Powiązane (3)

  pokaż (2) 
  • Reklamy Google

  • maroon +9  

    To jest jak horoskop :) Kto nie przeczyta widzi w tym coś dla siebie.

    pokaż komentarz
    maroon
  • SiR-SiR +8  

    Niestety żyjemy w kraju idiotów którzy wybierają właśnie takich krasomówców. Ratuj się kto może. Tyle powiem.

    pokaż komentarz
    SiR-SiR
  • fidelxxx 0  

    @SiR-SiR: JKM p%$!!%#i głodniejsze kawałki, a i tak nikt go nie wybiera.

    pokaż komentarz
    fidelxxx
  • SiR-SiR -3  

    @fidelxxx:
    nie wiem jak się do tego ma JKM, myślę że mógłbyś mieć rację

    pokaż komentarz
    SiR-SiR
  • Legalize +61  

    Wykopię i dodam cytat pana Donalda

    Już nie róbcie z mojego każdego zdania obietnicy.

    * Źródło: Wystąpienie z dnia 28 sierpnia 2009 roku (godz. 11:41) w sprawie zwalczania kryzysu w TVN CNBC BIZNES

    pokaż komentarz
    Legalize
  • mender +3  

    A liczył ktoś, że je spełni??

    pokaż komentarz
    mender
  • attyla7 +2  

    No cóż na usprawiedliwienie platformy powiem że Orlików trochę pobudowali........

    ....... ale z tego co wiem budowę zlecali firmom po znajomości xD

    Szkoda że Andrew Leppera nie ma już w sejmie :( zawsze było śmiesznie, jakieś chińczyki przyjeżdżały, solara, krawaty, a afera miała wątek erotyczny a nie jakieś machlojki żeby nas na kase naciąć.

    pokaż komentarz
    attyla7
  • KochanekModeratora +68  

    Przeciez te jego obietnice to jakis bełkot. Weźmy pierwsze z brzegu:

    1. Obrona praw pracowników .
    2. Wspieranie przedsiębiorczości i zmiana prawa na korzystniejsze dla pracowników i pracodawców.
    3. Obniżenie podatków i “danin publicznych”.
    4. Wzrost płac pracowników sektora publicznego.
    5. Pomoc ze strony państwa dla “najsłabszych”.

    2. wyklucza 1.
    5 wyklucza 3.

    Nadal nie moge wyjść z podziwu, że w społeczeństwie znalazło się tyle mało rozgarniętych ludzi, którzy dali się na te Tuskowe i Kaczyńskich bzdury nabrać :)

    pokaż komentarz
    KochanekModeratora
  • darokrol +51  

    @KochanekModeratora: ja się nie dziwię, ludzie słyszą to co chcą usłyszeć, nieroby usłyszały punkt 5, a pracujący punkt 3

    pokaż komentarz
    darokrol
  • Pan-Barnaba +11  

    @zefciu: Ty tak sam z siebie czy za tą głupotę Ci płacą?

    pokaż komentarz
    Pan-Barnaba
  • mustafas00 +12  

    @zefciu: PO jest najmniej szkodzącą partią. ONI Sprzedawali ustawy d!$%#u.

    pokaż komentarz
    mustafas00
  • Ryu +25  

    @dlycs:
    Ecch... a to że nasz kraj jako jedyny w Europie wyszedł z kryzysu z dodatnim PKB to już Mości Państwo zapomnieliście.
    Rząd jest tak samo odpowiedzialny za nasze ,,wyjście z kryzysu" ja wódz Kunta Kinte za brak strat dla jego plemienia po wybuchu ładunku elektromagnetycznego. Nam ten kryzys po prostu nie był w stanie zaszkodzić.

    Poza tym chcesz wiedzieć jak PO radziło sobie z kryzysem? Szykowały się eurowybory to PO gadało o tym jak u nas jest dobrze i absolutnie nie robiło NIC, bo przecież kryzysu nie było. Dopiero na jeden dzień po wyborach, z samego rana w poniedziałek o 7.20 w radiu pojawił się minister finansów, stwierdził, że jest kryzys i między innymi szykuje nam się podwyżka deficytu z 20% do 60% PKB.

    Krótko mówiąc jeżeli rząd mógł mieć jakiś wpływ na to jak mocno u nas odbił się kryzys to miał wpływ negatywny czekając ponad pół roku na zdobycie eurostołków.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • dlycs -8  

    @Ryu: Rząd jest tak samo odpowiedzialny za nasze ,,wyjście z kryzysu" ja wódz Kunta Kinte za brak strat dla jego plemienia po wybuchu ładunku elektromagnetycznego. Nam ten kryzys po prostu nie był w stanie zaszkodzić.
    Acha, a to że u nas na Śląsku, w Gliwiach Opel wstrzymał całkowicie produkcję na kilka miesięcy i kilka tysięcy pracowników wysłał na urlopy bezpłatne, to efekt czego? Moda się zmieniła?
    A ile firm straciło miliony na opcjach walutowych? Masz kolego pojęcie...

    Poza tym chcesz wiedzieć jak PO radziło sobie z kryzysem? Szykowały się eurowybory to PO gadało o tym jak u nas jest dobrze i absolutnie nie robiło NIC, bo przecież kryzysu nie było. Dopiero na jeden dzień po wyborach, z samego rana w poniedziałek o 7.20 w radiu pojawił się minister finansów, stwierdził, że jest kryzys i między innymi szykuje nam się podwyżka deficytu z 20% do 60% PKB.

    A o ustawie antykryzysowej słyszałeś, czy Ci to też umknęło?
    http://www.firma.egospodarka.pl/43810,Ustawa-antykryzysowa-weszla-w-zycie,1,11,1.html

    pokaż komentarz
    dlycs
  • BoskiKwikMadrosci +1  

    Wybierzmy kogoś znanego z wykopu. Myślę, że moglibyśmy zacząć próbować robić wykop effect in real world!

    pokaż komentarz
    BoskiKwikMadrosci
  • k_olczy_k +2  

    @dlycs: "Acha, a to że u nas na Śląsku, w Gliwiach Opel wstrzymał całkowicie produkcję na kilka miesięcy i kilka tysięcy pracowników wysłał na urlopy bezpłatne, to efekt czego? Moda się zmieniła?" - ale dzięki tym urlopom przetrzymali i zachowali miejsca pracy. To raczej zasługa porozumień między pracodawcami a pracownikami, a nie p. Donalda
    "A o ustawie antykryzysowej słyszałeś, czy Ci to też umknęło?" - przeczytaj sobie co w niej było. Pozwolono w niej na ustalenie między pracownikami a pracodawcami skrócenia czasu pracy i zmniejszenia pensji. Takie coś to sam mogę zrobić ("chłopaki, jest lipa, jutro część nie przychodzi do pracy, pojutrze inni, nie mam po prostu zleceń") - pozwoleń Tuska nie potrzebuję

    pokaż komentarz
    k_olczy_k
  • dlycs 0  

    @kolczyk: ale dzięki tym urlopom przetrzymali i zachowali miejsca pracy. To raczej zasługa porozumień między pracodawcami a pracownikami, a nie p. Donalda

    Ale to jest dowód na to co Byu próbował imputować, że nas kryzys nie dotknął.

    Takie coś to sam mogę zrobić ("chłopaki, jest lipa, jutro część nie przychodzi do pracy, pojutrze inni, nie mam po prostu zleceń") - pozwoleń Tuska nie potrzebuję

    To niech "chłopaki" najpierw założą związki zawodowe to będziesz wiedział czyjego pozwolenia potrzebujesz :-)
    Poza tym sugerujesz, że jeśli podaję do czegoś link, to nie wiem co się pod nim znajduje?

    pokaż komentarz
    dlycs
  • adammich +2  

    @kolczyk: Nie potrzebujesz pozwolenia Tuska, ale możesz potrzebować kasy. Główną zachętą było to, że budżet do takich przestojów miał dopłacać ( płacić część wynagrodzenia pracownikom ). Ale wyszło jak zwykle, ustawa była tworzona w pośpiechu i została przemielona w młynie polskiej biurokracji - zapisano tyle szczegółowych wymogów, tyle różnych wariantów, że mało kto wiedział, czy się kwalifikuje, czy nie. Właściwie małe firmy bez własnego działu prawnego miały małe szanse. Wnioski złożyły tylko 24 firmy, z tego tylko 2 zostały rozpatrzone pozytywnie. Jednym słowem - niewypał.

    pokaż komentarz
    adammich
  • k_olczy_k +1  

    @dlycs: "To niech "chłopaki" najpierw założą związki zawodowe to będziesz wiedział czyjego pozwolenia potrzebujesz :-)" - dzięki Bogu nie założyli

    pokaż komentarz
    k_olczy_k
  • Ryu +2  

    @dlycs: Słowa kryzys w naszej sytuacji strasznie się nadużywa. Nie każde pogorszenie sytuacji jest od razu kryzysem. Z resztę nie atakuj mnie, bo to PO mi wmawiało do dnia wyborów do europarlamentu, że NIC się nie dzieje, NICZYM nie muszę się przejmować i cały ten zachodni kryzys nie wywoła ŻADNYCH zmian w naszych planach. Dopiero jak się do PE dostali wyskoczyli ze wzrostem deficytu i poważnym problemem kryzysu. Jak nasz rząd sam nie wiem czy w końcu jest kryzys, czy go nie ma to jak możesz oczekiwać żebym ja to wiedział? :)

    Opel tak jakby co jest złym przykładem. Niemiecka fabryka na ziemi polskiej produkujaca głównie samochody na zachodnie rynki. Wiadomo, że u nas najbardziej odczują zachodni kryzys firmy, które zajmowały się eksportem na zachód. O zachodnich firmach nawet nie sądziłem że trzeba będzie wspominać.

