niż przyznać się do błędu. :D

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • masterofkierownica +6  

    "izraelskich forow." ty rasistowska świnio !! Co masz do Żydów ?!

    a Grzech takie ostrzeżenie dane o tobie i więcej nie trudno znaleźć. Jak tam kolekcja przytulanek ?

    pokaż komentarz
    masterofkierownica
  • Qlfon +8  

    Drogi Danny, nie wiem dlaczego próbujesz mi wmówić, że nie znam angielskiego, ale zapewne masz jakieś swoje powody. Nie wiem, co to za gówniane stronki i w sumie nie chcę wiedzieć. Ale przeczytaj oficjalny komunikat jaki wydał Reuters w tej sprawie. I odpowiedz sobie na pytanie - z kim rok temu, a także przy innych takich sprawach, "biła się" francuska policja w związku z podpalaniem aut? :)

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • czarnyalibaba +5  

    DannyIG http://www.google.pl/search?q=new+year+france+1137+cars&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a czy wystarczy ?

    pokaż komentarz
    czarnyalibaba
  • Qlfon +6  

    Danny - mnie już w podstawówce uczono, że to się nazywa czytanie ze zrozumieniem i dociekliwość. :)

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • masterofkierownica +6  

    @Danny pogratulować inteligencji xD To nie moja strona :D interesuje sie WTCC i to jedyny związek mój z tą stroną. Brawo geniuszu! Zrujnowałeś chłopakowi konto na NK :) Jak zawsze wszystko źle zrozumiałeś szkoda słów xD Dobra robota geniuszu.

    Uwierz mi, wiem jak zachować anonimowość :) W porównaniu do Ciebie. Za chiny nie znajdziesz mojego profilu nk bo nawet go nie mam :P HAHAHA U R SO SILLY

    ps. "na twoje zdjecie i szkoly" to kolejny dowód na to że jesteś totalnym ignorantem to że chłopak ma gorsze szkoły od Ciebie Danielu Grzech z Pyskowic.

    pokaż komentarz
    masterofkierownica
  • czarnyalibaba +7  

    DannyIG - oszczędź sobie wstydu, a nam nerwów trollu śmierdzący.

    pokaż komentarz
    czarnyalibaba
  • Pantokrator +8  

    DannyIG - ty jesteś muzułmańskim gejem wychowanym przez lesbijki, które utrzymywały się z unijnych zasiłków i molestował cię katolicki ksiądz? Naprawdę, to co piszesz ma tyle sensu, co napisana przeze mnie przed chwilą wizja twojej osoby (jako muzułmański gej już dawno musiałbyś sam sobie obciąć głowę tępym nożem w imię allaha). Irytujesz wszystkich dookoła, argumentów 0, faktom przeciwstawiasz własne fantazje i wszystko doprawiasz solidną dawką oszczerstw. Mam nadzieję, że już niebawem Platynowa Łopata wyciągnie cię z wykopu i pożegnamy się na dobre.

    pokaż komentarz
    Pantokrator
  • Qlfon +10  

    Danny dlaczego zawsze jak nie masz już argumentów wyzywasz ludzi od katoli? Mnie już kiedyś raz też tak nazywałeś, a gdy zwróciłem Ci uwagę, że jestem niewierzący i wychowany w innej wierze niż katolicka nazwałeś mnie "skończonym d#$$%em". Bardzo bym Cię prosił, abyś swoje frustracje wyładowywał jednak gdzieś indziej i wziął się za coś pożytecznego do roboty albo po prostu przestał wszystkim na około ubliżać, gdy ich zdanie nie pokrywa się z Twoim. Poza tym jedyną osobą która aż kipi nienawiścią do innych jesteś tutaj niestety Ty. Także sam rozumiesz, że przyganiał kocioł... A do tego, że byli to muzułmanie masz już przecież notkę od Reutersa - nic bardziej wiarygodnego chyba na tym świecie nie ma.

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • wykopanyyanosik +50  

    Drogi pożyteczny idioto,

    to nie sinus i s-ka:

    - palą samochody we Francji,

    - polują na osoby krytykujące ich postępowanie, vide
    http://religiapokoju.blox.pl/2009/11/Islam-i-krytyka-islamu-jaka-kara-za-krytyke-islamu.html

    - lub chcą zaciukać biednych karykaturzystów
    http://wiadomosci.onet.pl/2104119,12,proba_zamachu_na_autora_karykatur_mahometa,item.html

    - polują na swoje siostry/córki/matki w ramach zbrodni honorowych,
    http://religiapokoju.blox.pl/2008/07/Ofiary-islamskich-zbrodni-honoru.html

    - wysadzają lub próbują wysadzić samoloty w powietrze,

    - nap%$!#!!ają swoje żony, córki, siostry ile wlezie
    http://religiapokoju.blox.pl/2009/12/Przemoc-domowa-w-Strefie-Gazy-przesladowania-w.html

    - mordują lub chcą mordować apostatów
    http://religiapokoju.blox.pl/2009/11/Muzulmanie-przesladuja-bylych-muzulmanow.html

    - organizują krwawe masakry ale najpierw pytają się czy jest to "zgodne" z ich prawem
    http://religiapokoju.blox.pl/2009/12/Masakra-w-Fort-Hood-a-islam.html

    - prześladują np. chrześcijan w Egipcie
    http://religiapokoju.blox.pl/2009/11/Egipt-od-seksu-do-zbrodni-i-zamieszek.html
    http://religiapokoju.blox.pl/2009/11/Egipt-muzulmanie-atakuja-chrzescijan.html

    itp. itd.

