Powiązane (8)

  pokaż (2) 
  • Reklamy Google

  • Sylwester2704 +2  

    o ... zauważyłem właśnie (błyskotliwa myśl o poranku), że m o ś c i p a n o w i e też jest na cenzurowanym ... zawiera w składzie śladowe ilości organów żeńskich.

    pokaż komentarz
    Sylwester2704
  • szejas 0  

    nie żartuj - mośc!%!nowie

    pokaż komentarz
    szejas
  • Jossarian +1  

    Baardzo subiektywna opinia autora. Jakby ktoś nie wiedział co się działo na tych konferencjach w Durbanie to tutaj jest streszczenie:
    http://www.mojeopinie.pl/genewa_po_konferencji_onz_skandal_i_watpliwy_sukces,3,1240666609

    pokaż komentarz
    Jossarian
  • szejas 0  

    Dawno nie było takiego nacisku Żydów (i ich lobbies) na ONZ jak na tej konferencji.
    Bardzo chciałbym przeczytać stenogram z tego oburzającego przemówienia Ahmadineżada.
    Co takiego okropnego mógł on powiedzieć, że 9 państw zapobiegawczo odwołuje swój udział w konferencji (w tym Polska), a przedstawiciele 29 demonstracyjnie wychodzą w trakcie przemówienia. Być może powiedział nieprzyjemną dla Żydowskich uszu prawdę, że są okupantami ziem Palestyńskich.

    pokaż komentarz
    szejas
  • marketwizard +16  

    Skoro mowa o izraelskim murze, to warto pamiętać, że na granicy USA/Meksyk istnieje podobny mur i jakoś nikt nie krzyczy:
    http://www.naluz.net/2009/10/09/granica-usa-meksyk/
    Nie bronię ani Żydków ani Palestyńczyków czy Libańczyków, po prostu dziwi nie hipokryzja niektórych rządów.

    pokaż komentarz
    marketwizard
  • Qlfon +19  

    To już wiesz czemu USA tak Izrael kocha. Połączyło ich wspólne hobby. ;)

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • bylgron +22  

    Bo widzisz, USA postawiło mur na granicy. A Izrael dzięki murowi ustanowił nową granicę.

    pokaż komentarz
    bylgron
  • RomanX -6  

    @marketwizard
    "jakoś nikt nie krzyczy"
    Już była o tym mowa; są spore kontrowersje nt. tegoż muru, ale w USA, a nie tutaj. Mur amerykański zbudowali nielegalni imigranci z Meksyku (sic!), poza tym nie jest skuteczny. Penn & Teller: Bullshit!, seria 5, odc. 6: "Illegal Immigration" :)

    pokaż komentarz
    RomanX
  • przem312 -1  

    myslę, że co do strefy gazy to nie tyle chodzi o mur w sensie fizycznym, tylko o przesiedlanie, wieczną propagandę i pojęcie antysemityzmu jako krytyki polityki żydowskiej.

    pokaż komentarz
    przem312
  • Odyseja2011 +4  

    Może wreszcie żydzi przestaną sobie poczynać jakby byli wyjęci z pod prawa. Od lat łamią prawa człowieka i jakoś o tym się milczy. Z drugiej strony już lepsi żydzi niż arabusy.

    pokaż komentarz
    Odyseja2011
  • piahoo +5  

    salon24. nie czytam dla zasady

    pokaż komentarz
    piahoo
  • wykopanyyanosik +8  

    Największe zbrodnie Izraela

    Hamas twierdzi, że Izraelski wywiad transferuje do Strefy Gazy produkty zwiększające seksualny popęd. Celem jest oczywiście zniszczenie całkowicie zdrowej i absolutnie moralnej palestyńskiej młodzieży. Żydowski spisek wydał się kiedy młoda Palestynka zaczęła rzuć gumę a ta wywołała u niej dziwne efekty uboczne. Wykryty spisek natychmiast zgłosił jej ojciec.

    http://religiapokoju.blox.pl/2009/07/Zbrodnie-Izraela-Mossad-podnieca-Palestynczykow.html

    Palestyńskie media oskarżają Izrael o problemy wywoływane przez dziki w Samarii. W ostatni czwartek arabscy rolnicy z okolic Ariel ponownie zarzucili żydowskim farmerom takie przeszkolenie dzików, że te atakują palestyńskie plony. Oskarżenia wysunięte przez rolników zostały podtrzymane przez szefa lokalnego stowarzyszenia rolniczego...

    http://religiapokoju.blox.pl/2009/07/Izraelskie-dziki-i-szczury-atakuja-Palestynczykow.html

    pokaż komentarz
    wykopanyyanosik
  • RomanX 0  

    Zapomnieli wspomnieć o niekierowanych czajnikach grozy typu ziemia-ziemia...