    O ustawie antykryzysowej słyszałem. Dowiedziałem się o niej dzień po eurowyborach jak o 7.20 przyszedł minister finansów do TOK FM i pochwalił się, że właśnie zauważył kryzys, będzie zwiekszanie deficytu, ale wszystkim się zajmą i będą nad jakimś pakietem antykryzyysowym pracować.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • artiko +34  

    Pamiętam te "expose" i pamiętam że pomyślałem sobie jak niezłą ma facet fantazje albo dobrego autora s-f w sztabie wyborczym. Każdy cep który się dorwie do władzy opowiada taka bajeczkę a co śmieszniejsze ludzie naprawdę wierzą że ci opowiadający wierzą że są w stanie spełnić te obietnice bez pokrycia.

    pokaż komentarz
    artiko
  • tbhthelolmaker 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    tbhthelolmaker
  • CreativePL +14  

    1. Obrona praw pracowników
    Zamknięcie stoczni i likwidacja ponad 10 tys miejsc pracy w samym szczecinie.
    4. Wzrost płac pracowników sektora publicznego.
    Podwyżki w Zusie, mega nagrody dla pracowników warszawy za kadencji Gronkiewicz-Waltz
    6. Ograniczenie deficytu.
    Deficyt został podniesiony do 40 mld
    7. Bezpieczne wprowadzenie Euro.
    Euro miało być już w 2010 później powiedzieli że 2012 a teraz że bezpieczną data bedzie 2015.
    11. Uproszczenie procedur zakładania firm.
    Palikot i "przyjazne państwo" zrobiło obsługę jedno okienkowa. Jednak w praktyce i tak trzeba chodzic do 2-3okienek.
    12. Prywatyzacja kluczowych firm polskiej gospodarki.
    Oczywiście prywatyzacja była, ale dzika. Sprzedanie stoczni (prawie) inwestorowi którego nikt nigdy na oczy nie widział, a o jego firmie nic nie wiadomo prawie,
    13. W przypadku firm należących do Skarbu Państwa - rzetelne wybierania zarządów i rad nadzorczych.
    Jasne że rzetelne, przykład to telewizja publiczna i jak zwykle walka o stołki tym razem PiS i SLD przejęło władze tam.
    14. Zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego.
    Sprzedaż na odkrywki źródeł ropy w polsce dla zagranicznych gigantów jak Exxo. Dodatkowo jeżeli oni odkryją tam złoża( a odkryli złoża które starczyły by polsce na minimum 50 lat) to oni maja pierwszeństwo do wykupienia praw do wydobycia tego.
    18. Modernizacja PKP
    Modernizacji jak nie było tak nie ma, jedyny plus (ale to nei wina rządu) to to, że wreszcie polska kolej nie ma już monopolu bo głupia ustawa wygasła. I może DB wejdzie na nasz rynek.
    23. Decentralizacja władzy.
    Przecież to Tusk chciał wprowadzić ustawe, mająca na celu wprowadzenie wiekszych kompetencji rzadu i odebranie ich województwa,powiata,gmina...
    26. Usprawnienie procesu składania wniosków o dotacje unijne.
    Oczywiście że usprawnili, ostatnio mieliśmy przykład jak inwestorzy zostali zrobieni w ch#$a, i nie dostali dodacji bo przesłali je przez internet a nie osobiście.
    30. Reforma systemu ubezpieczeniowego rolników.
    Z tego co wiem to "usprawnienie" ma polegać na możliwości rejestracji sie do KRUSu nie posiadając nawet "pola".. (Pomytsł pokerfejsa Polskiej polityki)
    35. Ułatwienie młodym startu zawodowego.
    Sam jestem młodym i jakoś nie odczułem tego żeby rząd mi pomógł w takiej sytłacji. Chcesz znaleźć prace? Szukaj sam.
    36. Obniżenie bezrobocia.
    W 2010 bezrobocie ma sięgać ~14 %, w 2008 w grudniu wynosiło 9 %...
    40. Podniesienie pensji nauczycielom.
    Z tego co wiem to dostali podwyżkę o 20 zł...
    56. Wsparcie sportu wyczynowego.
    Czu u was w gminie rząd zrobił jakiś tor do downhilla? Hopy na BMX? Bo w szczecinie nie, i jeżeli chcesz takie urozmaicenia to trzeba wziąść saperke i kopać samemu.
    59. Likwidacja zagrożeń korupcyjnych.
    Czyt. afera wyciągowa, afera hazardowa
    69. Dbanie o interesy Polski w UE
    Czyli nie będziemy sie kłócić tam o swoje interesy nawet jeżeli są nam nie na ręke, po co nam kłopoty...
    73. Zakończenie misji w Iraku w 2008 r.
    Do dziś tam siedzą i wyjść nie zamierzają, polska traci hajs, a nie dostaliśmy nic w zamian.

    Wypisałem tylko te ptk, o których wiem co rząd zrobił. Pominąłem także takie absurdalne jak Rozwój społeczeństwa obywatelskiego, czy Zapewnienie bezpieczeństwa i praworządności w Polsce.

    pokaż komentarz
    CreativePL
  • Macc1 +6  

    @CreativePL: Ośmielę się zauważyć:

    1. Lepiej produkować statki których nikt nie chce kupić i sprzedawać je poniżej kosztów produkcji.
    7. Spytaj ilu ludzi na ulicy chce euro już dziś. Podejrzewam, że niewielu. Bo tylko polskie jest dobre.
    12. A kto chce kupić przestarzałe stocznie w kraju gdzie koszty pracownicze są wysokie?
    18. PKP już dawno powinno się zlikwidować i wprowadzić spółki oparte o prawo wolnego rynku. Ale jak już pisałem gdzieś wcześniej, nie da się, bo znowu socjal rozdmuchany niesamowicie.
    40. Podnieśmy pensje nauczycielom, ale jednocześnie nie mówmy o tym, że mają 18-godzinny tydzień pracy, 2 miesiące wakacji i masę innych przywilejów.

    co do reszty niestety muszę się zgodzić.

    pokaż komentarz
    Macc1
  • tbhthelolmaker 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    tbhthelolmaker
  • kivol +2  

    @tbhthelolmaker: Moja matka jest nauczycielkom (mamy w j. polskim żeński odpowiednik tego słowa, fajnie nie?) już 30 lat, wiem co mówię, Ty nie.

    Jest jedynym fizykiem w szkole więc uczy wszystkie klasy, na kartkówki i sprawdziany poświęca 3-4h tylko, że tygodniowo, na zakończenie i początek roku szkolnego są 2 konferencje, czyli 2 dni, choć dyrektorka zastrzega sobie prawo, że mają być dyspozycyjni przez cały tydzień. Egzaminy poprawkowe to 2-3 dni, i to zwykle właśnie w ostatnim lub przed ostatnim tygodniu wakacji. 18 godzin pracy to trochę ponad dwa dni pracy zwykłego robotnika, a więc nauczyciel ma jeszcze prawie 3 dni "op!!%#!!ania", nawet jeśli poświęcał by 3-4h dziennie na kartkówki to i tak wychodzi mniej niż standardowy czas pracy, a teraz letnie, zimowe ferie, dobre dwa tygodnie wolnego na boże narodzenie i Wielkanoc, dzień dziecka, sportu, nauczyciela, wycieczki klasowe, aż się gadać nie chce. A oni narzekają na "ciężką pracę" i małe płace (jasne każdy chce mieć płacone za lenienie się, ale tak to się nie da), i jeszcze te męczarnie pod koniec roku i semestru, tak to niech przyjdą do pierwszej redakcji czasopisma czy gazety podczas deadlineu, to przekonają się, że zdecydowanie mieć lepiej taki horror 2 razy do roku niż co miesiąc albo nawet każdego dnia...

    pokaż komentarz
    kivol
  • kivol 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    kivol
  • tbhthelolmaker 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    tbhthelolmaker
  • 5th +1  

    @CreativePL: Ciekawe, że w Iraku nadal siedzą...

    pokaż komentarz
    5th
  • MlodyDziadzioSpamer +1  

    @kivol: Nauczycielkom to możesz wódki nalać, twoja mama jest nauczycielką

    pokaż komentarz
    MlodyDziadzioSpamer
  • Macc1 -1  

    @tbhthelolmaker: Mój ojciec jest nauczycielem (co prawda w wieczorówce), poza końcem stycznia, czasem matur i czerwcem NIGDY nie przynosi pracy do domu. Bo nie ma czego.
    Ja jestem doktorantem na politechnice. Tez prowadzę zajęcia, sprawdzam kartkówki, kolokwia, wpisuje to do list ocen itp. Siedzę 8-15 w pracy, nie mam 2 miesięcy wolnego w wakacje, ferii, dni sportu itp. Oczywiście, zaraz powiesz że to zupełnie coś innego.

    Ale i tak się cieszę, że nie muszę 8 godzin dziennie tyrać w fabryce, na akord przy taśmie.