    Więc za przeproszeniem:

    o czym Ty pie.rdolisz kolaborancie?

    http://religiapokoju.blox.pl/resource/niewierzacy_i_terrorysta.jpg

    pokaż komentarz
    wykopanyyanosik
  • 5th +17  

    @ghostface: Od jakiegoś czasu zaglądam na ten blog(od kiedy przestał być spamowany na wykopie:P). Większość notek ma swoje źródła (głównie youtube ale często wyborcza albo zagraniczne media) więc za wiele nie można się przyczepić. Może cel jego jest kontrowersyjny ale kłamstw raczej nie zawiera.

    pokaż komentarz
    5th
  • kobiaszu +17  

    To ja już wolę być rasistą, homofobem i antysemitą ale mieć spokój w swoim domu.

    pokaż komentarz
    kobiaszu
  • PanPenetrator +102  

    Jak k$!$a myślisz ? Francuzi niszczą własne samochody ? Majątki swoich rodziców ? We Francji jest zakaz używania polskich znaków ? Polecam emigrację na półwysep arabski, zobaczymy jaki z ciebie obrońca ciapatych.

    pokaż komentarz
    PanPenetrator
  • ikkiz +31  

    A we Francji mają zakaz używania polskich znaków?
    A nawet jeśli jest teraz w Polsce, to znaczy, że nie mieszka we Francji?
    Twoje rozumowanie jest gniotące, rozkminiłeś gościa, ech Lamb3rt ....

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • stara_panna +56  

    @ Lamb3rt
    z tymi polskimi znakami to pojechałeś... rzeczywiście w XXI wieku ciężko kupić lapka w PL i przewieźć za granicę - wiesz, jaka jest za to kara???

    pokaż komentarz
    stara_panna
  • PanPenetrator +59  

    Wszystkim zainteresowanym polecam spojrzeć na tzw. pasek języka. 3 kliknięcia i mamy polską klawiaturę w chińskim windowsie.

    pokaż komentarz
    PanPenetrator
  • ikkiz +45  

    sam masz jakieś ograniczenia językowe

    pokaż komentarz
    ikkiz
  • kolus +25  

    @Lamb3rt
    Weź już nie p%!%#$# politycznie poprawnych haseł. W tv se możesz ale na wykopie są mądrzy ludzie co widzą co się dzieje i nie boją się powiedzieć.

    pokaż komentarz
    kolus
  • stara_panna +24  

    @Lamb3rt, spróbuj pomieszkać parę miesięcy w pobliżu takich dzielnic, powodzenia! ja nie mam nic przeciwko muzułmanom, o ile nie przypieprzają się do mnie, a niestety życie w sąsiedztwie z nimi jest zaj#!iście trudne.

    pokaż komentarz
    stara_panna
  • Qminator +28  

    Lamb3rt - widać, że mało świata widziałeś a jedyne co więcej zobaczyłeś to gigapikselowe zdjęcia Paryża na wykopie :P. Kiedyś trochę podróżowałem po bardziej lokalnej Francji i zgodzę się ze stara_panna - bylem w szoku jak jadac do Para le monial zatrzymalismy sie w jakiejs okolicznej miejscowosci na nocleg - no i poczulem sie jak w Tunezji. Wszedzie meczety, minaret. Jacys goscie z brodami i kobiety w chustach i burkach. Do tego te nie przyjazne spojrzenia. Brrr... WTF !?? Europa ? A gdzie są wieczorem Francuzi ??? Pozamykani w domach, jakby zastraszeni ?

    pokaż komentarz
    Qminator
  • kolus +64  

    @DannyIG
    (aka ghostface, aka niebedzierewolucji)
    Otoz ja mieszkalem w kilku panstwach zachodnich, dorabiajac do studiow w wakacje. I chocby w takiej holandii, o ktorej nawet sie tak nie mowi co muzulmanie robia i czasami balem sie isc 200 metrow do sklepu jak po drodze spotkalem grupke Murzynow (w takich hiphopowych strojach) wydzierajacych sie do innych. Ale to i tak nic w porownaniu to tego jak banda muzulmanow biegla za mna i rzucali kamieniami, bo zobaczyli ze mam krzyzyk. Prawdziwa historia poltora roku temu z wakacji. Zanim pojechalem za granice podobnie myslalem jak ty, ze przeciez to tacy mili ludzi i wogole.
    Wiec nie pieprz mi takich glodnych kawalkow, ze jak ktos prawde o nich pokazuje to jest zacofany, homofob,etc. Przejedz sie i sam zobacz. Nowoczesny europejczyku...