    pokaż komentarz
    RomanX
  • konusek10 +1  

    stary a czytasz dziennik "Fakt"?? Jeśli tak to gratuluje rzetelnego źródła informacji a jeśli nie czytasz to po co pokazujesz nam te bezwartościowe linki?? Wierzysz w te artykuły??(mam nadziej ze to dla Ciebie pytanie retoryczne i odp będzie brzmieć NIE).

    pokaż komentarz
    konusek10
  • RomanX -9  

    @konusek10, Belzebud
    "Wierzysz w te artykuły??"
    Nie chodzi o wiarygodność, tylko o pochodzenie informacji (które jest zaznaczone na stronie).

    pokaż komentarz
    RomanX
  • wykopanyyanosik +8  

    Ze statutu Hamasu:

    "Nie ma innego rozwiązania problemu palestyńskiego poza świętą wojną Dżihad. Inicjatywy, propozycje i konferencje pokojowe są jedynie stratą czasu, działaniem na próżno

    http://www.europa21.pl/wiadomosc/347-Hamas_-_partia_Jihadu._Statut_Hamasu_po_polsku

    pozdrawiam wszystkich Wykopowych zwolenników islamskiego dżihadu :)))

    pokaż komentarz
    wykopanyyanosik
  • bylgron -5  

    Czy przez zwolenników islamskiego dżihadu rozumiesz też przeciwników izraelskiego apartheidu?

    pokaż komentarz
    bylgron
  • Qlfon +7  

    Tak długo jak wspiera ich USA nic nie można zrobić.

    PS. Nie tak dawno było na wykopie o Izraelskim naukowcu który odkrył, że Żydzi nie mają żadnej podstawy do okupowania tamtych terenów, bo zwyczajnie stamtąd nie pochodzą. Miał wydać nawet książkę na ten temat. Słyszał ktoś coś więcej o nim, albo miał w rękach jego książkę?

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • Strumien_Objetosci +6  

    Może już go nie ma?

    pokaż komentarz
    Strumien_Objetosci
  • currori -2  

    @Qlfon
    To nie książka a praca naukowa. Tylko tyle że ją prztłumaczylli i chyba w polsze wydali. Różnica jest taka, że książkę piszesz i chcesz na niej później zarabiać, a za pracę naukową płacą tobie w ramach pensjii z uczelni.
    A teraz wklep w google trzy słowa o które Ci chodzi czyli: wymyślony naród żydowski i sprawdź co wypadnnie w wynikach. Ja wiem że łatwiej się zapytać no ale bez przesady, google jeszcze nie jest płatny.

    pokaż komentarz
    currori
  • 5th 0  

    Tak było ale już z co najmniej miesiąc temu. Tylko ten naukowiec mówił także, że nie morze zniknąć Izrael z mapy bo już się wytworzył naród.

    pokaż komentarz
    5th
  • Willy666 +6  

    A ja podziwiam Żydów. Za to że czegoś się z historii nauczyli. Za to że nie dają sobie w kaszę dmuchać.

    pokaż komentarz
    Willy666
  • jestemdzikiem +1  

    chyba z pół redakcji gazety wyborczej siedzi na wykopie i ocenia te komentarze

    pokaż komentarz
    jestemdzikiem
  • Sylwester2704 -1  

    może nie tylko z gazety wyborczej ... fakt faktem manipulacja tu odchodzi przez duże "MA".

    pokaż komentarz
    Sylwester2704
  • R4ndy +2  

    Ciekawe czy byliby tacy mocni jakby im zakręcili kurek z dolarami.

    pokaż komentarz
    R4ndy
  • tatuji +1  

    heh kto im ma zakręcać? jak to oni mają kurek z dolarami

    pokaż komentarz
    tatuji
  • Sylwester2704 +5  

    Co to za gówno wykopujecie ? Jakie k$$$a tabu ?

    pokaż komentarz
    Sylwester2704
  • robalecki +49  

    Takie, że jak mówisz w mediach "żydzi są źli, zabijają i mordują" to spadają na ciebie gromy - jesteś antysemitą. Mówienie prawdy zostało usankcjonowane przez poprawną politycznie presję.

    pokaż komentarz
    robalecki
  • wykopanyyanosik +5  

    Kiedy zginie Arab z rąk Izraelskiego żołnierza jest dwadzieścia kamer, a kiedy zginie dwudziestu Arabów z rąk Hamasu - nie odnajdziesz ciał

    http://religiapokoju.blox.pl/resource/hamas_pallywood.jpg

    Ale spoko, Żydzi (jak zwykle) są wszystkiemu winni :)

    http://religiapokoju.blox.pl/2009/08/Izrael-15-Arabow-42-7-przestepstw.html

    http://religiapokoju.blox.pl/2009/01/Hamas-przyznaje-z-duma-uzywamy-zywych-tarcz.html

    http://religiapokoju.blox.pl/2009/01/Ciezkie-zycie-i-tragiczny-los-Palestynczykow.html

    http://www.youtube.com/watch?v=xHsSb854f0Q

    http://religiapokoju.blox.pl/2009/01/Izrael-chlopiec-do-bicia.html

    http://religiapokoju.blox.pl/2008/12/Zly-Izrael-dobry-Hamas.html

    http://religiapokoju.blox.pl/resource/israel_hamas_terror_cartoon.gif

    pokaż komentarz
    wykopanyyanosik
  • Belzebud -8  

    Blog religiapokoju jest obiektywnym źródłem informacji na temat konfliktów Izraelsko-Arabskich...

