Rewelacyjne zmiany w zarządzaniu pamięcia w Operze i jak ono dokładnie działa.
Na końcu informacja, jakoby inzynierowie Opery współpracowali z Google, który rozważa mozliwośc dołączenia tego rozwiązania do oryginalnego kodu silnika Blink.
Jarzyna z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 146
Komentarze (146)
najlepsze
@NH35: Mhm, tak wielka konkurencja, że własna przeglądarka poszła do piachu i mamy bękarta Chrome bez większości funkcjonalności starej Opery.
Do vivaldiego co chwila wychodzą fixy i maja tylko jedną wersje przeglądarki. Do memntu jak sie ogarną do tego stopienia, że będzie stabilny - do tego stopnia, że będa mogli wydawać Vivialdiego w kilku kanałach: Stable i Beta - to wtedy będzie znak, że wersja stable naprawde jest stable. ;]
Poza tym celem Opery jest stworzenie lekkiej, wygodnej, ale szybkiej przeglądarki, a celem Vivaldiego stworzenie kombajnu jakim był stara Opera na Presto, ktora będzie "browser for power user". ;-)
@Jarzyna: Wróży od paru dobrych lat już ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przytaczam game-development w kontekście Emscripten. Emscripten to w dużym uproszczeniu backend do LLVM pozwalający na generowanie kodu ASM.js z języka pośredniego. Wykorzystywane to jest w zarówno Unity, jak i w innych silnikach które mają zaimplementowaną platformę w C++.
Cały myk z tym ASM.js i Emscripten polega na
I owiec a dokładnie kóz, bo nasi górale zajmują się owcami i są nietykalni :)