    pokaż komentarz
    kolus
  • 5th +26  

    @DannyIG: Takie Podlasie pomimo, że jeden z najbiedniejszych regionów w Polsce jest najbardziej różnorodnym regionem w III RP. Prawdopodobnie dzięki temu najbardziej tolerancyjnym. Mieszkają tam Białorusini, Tatarzy, Litwini i pewnie jeszcze kilka innych narodowości. Słyszałem, że w szkołach obok krzyża łacińskiego wisi krzyż prawosławny a jeżeli to nie jest prawdą to i tak mogą chodzić na religię wykładaną przez popów. Więc z tym miejscem trochę przesadziłeś.

    pokaż komentarz
    5th
  • gliwicki 0  

    Paranoiku, gdzie ja napisałem, ze mieszkam w Francji?

    pokaż komentarz
    gliwicki
  • kolus +34  

    @ghostface
    A coś ty pajacu myślał? Jakie bajki, jak sam tego doświadczylem? I jakoś po tym wszystkim wierzę gazetom jak piszą, że we Francji prawie codziennie kościoły są obrzucane i rozwalane przez nich. Dla nich to jest jak czerwona płachta dla byka. Byłeś tam? to się wypowiadaj. Nie byłeś? to zamilcz.

    pokaż komentarz
    kolus
  • krapek +22  

    Typowi lewacy - zamiast słuchać racjonalnych argumentów, próbują cie przekrzyczeć - już Stalin to stosował.

    pokaż komentarz
    krapek
  • jk1700 +4  

    Kolus, a ja byłem jakiś czas w państwach wschodnich, typowo muzułmańskich i jakoś ani razu nie spotkałem się z wrogością jak mówiłem, że nie jestem muzułmaninem. Wręcz przeciwnie, spotykałem się z życzliwością większą niż w Polsce czy w krajach zachodnich. Może to zachód ma coś pop$!%!%%one w głowie a nie wschód?

    pokaż komentarz
    jk1700
  • currori +6  

    Ludzie są wszędzie tacy sami - tylko ideologie się zmieniają. To że 98% muzułmanów to normalni kolesie nikogo nie obchodzi. Mnie obchodzi to że te 2% wpieprza się gdzie popadnie i wywołuje masę konfliktów. Współpraca jest możliwa - tlyko że po zarzuceniu ideologii fałszywej poprawności politycznej.

    pokaż komentarz
    currori
  • Pantokrator +11  

    jk1700 - bo oni wiedzą, że turysta z zachodu = kasa. Robiąc ci krzywdę "u siebie" tylko by tracili. Za to na zachodzie, skoro kasę dostają tak czy inaczej, opłaca im się zastraszyć lokalną społeczność dzięki czemu zyskują kolejne przywileje i coraz większą bezkarność. Zachodowi nic nie dolega, po prostu muzułmanie nie kąsają ręki, która ich karmi tak długo. Ale gdy ręka zaczyna ich karmić mimo kąsania - robią się coraz bardziej bezczelni.
    Zwyczajnie nie mają powodu, by robić krzywdę turystom. Popatrz za to, co się u nich dzieje z MIEJSCOWYMI chrześcijanami.

    pokaż komentarz
    Pantokrator
  • rafu +6  

    @Lamb3rt

    Re: polskie znaki we Francji :-)

    A co to polski programisty zabroniony jest ? HAHAHA
    Nadajesz sie do kryminalnych zagadek z takim tokiem myslenia :-) jako ofiara morderstwa.

    pokaż komentarz
    rafu
  • krapek +5  

    @ghostface
    Cytuję
    Bajki to dzieciom opowiadaj. "Rzucali we mnie kamieniami, bo zobaczyli krzyżyk". j$$nięty jesteś, człowieczku.
    A jak mam nazwać kogoś kto zamiast argumentów używa wyzwisk?

    pokaż komentarz
    krapek
  • krapek +5  

    @Ghostface

    Pomyśl, skąd się wzięło 1000 spalonych samochodów w zachodnim, cywilizowanym kraju? Nagle naćpana, pewnie katolicka młodzież zaczęła palić swoje samochody dla zabawy? Naprawdę nie widzisz jak muzułmanie zachowują się w Europie (w Polsce - Czeczeni)? To jasne że byli to muzułmanie, a dlatego nazywam was lewakami, bo macie w dupie fakty, chcecie tylko przekrzyczeć wszystkich dookoła. Czepiasz się mnie że nazwałem cię lewakiem, a sam wyzywasz innych od d%%!#i, idiotów, niedorozwiniętych... Chyba jedyne wyzwisko jakiego nie używasz to "pedał"

    pokaż komentarz
    krapek
  • kolus +4  

    @ghostface
    "Bo mi wydaje się", tak racja wydaje ci się. Mocny argument.
    btw. to była miejscowość przy morzu północnym, jeśli chodzi o Holandie.

    pokaż komentarz
    kolus
  • ghostface -8  

    @kolus
    "Bo mi wydaje się", tak racja wydaje ci się. Mocny argument.
    Ok, jestem pewny ;>.

    pokaż komentarz
    ghostface
pokaż 

Wykopali i zakopali (393 / 54)