    pokaż komentarz
    Belzebud
  • franekkk +9  

    Blog religiapokoju jest COOOOLLL, ma dużo zajefajnych komksów, i wszędzie są uśmieszki :) :) :) z którymi mogę się identyfikować. hej. Izreal jest cool , spoko, na luzie, fajoski!. Arabi to za to terrorysci, ojej boje się ich, są tacy zli, brudni, nie-cool, i nie mają fajnych komiksów!

    pokaż komentarz
    franekkk
  • bylgron -2  

    @pantokrator:
    A ok - jak te tereny się Izraelowi należą, to mnie uspokoiłeś. W takim razie rzeczywiście ciężko się dopatrzyć czegoś złego w odbieraniu ludziom ich jedynego źródła utrzymania, dostępu do wody, jedzenia, leków i elektryczności.

    Muzułmanie łamiący prawa człowieka w europie - źli, bandyci itd. Muzułmanie, których prawa są łamane przez Izrael - pokrzywdzeni, ofiary itd.

    I polecam lekturę znaleziska - dowiesz się, że wcale nie chodzi o Żydów, tylko o politykę ich państwa.

    pokaż komentarz
    bylgron
  • RomanX -9  

    @Belzebud
    Podaje źródła...

    pokaż komentarz
    RomanX
  • ringblack +5  

    Pantokrator
    nalezy sie? za? to ze oni sobie upatrzyli ten teren jako "Ziemię Obiecaną" nie świadczy, że im się należy... bo jezeli tak to ja jako Sarmata ( a co oni narod wybrany to ja sarmata) zadam aby ONZ tereny miedzy Donem a Morzem Czarnym zorganizowali w panstwo Sarmacji... mam do tego pelne prawo wobec tego co powiedziales

    pokaż komentarz
    ringblack
  • Pantokrator -3  

    Bo dla niektórych idiotów za trudno jest zrozumieć, że nie "oni upatrzyli sobie" tylko podarowali im te ziemie Brytyjczycy i co więcej, te ziemie należały wówczas do Wielkiej Brytanii (więc wszystko odbyło się zgodnie z prawem międzynarodowym). Czy do was nic nie dociera? To nie Żydzi szli sobie zbrojną bandą przez różne i nagle przyszło im do głowy zagarnąć KAWAŁ PUSTYNI, tylko tą pustynię im wybrano i wręczono.

    pokaż komentarz
    Pantokrator
  • gre -1  

    @Pantokrator:
    "podarowali im te ziemie Brytyjczycy i co więcej, te ziemie należały wówczas do Wielkiej Brytanii (więc wszystko odbyło się zgodnie z prawem międzynarodowym)."
    Chyba powinieneś poczytać trochę historii. Brytyjczycy chcieli podzielić Palestynę między Żydów a Arabów, ale Żydzi chcieli całość. Żydzi regularnie urządzali zamachy nie tylko na Palestyńczyków ale i na Brytyjczyków. Najbardziej znanym zamachem było wysadzenie w powietrze Hotelu Dawida, w którym mieściła się kwatera główna Brytyjczyków.
    Nie przyjęli też kompromisowej propozycji podziału zgłoszonej przez mediatora ONZ, Folkego Bernadotte. Odrzucili propozycję w osobliwy sposób - zabili mediatora w zamachu. Folke Bernadotte na pewno nie był antysemitą, bo w czasie II WS jako mediator uratował tysiące Żydów. A sprawcy zamachu? Zostali sprawiedliwie osądzeni i ułaskawieni.
    Tyle jeśli chodzi o "zgodność z prawem międzynarodowym".

    pokaż komentarz
    gre
  • Pantokrator +2  

    gre - to ty gówno wiesz o historii, jeżeli dla ciebie jacyś fanatycy z bojówek = cały naród. Zresztą - mieli rację, że chcieli całość, biorąc pod uwagę, że nawet dzisiaj Izrael zajmuje ledwie skrawek pustyni. A tym bardziej trzeba im przyznać słuszność, że gdyby nie to "zaborcze nastawienie" dziś by już dawno Izraela nie było, bo zwyczajnie tych paru maleńkich enklaw by nie obronili. Brytyjczycy mieli talent do wymyślania nierealnych rozwiązań, typu "Linia Curzona".
    EDIT: ale o to własnie chodzi w antysemityźmie: pokazać, że Żydzi mieli setki możliwości, tylko bezczelnie wybrali tą, która zapewniła im przetrwanie.

