Trójwymiar w czasach 2D | arhn.edu
Dziś spróbujemy (na razie dość pobieżnie) rzucić okiem na sposoby w jakie twórcy gier radzili sobie z trzecim wymiarem w grach wideo przed "rewolucją 3D" lat 90.
feelfree z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 88
Dziś spróbujemy (na razie dość pobieżnie) rzucić okiem na sposoby w jakie twórcy gier radzili sobie z trzecim wymiarem w grach wideo przed "rewolucją 3D" lat 90.
feelfree z
Komentarze (88)
najlepsze
-Ale pedalski głos
-Wybil się na wykopie i usunął konto, proszę go nie dodawać
-Widać ze prawiczek, gra w gierki i ten glos HEHEHE
-CO, nie zgadzała się kasa na patronejcie to się konto usunęlo?
-Przecież widac ze się sprzedał, jakby tak nie posmarowali to by gorzej ocenil
Stunts rządził, podobnie jak wcześniej Lotus 3 :-)
Ja należę do tych drugich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@abc1112: https://youtu.be/f1jzUpltOGo?t=212
Gdyby wtedy były jeszcze okulary VR...
Przykładowy Super Mario Bros został napisany ręcznie w assemblerze 6502.
Tu przykład przewijania ekranu (czyli jak zmieścić wielką planszę gry w 256x240 pixelach):