Orange wprowadza w błąd użytkowników POP'a
Sieć Orange po raz kolejny próbuje naciągnąć użytkowników POP'a na nowe usługi, bez informowania ich o konsekwencjach tego czynu.
chaos_44 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 21
Sieć Orange po raz kolejny próbuje naciągnąć użytkowników POP'a na nowe usługi, bez informowania ich o konsekwencjach tego czynu.
chaos_44 z
Komentarze (21)
najlepsze
Mnie tez orzneli na maxa:
dostalem dokładnie takiego SMS'a
"Nowa oferta- Orange POP!Rozmawiasz za 5gr/min w Orange i na stacjonarne,SMS-ujesz za 0,5gr.Aby przejsc-wyslij SMSa o tresci OPOP na nr 1112(koszt 20gr)orange.pl"
Czyli jak go rozumiem:
Wysylam sms'a za 20 gr i mam 5gr za min i 0,5gr za sms. Kazdy normalny czlowiek tak go zrozumie. Wiec mowie wypas i wyslalem tego sms'a.
Dostalem taka odpowiedz:
A ja akurat z tym się zgadzam. Ludzie lecą na wszystko nie czytając dokładnie bo im się nie chce. Ileż to razy widziałem w banku czy właśnie w salonie tel.kom. jak ludzie podpisują umowę bez czytania bo ta ma 4 czy więcej stron