    EDIT: After 1945 the United Kingdom became embroiled in an increasingly violent conflict with the Jews.[52] In 1947, the British government withdrew from commitment to the Mandate of Palestine, stating it was unable to arrive at a solution acceptable to both Arabs and Jews.[53] The newly created United Nations approved the UN Partition Plan (United Nations General Assembly Resolution 181) on November 29, 1947, dividing the country into two states, one Arab and one Jewish. Jerusalem was to be designated an international city — a corpus separatum — administered by the UN to avoid conflict over its status.[54]

    The Jewish community accepted the plan,[55] but the Arab League and Arab Higher Committee rejected it.[56] On December 1, 1947 the Arab Higher Committee proclaimed a three-day strike, and Arab bands began attacking Jewish targets. Civil war began with the Jews initially on the defensive but gradually moving into offence. The Palestinian-Arab economy collapsed and 250,000 Palestinian-Arabs fled or were expelled.[57] - tu wygląda to trochę inaczej.

    EDIT3: innymi słowy: najpierw była rozpierducha, potem ugoda w wykonaniu ONZ i wojna wywołana przez arabów. A Żydzi zwyczajnie wywalczyli swoje miejsce na Ziemii. Tym bardziej ich popieram.

    pokaż komentarz
    Pantokrator
  • gre -2  

    @Pantokrator
    Wikipedia jest tylko tak rzetelna, jak ludzie tworzący wpisy. Hasło "Israel", z którego raczyłeś skorzystać, jest akurat bardzo stronnicze. Nie ma w nich ani słowa o atakach na Brytyjczyków wykonujących mandat Ligi Narodów, o wysadzeniu Hotelu Dawida, o zamachach urządzanych przez Żydów czy bojkotowaniu postanowień międzynarodowych, za to są "bandy Arabów atakujące cele cywilne".
    Proponuję zapoznanie się z hasłem "United Nations Partition Plan for Palestine" - też na wikipedii.
    Co do wspomnianej rezolucji - Żydzi uznali tę rezolucję "częściowo", tzn. użyli fragmentów rezolucji jako pretekstu do jednostronnego ogłoszenia niepodległości. Nawiasem mówiąc, jednostronne ogłoszenie było wbrew treści rezolucji, która zakładała stopniowe przekazywanie władzy pod kontrolą ONZ. Inne postanowienia rezolucji też olali, z równouprawnieniem obywateli i proponowaną mapą podziału włącznie. W tym świetle napisanie że "Społeczność żydowska zaakceptowała plan" jest, delikatnie mówiąc, grubym nadużyciem.

    pokaż komentarz
    gre
  • Replica -1  

    @robalecki
    Przecież było mnóstwo głosów krytycznych wobec Izraela, szczególnie po operacji "Płynny ołów" - krytykowały ją nawet osoby, popierające Izrael i uważające, że zasadniczo ma prawo się bronić przed atakami Hamasu. O internecie nie wspominając - tu jest pełno krytyki Izraela i Żydów, zresztą nie zawsze sensownej.
    Poza tym już z jakiś rok temu był w Wyborczej artykuł o naukowcach izraelskich, których dotknął bojkot bodajże w Wielkiej Brytanii. Więc o jakim tabu piszesz?

    pokaż komentarz
    Replica
  • Pantokrator 0  

    @gre: Dziękuję za wiele wyjaśniającą odpowiedź. Żeby nie było wątpliwości - nie jestem zwolennikiem łamania prawa, terroryzmu w czyimkolwiek wykonaniu itd. Po prostu z perspektywy czasu widzę, że gdyby Żydzi nie walczyli w sposób zdecydowany o utworzenie swojego państwa, to nie mieliby go do dzisiaj. Nie potrafię się dziwić ludziom, którzy przeszli piekło najpierw prześladowań a potem prób ich całkowitej eksterminacji, że pragnęli bezpieczeństwa. Historia nauczyła ich, że nikt nie stanie w ich obronie, jeśli nie będzie miał w tym oczywistego interesu ("nikt" w sensie - żadne państwo), więc doszli do wniosku, że chronić może ich tylko własne państwo.
    Wszyscy wiemy, jak "cwaniackie" metody stosowało "od zawsze" Imperium Brytyjskie. Na bardzo długiej liście narodów którym najpierw Brytyjczycy coś obiecali, a potem, gdy już osiągnęli swoje cele, zostawili na lodzie, znajduje się choćby Polska.