    Innymi słowy zgadzam się z kivol'em.

    pokaż komentarz
    Macc1
  • juraczi 0  

    @CreativePL: nie ma lekko w kraju nad Wisłą :)

    pokaż komentarz
    juraczi
  • 5th +1  

    Akurat w niektórych punktach dobrze, że nie spełnili obietnic. Przykładowo 1 i 5. Natomiast jako liberał się na nich zawiodłem.

    pokaż komentarz
    5th
  • Ryu 0  

    @5th: Właśnie jak czytałem jak ktoś tutaj wymieniał niektóre z tych obietnic a później co w tej sprawie zrobili, to choć faktycznie zrobili inaczej niz obiecywali, to jednak jak dla mnie to same zdarzenia na plus. To mniej więcej tak jak jakaś komunistyczna młodzieżówka wymieniała wady Szmajdzińskiego i jakby to były jego jedyne cechy to bym na niego jako na rasowego liberała głosował.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • MlodyDziadzioSpamer +1  

    Oni po prostu pisali wszystko co im na myśl padło że ciemny lud to łyknie.

    pokaż komentarz
    MlodyDziadzioSpamer
  • ads +1  

    Większość tych obietnic to procesy trwające bez końca, a więc nie da się stwierdzić, czy zostały wypełnione. Poza tym razem te postulaty są sprzeczne ze sobą, więc trudno byłoby je chociaż w połowie wypełnić ;)

    pokaż komentarz
    ads
  • MajkiFajki +8  

    PO ma ciągle bardzo wysokie poparcie. Przypominam.

    pokaż komentarz
    MajkiFajki
  • k_olczy_k +20  

    A co Ty taki pamiętliwy?? Tusk już dawno o tym zapomniał. Człowiek w stresie różne głupoty p#$#$$!i :)
    Powinno się go przed TS postawić - za zrobienie w ch%#a 8 mln Polaków, którzy na niego zagłosowali

    pokaż komentarz
    k_olczy_k
  • Belzebud -3  

    @kolczyk: Idąc tym tokiem myślenia, to każdy polityk powinien stanąć przed TS, bo żaden nie zrealizował obietnic wyborczych w 100% :)

    pokaż komentarz
    Belzebud
  • k_olczy_k -1  

    @Belzebud: widzę, że za bardzo nie wiesz co to ten cały TS. Nie każdy polityk może przed nim stanąć. Proponuję się douczyć, a później komentować, wyznawco/świadku tuskonizmu

    pokaż komentarz
    k_olczy_k
  • Ryu +8  

    @Belzebud: 100% jak 100%. W skrajności popadać nie możemy. SLD jak rządziło ostatnio to było zbyt zajęte kolesiostwem żeby spełniać obietnice, PiS mógł wprowadzać tylko ustawy, na które godziłby sie Lepper z Giertychem, więc na szafot ich za to prowadzić nie powinniśmy, a PO mma prezydenta z innego obozu, którego mandat opiera się na poglądach odmiennych od Tuska i musi często wetować. Nikt nie był w idealnej sytuacji i bezproblemowo nie mógł wprowadzać swojego programu. Problemem jednak jest to, że u nich nie widać nawet chęci wprowadzenia tych postulatów! PO było w stanie w kilka miesięcy przed czterema laty zebrać prawie milion podpisów pod wnioskiem o referendum w czterech dość istotnych dla naszej polityki sprawach. Obiecywali JOW, zmniejszenie ilości posłów, likwidację senatu i podatek liniowy. W 2005 i 2007 to były ich sztandarowe hasła. Dlaczego nie próbują prowadzić jakichś konsultacji społecznych w tych sprawach? Jeżeli boją się weta prezydenta to czemu nie prbuja go przekonać? W końcu za to im płacimy, żeby coś robili. W McDonald's jak chwilowo nie ma co robić to sie nie stoi tylko sie mopa łapie i zmywa podłogi. Z resztą nawet jakby prezydent zawetował to można próbować weto przegłosować, a jak się nie uda przegłosować to dopiero wtedy można stanąć przed swoimi wyborcami i powiedzieć ,,Zrobiłem wszystko co mogłem żeby spełnić obietnicę." Oni jednak to maja w dupie.

    Jak tak o tym wszystkim myślę to tylko sie wkurzam i chyba czas bym wkroczył do polityki i zrobił z tymi nierobami porządki!

    pokaż komentarz
    Ryu
  • KochanekModeratora +1  

    @Ryu: działania prezydenta raczej przypominają zwyczajne trollowanie niż odmienne poglądy. Gdyby nie było Leppera i Giertycha, PiS nic by nie robił tak samo jak PO, ale mieli wygodną zasłonę.

    pokaż komentarz
    KochanekModeratora
  • juraczi +1  

    @Ryu: Daj im trochę czasu, pojedziemy po nich jeżeli okaże się że nawet ze swoim prezydentem i większością w sejmie nie są zdolni do koniecznych/trudnych reform tego kraju.
    Nasz ustrój polityczno-prawny średnio pasuje do kondycji intelektualnej naszych partii.

    pokaż komentarz
    juraczi
  • kivol -2  

    @Ryu: Nie będę spekulował, ani zakładał. JESTEM PEWNY, P-E-W-N-Y, że gdyby rząd poszedł twoim tokiem myślenia i postępowania pierwszymi słowami jakie byście wygłosili były by: "ONI MARNUJĄ NASZE PIENIĄDZE, NASZ CZAS!!! NA GILOTYNĘ Z NIMI" Jeśli masz tylko większość potrzebną do uchwalenia ustaw to nie rzucasz się z motyką na słońce i nie masz nadziei, że nagle PiS i postkomuniści nagle się oświecą, a prezydent stanie się liberałem i miłośnikiem JOW. Jak to wyglądało z ustawą medialną każdy widział (pomijam jej średnią ważność dla finansów i gospodarki kraju, ale chłopaki próbowały i nic nie wyszło...)

    Osobiście uważam, że PO jest jedyną partią na którą warto oddać głos, a nie go zmarnować (może jakby JKM nie był samodzielną lokomotywą, a znalazł jeszcze paru ludzi z rozpoznawalną facjatą popracował nad pr, i nie robił na okrągło z siebie błazna, a starał się zbudować opinię poważnego polityka o stanowczych, mocnych i wyrazistych poglądach to głosowało by na niego więcej ludzi niż liczba ocierająca się o błąd statystyczny, pewnie i ja też, ale szkoda mi tracić głosu na partię oscylującą w granicach 1%, gdy za drzwiami czają mi się socjaliści w gorszym wydaniu niż to z PO)

    Mam głęboką nadziej, że prawdziwe ważne reformy i ustawy na które dziś nie ma realnych szans (wszystkie przez ciebie wymienione) wreszcie rozpoczną się po zmianie prezydenta, i to najlepiej jeszcze za tej kadencji sejmu, choć 2 lata to trochę mało, szczególnie, że to druga połowa.

    Co do ministra finansów ostatnio dostał parę nagród i wyróżnień, jak mnie pamięć nie myli chyba został najlepszym na świecie (sic!) ministrem finansów. Mówisz, że nic nie zrobił? I bardzo dobrze! Nie popadł w Keynesistowską schizofrenię i interwencjonizm, zrobili szopkową "Ustawę antykryzysową" i dobrą propagandę, zostawili resztę przemysłu i gospodarki w świętym spokoju, nikt nie dopłacał, nie zwiększał socjalu, nie wspierał związków zawodowych(w tym momencie patrzymy na Grecję...), mamy wzrost gospodarczy, co jest zasługą rządu w takiej mierze, że nic nie zepsuł i nie chciał pomóc, a dla mnie to jest najbardziej liberalny przejaw PO.

    pokaż komentarz
    kivol
  • Ryu -2  

    @KochanekModeratora: Gdyby nie było Giertycha i Leppera to PiS by pewnie zrobił to samo co zrobił jak Giertycha i Leppera kopnął w dupę, czyli zarządził wcześniejsze wybory po spróbowaniu rządzenia mniejszościowego. Jak wiele znacie przykładów partii rządzących, które same ujawniały przypadki łamania prawa wewnątrz własngo obozu doprowadzając do rozpadu koalicji rządowej i oddania władzy?

    Co do prezydenckiego ,,trollowania" to wybacz, ale nie umiem się do tego odnieść tak samo jakbym nie mógł się odnieść gdybyś napisał ,,a prezydent to jest głupi i gruby"

    @juraczi: Dlaczego od razu tak pesymistycznie patrzysz na te wybory i myślisz, że wygra ktoś z PO?

    pokaż komentarz
    Ryu
  • Ryu +2  

    @kivol: Nawet nie wyobrażasz sobie jak się poczujesz jak już sie w końcu zawiedziesz. PO nic nie robi, czyli nic nie robi, a jak nic nie robi to nie ma opcji żeby za cokolwiek ich chwalić.

    Poza tym nie rozumiem za co chwalisz Rostowskiego. Przeczytaj jeszcze raz co piszę. Do końca kampanii wyborczej on twierdził, ze nie ma problemu i będzie mały deficyt, a jak tylko wygrali wybory stwierdził, ze JEST kryzys i deficyt będzie o wiele większy i w ogóle to wszystko jest problemem, z którym trzeba walczyć. Rostowski jest kłamcą a nie dobrym MF.

    mamy wzrost gospodarczy, co jest zasługą rządu w takiej mierze, że nic nie zepsuł i nie chciał pomóc
    Nie, to jest moją zasługą. Ja jedyny jestem odpowiedzialny za to, że wszystko jest tak dobrzee jak jest bo to ja nic nie zepsułem nie pomagając, a do tego nawet w walce z rosnącymi wydatkami nie wszedłem do polityki, żeby nie brać pieniędzy. Ryu na prezydenta!

