Swoją drogą zagrożenie życia, ale chemtrailsy musieli mieć włączone ( ͡°͜ʖ͡°)
@ptasznik69: gdyby wyłączył to pożyteczni idioci mogliby zacząć się zastanawiać - a tak były cały czas włączone więc pewnie dalej wierzą, że to smugi kondensacyjne i wiry powietrza
Ciekawe jak to wygląda z perspektywy pilota, bo wiadomo jadąc samochodem wyskoczy sarna hamujesz czy też odbijasz, a tutaj kilkaset ton to opanowania, zwiększyć ciąg silników, skorygować lot itd.
@szpila68i: zauważ że tramwaje buduje się ze stali i plastiku ( ͡°͜ʖ͡°) i nie muszą latać, a przy konstrukcji samolotu każdy kilogram się liczy dlatego używa się aluminium, tytanu i kompozytów
A skoro jesteśmy przy samolotach. Czy ktoś z Was KIEDYKOLWIEK, COKOLWIEK zrozumiał tak porządnie z bełkotu załogi z głośnika? Bo ja głuchy nie jestem, i angielski ogarniam dobrze razem z niektórymi dziwnymi akcentami, ale gdy z głośników słyszę "gxxxxxxxxx exxxxxaxxx pxxxxezxdgkxxxxx xbxkoxdxxxx flixxxxxx plxxxx fxxxxxxxx seat bxxxxxxxx axxx xxx of xxxxxxx xxxxxxxxxxxx thank you" to się zastanawiam, czy w ogóle jest sens te gadki nadawać..? Of kors jak leci nagranie instrukcji awaryjnych,
@sinuspi: Też mnie to ciekawi. Już nawet na polskich dworcach kolejowych głos spikera jest bardzo dobrej jakości, a w lotnictwie dalej jak w lesie ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (168)
najlepsze
@ptasznik69: gdyby wyłączył to pożyteczni idioci mogliby zacząć się zastanawiać - a tak były cały czas włączone więc pewnie dalej wierzą, że to smugi kondensacyjne i wiry powietrza
@TechnoJazda2016: to, że z zewnątrz wygląda jak cywilny nie znaczy że to cywilny:
@sinuspi: does not compute
METAR aktualny dla tego lądowania LKPR 040830Z 36016KT 9999 SCT008 BKN010 10/09 Q1025 NOSIG
playback z flightradar24 https://www.flightradar24.com/data/aircraft/9h-gtc/#b340b90
LKPR Tower http://archive-server.liveatc.net/lkpr/LKPR-Twr-Oct-04-2016-0830Z.mp3