    Gdyby Żydzi zdali się na Wlk. Brytanię to pewnie do dzisiaj wspominalibyśmy ich smutny koniec. I owszem, teraz widzę, że metodami terrorystycznymi wyrwali te ziemie Anglikom. I wywalczyli niepodległość. Nic więc dziwnego, że to siebie samych widzieli jako beneficjentów nowego stanu rzeczy. ONZ proponował rozwiązanie irracjonalne - bo skoro wcześniej był to obszar kontrolowany przez GB, to niby na jakiej podstawie miało tam powstawać, na tym skrawku ziemi, jeszcze państwo arabskie nie mające żadnych podstaw do istnienia? Zamieszkująca te okolice ludność nie była żadnymi "palestyńczykami" tylko Egipcjanami, Syryjczykami etc. - każda z tych nacji miała swoje państwo. Jaka pokrętna logika funkcjonariuszy ONZ sprawiła, że wpadli na taki pomysł?
    Co więcej - chyba każdy się domyśla, że Izrael w proponowanym kształcie zostałby błyskawicznie anihilowany przez sąsiadów. ONZ zwyczajnie "umywał ręce", proponując niewykonalne z praktycznego punktu widzenia rozwiązanie. Wojny, który Izrael musiał toczyć tylko to potwierdzają.

    - tak ja widzę całą sprawę.

    pokaż komentarz
    Pantokrator
  • przem312 -1  

    Szoah biznes i tak nie pozwoli na jakikolwiek bojkot izraela. Miał być bojkot chin a jakoś ani widu ani słychu.

    pokaż komentarz
    przem312
  • bylgron -2  

    Dodałem do powiązanych notki Wojciecha Sadurskiego poświęcone bandytyzmowi Izraela. Warto poczytać, bo jako jeden z nielicznych wypowiadających się, był na miejscu i widział co nieco na własne oczy.

    pokaż komentarz
    bylgron
  • wykopanyyanosik +5  

    "Sowiecki antysyjonizm zlał się w latach 50. i 60. z antysyjonizmem arabskim, który został zainicjowany w Egipcie przez dawnych nazistów ukrywających się w Kairze, między innymi byłej prawej ręki Goebbelsa Johannesa von Leersa"

    "Ta agresja to robota młodych muzułmanów z przedmieść. Wielu się bawi w intifadę w swych dzielnicach. Motywuje ich jednak nie tyle ideologia islamu, ile zwyczajna zawiść. Imigranci z Maghrebu są często źle zintegrowani, mało wykształceni. Czują się jak obywatele drugiej kategorii. Wszyscy Żydzi są dla nich bogaci, posiadają władzę i wykształcenie. Oni mają wszystko, a my nic: oto powody do nienawiści wobec Żydów, które podają młodzi imigranci."

    "Nienawiść do Żydów nie jest już dziś niczym wstydliwym. Wręcz przeciwnie. W oczach politycznie poprawnych elit taka postawa jest nie tylko ideologicznie słuszna, ale zasługuje na szacunek. Trzeba nienawidzić wszystkich Żydów z wyjątkiem tych, którzy sami się nienawidzą."

    "Media niestety wolą pokazywać zdjęcia zabitych palestyńskich dzieci, które wywołują w widzach chęć zemsty, niż dostarczyć ludziom chłodną i zrównoważoną analizę tego, co się dzieje na Bliskim Wschodzie. Mało kto mówi otwarcie, że Hamas to przestępcza organizacja terrorystyczna".

    http://www.rp.pl/artykul/61991,249449.html

    gratis

    http://wyborcza.pl/1,76842,7276874,Zydzi_na_Marsa__tego_by_chcieli.html

    pokaż komentarz
    wykopanyyanosik
  • bylgron -2  

    Zadałeś sobie trud, żeby przeczytać niektóre z notek prof. Sadurskiego? Jeśli nie, to masz tu 2 kawałki:

    "Poczucie wydziedziczenia, dyskryminacji, przemocy i wyzysku jest dojmujące i wszechobecne. Nie tylko na terytoriach okupowanych, gdzie rόżbnice między traktowanie osadnikόw i ludności arabskiej są tak szokujące, że porównanie z apartheidem wcale nie jest przesadne. Ale także w samej Jerozolimie, gdzie rόżnice w infrastrukturze między wschodnią (arabską) a zachodnią częścią miasta są trochę jak między Berlinem Wschodnim a Zachodnim w czasie komuny. Jak mi tłumaczy palestyński profesor politologii, mieszkający w Jerozolimie– ludność palestyńska Jerozolimy przynosi do budżetu miasta ponad 30 procent przychodow, a dostaje niecałe 2,5 procent procent w postaci wydatkόw miejskich"

    "opowiem ci małą historię o wiosce Jaioure, na północy. Tam mur tak został wytyczony, że 75 procent terenu wioski znalazła się na zewnątrz muru – po stronie osadnikόw izraelskich – a wiosce zostało tylko 25 procent. I wiesz co? Te 25 procent to domy i ulice. A 75 procent to ziemia uprawna. By do niej się dostać, mieszkańcy Jaioure muszą prosić o przepustki, a wydaje się je tylko starcom"