    Nie będę spekulował, ani zakładał. JESTEM PEWNY, P-E-W-N-Y, że gdyby rząd poszedł twoim tokiem myślenia i postępowania pierwszymi słowami jakie byście wygłosili były by: "ONI MARNUJĄ NASZE PIENIĄDZE, NASZ CZAS!!! NA GILOTYNĘ Z NIMI"
    Jeżeli planujesz karierę zawodową wróżki lub jasnowidza to wybacz, ale idzie Ci to fatalnie. Masz jakiś pomysł, projekt to go przedstawiasz i próbujesz go negocjować. Poza tym oni mieli wizję przeprowadzenia referendum w tych kilku sprawach, a do zorganizowania referendum PO ma wystarczającą wiekszość.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • kivol 0  

    @Ryu: _Nawet nie wyobrażasz sobie jak się poczujesz jak już sie w końcu zawiedziesz. PO nic nie robi, czyli nic nie robi, a jak nic nie robi to nie ma opcji żeby za cokolwiek ich chwalić. _

    Jeżeli planujesz karierę zawodową wróżki lub jasnowidza to wybacz, ale idzie Ci to fatalnie. Co nie zmienia faktu, że jak dadzą dupy mając prezydenta i rząd, to potem ja ich kopnę w dupę.

    Dalej nie rozumiem co masz do Rostowskiego. Prowadzili taką propagandę, może bez niej spadki na giełdach były by większe, a wszystkie ruchy MF spowodowały by natychmiastowe wyprzedaże akcji i wtedy byłby prawdziwy kryzys w Polsce. Coś szacunkowo zostało założone i obliczone, w między czasie zmieniła się sytuacja nie tylko w Polsce, ale i na świecie, trzeba było ją skorygować i skonfrontować z rzeczywistością, to właśnie zostało zrobione, dla mnie to powód do chwalenia i nagradzania ty wieszasz na nim koty, idąc tym tokiem rozumowania mamy dziś 460 kłamców + senat i ferajna co się nie dostała w poprzednich wyborach na wiejską, taka jest polityka i jej reali można się nie zgadzać, ale od kilku wieków jest identyczna i nic nie zapowiada zmian. Ważne jest, żeby mieć swój rozum i potrafić odfiltrować kiełbasę wyborczą od faktów.

    Miało, fakt. Przy 2 koalicja była by w rozsypce, przy trzecim społeczne poparcie w okolicach 0, a przy czwartym to pewnie by już nastąpił rozłam partii. Dlaczego? Opinia społeczna, media oraz opozycja zmiażdżyła by za "marnowanie pieniędzy na niepotrzebne referenda" (choć to pewnie byłby mały procent zysków które to ustawy miały by przynieść), PSL też zapewne marudziłby nad referendum np. o podatku liniowym. A już armagedonem politycznym było by gdyby jedno z tych referendów się nie powiodło. To był po prostu bilans zysków i strat, czy bardziej opłacało się przetrwać przez 2 lata, jak najmniej niszcząc, ale i starając się robić ile się dało w obecnej sytuacji, wygrać wybory i mieć wreszcie wolną rękę (wtedy moje oczekiwania skonfrontuje z rzeczywistością) czy postawić wszystko na jedną kartę, można było dużo wygrać, ale jeszcze więcej stracić i to klęska oznaczała by kategoryczną śmierć dla PO, jej członków i prawdopodobnie dojście do władzy lewicy lub ponownie PiSu, ja się jakoś nie dziwię wybranej drodze. A poza tym, naprawdę uważam, że Polska staję się krajem dobrobytu, wystarczy wyjść na ulicę i przejść się na kilku godzinną wycieczkę ulicami swojego miasta :)

    pokaż komentarz
    kivol
  • Ryu 0  

    @kivol: Wiesz co myślę o zbiegach okoliczności w polityce? Według mnie nie istnieją, a mówienie, że utrzymywanie propagandy o braku kryzysu i wspomnienie o problemie i drastycznym podniesieniu deficytu publicznego na DZIŃ po wyborach do europarlamentu to jednak tak wspaniały i korzystny dla PO zbieg okoliczności, że nie ogarniam tego, że ktokolwiek może w niego wierzyć.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • Blaskun +5  

    Gębę pełną frazesów jak się jest w opozycji to mieli pełną, ale po dojściu do władzy wszystko wyszło. Gdzie te szuflady pełne ustaw, ci fachowcy. Jak na razie to tylko co jakiś czas wypływają fachowcy tylko że od kręcenia lodów.

    pokaż komentarz
    Blaskun
  • fidelxxx -2  

    Gdzie te szuflady pełne ustaw
    U prezydenta w zakładce WETOWAĆ

    pokaż komentarz
    fidelxxx
  • Blaskun +1  

    @fidelxxx:
    Wszystkiemu winne te kaczory, także odpowiadają za koguci koklusz i gradobicie, oraz słaby urodzaj.
    Donaldku wspieramy cię.
    Wodzu prowadź.
    Niech nad naszymi głowami w końcu zaświeci słońce, a zły kaczyzm niech zostanie pokonany raz na zawszę... tylko na kogo potem zrzucimy winę ?

    pokaż komentarz
    Blaskun
  • malovvitcz +2  

    Obiecanki, cacanki

    pokaż komentarz
    malovvitcz
  • Mixereq +5  

    Wałęsa! Oddawaj moje sto milionów!

    pokaż komentarz
    Mixereq
  • kz_gdansk +3  

    za to obietnice rzuca sie szybko, hehe

    pokaż komentarz
    kz_gdansk
  • Sandomir +3  

    Skasowali mój wykop z wp.pl o tym jak tusk skłamał w debacie z Kaczyńskim w 2007 roku o zarobkach pielęgniarek.
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Donald-Tusk-sklamal-w-slynnej-debacie-z-J.-Kaczynskim,wid,12072885,wiadomosc.html?ticaid=19cf1&_ticrsn=5

    pokaż komentarz
    Sandomir
  • Bydlak +14  

    @Sandomir:
    I bardzo dobrze!!
    Her Donald von Tusk nigdy nie KŁAMIE!!
    Her Donald von Tusk czasami jedynie mija się z prawdą.

    pokaż komentarz
    Bydlak
  • DaZ 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    DaZ
  • k_olczy_k +7  

    @Bydlak: pisze się Herr

    pokaż komentarz
    k_olczy_k
  • tekstur +1  

    Na niespełnione obietnice rządu Tuska narzekają ci którzy na niego nie głosowali, a ci którzy go poparli i tak robili to tylko w proteście dla działań PISu.

    pokaż komentarz
    tekstur
  • iznogud +5  

    6, 16, 17, 20, 24, 26, 54, 55, 57 ;), 60, 68, 72 i 73 z tych, na które szybko rzuciłem okiem. 13/73 to kiepsko, oj kiepsko, ale nie chce mi się analizować wszystkich.

    Na pewno porażki: 3, 10, 18, 21 (mega-fail), 23, 25, 27, 30, 35, 47, 50, 51, 61, czyli też 13/73 z tym, że to tylko te, które walą po oczach.

    pokaż komentarz
    iznogud
  • vaganze1 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    vaganze1
  • iznogud 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    iznogud
  • learc +102  

    Tak, udało się wycofać wojska z Iraku. Przeniesiono je do Afganistanu.

    pokaż komentarz
    learc
  • Machabeusz +13  

    @learc: Dobrze, że nie z powrotem do czyszczenia rejonów albo budowania wałów przeciwpowodziowych w kraju.

    pokaż komentarz
    Machabeusz
  • nyreves +5  

    @learc: hej nawet nie wiedziałem. Od kiedy nie ma poslkich wojsk w Iraku?

    pokaż komentarz
    nyreves
  • Ryu +5  

    @learc: Tak, ale wszyscy chcieli wycofania z Iraku, a siedzenie w Afganistanie nikomu w sumie nigdy nie przeszkadzał. Wbrew opiniom ludzi misję w Afganistanie prowadzi NATo, a nie USA, powzięliśmy tam większe zobowiązania i przede wszystkim nie toczy się tam regularna wojna.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • szydlot +23  

    @iznogud: trochę się zagalopowałeś z tymi wykonanymi obietnicami.
    6. ograniczenie deficytu???? deficyt ma wynieść ok. 50 mld zł jest trzykrotnie większy niż za rządów PiS i to tylko dlatego, że zastosowali "kreatywną księgowość"
    26. Usprawnienie procesu składania wniosków o dotacje unijne. - no proszę Cię, widziałeś co się działo ostatnio? kolejki, obietnice a na końcu zrobienie wszystkich na szaro i przyznanie wniosków pierwszym z listy
    57. Odbudowa zaufania obywateli do władzy - masz poczucie humoru.

    więc 10/73

    pokaż komentarz
    szydlot
  • ravier +28  

    @Kypy: To dziwne, że w 2007 roku zapanowało dziwne zjawisko niechęci do patrzenia władzy na ręce. I za rządów SLD, i PiS koniecznie trzeba było znać najnowsze żarty czy stronki wyśmiewające polityków. Teraz cisza, nie krzyczeć, wierzyć w wodza. To jakaś sekta się tworzy?

    W dobie kryzysu naprawde ciezko o kolejne reformy czy zwiekszanie wydatkow gdy trzeba je drastycznie ciac.
    Kryzys to jest w Stanach i to od drugiej połowy 2008 roku. U nas powstał, jak się banki upomniały o pomoc, co potwierdził rząd odpowiednio później. Oczywiście na te wieści ze zdziwieniem zareagowali ekonomiści, ale kto by ich słuchał.
    To jest takie cięcie, że się deficyt zwiększa?
    Gospodarka idzie do przodu, bo rząd w swojej indolencji nie zrobił nic, żeby ją "ratować". I proszę, nie traktuj tego jako atut dla premiera.

