Kupujesz nowy telefon lub tablet? Uważaj na pozorne ubezpieczenie
Kilkaset osób kupujących sprzęt elektroniczny dało się nabrać na pozorne umowy ubezpieczeniowe - ostrzega Federacja Konsumentów. "Sprzedający ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, na przykład chroniące telefony komórkowe lub tablety, mówi nam...
unguided1989 z- #
- #
- 95
Komentarze (95)
najlepsze
Osobiście zdarzyło mi się korzystać z ubezpieczenia, które było zawarte na wypadek uszkodzenia telefonu. Kurier odebrał, kurier dostarczył spowrotem, a rozbity ekran został wymieniony bez problemu.
Można mieć negatywne doświadczenia z takimi rzeczami, ale można mieć też pozytywne.
To jest błąd językowy, większość ludzi by się domyśliła.
1. Wizyta w salonie, dowiedziałem się co i jak
2. Wizyta na bagietach, zgłoszenie kradzieży
3. Ponowna wizyta w salonie z
Tablet mi skradziono, policja zaskakująco stawała na wysokości zadania i zrobili grube rozpoznanie ale ostatecznie skończyło się na niczym. Chciałem tylko protokol z umorzenia sprawy zeby to przedstawić ubezpieczalni jaki dowód ze zrobiono wszystko.
Ubezpieczalnia na to: "nie zostal pan pobity, nie ma np. rozciecia w plecaku, nie ma wybitnej szyby ani wytrawnych drzwi
@kubica94: Za mała sprawa i stwierdziłem że na ubezpieczalnie nie będzie niestety i tak rady. Walczę o inne rzeczy jak np kradzież rowera gdzie złodzieja złapano i osądzono - płaciłem za obsługę prawną tego i za komornika a do dziś ani grosza nie ściągnięto.
Moja mama kupiła sobie jakiś czas temu nową pralkę (po długich namowach ;-)
I wcisnęli jej to 'ubezpieczenie'... jak przeczytałem umowę, to praktycznie 0 odpowiedzialności.
Nawet nie miałem serca jej mówić, że przepłaciła 300 zł za nic.
Powiedziałem jej tylko, żeby uważała na pralkę tak jakby była bez ubezpieczenia, bo jest tam wiele wykluczeń i 'ale' i lepiej, żeby nie trzeba było z niego korzystać.
Generalnie odradzam branie tego ubezpieczenia, tak
Po prostu powiedziałem jej, aby więcej nie brała żadnych ubezpieczeń lub rozszerzeń gwarancji beze mnie.
juz widze te ogloszenia na olx
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Sam tak robilem i Samsung bez problemu wymienil mi ladowarke do telefonu na nowa
@jegertilbake: perpetum mobile
Fajnie, że lubisz #!$%@?ć przez telefon zamiast po ludzku wyjaśnić sprawę. Trzeba po prostu zapytać gościa z BoKu "jak to można rozwiązać inaczej, bo to i to już próbowałem" albo "co by pan zrobił na moim miejscu" i gość odpowie, że pisać reklamację i ją spisze i wprowadzi, potem max 30 dni mają
- w umowie wyraźnie napisane jest co to jest "przypadkowe uszkodzenie" wystarczy się zapoznać i zgłosić zgodnie z definicją, bardzo wielu klientom wymienialiśmy sprzęt na nowy, nie było żadnych problemów