    A jeśli jednak przeczytałeś, ale do Ciebie nie przemawia, to przypomniała mi się akcja AI z Maratonu Pisania Listów:

    http://amnesty.org.pl/no_cache/maraton/szczegoly/article/6791/1126.html

    Swoją drogą, też dodam do powiązanych - nie zaszkodzi!

    pokaż komentarz
    bylgron
  • profesor 0  

    Żydzi powinni w koncu zrozumiec ze nie sa wyjatkowi.

    pokaż komentarz
    profesor
  • szymon_g -1  

    ok, ile innych nacji przetrwalo tyle lat rozdzielenia ludzi od ziem ojczystych? w ilu zachowala sie tradycja istniejaca przez setki lat?

    pokaż komentarz
    szymon_g
  • currori 0  

    Jakich k$!$a ziem ojczystych? Powiedz mi skąd pochodzą żydzi? Ja wiem skąd wywodzi się judaizm i to właśnie na tych terenach teraz sobie mieszkają. Szlomo Sand - to ten facet od tej pracy naukowej ładnie przecież tłumaczył że pochodzenie etniczne żydów nie jest jednakie.

    pokaż komentarz
    currori
  • koszernyrozum -2  

    Smutne. Izrael to jedno z niewielu państw o którym można pisać z wielkiej litery, Państwo. Prawa dotyczą tylko obywateli, a Palestyńczycy obywatelami Państwa Izrael nie są, prawda? Więc można ich zabijać i, jeśli się to opłaca, należy to robić. Prawdziwe Państwo rozumie i realizuje tę zasadę. Żadnej wartości ci muzułmanie dla Zachodu nie mają (co straciłby zachód gdyby nagle wszyscy palestyńczycy zmarli?), więc oburzenie jest żałosne. Ale tak już wygląda obecna pseudolewica. Nawet sobie sprawy nie zdają z tego, że powszechny egalitaryzm (dla każdego człowieka - biologicznie - a nie obywatela) to pojęcie czysto chrześcijańskie...

    (egalitaryzm w socjaliźmie ma nastąpić dopiero po wyrżnięciu niepożądanych grup społecznych)

    pokaż komentarz
    koszernyrozum
  • Klosa -3  

    Cholera, czy tylko ja ten temat zrozumiałem jako rozwiązanie zespołu Izrael? : O

    pokaż komentarz
    Klosa
  • konusek10 +30  

    rozszerzająca się głupota?? Co Ty masz na myśli? Jeśli nie widzisz co tak naprawdę dzieje się w Palestynie to lepiej zamilcz! Polityka Izraela jest skierowana na podój nowych ziem pod swoich osadników amerykanie dofinansowują ich działania ponieważ dzięki temu maja 1 w tej "okolicy" partnera strategicznego. Jakiemu innemu kraju pozwala się atakować budynki ONZ? To że spadają na nich bomby czy dokonywane są zamachy osobiście nie dziwi mnie to złość i nienawiść ludzi tam żyjących i patrzących na to jak świat stoi obojętny kiedyś musi się skończyć.Najgorsze jest to że każdy objaw sprzeciwu z kogokolwiek strony traktowany jest jak antysemityzm!! To tak jak w średniowieczu najazdy na pogańskie kraje były usprawiedliwiane chęcią szerzenia chrześcijaństwa.Przy okazji chodziło o bogactwa naturalne i złoto. A sam Izrael postępuje podobnie z Palestyńczykami jak Niemcy w czasie 2 wojny światowej postępowali ze Słowianami.

    pokaż komentarz
    konusek10
  • szejas +29  

    Obejrzyj tę mapę, a być może zrozumiesz dlaczego na obecne państwo Izrael spadają rakiety.

    http://viva-palestyna.pl/images/mapy.jpg

    Izrael to jest zwykły okupant (wspierany militarnie i finansowo przez USA).
    Właściwie nie ma zbyt wiele różnic między obecnym Izraelem a Generalną Gubernią na ziemiach polskich lub marionetkowym państwem Vichy we Francji w czasie wojny.

    pokaż komentarz
    szejas
  • zootechnik 0  

    Izrael jest najbardziej zmilitaryzowanym krajem świata. Panstwo, które ma zaledwie 7,5 mln obywateli posiada armie znacznie liczniejszą i lepiej uzbrojoną niż Polska a porównywalną z armią brytyjską, niemiecką czy francuską. Izrael jest więc silny i bardzo stara się podporządkowywać sobie ościenne państwa

    pokaż komentarz
    zootechnik
  • RomanX -3  

    Teraz może upewnij się, czy na pewno dobrze zrozumiałeś przyczynę tej militaryzacji. A może po prostu wszyscy sąsiedzi są ksenofobicznymi, krwiożerczymi fanatykami, którzy zabijają byle kogo za byle co? :P

    pokaż komentarz
    RomanX
  • Belzebud +21  

    Szejas zapominałeś tylko napisać, w jakich okolicznościach Arabowie tracili tereny na rzecz Izraela:

    1948r.- Stworzenie państwa Izrael przez ONZ. 2 miesiące potem sąsiednie kraje Arabskie najeżdżają tereny przyznane przez ONZ Izraelowi. Przegrywają i tracą ziemię na rzecz zwycięskiego Izraela.