    Jest tak jak miało być, czyli po staremu bo niby dlaczego miałoby być inaczej? Zarówno ci zawiedzeni, jak i huraentuzjaści są siebie warci.

    pokaż komentarz
    ravier
  • iznogud -4  

    @szydlot:
    6. Ograniczenie to nie to samo co zmniejszenie
    26. Nowy nabór będzie przeprowadzony internetowo.
    57. Emotikonka ";)" znaczy, że coś jest powiedziane z przymrużeniem oka. Jakby jednak nie patrzeć w porównaniu z okresem rządów PiS-Samoobrona-LPR koalicja PO-PSL cieszy się większym zaufaniem.

    pokaż komentarz
    iznogud
  • Falcon +12  

    @iznogud: Już ktoś Ci zwrócił uwagę, że zmanipulowałeś i to naprawdę ostro...
    6: Deficyt - DWA RAZY WIĘKSZY NIŻ ZASTANY. Ty to nazywasz ograniczeniem?!
    16: Przyspieszenie budowy obw. i autostrad - ;] Chciałeś przez to powiedzieć, że anulowanie budowy autostrad jest jakimś progresem?!
    54: Organizacja Euro2012 (nieoficjalnie, końca świata) - Stadion będzie wybudowany po czasie... Gratulacje k%!#a.
    57: Odbudowa zaufania ludzi do władzy - to jest żart, prawda? :) TCP/IP to szatan a myśmy pedofile. Liczne ustawy uderzające w wolność internetu(wprowadzane aż do buntu społeczeństwa), afery hazardowa, paliwowa - wyniosły nas więcej niż SLD-owskie.
    68: Zmiana sposobu prowadzenie polityki zagranicznej - Zgadza się, uklękliśmy. Kłóciliśmy się na oczach zagranicy, premier leci osobno - piękny sygnał, że jesteśmy słabym, wewnętrznie skłóconym kraikiem. Oczywiście tu jest więcej aspektów - także ten czysto polityczny, o którym nie wiemy zbyt wiele, ale wizerunek kraju ...

    Reasumując: Najbardziej rozwaliłeś tym deficytem... czyżbyś czerpał dane z oficjalnych stron PO? Lepiej zajrzyj do oficjalniejszych i wiarygodniejszych źródeł, do ustaw chociażby.
    Pozwól, że wesprę się infografiką: http://www.finanse.egospodarka.pl/grafika/deficyt-budżetowy/Deficyt-budżetowy-2010-co-dla-nas-oznacza-emYWk5.jpg
    Teraz już wiesz, dlaczego pod władzą PiS żyło się realnie lepiej niż pod PO. Wtedy spadało, teraz rośnie ;]. Widocznie PO chciało koniecznie zrobić wszystko na opak. Nie chce mi się nawet psuć sobie z rana humoru analizą, ile miałbym teraz w kieszeni, gdyby zamiast tych dwóch socjalistów miałbym 8 lat kapitalizmu... k%!#a...
    Zobacz sobie jeszcze sam deficyt: http://www.finanse.egospodarka.pl/grafika/deficyt-budżetowy/Deficyt-budżetowy-2010-co-dla-nas-oznacza-6WFO98.jpg

    Nie mam pojęcia jak Ty ten spadek wynalazłeś... Chyba pomyliłeś deficyt, z dobrobytem, wtedy i owszem, jest spadek, i to nie mniej znaczący.

    pokaż komentarz
    Falcon
  • szydlot +8  

    @iznogud:
    6. ciekawe stwierdzenie, dla mnie ograniczenie i zmniejszenie to synonimy, ale nawet biorąc pod uwagę że zgodzę się z tobą to obecny rząd niczego nie ograniczył (może poza wcześniejszymi emeryturami a i to za mało).
    26. zwróć uwagę na słowo "będzie" - więc jeszcze jest to obietnica, bo póki co jest jak było
    57. Hmm, może i masz rację ale ja bym raczej określił, że cieszy się większym zaufaniem mediów :) Ja niestety straciłem już resztki nadziei na uczciwe rządy. Po poprzednikach wiadomo czego było się spodziewać więc nie szokowało tak ich działanie. Obecnie mówi się jedno a robi drugie więc jak dla mnie jest gorzej niż było.

    Ps. jeżeli ograniczenie i zmniejszenie to nie to samo wychodzi na to, że rząd OGRANICZYŁ podatki dzięki czemu będziemy płacić więcej :D

    pokaż komentarz
    szydlot
  • iznogud +3  

    @Falcon: Ochłoń trochę, chomika Ci nie zabiłem.

    6. Oczywiście, że deficyt jest wielki, ale nie porównuj go z budżetem z 2007 roku, bo wtedy wzrost sięgnął 6,6%, a przewidywany wzrost na 2010 to 0,5%. Największym problemem jest teraz lawinowy wzrost wydatków na ubezpieczenia społeczne i obsługę długu - to, że utrzymywany jest nadal niewydolny system emerytalny to skandal, bo pochłania prawie 30% ogółu wydatków budżetu, z roku na rok rośnie - a co gorsza, ten wzrost przyspiesza.
    Nie można jednak powiedzieć, że deficyt nie jest ograniczany częściowo. Plan budżetowy na rok 2007 zakładał wzrost wszystkich wydatków budżetowych! To że była wtedy dobra koniunktura, ratowało budżet w 2007 roku, ale zostawiało niemiły prezent kolejnym budżetom i nam wszystkim, bo cały czas nas zadłużało, mimo tak dobrej koniunktury.

    Przykładowe wydatki w budżetach 2005 - SLD; 2007 - PiS; 2010 - planowany PO

    Rolnictwo, łowiectwo, leśnictwo, rybołówstwo, górnictwo, przetwórstwo (czyli coś gdzie według mnie państwo nie powinno dołożyć ani grosza):
    2005: 3,6 mld 2007: 12,4 mld 2010: 6,8 mld

    Pomoc i polityka społeczna
    2005: 18,8 mld 2007: 20,3 mld 2010: 15,1 mld

    Wzrastają za to cały czas wydatki na m.in. administrację i obronę narodową.

    16. Budowa autostrad
    Do końca 2005 oddano do użytku 565 km autostrad, do końca 2007 - 700 km (+145), a do końca 2009 - 900 km (+200). 300 km jest obecnie w trakcie budowy.

    54. Organizują

    68. Kolana Fotygi i Kaczyńskiego, nieważne jakby je prostowali i prężyli, nic nam nie dały. To nie była polityka zagraniczna, tylko zbiór coraz głupszych pomysłów, które miały służyć polityce krajowej.

    Nie chcę bronić PO, bo to nie moja bajka, ale opowieści o tym jak za PiS-u Polska miodem i mlekiem płynęła nadają się do kategorii "Science-fiction".

    pokaż komentarz
    iznogud
  • Falcon +2  

    "Nie można jednak powiedzieć, że deficyt nie jest ograniczany częściowo. Plan budżetowy na rok 2007 zakładał wzrost wszystkich wydatków budżetowych! To że była wtedy dobra koniunktura, ratowało budżet w 2007 roku, ale zostawiało niemiły prezent kolejnym budżetom i nam wszystkim, bo cały czas nas zadłużało, mimo tak dobrej koniunktury."

    Jeżeli masz 100 złotych i chcesz kupić sobie buty, to kupując za 100 złotych wszystko jest ok. Nie ma mowy o żadnym deficycie. To, że za PiSu zagranica inwestowała w Polskę(tak, bowiem władza była pro-rozwojowa, o czym nikt nie wiedział, bo ... nie chciał, nie pasowało do ideologii złych kaczek - oddajmy im chociaż teraz, że pracowali dla nas dobrze.) nie jest zagadnieniem dotyczącym deficytu budżetowego. Wydajemy ile zarabiamy == wszystko gra.

    Jeżeli jednak doniek przychodzi do rostka i mówi "Ty rostek, ja muszę rzucić ochłap" a ten mu na to "ty no, ale nie ma z czego, poza tym lepiej ten ochłap zainwestować, a nie rzucać na konsumpcję" na co doniek "ave keynes", "ave keynes" i forsa leci - dług rośnie. Nauczyciele dostają podwyżkę, którą będą musieli spłacić z odsetkami, ale bez obaw - także my będziemy ją spłacać... z odsetkami :)), aż ludzie znów zagłosują na brzydkie kaczątka lub partię polityczną z prawdziwego zdarzenia. Jedna uwaga - to będzie trzeba spłacić. Jeszcze raz pragnę zwrócić uwagę na wielką zasługę kaczyńskich w starciu z tuskiem - gdyby oni zastosowali taką taktykę populizmu - zdobyliby serca mas niechybnie. Podwyżki dla wszystkich! Ale jakie byłyby tego konsekwencje? O tym przyjdzie się nam przekonać niebawem ;]. Drugi raz w nowożytnej historii Polski dochodzi do takiego zdarzenia: Najpierw między Balcerowiczem i Kołodką, gdy to woda przykryła efekty interwencji, i przyjęła na siebie całą krytykę, dziś użyto kryzysu. Kryzysu, który z Polską nie miał akurat nic wspólnego, notabene...

    Także tego - nie ma co porównywać kaczyńkiego deficytu z donaldoskim. Ten drugi jest porażką na całej linii, zapłacimy za to, a wina spadnie na następną władzę, lub dwie=cztery kadencje dalej. Im dłużej pozwolimy zaciągać długi w naszym imieniu, tym gorzej dla nas - a im i tak nic nie grozi.

    Jeszcze mała uwaga:
    "To że była wtedy dobra koniunktura, ratowało budżet w 2007 roku, ale zostawiało niemiły prezent kolejnym budżetom i nam wszystkim, bo cały czas nas zadłużało, mimo tak dobrej koniunktury."
    :D Haha, zmniejszenie deficytu, rozumiesz? :) Czyli, że mniej długów, nie więcej, i też nie tyle samo. To był zaj$!iście miły prezent dla następnej ekipy. To większy dług jest niemiłym prezentem. Czy to jest k$%#a aż tak complex?
    :)
    Skup się, bo byki dzisiaj walisz z kosmosu, a to do Ciebie niepodobne.

