Witajcie!
tldr; Rok temu razem z cumplem postanowiliśmy wyrwać się z corpo więc rzuciliśmy stałą robotę i zaczęliśmy robić własną grę. Dzisiaj jest jej premiera na Steam.
Z tej okazji mamy dla was
darmowe klucze STEAM!
Gra jest multiplayer i mamy dla was sporo kluczy.
20 kluczy dajemy
na start! Im wyżej wykopiecie ten wpis tym więcej kluczy rozdamy!
Jak przebijecie:
300 wykopów -
30 kluczy
500 wykopów -
50 kluczy
800 wykopów -
80 kluczy
1000 wykopów -
100 kluczy
powyżej tego
10 kluczy na każde 100 wykopów!
(czyli np. przy 1337 wykopów będzie w sumie 130 kluczy! Klucze wylosujemy za 48h od wrzucenia wpisu)
Jeśli macie pytania to piszcie w komentarzach. Z chęcią się podzielimy doświadczeniami.
Zainteresowany? Grę będzie można kupić na steam już dziś -
//store.steampowered.com/app/425150
Nasz plan podboju świata narodził się przy wspólnym piciu kawki w cedepie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Marudziliśmy na warunki i wymienialiśmy się pomysłami i marzeniami. Aż pewnego dnia stwierdziliśmy Robimy To!
Nie chcieliśmy bawić się w inwestorów ani wydawców więc nasze fundusze były bardzo ograniczone. Razem z kumplem jesteśmy programistami i potrzebowaliśmy grafika który nie będzie chciał pieniędzy ( ͡º ͜ʖ͡º). Na szczęście narzeczona kumpla jest grafikiem i dołączyła do nas. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Brak szefa za plecami pozwolił nam na głębsze zżycie się z wykopem. Siedzenie na mirko stało się nasza nieodłączaną częścią dnia. To dzięki wykopowi udało nam się znaleźć świetnego Mirka który udźwiękowił nam całą grę!
Za kulisami:
Cały rok pracowaliśmy zdalnie. Najlepsze narzędzia jakie nam pomogły w pracy na odległość to
• Team Speak - służył nam jako biuro (pracujesz = jesteś na TS)
• Team Viewer - Niezastąpiony przy pomaganiu, pokazywaniu palcem i robieniu konceptów
Greenlight przeszliśmy w 3 tygodnie, w sierpniu zeszłego roku. Ciekawostką jest że nie przebiliśmy nawet 50% drogi do TOP 100 (ʘ‿ʘ)
Gra jest zrobiona w Unity. Korzystamy z networku Steamowego. Próbowaliśmy korzystać z nowego networkingu unity ale okazało się że pingi są za wysokie i jeśli chcemy zapewnić grywalnośc to musimy napisać własny.
Zapraszamy do dyskusji w komentarzach :)
Komentarze (736)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
2. Ile odłożyliście na czas pracy nad grą?
3. Ile planowaliście pracować nad grą?
4. Jakie technologie zostały wykorzystane przy tworzeniu gry? Jakie środowisko oraz system operacyjny? Rozumiem, że Unity, ale C#? JS?
5. Ile zarabialiście w swoich corpo?
6. Jaki planujecie dochód z gry?
7. Jeżeli 5. i 6. są tajemnicą to ile procent pensji
@BiernyWykopek: ojtam :)
@draculeq : 18. Co ciekawego możecie powiedzieć o własnym silniku sieciowym? Jakieś ambitniejsze podejścia (bufory logiki jak w FPS czy zwykły system wysyłania danych bez korekcji?). Robiliście jakiś własny protokół (wiem, C# to zbyt wysoko, ale
0. To nie Ama ( ͡° ʖ̯ ͡°)
1. W Warszawie
2. Nic nie odkładaliśmy
3. Miesiąc (。◕‿‿◕。), w najgorszym przypadku 3 miesiące
4. Windows, Unity, C#, Visual Studio
5. Mniej niż chcieliśmy
6. Taki aby spokojnie własnymi siłami zrobić kolejną grę
8. W znaczącym stopniu nie. Ale oczywiście znajomi testowali, ktoś przetłumaczył na inne języki, ktoś nagrał głos
Czy planujecie w najbliższym czasie wydać port na konsole?
Gierka wygląda ładnie, chociaż nie moje klimaty. Powodzenia :)