    1967r.- Państwa Arabskie zaczynają kolejną wojnę (Wojna Sześciodniowa), którą przegrywają i tracą kolejne tereny na rzecz Izraela (potem Izrael dobrowolnie oddaje półwysep Synaj Egiptowi)

    1973r.- Egipt i Syria znowu atakują Izrael (Wojna Jom-Kippur) i kolejny raz przegrywają.

    itd. itd.

    Różnica między III Rzeszą a Izraelskim konfliktem z Palestyńczykami jest zasadnicza- Przez 60 lat wojska izraelskie zabiły mniej Palestyńczyków, niż zabijano dziennie ludzi w Oświęcimiu. Większość Palestyńczyków została zabita przez innych Arabów (patrz- sprawa Palestyńczyków w Syrii).

    Co nie oznacza oczywiście, że Izrael nie łamie praw człowieka i wszelakich konwencji międzynarodowych- po prostu porównywanie okupacji izraelskiej do okupacji nazistowskiej jest kłamliwe.

    Swoją drogą Hamas podobno ogłosił niedawno, że wycofuje się z doktryny pod tytułem "Izrael nie ma prawa bytu i musi zniknąć z mapy", co jest niejako wyciągnięciem ręki w stronę rządu Izraela.
    Niestety po obydwu stronach konfliktu są grupy, którym bardzo zależy na wojnie- skrajna prawica izraelska, producenci broni i wojskowi żyją w ścisłej symbiozie z fanatykami islamskimi, grupami terrorystycznymi i populistami w Palestynie.
    Jedni bez drugich nie mogą istnieć: każda rakieta spadająca na dom w Izraelu czy zamachowiec samobójca, który wysadzi się na dyskotece w Tel Avivie zwiększa liczbę zwolenników skrajnej prawicy w Izraelu, każdy nalot izraelski czy odcięcie prądu Strefie Gazy zwiększa poparcie dla fanatyków i terrorystów w Palestynie.

    pokaż komentarz
    Belzebud
  • Strumien_Objetosci +12  

    Postuluję przekazanie połowy Polski Cyganom, oni też nie mają swojej ojczyzny!
    Niech ONZ utworzy Zjednoczoną Cyganię?

    pokaż komentarz
    Strumien_Objetosci
  • Qlfon +9  

    @Strumien_Objetosci - masz rację. Cyganie przebywają na tych terenach od bardzo dawna, żyli w odosobnieniu tak wiele lat, zachowując odrębność swojej kultury i byli mordowani w niemieckich obozach koncentracyjnych. Należy im się.

    pokaż komentarz
    Qlfon
  • RomanX +9  

    @Qlfon
    Zróbmy Cyganię zaraz obok Izraela. Ale byłby cyrk :)

    pokaż komentarz
    RomanX
  • franekkk -8  

    oto te straszne ilosc paletyńskich rakiet: 4000 szt w latach 2000-2008 czyli 1,38 rakiety dziennie!!!!
    http://www.terrorism-info.org.il/malam_multimedia/English/eng_n/pdf/ipc_e007.pdf
    a oto jak izreal odpowiada na te 1,38 rakiety http://www.youtube.com/watch?v=l0aEo59c7zU http://www.youtube.com/watch?v=N2rnDehskQ0

    pokaż komentarz
    franekkk
  • RomanX +6  

    @franekkk
    Wystrzelenie jednej takiej rakiety powinno być karane jak próba morderstwa. Co ty byś uważał o np. Czechach, gdyby oni wystrzeliwali kilka rakiet (z racji skali) dziennie w Polskę przez całe lata?

    pokaż komentarz
    RomanX
  • franekkk -6  

    RomanX: a jak wg ciebie trzeba ocenić np izraelski atak bombami fosforowymi na szkołę?
    http://www.youtube.com/watch?v=N2rnDehskQ0

    pokaż komentarz
    franekkk
  • RomanX -6  

    @franekkk
    Nie ocenić, po co? Prawo jest jasne w tym zakresie. Fosfor jest idealny na zasłony dymne, a były one tam bardzo pożyteczne. Nie wolno go jednak używać w obszarach zamieszkiwanych, bo jest szkodliwy. Ktoś o tym zapomniał, popełnił fatalny błąd, złamał prawo i powinien być sądzony.
    Gdyby faktycznie celem było zabicie ludzi, to by nie użyto zapór dymnych, tylko zwykłych bomb zapalających.