    Jeżeli chodzi o przykłady - cały czas - jeżeli mamy na coś pieniądze, to nie dotykami deficytu. Kwestia innej natury to rozporządzanie tym, co się ma, względem kwestii rozporządzania tym, czego się nie ma.

    PiS mógłby wydać nawet więcej, gdyby zamiast spłacić część długu, zrolowałby go najzwyczajniej, lub wręcz poszedł w tragikomiczne ślady dońka z przyszłości, i doprowadził nas to chwilowej irlandii - później byłaby kambodża... tak, to nas czeka ;]. Zresztą - dla tych, co pasjonują się papugowaniem po zachodzie - Obama też jest populistą, też ma świetny PR, też ma mało w g... i choć nie wiem, czy jest magistrem historii, również lubi zadłużać innych... America is wunderbar. A kryzys to tam był przypadkiem, przecież wiadomo, że wszystko, co zachodnie, jest lepsze... I made in china...

    **"16. Budowa autostrad
    Do końca 2005 oddano do użytku 565 km autostrad, do końca 2007 - 700 km (+145), a do końca 2009 - 900 km (+200). 300 km jest obecnie w trakcie budowy.

    54. Organizują

    68. Kolana Fotygi i Kaczyńskiego, nieważne jakby je prostowali i prężyli, nic nam nie dały. To nie była polityka zagraniczna, tylko zbiór coraz głupszych pomysłów, które miały służyć polityce krajowej.

    Nie chcę bronić PO, bo to nie moja bajka, ale opowieści o tym jak za PiS-u Polska miodem i mlekiem płynęła nadają się do kategorii "Science-fiction"."**
    Mogła spłynąć, już o tym pisałem. Ale później musiałaby też spłynąć krwią. Dlatego wolę nazywać rajem stan, w którym występują procesy poprawy. Oceniam procesy, ponieważ dać wszystkim potrafi każdy populistyczny głąb, a powiedzieć im, prawdę... Że z kapelusza ten miód nie popłynie...

    Powiedzmy sobie stanowczo i jasno - wbrew dyletanckim orzeczeniom mediów i ludu pro-socjalistycznego PO zaszkodziło Polsce znacznie, znacznie bardziej niż PiS. PiS był powiedzmy taką marychą. Za obecnej kadencji... to tak, jakbyśmy dziabneli z centrali przed wyjściem na ring - takie walki ustanawiają nowe jednostki miary czasu.

    pokaż komentarz
    Falcon
  • szydlot +3  

    @iznogud: co z tego, że wydatki są ograniczane w jednej dziedzinie, jak w innej są podwyższane? Nie przesadzałbym też z winą rządu PiS za obecny dług Polski.
    Oczywiście była dobra koniunktura i powinni zrównoważyć budżet, ale w najlepszym razie zmniejszyłoby to obecny dług o jakieś 40 mld złotych. To daje tylko ok. 5-6% obecnego oficjalnego długu naszego państwa (ok. 715 mld PLN!!!). Tylko w tym roku rząd zadłuży nas na 50 mld (i to wg mnie wersja optymistyczna).
    Żeby więc ratować budżet państwa nie potrzeba kosmetyki jaką urządza obecny rząd ale radykalnych zmian. Co do socjalistów z PiSu nie miałem złudzeń, bo co głosili to robili. Co do (pseudo)liberałów z PO miałem małe nadzieje. Jak widać płonne dlatego jak dla mnie nie ma realizacji punktu 57.

    Odnośnie 68, to coby nie mówić i jakkolwiek nie oceniać tej polityki to trzeba przyznać, że zmieniono sposób jej prowadzenia, więc przyznaję tutaj Ci pełną rację.

    pokaż komentarz
    szydlot
  • juraczi -1  

    I mimo kłamstw jest jakoś spokojniej niż parę lat temu..

    pokaż komentarz
    juraczi
  • Sandomir +9  

    @juraczi: Jest spokojniej, bo opozycja (PiS i Lewica) są spokojne. Prawie 3 lata temu opozycyjne PO latało jakby miało wściekliznę i atakowało non stop demokratycznie wybraną władzę. Kazde wystąpienie rządu kwitowali pogardliwymi komentarzami i to wszystko na co było stać PO. Doszli do władzy i gdzie maja te szuflady pełne ustaw?

    pokaż komentarz
    Sandomir
  • Ryu +15  

    @juraczi: Jest spokojniej, bo PO mówi, ze jest spokojniej. Nie wiem kto był u nich odpowiedzialny za kreowanie wizerunku w latach 2005-2008, ale tych ludzi stawiam na swoim panteonie istot idealnych i wszechmogących. To PO wykreowało wizerunek PiS, który jest przeciętną partią chadecko-populistyczną na najgorszą i szkodliwą dla Polski partię nierobów. Na linii rząd - prezydent złej woli jest tyle samo z obu stron. Kaczyński wcale nie jest taki znowu niższy czy to od Tuska, czy Kaczyńskiego, a o takich ludziach jak Sarkozy nie wspominając. Jednak to tylko z Kaczyńskiego robi sie jakiegoś superniskiego karła. Kwaśniewski zachował sie skandalicznie i całkowicie zhańbił siebie, swój urząd, wyborców którzy na niego głosowali i przede wszystkim wszystkich Polaków upijając się jak skończone zero w Charkowie, a to o Kaczyńskim mówi się jako o najgorszym prezydencie bo jest niski, brzydko się uśmiecha i mlaszcze gdy mówi.... Teraz jesteśmy już za półmetkiem kadencji rządu PO, a i tak za wszystko co złe ludzie obwiniają PiS, który przecież nie rządzi i zachowuje się tak samo jak każda inna partia opozycyjna.

    Może i teraz zdaje Ci się, że jest spokojniej, ale ja wolę patrzeć na to co i jak się działo, a nie jakie odczucia narzucają mi czyiś specjaliści od wizerunków.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • adammich +2  

    @Ryu: PO nic nie wykreowało sama z siebie i nie ma tam super-speców od wizerunku. To jest kwestia pewnego profilu mediów w Polsce, tego jak dany polityk z tymi mediami żyje, jak wypada w telewizji ( chodzi o sposób mówienia, bo wzrostu w telewizji nie widać ) itp.

    pokaż komentarz
    adammich
  • juraczi +1  

    @Ryu: Po części muszę się z tobą zgodzić. To w końcu nie wina Kaczyńskich,że są doszczętnie pozbawieni charyzmy i jakiejkolwiek samokrytyki. Kontynuując każdy polityk się wyróżnia,jedni bardziej,drudzy mniej i akurat na Kaczyńskich padło że wyróżniają się tylko i wyłącznie swoim wzrostem i bełkotliwymi przemówieniami.
    Poza tym nie chce zwalać niekompetencji PO na niekompetencje PiSu,czyli przysłowiowo odwracać kota ogonem. Jednak w dalszym ciągu mam więcej do zarzucenia PiSowi - przede wszystkim wciągnięcie do rządu ludzi o zachwianej reputacji społecznej,prawnej i intelektualnej.Pomysł stworzenia instytucji jaką jest CBA trzeba rozstrzygać na korzyść PiSu,lecz już same wyniki jej pracy,naciąganie i omijanie prawa każe postawić znak zapytania nad samą ustawą dającą CBA kompetencje i możliwości bezprawnego działania. PO i PiS jest jak kłócąca się toksyczna para i wszystkie niepowodzenia życiowe jedni będą zwalać na drugich.
    To że jest spokojniej potrafię stwierdzić sam bez konieczności zwracania uwagę na PO, pomimo tego że jest jak zawsze - opozycja spać nie daje, jest afera i do tego jeszcze ten ogólnoświatowy kryzys ;)
    ..aha i nie twierdzę że PO rządzi dobrze,wydaje mi się że rządzi lepiej.

    pokaż komentarz
    juraczi
  • qJokerp -1  

    Nie zapominajcie ze prezydent wetuje wiec utrudnia im zrealizowac cele

    pokaż komentarz
    qJokerp
  • jazda83 -1  

    czemu jest tak malo kawalow o kaczorach i donaldzie?

    pokaż komentarz
    jazda83
  • telpeloth -1  

    @jazda83: Bo strach...

    pokaż komentarz
    telpeloth
  • kaaz89 -3  

    Naprawde nie rozumiem tego, co dzieje sie na wykopie. Rozumiem, ze ludzie moga byc niezadowoleni z rzadow PO (sam zawiodlem sie w wielu kwestiach), jednakze nie podoba mi sie nagonka na wszystkich uzytkownikow, ktorzy nadal popieraja te partie. Kazdy kto probuje wypowiedziec sie przychylnie, jest od razu minusowany. I czym niby wasze dzialania roznia sie od cenzury wprowadzanej przez Tuska? Przykro mi, ze ludzie, ktorzy tu pisza musza byc wyznawcami jedynej slusznej obecnie partii (kiedys UPR -> potem PO -> teraz PiS(?)).

    pokaż komentarz
    kaaz89
  • mender +2  

    @kaaz89: Tak było, jest i będzie, że lud poglądy zmieniał będzie :)

    pokaż komentarz
    mender
  • ravier +3  

    @kaaz89: Bo zazwyczaj opinie pochlebne polegają na tym, że albo się mówi, jak to za PiS było źle (albo i gorzej!), albo się oponentów i jednocześnie przeciwników PO sprowadza do roli wielbicieli wspomnianej partii jednego z braci.

    pokaż komentarz
    ravier
  • kivol -2  

    @kaaz89: No dokładnie, nie mam pojęcia za co Ryu zbiera punkty w tym temacie, bo tak jak cenie sobie jego wypowiedzi i trzeźwe spojrzenie na świat, z dystansem to tu tłucze i plecie głupoty jak poparzony, rzucając populistycznymi hasłami i pieniąc się, że jest źle, beznadziejnie i do dupy średnio to argumentując i nie dając, żadnego pomysłu ani alternatywy... A wtóruje mu cała wesoła gromadka minusujących którzy skutecznie zajechali kogokolwiek kto "ośmielił" się choćby psiknąć w obronie PO czy już o zgrozo nawet sprostować fakty, mnie zaiste pewnie też za chwilę spotka niebyt.

