Znajomi przyjeżdżają do mnie bo wiedzą, że coś im pomogę w mechanice czy elektryce (elektronik here), ostatnio wymienialismy pompę paliwa co znajduje się w zbiorniku. Przyrządy to wkrętak do zdjęcia obejm, młotek i kawałek deski z drzewa. Jakież było zdziwienie, że nie trzeba klucza do nakrętki od pływaka bo na elektrodzie wyczytał, że musi być specjalny klucz. Kiedyś kumpel wpadł bo niechcący przerwał kabel od airbaga. Na forum zapytał się, czy można
@MercedesBenizPolska: A co zlutowane gorzej działąją? Jaki masz nick na elektrodzie? Daj spokój. Każdy #!$%@? o tych airbagach, że mają po 8 czy 10 poduszek a nie są świadomi, że producent nie daje gwarancji jej wystrzału po 10 latach. W takim razie nie powinno nic być na wtyczki bo mogą się rozłączyć. Wszystko powinno być solnidnie pospawane prętami zbrojeniowymi. Nie popadajmy w taką panikę. Dobrze zlutowane będzie trzymać wiecznie.
@DhAdiFr: wszystko się zużywa ale kalibrujesz co jakiś czas lub masz gotowe matryce które tylko zmieniasz po x godzin. Klucze dorabiam na podobnie działającym urządzeniu ale dużo prostszym.
@volatile_pc: I za to pytanie dostałem minusa? Pytam się bo nie rozumiem tego zabiegu, a wątpię by miało to sens bo jak utwardzą ten wałek? We wiadrze? Ciekawe jakim uszkodzeniom ulegnie silnik jak to pęknie?
Zwróćcie uwagę że dzięki kształtowi tego drewnianego "popychacza" który chodzi po wałku wzorcowym uzyskali wynikowo wałek o innej charakterystyce - ten nowy ma dłuższy czas otwarcia zaworów, czyli jest bardziej "agresywny" od wzorca.
Komentarze (135)
najlepsze
@mielizna:
Żeby zmienić charakterystykę wałka. Widać w końcowym produkcie wydłużone czasy maksymalnego otwarcia zaworów.
Tu masz elektrody do napawania Lincolna (12 rodzajów) a kazdy producent oferuje swoje wersje.
http://www.lincolnelectric.com/pl-pl/consumables/stick-electrodes/Pages/stick-electrodes.aspx