Dlatego w transporcie lotniczym ogniwa litowe traktowane są jako materiały niebezpieczne. Ogniwa o pojemności powyżej 160Wh mogą być przewożone wyłącznie
@hahacz: Kilka lat temu rozbił samolot przez podobne uszkodzenie takiej bateri. Z tym że on przewoził ich znaczną ilość. Polecam katastrofa w przestworzach - niebezpieczna przesyłka.
Komentarze (183)
najlepsze
muszę tylko zapuścić wąsa i kupić kamizelkę Bomber aby mieć image pasujący do tej sakiewki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
99% dronow jest zasilana pakietami li-po.
Warto wiec wiedziec co nalezy zrobic gdy bateria napuchnie:
#drony
@coptermedia_pl: ładowania czy lądowania?
Wiemy o tym od ponad 20 lat.
Dlatego nie przeładowujemy ogniw Litowych ani nie dopuszczamy do ich całkowitego rozładowania! Dlatego używamy balancerów doładowania baterii zbudowanych naogniwach Litowych:
http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/LADOWARKI-ZASILACZE-I-BALANCERY/BALANCERY-OGNIW-LITOWYCH/Balancery/
Polecam lekturę:
http://forbot.pl/blog/artykuly/podstawy/akumulatory-litowo-polimerowe-li-po-kompendium-id291
Dlatego wiele lat temu pojawiały się na YT testy specjalnych kopert do przechowywania baterii Li-Po:
https://www.youtube.com/watch?v=ZEkewCjiDs0
Dlatego w transporcie lotniczym ogniwa litowe traktowane są jako materiały niebezpieczne. Ogniwa o pojemności powyżej 160Wh mogą być przewożone wyłącznie
@yggdrasill: dzięki. To dość przydatna wiedza - baterie tego typu otaczają nas zewsząd. I lepiej nie bawić się "spuchniętymi" ogniwami.
Jakbym zostawił i nie zwrócił uwagi to jebłoby? nk ekspert wyjasni.
@jednorazowka:
To nie Słońce. To Gwiazda.