    W ogóle, gdzie jest bojówka UPR, nie ma żadnego komentarza?!

    A i tak jak piszesz za czym ludzie którzy cenzurują ty pro-Po wypowiedzi się opowiadają - UPR? Wydaj mi się, że nie gnoicie ich tak samo więc co PiS, a zaciemniło wam umysły, że nie pamiętać z kim ratowali i tworzyli "Nową wspaniałą IV Rzeczpospolitą roku 2006" (analogia do pewnych książek jak najbardziej celowa) z tytanami intelektualno-ekonomicznymi jak Lepper i Giertych? Dla mnie to jest tak niesamowita kompromitacja, zdrada własnych wartości i zasad, że partia która ma śmiałość nazywania się chadecką (bo tym PiS jest, nie ma się co czarować) zawiązała sojusz z narodowymi socjalistami z LPR i już czystymi socjalistami którzy by "urzeczywistnili idee Marksa i Lenina" w postaci Leppera. Więc dlaczego miały by mnie dziwić propozycje i pomysły koalicji z SLD?

    pokaż komentarz
    kivol
  • Ryu 0  

    @kivol:
    i nie dając, żadnego pomysłu ani alternatywy
    Strasznie nie lubię takich argumentów, wiesz? Jakbym powiedział, że PO robi coś najgorzej to by znaczyło, że znam kogoś kto tę rzecz robi lepiej. Kiedy jednak mówię, ze sa w czymś źli to po prostu uważam, że sa źli. Nie mówię, ze PiS jest lepszy, SLD jest lepsze, PSL, UPR, PPPP, PPP, PPS, itd. Ja będę mówił kto jest lepszy jak zacznie się na wykopie kampania parlamentarna. Teraz ktoś postanowił sprbowac rozliczyc obecny rząd. Nawet jeżeli poprzedni w Twoim mniemaniu spisał się na 1 i nie znasz nikogo kto by w tym momencie mógł lepiej rządzić to nie zmienia faktu, że ten obiektywnie zasługuje na niską i bardzo krytyczną ocenę. Nawet jeżeli później dodasz, że jest to najmniej zła partia, więc i tak ją będziesz popierał.

    Więc dlaczego miały by mnie dziwić propozycje i pomysły koalicji z SLD?
    W kwestiach gospodarczych nawet koalicja POPiSSLDPSLPDPRPPXYZ by nie była niemożliwa. Wszyscy sa tak samo lewicowi. W kwestiach obyczajowych byłoby troszeczkę gorzej, bo SLD jest jedyną liberalną partią, ale już pokazywali, że w razie czego mogą się zachowywać bardziej konserwatywnie niż nawet skrajna prawica.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • kivol 0  

    @Ryu: Strasznie nie lubię takich argumentów
    Za to ja je uwielbiam, bo uważam, że krytykowanie czegokolwiek tylko i wyłącznie dla samej krytyki, z której nic nie wynika jest bezsensownym pieniactwem. Nie bronię ci posiadania własnego zdania i opinii, ale jestem zdania, że gdy coś chwalę to wskazuję co chwalę, krytyka według mnie wymaga większej aktywności, narzekając na coś zawsze należy spróbować odpowiedzieć na pytanie: "Jak i co należy z tym zrobić, aby to poprawić lub zmienić?" bez tego punktu nie wnosi to nic do dyskusji, a to wydaje mi się celem komentarzy pod każdym wykopem. I tylko do takiej sytuacji jak tu ma to zastosowanie, zresztą wypowiadając się pozytywnie również, można się odnieść do samego sposobu i działań z których dana korzyść wynikła.

    Zupełnie inna sprawa jak gadamy o obrazie, nowej bluzce w sklepie czy Porsche spod igły, podoba mi się nie podoba - tu przecież nikt nie oczekuje dyskusji i merytorycznych argumentów, choć podparcie opinie podoba/nie podoba mi się "bo" było by i tak na miejscu ;)

    Jak widać nawet koalicja UPR z LPR i jakimś tam Prawicą RP była możliwa (wyborcza co prawda, ale JKM musiał pokazać swoją twarz razem z naszym kochanym klanem Giertychów, jak i M. Jurkiem...), co do tego SLD, PiS, PD, SD, SDPL itd. są zdecydowanie bardziej lewicowe niż PO, wystarczy choćby spojrzeć na program wyborczy, napisany jak dla bęcwałów, ale mimo wszystko wynikają z niego różnice (och dajcie spójny program nie dla ludu ciemnego, a szczegółowy, najlepiej z propozycjami konkretnych ustaw agrrhhh...), a z kolei samo SLD i SDPL są dużo bardziej socjalistyczne niż SD czy PD, i można tak w nieskończoność, bo to w dużej mierze subiektywne odczucie, jednak w podstawie programowej są zawarte postulaty które dają możliwość postawienia ich w konkretnym miejscu sceny politycznej. Dla mnie nigdy PO nie będzie z takim programem i ludźmi w środku (chadeków tam od groma, ale i dużo mniej lub bardziej łebskich liberałów się znajdzie, libertarian czy libertynów to tam raczej nie ma ;P) równie socjalistyczna jak np. UP czy SLD.

    pokaż komentarz
    kivol
  • kaaz89 0  

    widze, ze wywolalem mala polityczna burze... Nie chodzi mi tu jednak o zmiane pogladow, a szacunek dla ludzi, ktorzy maja odmienne zdanie. Czemu ich wypowiedzi sa minusowane (=cenzura). Kazdy ma prawo do wlasnych przekonan, nawet jesli fakty srednio za tym przemawiaja. Wykop daje okazje do dyskusji, jednak takowej nie bedzie jesli wszystkie posty jednej ze stron beda znikac.

    pokaż komentarz
    kaaz89
  • Ryu 0  

    @kivol: W moim nierealnym i idealistycznym świecie jest jednak troszeczkę inaczej. Przede wszystkim jak chcesz krytyki ze wskazaniem na to jak to zmienić? OK! Uważam, że politycy PO kłamali obiecując w kampanii wyborczej gruszki na wierzbie. Jak wtedy wytykano im nierealność planów to zwolennicy PO się zarzekali, że wszystko będą wprowadzać. Aby zmienić tę smutną sytuację PO powinno zacząć brać odpowiedzialność za swoje słowa i zacząć robić to, co obiecywali, że zrobią i dzięki czemu zostali wybrani.

    Poza tym jeżeli ja krytykuję czyjeś zachowanie to pokazuję w ten sposób, że mi sie ono nie podoba i chciałbym, by to zachowanie się w jakiś blizej nieokreślony sposób zmieniło. Jakby polityków obchodziło to, co chcą ich wyborcy, a nie tylko to co chcą słyszeć ich wyborcy, to taka krytyka służyłaby im za kompas.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • chilloutman 0  

    Konstytucja Polska wyraznie mówi - żeby w naszym kraju zajmować wysokie stanowisko państwowe - sejm,rząd i senat - osoba taka powinna mieć udokumentowane w dokumentach świadczących pochodzenie Polskie od czterech pokoleń - to jest warunek !!! i co powiecie rodacy na to ? kogo wybieramy ? kto nami rządzi ? gdzie jesteśmy ? komu zależy aby nas wysiedlać za granicę do sprzątania kibli? plują nam w twarz , upokarzają nas , szczują przeciw sobie . To tyle co chcę Wam powiedzieć Polsko moja .

    pokaż komentarz
    chilloutman
  • telpeloth +2  

    @chilloutman: Czytałeś Konstytucję, man? Nie? To najpierw przeczytaj, a dopiero potem mów innym, co się w niej znajduje.

    pokaż komentarz
    telpeloth
  • qJokerp -5  

    Ale PO jeszcze nie skonczylo kadencji

    pokaż komentarz
    qJokerp
  • perfectto +19  

    @qJokerp:
    Niestety.

    pokaż komentarz
    perfectto
  • mustafas00 -3  

    @bodygard: zamknij morde

    pokaż komentarz
    mustafas00
  • Ryu +9  

    @bodygard: Faktycznie najlepszą metodą na obronę PO jest atak na PiS. Żeby nawet sie dzisiaj okazało, że to Kaczyńscy są odpowiedzialni za 9/11 i to oni wspierali badania nad bronią chemiczna w Iraku to to i tak nie zwalnia Tuska ani nikogo innego z PO z odpowiedzialności za swoje oszustwa i kłamstwa. Przecież to Nowak z PO powiedział WPROST chyba na rok po wyborach, zapytany o te wszystkie obietnice, że to przecież była kampania i kiełbasa wyborcza. W ogóle zaskoczony był, że ktoś od nich oczekuje spełniania swoich zobowiązań.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • bodygard -8  

    @mustafas00: Zabolało cię pisiorku?
    http://www.youtube.com/watch?v=v_NbOk3NoV4 -Pakuj walizy.

    @Ryu:Ale ja przecież wiem że za 9/11to tylko kaczorki odpowiedzialne, a za broń C to dostaliśmy po łapkach i nam amerykanie zarekwirowali. Jakie to szczęście, że dzielni amerykanie bronili w Iraku naszych żołnierzy bo pewnie już by nas terrorysty jakieś ponapadały. No i nawet teraz tam nasz kraj ma potężne kontrakty z koncernami wydobywającymi ropę. No i nie wmawiaj mi, że białe to białe a czarne to czarne.