    pokaż komentarz
    RomanX
  • gre +2  

    Prawda jest taka, że Izrael mógłby już 100 razy uzyskać spokój, ale wcale tego nie chce.
    Największym problemem są zbrojne bandy tzw. osadników, które przemocą zagarniają ziemie Palestyńczyków, a następnie na tych ziemiach budują osiedla a nawet sprowadzają rodziny. Do tego dochodzą akcje typu "tworzymy strefę buforową", gdzie masowo wyburza się domy Palestyńczyków i de facto konfiskuje ziemie, które... znajdują się zbyt blisko osadników. Wyburzenia odbywają się w takim pośpiechu, że praktycznie nie można ratować dobytku z domu. Zdarzało się nawet że były burzone domy wraz z ludźmi, którzy nie mieli pojęcia o tym że ich dom jest właśnie wyburzany.
    Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie żeby po pewnym czasie w takich strefach buforowych nie osiedlali się nowi osadnicy.
    Już na przykładzie samego osadnictwa (a takich kwestii jest znacznie więcej) widać że motorem działania nie jest wcale obawa przed terroryzmem. Gdyby Izraelczycy faktycznie obawiali się terroryzmu, to po pierwsze: nie staraliby się za wszelką cenę zamieszkać tuż obok Palestyńczyków, po drugie: staraliby się unikać konfliktów, i po trzecie: staraliby się nie stawiać Palestyńczyków w rozpaczliwej sytuacji.
    Jedynym celem Izraela jest przeprowadzenie czystek etnicznych przy jak najmniejszych kosztach PR-owych.

    pokaż komentarz
    gre
  • tiiki 0  

    @RomanX - bomby i granaty fosforowe stosowane są raczej jako broń podpalająca z racji tego że są nie do ugaszenia, palą się nawet pod wodą

    pokaż komentarz
    tiiki
  • RomanX +9  

    @Strumien_Objetosci
    Eliminowanie celów wojskowych: partyzantka. Eliminowanie celów cywilnych: bandytyzm. Partyzant, który celowo zabija cywila, przestaje być partyzantem. Kropka.

    pokaż komentarz
    RomanX
  • Pantokrator +7  

    Strumien_Objetosci - gdyby usłyszał to któryś z bohaterów walczących z nazistami, chyba by mu się żyć odechciało. Żeby jakiś gnojek tak szargał pamięć tych odważnych wspaniałych ludzi... Szkoda że czasy nie te, bo za coś takiego kiedyś zgarniało się szablą przez łeb.
    Nigdy nie porównuj terrorystów do polskiej partyzantki w obecności ludzi, którzy coś w temacie wiedzą, dobrze ci radzę.

    pokaż komentarz
    Pantokrator
  • ringblack +8  

    A ja akurat wiem jaka ta partyzantka dobra byla z opowiesci mojej babci.... Oczywiscie nie zebym negowal ich bohaterstwo ale i wsrod nich znajdywali sie sk##!iele ktorzy zabijali niewinnych ludzi za to ze nie chcieli dac im chleba bo sami nie mieliby co do ust wlozyc...

    pokaż komentarz
    ringblack
  • Strumien_Objetosci +1  

    "odważnych wspaniałych ludzi" Masz monopol na prawdę? Byłeś tam? Wiesz tylko to co zostało o nich przekazane.

    "Szkoda że czasy nie te, bo za coś takiego kiedyś zgarniało się szablą przez łeb" - tak bronili swojego dobrego imienia?

    pokaż komentarz
    Strumien_Objetosci
  • Starr -4  

    Jeśli jest już tak wielu ludzi którzy widząc np: spalone białym fosforem dzieci i reagują, to jest bardzo źle na świecie.

    pokaż komentarz
    Starr
  • Belzebub -8  

    dla mnie to Izrael może gwałcić

    pokaż komentarz
    Belzebub
  • major85 -1  

    jest na głównej ale niechce mi sie nawet tego czytać.

    pokaż komentarz
    major85
  • Sylwester2704 -1  

    widzę spore zaangażowanie w temacie ... ale co mnie Polaka na najświętszej Polskiej ziemi za którą moi Polscy przodkowie przez lata przelewali krew obchodzą wojny narodów które to (narody) niewiele mnie obchodzą ?
    Mało tego jeden z nich organizuje ogólnoświatową ofensywę a drugi ... drugi też nie należy do grona pasterzy spokojnie wypasających swoje owce w górach.
    Za dużo emocji mośc%!#nowie za obcą sprawę.

    pokaż komentarz
    Sylwester2704
  • fercompis -1  

    Koperek w zimie sprowadzamy z Izraela, przez Wiedeń.

    pokaż komentarz
    fercompis
  • jedrek666 0  

    "Page Not Found" - lobby izraelskie działa!!!

    pokaż komentarz
    jedrek666
pokaż 

Wykopali i zakopali (351 / 14)