    Cały czas ta kiełbasa wyborcza, przydało by się dietę zmienić na warzywną czy coś bo tak żyć niezdrowo.

    pokaż komentarz
    bodygard
  • Blaskun +6  

    @bodygard:
    Towarzyszu delegacie z ramienia POwskiej młodzieżówki internetowej do walki z kaczyzmem. Zadanie wykonujecie perfekcyjnie. Nagroda was nie minie. Doznacie zaszczytu wkładania lewego buta miłościwie nam panującego Słońca Peru Pierwszego Kopacza RP Donaldu Tusku.

    pokaż komentarz
    Blaskun
  • bodygard -5  

    Towarzyszu Blaskun nagród nie oczekuję robię to dla dobra naszych przyszłych pokoleń by nie musiały oglądać wstrętnych tych samych mord w TV. A zwłaszcza mord klonów których jest zdecydowanie dwukrotnie za dużo.
    Co do moich zapatrywań politycznych to się mylicie towarzyszu. Głosowałem na UPR i cieszę się że jestem "lewakiem" jak Gandhi, Mandela czy Dalai Lama niż zaparchanym prawicowcem jak Adolf H, Busz czy Berluskoni.
    Aby się określić drogi towarzyszu proponuję zajrzeć pod ten link:
    http://www.wykop.pl/ramka/321447/kompas-polityczny/

    pokaż komentarz
    bodygard
  • mustafas00 +3  

    @bodygard: DZiwne że to ty jesteś ciągle minusowany- zauważyłeś? Skocz po swoich kolegów z PO niech zaczną Cię plusować, bo ich młodzieżówka ma taką grupę, było na wykopie.

    Zakochany idioto platformy.

    Możesz się obrazić albo i nie ale uważam że jesteś tępy, tak tępy, głupi. Bo nikt inteligentny po rządach PO ma o nich pozytywne zdanie..

    Tobie życzę żebyś stąd wyjechał, albo przynajmniej nie głosował.

    pokaż komentarz
    mustafas00
  • Blaskun +2  

    @bodygard:
    Adolf prawicowcem :)

    Zapomnieliście dodać towarzysza Lenina i wujka Stalina.
    Z linkiem się nie zapoznam bo wszystko jest napisane językiem imperialistów i wrogów klasy robotniczo-chłopskiej !

    pokaż komentarz
    Blaskun
  • GPNS -3  

    Troszkę poza tematem:

    Czyylko mi wciśnięcie rollera na tej cholernej wykopowej teksciarce nie powoduje pojawienia się kółeczka automatycznego przewijania?
    Sytuacja pod Firefoxem.

    pokaż komentarz
    GPNS
  • Rzyd +4  

    @GPNS: Też. Cóż za shit, nie? I jeszcze p$###!$ona ramka!

    Na temat: wolałem PiS, bo PiS nie walnął mi tak wk#!!iającej ustawy jak ustawa hazardowa, a w sejmie było ciekawie i śmiesznie. Poza tym nie udawali liberałów i 'najlepszej alternatywy przed k#!!a kaczyzmem'.

    pokaż komentarz
    Rzyd
  • KochanekModeratora +1  

    @Rzyd: niezdazyli uchwalic... PiS jest równe chętne zakazom jak PO - wcześniej pomalowani w barwy AWS uchwalili ustawe narkotykową, która zabrania posiadania nawet najmniejszej ilości narkotyków - co de facto powoduje ogromne niepotrzebne wydatki budżetu oraz nabija kieszenie mafii. Ustawa antyhazardowa jest niejako kontynuacja polityki wyprowadzania pieniędzy z budżetu.

    pokaż komentarz
    KochanekModeratora
  • Rzyd 0  

    @KochanekModeratora wiem, ja po prostu liczę że PiS jak znowu dojdzie do władzy to odda się kolejnym wojenkom i zapomni o tym, by nam czegokolwiek zakazywać. Ewentualnie można też na tej zasadzie zagłosować na sld (nażrą się i będą siedzieć cicho).

    pokaż komentarz
    Rzyd
  • Ryu +10  

    @Macc1: Czyli według Ciebie jeżeli nie umiem wylewać asfaltu, ani nie wiem skąd na to wziąć pieniądze to nie mogę narzekać na to, że mi koła uj$#ało na dziurach drogowych?

    pokaż komentarz
    Ryu
  • Macc1 -1  

    @Ryu: Oczywiście, że możesz. Chce tylko powiedzieć, że dziurawe drogi były też za czasów IV RP PiS, SLD, AWS czy UW. Więc pisanie: Tusk kłamał i jest źle jest bez sensu. Wszyscy obiecywali jakieś zmiany, a wiemy jak jest i było.

    pokaż komentarz
    Macc1
  • Ryu +3  

    @Macc1: No, ale sęk w tym, ze to miało być (po raz kolejny) wielkie odnowienie i poprawa standardów. Jeżeli jutro doszłoby do wyborów i przykładowo znowu rządziłby PiS to bym zaraz od pierwszego dnia krytykował każde ich kłamstwo i żądał spełniania obietnic wyborczych. Po prostu w ogole nie rozumiem dlaczego wspomina się o innych rządach w sytuacji gdy oceniamy obecny. Jak sie pojawi kampania wyborcza i dyskusja o tym na kogo głosować to wtedy możemy sobie porównywać. Teraz jednak jedyne co mozemy i powinniśmy robić to krytykować rząd za kazdym razem gdy na krytykę zasłużył.

    pokaż komentarz
    Ryu
  • Macc1 +1  

    @Ryu: Dobra, tu się zgodzę, każdy praktycznie zasługuję na jakąś krytykę. Skoro mówisz, że robisz to dla idei, a nie dla tej czy innej partii to należy szanować.

    Problem tego rządu (i kraju na marginesie) to przerośnięty postkomunistyczny socjal. Wszyscy chcą zachować to co mają, a jednocześnie mieć więcej przywilejów. Ale płacić nie ma komu. Nie mówię, że jest dobrze, ale ogarnijmy się żeby nie skończyć jak Grecja.

    pokaż komentarz
    Macc1
  • mustafas00 +3  

    @lukaszlew77: No.. Najważniejszy punkt to sprzedawanie ustaw.

    pokaż komentarz
    mustafas00
  • MlodyDziadzioSpamer -1  

    @mustafas00: Proponuję wystawiać je na Allegro.

    pokaż komentarz
    MlodyDziadzioSpamer
  • qJokerp -1  

    To idzicie na wybory a nie do baru a moze cos sie zmieni

    pokaż komentarz
    qJokerp
  • tojan3 -7  

    Zachecam do przeczytajcie listy od konca. Czy tam na pierwszych miejscach nie sa to postulaty, ktore zostaly spelnione?
    Moga nasunac sie ciekawe spostrzezenia dotyczace sposobu ukladania listy.

    pokaż komentarz
    tojan3
  • perfectto +8  

    @tojan3:
    Lista powstała w 2007 roku. Obietnice są wykazane w kolejności w Expose.

    pokaż komentarz
    perfectto
  • tojan3 -9  

    @perfectto: no fakt. Tak akurat wyszlo, ze na koncu sa te spelnione :) W sumie jak tak patrze, to niemala czesc zostala spelniona. Nie mozna sadzic, ze to wszystko zrealizuje sie w 3 lata.

    pokaż komentarz
    tojan3
  • nazgul43 0  

    Chciałbym zwrócić uwagę, że w Konstytucji na która powołuje się jeden z przedmówców stoi także jak byk: Posłowie sa przedstawicielami narodu. Nie wiążą ich instrukcje wyborców.

    Artykuł 104 o ile dobrze pamiętam.
    Natomiast w kraju ościennym powiedziano otwarcie: Obietnice wyborcze sa na wybory. Nie na PO wyborach.

    pokaż komentarz
    nazgul43
  • astron 0  

    Ja bym największym mądralom zalecił start w wyborach. Niech usiądą na fotelu premiera i niech spróbują coś zrobić. Jak widać ani Tusk ani Kaczyński dobrymi premierami nie są/byli. Chociaż Tusk mi się zawsze jakoś dziwnie fałszywy wydaje, czemu to nie wiem, jakieś dziwne wrażenie... :) Jeszcze mam do Was ważne pytanie: czy kiedykolwiek mieliśmy odpowiednie osoby u władzy? Wg mnie NIE!

    pokaż komentarz
    astron
  • szydlot 0  

    @astron: Niestety obecna ordynacja wyborcza nie daje jakiekolwiek szansy w wyborach osobom z zewnątrz. Więc albo wchodzisz w to bagno i się dostosowujesz do obecnego systemu albo Cię w polityce nie ma.

    pokaż komentarz
    szydlot
  • LittleWarrior 0  

    Piłem herbatkę jak to czytalem, natrafiajac na 21 punkt parskłem tak smiechem ze zalałem sobie klawiaturke

    pokaż komentarz
    LittleWarrior
  • vaganze1 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    vaganze1
  • Chameleon 0  

    @vaganze1: On nic nie obiecywał, bo nie wiedział co gadała i do tej pory, chyba tego nie rozumie co mu napisali, tak swoja droga nie się co dziwić, że tak oceniają go polscy internauci -> http://polskie-partie-polityczne.appspot.com/

    Według mnie Donald Tusk nigdy się nie nadawał na premiera tak, jak Wałęsa, jednak temu drugiemu prezydentura się po części należała ...

    pokaż komentarz
    Chameleon
pokaż 

Wykopali i zakopali (292 / 27)